.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A4 3.0TDI RADOM
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=100983
Strona 1 z 1

Autor:  dudi23 [ 15.mar.2010 12:15:26 ]
Tytuł:  A4 3.0TDI RADOM

witam. mam prośbe do Klubowiczów (zwłaszcza z Radomia lub okolic) czy mógłby Ktoś "rzucić okiem" na to Audi: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10581741 i napisać co jest warte??? dla mnie to prawie drugi koniec Polski i nie chce robić sobie wycieczek krajoznawczych bez sensu. z góry dziękuje i pozdrawiam.

Autor:  Slawko 08 [ 15.mar.2010 14:19:04 ]
Tytuł: 

Ogloszenie komisowe a tak szczerze to odpusc sobie tą skrzynie biegow.

Autor:  Simpson [ 15.mar.2010 14:20:21 ]
Tytuł: 

Slawko 08 napisał(a):
Ogloszenie komisowe a tak szczerze to odpusc sobie tą skrzynie biegow.

Co jest złego w automacie w 3.0TDI? Może sie czegoś nowego dowiem :):

Co do komisu, byłem tam bodaj 4 razy i auta jakie oglądałem nie należały do najgorszych porównując z pozostałymi komisami. ;)

Autor:  Slawko 08 [ 15.mar.2010 14:23:10 ]
Tytuł: 

To nie jest tiptronic ani DSG ale zwylky problemowy multitronic.Dobra rzecz,ale tylko gdy sie bierze auto z salonu i dba sie o nie od poczatku. Wszystko na temat

Autor:  Simpson [ 15.mar.2010 14:23:56 ]
Tytuł: 

Slawko 08 napisał(a):
To nie jest tiptronic ani DSG ale zwylky problemowy multitronic.Dobra rzecz,ale tylko gdy sie bierze auto z salonu i dba sie o nie od poczatku. Wszystko na temat

Multitronic? w quattro? w 3.0TDI?

Kod:
VIN: WAUZZZ8E46A07****
Model: audi a4 av. qu. 3,0
Typ handlowy: 8ED0SL
Kod silnika: BKN
Kod skrzyni: HKD, 6A
Tok modelowy: 2006
Wyprodukowany: 26.08.2005
Kolor wnetrza: niebieski indygo
Kolor zewnetrzny: srebrny morski/sreb.jasny-met (Y7W)


Multitronic NIGDY nie występował w quattro, w związku z czym NIGDY nie był dostępny z 3.0TDI, a jedynie z 2.7TDI i to tylko z napędem na przód.

Autor:  Slawko 08 [ 15.mar.2010 14:32:57 ]
Tytuł: 

O.K nie ma sprawki.Ale tego silnika takze nie polecają ze wzgledu na awaryjnosc wtryskow,a poza tym kazdy wlasciciel komisu ma rodzine,znajomych wiec nigdy dobre auto warte uwagi nie stoi w komisie.Takie niestety zycie

Autor:  Simpson [ 15.mar.2010 14:35:10 ]
Tytuł: 

Wtryski i napinasz rozrządu, to jedyne bolączki tego silnika jakie są mi znane.
Jedynym rozwiązaniem jest zakup 3.0TDI po 2006 roku (233 i 240KM) które mają ten problem ogarnięty z tego co wiem. ;)

Autor:  Slawko 08 [ 15.mar.2010 14:40:31 ]
Tytuł: 

Dobrą alternatywą jest silnik 2,5 litra ,ktory jest naprawde wzorowo dopracowany w przeciwienstwie do 3,0.

Autor:  Simpson [ 15.mar.2010 14:44:04 ]
Tytuł: 

Slawko 08 napisał(a):
Dobrą alternatywą jest silnik 2,5 litra ,ktory jest naprawde wzorowo dopracowany w przeciwienstwie do 3,0.

Tyle że 2.5 to nadal vp44, mniejsza moc (163KM), kultura, większa głośność z racji pompowtryskiwaczy i nadal nie małe zużycie paliwa jak na ten silnik.
Do tego dostępny jedynie z napędem na przód i w przypadku automatu jedynie z multitronikiem ;)

Autor:  Baskecior [ 15.mar.2010 15:05:35 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
Slawko 08 napisał(a):
Dobrą alternatywą jest silnik 2,5 litra ,ktory jest naprawde wzorowo dopracowany w przeciwienstwie do 3,0.

Tyle że 2.5 to nadal vp44, mniejsza moc (163KM), kultura, większa głośność z racji pompowtryskiwaczy i nadal nie małe zużycie paliwa jak na ten silnik.
Do tego dostępny jedynie z napędem na przód i w przypadku automatu jedynie z multitronikiem ;)

Taka mała korekta ... W rzeczonym silniku występują wtryskiwacze klasyczne 2-sprężynowe. PD tylko w 1,9 TDI z tamtego okresu :)

Autor:  baksiq [ 15.mar.2010 15:50:03 ]
Tytuł: 

*OT mode on*

Baskecior napisał(a):
Taka mała korekta ... W rzeczonym silniku występują wtryskiwacze klasyczne 2-sprężynowe. PD tylko w 1,9 TDI z tamtego okresu :)


Baskecior, czyli w moim AYM nie ma pompowtrysków? A ja myślałem... :P

*OT mode off*

Wracając do ogłoszenia, jak już koledzy wcześniej wspomnieli to jest quattro czyli tiptronic. Z quattro wiąże się natomiast inna rzecz. W środku w konsoli jest znaczek quattro co zawsze w tym napędzie występuje. Natomiast znaczki zewnętrzne można miec albo zrezygnować. Ale zawsze z obu. A tu z tyłu jest a z przodu na grilu nie ma. Czyli można mniemać, że któryś element był wymieniany.

Pozdrawiam[/b]

Autor:  Morgi [ 16.mar.2010 06:51:45 ]
Tytuł: 

Kurde z tych nowych diesli Audi to naprawdę 3.0 TDI jest chyba najlepsze - ma TYLKO te dwie wady wymienione powyżej.....
Ale ogólnie czytając forum to strach wybierać

2.0TDI - padaka - imbuski, głowice ogólnie beeee
3.0 TDI - wtryski, napinacz
2.7 TDI - multi, też nieudany
2.5 TDI - wałki, vp44, odma
3.3 TDI - j.w. koszty x 2
1.9 TDI - dobry, ale przy słaby do A6 i bez q

Naprawdę klient ma do wyboru same gwiazdy :P

A do benzynek też coś musieli dodać - aby za różowo nie było: FSI :P
Widać jak na dłoni politykę firmy - zarabiamy na SERWISIE!! hurra! Ile kasiory nachapiemy :D mniam mniam
:peace:

Autor:  Simpson [ 16.mar.2010 10:39:26 ]
Tytuł: 

3.3TDI to z tego co kojarzę już CR, a nie VP, do tego problemów z wałkami raczej nie mają. ;)

Autor:  2rafal7 [ 16.mar.2010 11:10:09 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
3.3TDI to z tego co kojarzę już CR, a nie VP, do tego problemów z wałkami raczej nie mają. ;)


No niestety mają, nie tak gigantyczne jak 2.5, ale zdarzają sie...

Autor:  Simpson [ 16.mar.2010 11:13:10 ]
Tytuł: 

2rafal7 napisał(a):
Simpson napisał(a):
3.3TDI to z tego co kojarzę już CR, a nie VP, do tego problemów z wałkami raczej nie mają. ;)


No niestety mają, nie tak gigantyczne jak 2.5, ale zdarzają sie...

Powiem szczerze, że pierwsze słysze, ale dobrze wiedzieć ;)

Autor:  grejf [ 16.mar.2010 13:56:05 ]
Tytuł: 

jeseli ma orgy. przelot 2-3 tpln zarezerwuj na wymiane prowadnic i napinaczy + tarczki w skrzyni... auto bedzie latac jak je bedziesz uzytkowal. Tyle.

VIN i przede wszystkim vagcom... reszta dywagacji, ludzi co jezdza tylko bezin bezcenna :peace:

gigantyczny problem z walkami po 250tkm u Światka kpl. 3,2pln.

Zeby mnie takie wydatki tylko czekaly po takich przelotach bym byl przeciwnikiem kazdego nowszego motoru.

Autor:  zioolko [ 16.mar.2010 19:29:57 ]
Tytuł: 

MorgothV8 napisał(a):
Kurde z tych nowych diesli Audi to naprawdę 3.0 TDI jest chyba najlepsze - ma TYLKO te dwie wady wymienione powyżej.....
Ale ogólnie czytając forum to strach wybierać

2.0TDI - padaka - imbuski, głowice ogólnie beeee
3.0 TDI - wtryski, napinacz
2.7 TDI - multi, też nieudany
2.5 TDI - wałki, vp44, odma
3.3 TDI - j.w. koszty x 2
1.9 TDI - dobry, ale przy słaby do A6 i bez q

Naprawdę klient ma do wyboru same gwiazdy :P

A do benzynek też coś musieli dodać - aby za różowo nie było: FSI :P
Widać jak na dłoni politykę firmy - zarabiamy na SERWISIE!! hurra! Ile kasiory nachapiemy :D mniam mniam
:peace:


z listy którą podałeś największą padaczką jest 3.3 a także niewymieniony tutaj król usterek 4.0

silnika 2.5 bym nie demonizował ze względu na wględnie tani na chwilę obecną koszt wałków. Dodatkowo po 2002 rozwiązane problemy z odmą, a w późniejszych czasach troszkę lepiej z wałkami.
Dodatkowo jako były użytkownik B6 2.5 lejący paliwo dobre paliwo i wymieniający olej co 15 tyś.km problemów z wałkami i pompą nie stwierdziłem. Auto sprzedałem przy przebiegu 265 tyś.km. Po nalataniu na polskich paliwach 130 tyś.km.


u Świątka 3200 zł jak ktoś potrzebuje nowe a nie regenerowane z dźwigienkami kilkaset zł taniej to PW

Autor:  dudi23 [ 16.mar.2010 20:21:37 ]
Tytuł: 

pieknie się rozpisaliście o wadach i zaletach silników. a co z audi z radomia??? ktoś moze juz "rzucił na nią okiem"???

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/