Więc tak..
Przede wszystkim dzięki za odpowiedzi
i tak:
Janku, pamiętam czas jak oboje byliśmy na etapie przesiadki z C5 AFN na C5 z końca produkcji

jak nie znajdę nic dobrego, to pozostanę przy mojej 2,5 TDI

a co do 3,0 TDI... hmm znam ludzi, którzy tym jeżdżą i to chwalą, więc narazie ta opcja wygrywa
Przemku, nie wiedziałem, że ludzie narzekają też na 530d

skutecznie odstrasza mnie środek BMW... więc traktuje je nieco z dystansem

2,7 TDI - tiptronik może bym się skusił, ale bywały bez quattro, więc chyba wolałbym już szukać 3,0TDI. Tak czy inaczej - dzięki za podpowiedź
Dudi, jeszcze nie zacząłem oględzin aut z ogłoszeń. Nnarazie wczytuję się w czystą teorię, ale bardzo obawiam się spotkań z niektórymi "okazjiami" z allegro

też życzę wytrwałości w poszukiwaniach
Rafala6, no właśnie - to wnętrze w e60

kombinacja C6 z bawarskim silnikiem CR... mmm

a co sądzisz o e65 ? Trochę czołgowate, ale rispect na drodze, wyższa klasa autka i wnętrze wg mnie do przeżycia, bo miałem okazję jeździć e66 v12 paliwożernym szybkim potworem i zaimponował mi
Martab99, E W211 też myślałem, bo środek mi się podoba i silnik CDI z niskim spalaniem też jest dużym plusem, ale jednak wciąż kojarzy mi się okular z dziadkami

C klasa raczej za mała i wyglądem mi się troche przejadł
2rafal7, zauważam, że bardzo faworyzujesz benzynki

więc do Ciebie kieruje pytanie o D3 4,2 zagazowane... czy można się zmieścić w budżecie 65tys zł za takie cacko? D3 byłoby marzeniem, ale boje się kosztów utrzymania a ósemki kupionej za taką kasę, bo coś może być nie tak za auto z tak wysokiej półki z taką ceną

C6 4,2 rzadkość, prędzej 3,2q hmm jednak mimo wszystko preferuję TDI. Wyjątkiem jest D3 w której jestem zakochany po uszy
