.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 19:35:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z wyborem silnika do B7
PostNapisane: 08.gru.2009 21:21:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 21:49:32
Posty: 99
witam. szykuje sie do zakupu A4 B7 Avant w 2.0 . czytam jednak na owym i nie tylko forum o problemach związanych z tymi silnikami. czy możecie jako DOŚWIADCZENI FACHOWCY napisać który silnik ma napęd pompy przez koła zębate (tak bym nie trafił na słynny IMBUSIK)- prawdopodobnie jest to BRE???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2009 22:28:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Watek dlugi... ale w/g mnie lektura obowiazkowa dla tych co przymierzają sie do B7 2.0 TDI.
Ja sie juz wyleczyłem. :)
http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_propoz ... 849.0.html

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2009 00:00:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
z tego co słyszałem to od 2006 czy 2007 poprawiono ten silnik ... nie ma takiego wielkiego dramatu , znam sporo osób użytkujących i naprawdę są zadowoleni ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2009 08:09:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2007 20:59:45
Posty: 71
Lokalizacja: lubelskie
przemik napisał(a):
Watek dlugi... ale w/g mnie lektura obowiazkowa dla tych co przymierzają sie do B7 2.0 TDI.
Ja sie juz wyleczyłem. :)
http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_propoz ... 849.0.html

Pozdrawiam


B7 i C6 z silnikami 2TDI jeździ po świecie więcej niż Ty w życiu klusek zjadłeś, a zawsze znajdzie się jakiś % przypadku zakupu zajeżdżonej i zaniedbanej padaczki. Jest to podstawowy diesel w Audi od 2004 r. i tylko nasi właściciele "nowych" aut z przebiegiem ok. 200 000 km wydają takie krytyczne opinie.

_________________
A6 C6 2TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2009 08:14:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
pan42 napisal:
Cytuj:
Jest to podstawowy diesel w Audi od 2004 r. i tylko nasi właściciele "nowych" aut z przebiegiem ok. 200 000 km wydają takie krytyczne opinie.

Nie tylko oni. Znam osobiście 3 posiadaczy salonowych 2.0TDI którym ten motor się po prostu wysrał. Wymiana na gwarancji i ponowne problemy.
Bo widzisz uzytkownicy dzielą się na 2 grupy. Pierwsza wsiada, leje zupe, jeździ i nie wnika w parametry pracy, wykresy itp - dla nich zawsze jest wszystko oki. problem zaczyna się z 2 grupą, która zapłacila jakies pieniądze i chce mieć auto na tip-top.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2009 08:46:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2007 20:59:45
Posty: 71
Lokalizacja: lubelskie
I oczywiście nie znasz nikogo z takim silnikiem, który jest z niego zadowolony???

_________________
A6 C6 2TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2009 08:52:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Znam, ale jest tak jak napisałem i przytoczę tu cytat forumowicza w pełni oddający opinie o tym silniku.

Cygaro-avant napisał:
Cytuj:
Ludzie sobie je chwalą, bo nie ogarniają niuansów technicznych i żyją w nieświadomości, a nie dlatego, że to dobrze dopracowany silnik..


Większość przeciętnych użytkowników jeździ i jest zadowolona z auta, dopóki te nie zatrzyma się z powodu awarii, co w 2.0TDI zdarza się bardzo często...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2009 09:06:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2007 20:59:45
Posty: 71
Lokalizacja: lubelskie
Na szczęście, lub nieszczęście wzrasta liczba posiadaczy silników 2,7 i 3.0 TDI, a o ich problemach też jest już głośno. Prawda jest taka, że Audi z silnikiem BMW jest najlepszym rozwiązaniem, ale niestety nierealnym.

_________________
A6 C6 2TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2009 11:02:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2008 15:46:15
Posty: 73
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Każdy psioczy na dizle, a jak jest z benzynami?

_________________
Vw Passat AAM 1.8 1991 - był
80 B4 ABT 2.0 1994 - było
A4 B6 Avant AYM 2.5 TDI FSL 2002 - 8.5l / 100km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2009 22:45:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 21:49:32
Posty: 99
oczywiście macie zapewne racje we wszystkim co piszecie,ale ja nadel nie wiem czy BRE jest dobrym rozwiązaniem-nie potrzebuje bolidu F1,a raczej rodzinne oszczędne FAJNE kombi. Czy ten silnik jest już wersją poprawioną-myśle o napędzie pompy? Klubowicze piszą o zestawie naprawczym za 3600PLN,który usów problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 00:07:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
najwyżej kupisz sobie jak cie wszyscy miłośnicy audi zniechęcą do a4 -bmw320d e90 przynajmniej z głowicą nie będziesz musiał robić :D:D:D i 163 ps też daje rade :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 09:47:43 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Znajomy ma od nowości 2.0TDI wersję 170KM w A4 q, zrobił kole 120kkm i na razie zadowolony, choć jeden pompowtrysk zdążył odejść do krainy wiecznych łowów. Ciekawe jak będzie z tymi motorami za kilka lat.
Tak przy okazji napiszę, że na parkingu koło mnie chłopak trzyma A3 TDI to nowe (ale nie wiem czy tam jest 2.0). Jak zaczynają się zimne dni i trzeba skrobać szyby, on tego nie robi. Odpala auto i z miejsca daje w pi%&deczkę tak by szybciutko odpuściły szyby. Trzyma na obrotach jak szalony (aż mnie boli). Jestem ciekaw kiedy przyjedzie na lawecie. Potem będzie "ale Audi g*&%iane silniki robi". No chyba, że zdąży sprzedać to "zadbane" auto zanim wysiądzie. Swoją drogą ładne to A3 S-Line w skórkach.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 11:09:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2009 21:49:32
Posty: 99
I właśnie w tym cała rzecz,że nie wiadomo czy na forum pisza tylko (lub w większosci) ludzie nie zadowoleni z swoich aut. Czy być może tych zadowolonych prawie nie ma. Wydaje mi się że marka taka jak AUDI nie pozwoliłaby sobie na takie buble jak można tu wyczytać. Inną rzeczą jest sposób w jaki samochód się traktuje np. na zimnym full obroty itp. Sądze ze jak ściągne auto z Niemiec z pewnego miejsca to raczej nie powinienem mieć kłopotów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 11:45:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2007 20:59:45
Posty: 71
Lokalizacja: lubelskie
Tych zadowolonych jest dużo, ale w większości są to ludzie zajęci robieniem pieniędzy, a nie szukaniem dziury w całym. Przy tak negatywnej tutaj opinii na temat B7 i C6 zastanawiam się skąd się bierze tak dobra opinia Audi na świecie, trzymanie wartości przez auta używane i tak duży popyt na te niby złomy???

_________________
A6 C6 2TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 11:52:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
pan42 napisał(a):
Tych zadowolonych jest dużo, ale w większości są to ludzie zajęci robieniem pieniędzy, a nie szukaniem dziury w całym. Przy tak negatywnej tutaj opinii na temat B7 i C6 zastanawiam się skąd się bierze tak dobra opinia Audi na świecie, trzymanie wartości przez auta używane i tak duży popyt na te niby złomy???


bo inni produkują jeszcze większe złomy :D:D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2009 18:12:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Zamiast kupić bezawaryjną benzynę pchacie się sami w gnijace i psujace się kondony.
baaaa Jeszcze na własne życzenie dopłacacie do faktu że coś się spierdzieli i wygeneruje koszty.

Rozwiazanie jest jedno.Kupcie Pb i przestańcie zadawać głupie pytania typu "Który lepszy" bo wg mnie żaden ON nie jest lepszy. Jest tylko z**** moda na posiadanie turbognoja. Mam nadzieje że niedłgo się to skończy i wasze problemy równierz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2009 06:21:27 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8327
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Przywaliłeś do pieca, ale w sumie masz rację :peace:

Swoją drogą księgowi i "iżynierowie" juz pracują nad spie**leniem beznyny.
FSI, biturbo, niedługo jakieś elektroniczne spalanie bezświecowe jak w dieslu.
A jak wejdzie norma EURO7 to zapodają do benzyny FAP-a a do diesla Oczyszczalnie ścieków montowaną na przyczepce

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2009 15:41:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2003 15:03:17
Posty: 1803
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Dlatego ja kupilem CELOWO B7 z silnikiem 1.9 BKE.
Oczywiscie ma tylko 115 koni ale po chipie juz powinno byc OK.
A nie chce myslec czy zaraz mi sie cos wysra w aucie.
Mam zatankowac gnoj, przejechac na baku ponad 1 tys km i ma byc bezawaryjne do czasu az nie wroce do eSki :diabel: :peace:

_________________
Obrazek

S6 C5 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2009 16:37:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
pan42 napisał(a):
przemik napisał(a):
Watek dlugi... ale w/g mnie lektura obowiazkowa dla tych co przymierzają sie do B7 2.0 TDI.
Ja sie juz wyleczyłem. :)
http://www.a4-klub.pl/smf/b7_blb_propoz ... 849.0.html

Pozdrawiam


B7 i C6 z silnikami 2TDI jeździ po świecie więcej niż Ty w życiu klusek zjadłeś, a zawsze znajdzie się jakiś % przypadku zakupu zajeżdżonej i zaniedbanej padaczki. Jest to podstawowy diesel w Audi od 2004 r. i tylko nasi właściciele "nowych" aut z przebiegiem ok. 200 000 km wydają takie krytyczne opinie.




Ja kolego tez znam osobiście kilka osób któe nie są zadowolone z tego silnika , a jednemu po 120 tys (auto kupione w salonie passat 2.0 TDI - 170 km) wysrał sie silnik - całkiem (koszt naprawy w serwisie jakies 16000zł) - wiec podziekował serwisowi i kupił uzywany i jezdzi dalej , drugiemu skrzynie manualną wymieniali na nową jeszcze innemu amortyzatory po 10000 km!!! i dalej sie psuje a wszystko to salonowe auta serwisowane nie bite , wiec jak dla mnie ten samochód(passat) i silnik (2.0 tdi ) to totalna porazka VW

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2009 17:00:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2009 19:55:42
Posty: 115
Lokalizacja: Kielce
Ja miałem paska od nowości z 2.0tdi zrobiłem nim ponad 100k i nic się nie zepsuło. Teraz zrobiłem już a4 ponad 35k z 2.0 i też nic.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: