.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[A6 C6] 4.2
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=100090
Strona 1 z 1

Autor:  luke_t [ 10.lut.2010 17:50:54 ]
Tytuł:  [A6 C6] 4.2

Witam raz jeszcze, wciaz szukam i mam na oku kilka C6 4.2 z 2004r z typem silnika BAT. W etce szukalem i okazuje sie, ze ten silnik ma lancuch a nie pasek rozrzadu i wglada podobnie jak te z 3.0TDI, czy slyszal ktos o problemach z tym rozrzadem?

Autor:  SJake [ 12.lut.2010 19:24:02 ]
Tytuł: 

Nikt nie słyszał o problemach, więc nikt nie odpisał. To tez o czyms swiadczy.
Wraki z 95 roku nie raz są o wiele "lepsze" (cokolwiek ma to oznaczać) niz te 6-scio letnie sztrucle na wykonczeniu...

Autor:  2rafal7 [ 12.lut.2010 22:19:58 ]
Tytuł: 

a ja odpisze :). C6 dobra konstrukcja, 4.2 jeszcze lepsza...koniec tematu.

Autor:  Baron [ 12.lut.2010 23:39:01 ]
Tytuł: 

Wielu znajomych mechaników, również tych z ASO (w końcu mają do czynienia z serwisem) twierdzi że prawdziwe dobre Audi skończyło się na przełomie wieków. :P Wszystko co później to masówa, fakt że ładna ale masówa.
Silnik 4.2 to sprawdzona i jedna z bardziej udanych konstrukcji Audi.
A kolega anglik zagotował się bo jak długo musi czekać na odpowiedź spuszczających się z zazdrości biednych polaczków jeżdżących struclami z lat 90. ;)

Autor:  Paw1972 [ 13.lut.2010 00:50:28 ]
Tytuł: 

Koledzy :peace: ;) Luke_t to swój gość, jest w naszym Klubie Audi w UK stworzonym w poprzednim roku z AKP UK, A6 i A4 - też pytał się i nie dostał odpowiedzi stąd może troszke w nim desperacji ;) C6-ki z początku produkcji są w UK już tanie i lansu nie robią. Luke_t pytał się na forum UK, czy te C6 4.2 mają te same silniki co w 4.2 w C5 - chodzi o instalacje gazu, a nie chce się pakowac w FSI - jeśli się mylę Luke_t to mnie popraw.

Autor:  Monster [ 13.lut.2010 11:51:14 ]
Tytuł: 

Posprzątane. Dla wszystkich (włącznie z autorem wątku) nadpobudliwych upomnienie. Posypią się karteczki następnym razem!

Autor:  luke_t [ 13.lut.2010 11:55:27 ]
Tytuł: 

W koncu doczekalem sie odpowiedzi. Przepraszam, ze tak drastycznie napisalem, ale wiedzialem, ze wywola to zainteresowanie.
Paw1972 dziekuje za "oborne" :) To prawda, kupic taki sam. to nie problem. Nie kosztuje on krocie. Tym co sie zwieracze pootwierlay, ze jakis typ z UK jest niecierpliwy no to przepraszam i prosze mnie nie obrazac.
Bylem troszke zniecierpliwiony, oczywiscie nikt nie musi mi odp. od razu.
Emigrantem jestem niestety, nie ze wzgledu na mojego niedoradztwo ale na lepsze warunki bytowe i ucieczka przed typami, kotrzy lekko z zazdroscia pisza posty ;) Dodam, ze zawsze pracowalem uczciwie i nigdy nie bralem zapomogi od panstwa :) aaa, plastrarzem nie jestem :)
Wracajac do tematu. Wielu ludzi pisalo, ze te V8 sa nie do zdarcia. Mi jednak chodzi o to, ze juz ten model 4.2 jest na lancuch i to mnie tylko zmartwilo, bo wiem jakie sa problemy z napinaczem w 3.0TDI a on w tym samochodzie wyglada podobnie.
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... &logcode=p
To tyle. Dzieki za odp. i pozdrawiam z emigracji.

Autor:  qww [ 13.lut.2010 12:26:57 ]
Tytuł: 

Luz :)
Do czasów FSI z tymi silnikami nie ma problemów - jak będzie z FSI - czas pokaże (narazie to za młode). Nie ma tego problemu co w TDI z napinaczem (temat głośny m.in w turbokamerze). Predzej tip padnie, choc te auta jakis kosmicznych przebiegów tez na razie nie mają. Czaem moduły komfortu głupieją..i to właściwie tyle co słyszałem złego o C6. Wiadomo elektronika jak to elektronika - to dotyczy nas wszystkich.

Autor:  Simpson [ 13.lut.2010 12:44:17 ]
Tytuł: 

qww napisał(a):
jak będzie z FSI - czas pokaże (narazie to za młode).

Z FSI są pierwsze kwiatki, do poczytania tutaj:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72791

Autor:  qww [ 13.lut.2010 12:56:38 ]
Tytuł: 

Sorry, za OT - ale robią jakieś gotowe kity oil catcha dla V8 ?

Autor:  Paw1972 [ 13.lut.2010 16:05:05 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
qww napisał(a):
jak będzie z FSI - czas pokaże (narazie to za młode).

Z FSI są pierwsze kwiatki, do poczytania tutaj:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72791

Jednym slowem - czarna rozpacz z FSI/TFSI i to po 60 tys. km !

Autor:  badyl [ 13.lut.2010 17:26:22 ]
Tytuł: 

niestety ale wszystkie nowe konstrukcje to coraz wieksza klapa :(:

Autor:  luke_t [ 13.lut.2010 18:40:40 ]
Tytuł: 

badyl napisał(a):
niestety ale wszystkie nowe konstrukcje to coraz wieksza klapa :(:

Niestety. Dlatego pytam i draze tamat, bo nie chce sie wpakowac na mine tak jak to zrobilem z A6 z 2005r w 3.0TDI. Niestety Audi traci powoil swoja renome i w/g awaryjnosci jest na szarym koncu czyt. duza awaryjnosc.
Jest malo dopracowany i jedynie przyciaga stylistyka wnetrzna, na ktora ja tez sie dalem nabrac. Z koleji starsze roczniki mnie nie interesuja.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/