.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A4 3.0TDI RADOM https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=100983 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | dudi23 [ 15.mar.2010 12:15:26 ] |
Tytuł: | A4 3.0TDI RADOM |
witam. mam prośbe do Klubowiczów (zwłaszcza z Radomia lub okolic) czy mógłby Ktoś "rzucić okiem" na to Audi: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10581741 i napisać co jest warte??? dla mnie to prawie drugi koniec Polski i nie chce robić sobie wycieczek krajoznawczych bez sensu. z góry dziękuje i pozdrawiam. |
Autor: | Slawko 08 [ 15.mar.2010 14:19:04 ] |
Tytuł: | |
Ogloszenie komisowe a tak szczerze to odpusc sobie tą skrzynie biegow. |
Autor: | Simpson [ 15.mar.2010 14:20:21 ] |
Tytuł: | |
Slawko 08 napisał(a): Ogloszenie komisowe a tak szczerze to odpusc sobie tą skrzynie biegow.
Co jest złego w automacie w 3.0TDI? Może sie czegoś nowego dowiem ![]() Co do komisu, byłem tam bodaj 4 razy i auta jakie oglądałem nie należały do najgorszych porównując z pozostałymi komisami. ![]() |
Autor: | Slawko 08 [ 15.mar.2010 14:23:10 ] |
Tytuł: | |
To nie jest tiptronic ani DSG ale zwylky problemowy multitronic.Dobra rzecz,ale tylko gdy sie bierze auto z salonu i dba sie o nie od poczatku. Wszystko na temat |
Autor: | Simpson [ 15.mar.2010 14:23:56 ] |
Tytuł: | |
Slawko 08 napisał(a): To nie jest tiptronic ani DSG ale zwylky problemowy multitronic.Dobra rzecz,ale tylko gdy sie bierze auto z salonu i dba sie o nie od poczatku. Wszystko na temat
Multitronic? w quattro? w 3.0TDI? Kod: VIN: WAUZZZ8E46A07****
Model: audi a4 av. qu. 3,0 Typ handlowy: 8ED0SL Kod silnika: BKN Kod skrzyni: HKD, 6A Tok modelowy: 2006 Wyprodukowany: 26.08.2005 Kolor wnetrza: niebieski indygo Kolor zewnetrzny: srebrny morski/sreb.jasny-met (Y7W) Multitronic NIGDY nie występował w quattro, w związku z czym NIGDY nie był dostępny z 3.0TDI, a jedynie z 2.7TDI i to tylko z napędem na przód. |
Autor: | Slawko 08 [ 15.mar.2010 14:32:57 ] |
Tytuł: | |
O.K nie ma sprawki.Ale tego silnika takze nie polecają ze wzgledu na awaryjnosc wtryskow,a poza tym kazdy wlasciciel komisu ma rodzine,znajomych wiec nigdy dobre auto warte uwagi nie stoi w komisie.Takie niestety zycie |
Autor: | Simpson [ 15.mar.2010 14:35:10 ] |
Tytuł: | |
Wtryski i napinasz rozrządu, to jedyne bolączki tego silnika jakie są mi znane. Jedynym rozwiązaniem jest zakup 3.0TDI po 2006 roku (233 i 240KM) które mają ten problem ogarnięty z tego co wiem. ![]() |
Autor: | Slawko 08 [ 15.mar.2010 14:40:31 ] |
Tytuł: | |
Dobrą alternatywą jest silnik 2,5 litra ,ktory jest naprawde wzorowo dopracowany w przeciwienstwie do 3,0. |
Autor: | Simpson [ 15.mar.2010 14:44:04 ] |
Tytuł: | |
Slawko 08 napisał(a): Dobrą alternatywą jest silnik 2,5 litra ,ktory jest naprawde wzorowo dopracowany w przeciwienstwie do 3,0.
Tyle że 2.5 to nadal vp44, mniejsza moc (163KM), kultura, większa głośność z racji pompowtryskiwaczy i nadal nie małe zużycie paliwa jak na ten silnik. Do tego dostępny jedynie z napędem na przód i w przypadku automatu jedynie z multitronikiem ![]() |
Autor: | Baskecior [ 15.mar.2010 15:05:35 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): Slawko 08 napisał(a): Dobrą alternatywą jest silnik 2,5 litra ,ktory jest naprawde wzorowo dopracowany w przeciwienstwie do 3,0. Tyle że 2.5 to nadal vp44, mniejsza moc (163KM), kultura, większa głośność z racji pompowtryskiwaczy i nadal nie małe zużycie paliwa jak na ten silnik. Do tego dostępny jedynie z napędem na przód i w przypadku automatu jedynie z multitronikiem ![]() Taka mała korekta ... W rzeczonym silniku występują wtryskiwacze klasyczne 2-sprężynowe. PD tylko w 1,9 TDI z tamtego okresu ![]() |
Autor: | baksiq [ 15.mar.2010 15:50:03 ] |
Tytuł: | |
*OT mode on* Baskecior napisał(a): Taka mała korekta ... W rzeczonym silniku występują wtryskiwacze klasyczne 2-sprężynowe. PD tylko w 1,9 TDI z tamtego okresu
![]() Baskecior, czyli w moim AYM nie ma pompowtrysków? A ja myślałem... ![]() *OT mode off* Wracając do ogłoszenia, jak już koledzy wcześniej wspomnieli to jest quattro czyli tiptronic. Z quattro wiąże się natomiast inna rzecz. W środku w konsoli jest znaczek quattro co zawsze w tym napędzie występuje. Natomiast znaczki zewnętrzne można miec albo zrezygnować. Ale zawsze z obu. A tu z tyłu jest a z przodu na grilu nie ma. Czyli można mniemać, że któryś element był wymieniany. Pozdrawiam[/b] |
Autor: | Morgi [ 16.mar.2010 06:51:45 ] |
Tytuł: | |
Kurde z tych nowych diesli Audi to naprawdę 3.0 TDI jest chyba najlepsze - ma TYLKO te dwie wady wymienione powyżej..... Ale ogólnie czytając forum to strach wybierać 2.0TDI - padaka - imbuski, głowice ogólnie beeee 3.0 TDI - wtryski, napinacz 2.7 TDI - multi, też nieudany 2.5 TDI - wałki, vp44, odma 3.3 TDI - j.w. koszty x 2 1.9 TDI - dobry, ale przy słaby do A6 i bez q Naprawdę klient ma do wyboru same gwiazdy ![]() A do benzynek też coś musieli dodać - aby za różowo nie było: FSI ![]() Widać jak na dłoni politykę firmy - zarabiamy na SERWISIE!! hurra! Ile kasiory nachapiemy ![]() ![]() |
Autor: | Simpson [ 16.mar.2010 10:39:26 ] |
Tytuł: | |
3.3TDI to z tego co kojarzę już CR, a nie VP, do tego problemów z wałkami raczej nie mają. ![]() |
Autor: | 2rafal7 [ 16.mar.2010 11:10:09 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): 3.3TDI to z tego co kojarzę już CR, a nie VP, do tego problemów z wałkami raczej nie mają.
![]() No niestety mają, nie tak gigantyczne jak 2.5, ale zdarzają sie... |
Autor: | Simpson [ 16.mar.2010 11:13:10 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): Simpson napisał(a): 3.3TDI to z tego co kojarzę już CR, a nie VP, do tego problemów z wałkami raczej nie mają. ![]() No niestety mają, nie tak gigantyczne jak 2.5, ale zdarzają sie... Powiem szczerze, że pierwsze słysze, ale dobrze wiedzieć ![]() |
Autor: | grejf [ 16.mar.2010 13:56:05 ] |
Tytuł: | |
jeseli ma orgy. przelot 2-3 tpln zarezerwuj na wymiane prowadnic i napinaczy + tarczki w skrzyni... auto bedzie latac jak je bedziesz uzytkowal. Tyle. VIN i przede wszystkim vagcom... reszta dywagacji, ludzi co jezdza tylko bezin bezcenna ![]() gigantyczny problem z walkami po 250tkm u Światka kpl. 3,2pln. Zeby mnie takie wydatki tylko czekaly po takich przelotach bym byl przeciwnikiem kazdego nowszego motoru. |
Autor: | zioolko [ 16.mar.2010 19:29:57 ] |
Tytuł: | |
MorgothV8 napisał(a): Kurde z tych nowych diesli Audi to naprawdę 3.0 TDI jest chyba najlepsze - ma TYLKO te dwie wady wymienione powyżej.....
Ale ogólnie czytając forum to strach wybierać 2.0TDI - padaka - imbuski, głowice ogólnie beeee 3.0 TDI - wtryski, napinacz 2.7 TDI - multi, też nieudany 2.5 TDI - wałki, vp44, odma 3.3 TDI - j.w. koszty x 2 1.9 TDI - dobry, ale przy słaby do A6 i bez q Naprawdę klient ma do wyboru same gwiazdy ![]() A do benzynek też coś musieli dodać - aby za różowo nie było: FSI ![]() Widać jak na dłoni politykę firmy - zarabiamy na SERWISIE!! hurra! Ile kasiory nachapiemy ![]() ![]() z listy którą podałeś największą padaczką jest 3.3 a także niewymieniony tutaj król usterek 4.0 silnika 2.5 bym nie demonizował ze względu na wględnie tani na chwilę obecną koszt wałków. Dodatkowo po 2002 rozwiązane problemy z odmą, a w późniejszych czasach troszkę lepiej z wałkami. Dodatkowo jako były użytkownik B6 2.5 lejący paliwo dobre paliwo i wymieniający olej co 15 tyś.km problemów z wałkami i pompą nie stwierdziłem. Auto sprzedałem przy przebiegu 265 tyś.km. Po nalataniu na polskich paliwach 130 tyś.km. u Świątka 3200 zł jak ktoś potrzebuje nowe a nie regenerowane z dźwigienkami kilkaset zł taniej to PW |
Autor: | dudi23 [ 16.mar.2010 20:21:37 ] |
Tytuł: | |
pieknie się rozpisaliście o wadach i zaletach silników. a co z audi z radomia??? ktoś moze juz "rzucił na nią okiem"??? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |