.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 C4 Avant Quattro już nie szukam bo znalazłem :D https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=101091 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | grzesiek.sz [ 19.mar.2010 19:56:12 ] |
Tytuł: | A6 C4 Avant Quattro już nie szukam bo znalazłem :D |
Od jakiegoś czasu przeglądam oferty A6 C4 oczywiście Quattro podczepiałem się pod inne tematy ale czas założyć osobny, bo szukanie może zająć długo. Obecnie jutro jestem umówiony żeby obejrzeć kolejną pilną aukcję: http://www.allegro.pl/item964035447_aud ... pilne.html Może ktoś wie coś na temat tego Audi |
Autor: | emge [ 19.mar.2010 20:38:36 ] |
Tytuł: | |
Ja wiem, że jutro będę oglądał z Tobą ![]() A tak serio to powiedzcie czy wczesne wersje C4 quattro miały tylko znaczek airbag na listwie, czy może wymienił drewienko? |
Autor: | grzesiek.sz [ 19.mar.2010 20:43:33 ] |
Tytuł: | |
Ten odpowiednik z Łukowa http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11774027 ma drewienko z airbag więc może tak miał, ale znawcą nie jestem tylko znawców zabieram, szkoda tylko że UFO pracuje jutro i nie będzie mógł podjechać. |
Autor: | emge [ 19.mar.2010 20:46:39 ] |
Tytuł: | |
Coś mi świta, że tak było do 95r właśnie, ale pewien nie jestem dla tego pytam. Mój z końca Listopada i modelowo już 96 więc mam quattro na dekorach. |
Autor: | gitmar [ 19.mar.2010 23:34:58 ] |
Tytuł: | |
Quattro na listwie pokazało się od rocznika modelowego 1996 czyli 08.1995 ![]() |
Autor: | grzesiek.sz [ 20.mar.2010 14:54:03 ] |
Tytuł: | |
Oglądaliśmy to tanie pilne coś zrobiłem trochę fotek http://picasaweb.google.pl/gszymczuk/A6 ... ntQuattro# w bagażniku grzybek błotniki z przodu do wymiany lewy tył robiony wgnieciony próg w miejscu na podnośnik Roleta bagażnika jest węższa niż wynikało by to z rozstawu miejsc na jej włożenie czyli albo jest zbyt krótka albo auto dostało w tył i się o kilka mm rozjechało Silnik suchy, przyśpiesza dobrze, między 4,5 a 6,5 bardzo dobrze (to chyba przez skracanie dolotu w AAH), odcina koło 6,5 Nie słychać nic niepokojącego ze skrzyni czy napędów Olej w silniku 15W40 mineralny kody z wlepki X2D = National sales program luxembourg B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn. C0Z = Felga aluminiowa 7 jx15h2 et45 5/112 G0G = Ręczna skrzynia 5-biegowa H0Q = Tires 205/55 r 16 91h black J0J = Battery 300 a (63 ah) M78 = 6-cylindrowy silnik z wtryskiem 2,8ltr. litera kodowa 1AH = Abs i eds 1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki 2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz. 1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown. 3AF = Lusterko zew.(konwex),el.regulowane 3BE = Lusterko zewn. (plan), przestawiane elektryczne i lewo T7X = 6-cylindrowy silnik z wtryskiem 2,8ltr. litera kodowa 3S2 = Relingi dachowe 4UE = Lewo/prawo 0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu 8AV = Without radio, with loudspeaker connections 8GL = Alternator 8FA = Bez 2. akumulator 8RM = 6 głoŚników (zwykłych) 1KD = Hamulce tarczowe tył 1LB = Faustsattelbremse przod 3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny) 3YB = Schowek w drzwiach przod. 1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe emge jeśli coś jeszcze zauważyłeś to napisz |
Autor: | emge [ 20.mar.2010 16:47:55 ] |
Tytuł: | |
No generalnie tak jak napisałeś. Biorąc pod uwagę cenę chyba nie mogliśmy wymagać więcej. Gdyby nie to, że prawy (tak prawy) tylni błotnik był dziwnego kształtu i wydać było prace tynkarskie kto wie jak by to się skończyło. Przednie błotniki wiadomo do wymiany od zaraz bo już nawet taśma nie pomagała ![]() |
Autor: | grzesiek.sz [ 20.mar.2010 20:08:26 ] |
Tytuł: | |
Dzięki uprzejmości Simpson'a rozkodowany VIN VIN: WAUZZZ4AZSN074477 Model: audi a6 av. qu. 2,8 Typ handlowy: 4A50R5 Kod silnika: AAH Kod skrzyni: CPT, 5S Wyprodukowany: 06.02.1995 Kolor wnetrza: antracyt Kolor zewnetrzny: ragusa-metalik (ciemnozielony) (Y6P) Wyposazenie: A8S - Standard equipment B0A - Component parts set without country-specific design requirement B32 - Type approval Luxembourg C0Z - Alloy wheels 7.5J x 18 E0A - No special edition F0A - No special purpose vehicle, standard equipment FA0 - Control of standard production G0G - 5-speed manual transmission for four-wheel drive vehicle H0Q - Tires 205/55 R 16 91H black J0J - Battery 300 A (63 Ah) K8D - Station Wagon Variant/Avant L0L - Left-hand drive vehicle M78 - 6-cylinder gasoline engine 2.8 L/128 kW MH-motronic with catalytic conv., MVEG 2 base engine is T7X N0E - Woven fabric seat covering Q1A - Standard front seats T7X - 6-cylinder gasoline engine 2.8 L unit 078.5 U0C - Instrument insert with tachometer clock and km/h speedometer 0DT - Installation differentiation for build status of vehicle class C (AUDI) unit components 0EA - Installation differentiation for transmission MQ100 -- vehicle components -- 0F2 - Fuel system for carburetor gasoline engine 0G1 - Gearshift lever 0LZ - Special plates/stickers/ safety certificates for Luxembourg 0MA - Without label for starting an automatic 0SB - Labels/plates in German 0TC - Front floor mats 0VC - Information kit in German 0W1 - Label for central electric German-speaking countries 1AH - Electronic differential lock (EDL) 1BA - Standard suspension/shock absorption 1C1 - Antifreeze up to -25 degree celsius tolerance up to -30 degree C 1D0 - Without trailer hitch 1E1 - Activated carbon canister 1EY - Special identification plate with weight data, but without general operating permit (ROW) 1G3 - Alloy spare wheel with original equipment tires 1KD - Disc brakes, rear 1LB - Disc brakes, front 1N1 - Power steering 1PC - Wheel bolts with anti-theft protection (unlockable) 1T3 - First aid kit with warning triangle 1VH - Installation parts for six-cylinder engine 1WC - Transmission shafts w/ 108 mm in diameter 1X1 - Four wheel drive 1YD - Transmission shafts for rear axle diameter 108 1Z0 - Initial standard fuel filling 2A0 - Without delivery equipment 2B0 - Without additional exterior noise suppression 2CA - Without central hydraulic system 2G1 - Insert for the filling up of unleaded fuel 2K1 - Reinforced bumpers 2L0 - Without winch 2PG - Steering wheel 2TB - Radiator grille and bumper for hot regions 2V1 - Dust and pollen filter 2Z1 - Type sign at rear and "Quattro" nameplates respectively 3AF - Right exterior mirror: convex, electrically adjustable and heated 3B0 - Without additional child seat anchor 3BE - Left exterior mirror: flat, electrically adjustable and heated 3C3 - Lap belt with retractor for the center rear seat 3CB - Removable net partition 3FA - Without roof insert (standard roof) 3GB - Luggage compartment floor with separation function 3J1 - Height-adjustable headrests for front seats 3L1 - Manual height adjustment for left front seat 3N0 - Without stowage box in luggage boot 3NC - Rear seat bench/backrest, split folding 3Q5 - Rear headrests 3S2 - Black roof rails 3V0 - Without child bench seat 3X0 - Without load-through provision 3Y0 - Without roll-up sun screen 3YB - Door pockets, front 3ZB - 3-point seat belts, outer rear with ECE label 4A0 - Without seat heater 4D0 - Without seat ventilation/massage seat 4E0 - Tailgate/trunk lid unlocking from outside 4F1 - Central locking system 4GH - Windshield in heat-insulating glass with sunshield 4L2 - Dipping breakaway interior rear view mirror 4M0 - Without cup holder 4R2 - Power windows front, mechanical window regulators rear 4SD - Left vanity mirror, illuminated 4TD - Right vanity mirror illuminated 4U1 - Luggage nets/pockets on backrests 4UE - Air bag for driver and front seat passenger 4W0 - Without cassette and CD storage unit 4ZB - Bright moldings 5C0 - Without special body measures 5H3 - Tailgate lining for station wagon Avant 5K0 - Without surface protection, with additional transit coating 5MG - Decorative inserts, burr-walnut 6C1 - Side air bag rear, with curtain air bag 6D1 - Center armrest rear 6E0 - Without center armrest front 6EA - Without additional side body covers (stone guard) 6FF - Body-colored exterior mirror housings and various add-on parts 6G1 - CD player and DVD changer 6KG - Radiator grille 6M0 - Without tie down straps/net/pocket 6N0 - Without mud flaps 6Q1 - Plastic gearshift knob/handle 6R1 - Leatherette gearshift boot 6RA - Dashboard and door trim panel one-piece, single color 6T0 - Without interior light in footwell 6V1 - Rear trim panel (ECE) 6W5 - Front license plate bracket 7A0 - Without CD changer/CD player 7E0 - W/o heat accumulator/auxiliary heating 8AV - Radio 8CC - Speedometer sensor without seal (electronic speedometer sensor) 8F2 - Side turn signal lights 8FA - Without second battery 8G0 - Without light assistant 8GL - Alternator 120 A 8JH - Ellipsoidal headlight for driving on the right 8K0 - Without special headlight activation 8KA - W/o catalytic converter warning light 8L3 - Roof antenna 8LB - Additional instruments (voltage, oil pressure and temperature) 8NA - Without parking light warning light 8Q1 - Headlight-range adjustment 8R0 - Without center high-mounted stop light 8RM - 8 speakers (passive) 8S4 - Two reading lights front, two rear 8T0 - Without cruise control system (CCS) 8TC - Rear fog light for driving on the right 8U0 - Without additional instruments for distance measurement 8WB - Front fog lights 8X0 - Without headlight washer system 8Y1 - Two-tone horn 8Z2 - Engine cooling system with heavy-duty fan and radiator 9A0 - Without taxi alarm system 9AK - Climatronic with impact pressure control free of cfc 9BA - W/o additional electric safety package 9EE - Wire assembly for 6-cylinder fuel injected engine 9F0 - Without sound combination for rotating emergency light and radio antenna preparation 9G0 - Alternator 130 A 9HA - Without additional malfunction display 9J0 - Without supertone system and tone sequence control 9K0 - Without airscarf 9M0 - Without auxiliary/parking heater 9P0 - Without seat belt reminder 9PB - Windshield wiper arms/blades with additional guide vanes 9Q1 - Multi-function display/on-board computer 9R2 - . 9S0 - Without multi-function display/ on-board computer 9SA - Without coding 9T1 - Heated washer nozzles, front 9V1 - Anti-theft protection system (burglary and theft alarm) for ROW 9W0 - W/o car phone preparation/installation 9X4 - Without heated door lock cylinder with micro switch 9Y1 - Outdoor temperature gage |
Autor: | sebos17 [ 20.mar.2010 20:36:26 ] |
Tytuł: | |
W jednym z wątków zamieściłem link do ACK QAUTTRO jednak to był wątek o AEL. Jeden kolega z forum poprosił o oględziny i co by nie śmiecić w wątku z AELem podpinam się tutaj. Jak zaśmiecam można usunąć ![]() Link do auta: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11981869, Zdjęcia z oglądanego samochodu. http://picasaweb.google.com/10209386645 ... TTROAVANT# Było już późno i trochę ciemno… Auto kupił pół roku temu, jeszcze nie zdążył nakleić nowej naklejki. Jest kierowcą ciężarówki, sprzedaje bo niby wyjeżdża do roboty do Anglii do rodziny, praca na wózkach widłowych. Sprzedawca młody, wie co sprzedaje i wiedzę jakąś tam ma. Przedtem jeździł BMW i nie raz wspominał o tym jak to latał bokiem. Podpuściłem go i „wychwalił” się, że 240km/h jechał tą A6 ![]() Autko na pierwszy rzut oka fajne, jednak przyglądając się bliżej znajdujemy niedoskonałości. Przedni i tylny zderzak malowany, nie miałem miernika dlatego też nie mogę określić co z resztą elementów. Sprzedający twierdzi, że w takim stanie kupił i nic nie robił. Było trochę mokro i ciemnawo, ja nie znalazłem nic niepokojącego po za zdjęciami na karoserii. Widać, że dostał w tyłek, jednak raczej delikatnie, oglądałem wnękę koła, zdejmowałem boczki nie widać nic. Drzwi kierowcy skaczą na zawiasach w jednym miejscu przy otwieraniu i zamykaniu. Wnętrze nie do końca zadbane. Można posprzątać i powinno być sterylnie, jednak na pierwszy rzut zniechęca. Cała elektryka działa, siedzenia grzeją, szyber dach chodzi, klima chłodzi. Napędy bardzo ciche, aż dziw. U mnie w A6 i w A8 przy puszczaniu raptownym gazu na biegu 1, 2 i 3 czuć luzy na wale napędowym, tam nic się nie działo. Silnik suchy tyle co widać od góry, z dołu nie miałem warunków aby obejrzeć auto. Olej 10/40. Rozrząd – nie umiał powiedzieć kiedy wymieniany, więc trzeba robić. Płyny pod maską uzupełniane. Gaz STAG 300 VALTEKI szare i reduktor MagicJet III. Wydech ponoć cały oryginalny. Biegi wchodzą ładnie, jednak sprzęgło łapie pod koniec. Wymieniane niedawno na pewno klocki, czy tarcze już nie pamiętam . Zawieszenie już kupił na takim, amortyzatory niby założone Bilstein b6 i sprężyny -40mm. Przyznam, że bardzo twardo nie było w trakcie jazdy. Maglownica stuka na zgaszonym silniku przy ruszaniu kierownicą (u mnie w A6 przy kupnie też dawało). Zawieszenie na pewno z przodu coś puka, jednak aby sprawdzić co, trzeba by było wskoczyć na podnośnik. Z tyłu nie było niepokojących odgłosów, jednak jest mokro i może to mylić. U mnie w A6 tuleje z tyłu piszczały jak było sucho, na mokro było cicho. Silnik ciągnie ładnie od samego dołu, czuć różnicę po między AAH na korzyść ACK. Niestety miał sucho gazu i przy próbach odcinał najpierw przy 5 tys a później już przy 4 tys obrotów. Na benzynie ciągnie ładnie do końca. Wydech musi mieć albo dziurkę, albo jest coś poluzowane bo łapie delikatny gwizd. Przy wzroście prędkości usłyszałem delikatny huk, pojawiał się powiedzmy od 80/h raczej z przodu. Może łożyska? Nie wydawało mi się aby to był wał. Felgi od A8, z przodu dystanse, opony WANLI letnie 215/40/17. Stan felg jak dla mnie dupowaty… Każdy ma inne kryteria. Opon zimowych brak. Jak bym coś sobie przypomniał dopiszę później. |
Autor: | grzesiek.sz [ 21.mar.2010 20:37:04 ] |
Tytuł: | |
Temat jak dla mnie zakończony kupiłem tą sztukę z Pruszcza Gdańskiego to chyba najszybciej znalezione A6 C4 Avant Quattro na forum ![]() Auto ma zdrowe i sprawne: Silnik Skrzynię Napęd Quattro Klimatronik Komputer pokładowy i Autocheck Wydech z katalizatorami właściwie wszytko co ma jest sprawne Do wymiany błotniki przednie i jest do ogarnięcia wewnątrz, oraz w bagażniku a raczej pod podłogą bagażnika. Trochę pracy przede mną ale dla Audi i to z Quattro warto. Dziękuję wszystkim którzy mi pomogli w zakupie tego egzemplarza : Emge, UFO, MikiGd Oraz Pawlo i gitmar za oglądniecie sztuki z Łukowa i sebos17 za tą z Białegostoku i Bielska |
Autor: | emge [ 21.mar.2010 22:04:45 ] |
Tytuł: | |
no to oficjalnie możesz zmienić avatar ![]() Gratki i powodzenia w pracach, choć na szczęście nie mechanicznych. Ps. mówiłem, że za tą kasę na pewno znajdzie właściciela ![]() |
Autor: | rafala6 [ 21.mar.2010 22:15:48 ] |
Tytuł: | |
Lepiej mechanicznie porobic,anizeli bude prostowac(jak się da) |
Autor: | emge [ 21.mar.2010 22:39:33 ] |
Tytuł: | |
Tylko, że budy nie trzeba prostować, a doprowadzić wygląd do odpowiedniego stanu. |
Autor: | gitmar [ 21.mar.2010 23:02:28 ] |
Tytuł: | |
Gratuluję zakupu ![]() Jednak spieszyło Ci się z zakupem ![]() |
Autor: | Gustav [ 21.mar.2010 23:02:53 ] |
Tytuł: | |
To Ty które auto kupiłeś ? |
Autor: | grzesiek.sz [ 22.mar.2010 07:25:28 ] |
Tytuł: | |
Kupiłem to http://www.allegro.pl/item964035447_aud ... pilne.html Nie spieszyło mi się byłem przygotowany na większą kasę za auto i szukanie co najmniej pół roku, Ale było blisko, było sprawne, idealne nie było za to cena śmieszna, więc żal było autka nie przygarnąć do klubu ![]() |
Autor: | emge [ 22.mar.2010 08:09:18 ] |
Tytuł: | |
No widzę avatar zmieniony. Alu rozumiem dostałeś tak? |
Autor: | grzesiek.sz [ 22.mar.2010 09:13:42 ] |
Tytuł: | |
Tak mam 5 sztuk alusków ![]() Jestem mega zadowolony ![]() ![]() ![]() |
Autor: | patrykcz8 [ 22.mar.2010 13:43:54 ] |
Tytuł: | |
No fajna sztuka. Trochę się postarasz i będzie lala. A możesz się pochwalić za ile ostatecznie oddał?? |
Autor: | lucas3512 [ 22.mar.2010 17:27:08 ] |
Tytuł: | |
Tak Ci powiem, że za takie pieniądze, to chyba lepiej trafić nie mogłeś ![]() A6 C4 w Q w cenie 100 C4 ![]() ![]() Nic, tylko pogratulować autka i oby jak najdłużej służyło bezawaryjnie ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |