.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Chce KUPIC AUDI A4 2006/2007 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=101691 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | bujak19 [ 11.kwi.2010 20:02:15 ] |
Tytuł: | Chce KUPIC AUDI A4 2006/2007 |
Witam tak jak w temacie chce kupic Audi A4 2006-2007 sklaniam sie do 2007. Ogladalem dzis model z 2007 i mnie zachwycil, co mozecie mi doradzic jak chodzi o bezawaryjnosc, jakie sa problemy tego auta i ogulnie jakie to autko. |
Autor: | Skiner [ 11.kwi.2010 20:25:58 ] |
Tytuł: | |
Zależy jaki silnik chcesz kupić w tym B7... |
Autor: | bujak19 [ 11.kwi.2010 20:28:48 ] |
Tytuł: | |
ten ktory ogladalem to 2.0 benzynka i 1.8T tez benzyna, aha jeszcze jedno pytanie czy w tym Audi jest pasek czy lancuch rozrzadu?? |
Autor: | designer [ 11.kwi.2010 21:01:59 ] |
Tytuł: | |
Pasek. Bierz benzynę z T, niezależnie czy 1.8 czy 2.0 - będzie Pan zadowolony ![]() |
Autor: | bujak19 [ 11.kwi.2010 21:10:21 ] |
Tytuł: | |
czyli leprza jest benzynka od diesla?? glupie pytanie co ile sie wymienia pasek rozrzadu poniewaz mialem diesla i juz nie pamietam co ile to sie robi?? |
Autor: | designer [ 11.kwi.2010 21:20:46 ] |
Tytuł: | |
bujak19 napisał(a): czyli leprza jest benzynka od diesla??
glupie pytanie co ile sie wymienia pasek rozrzadu poniewaz mialem diesla i juz nie pamietam co ile to sie robi?? Zależy co kto lubi - jeden córkę a drugi teściową ![]() Jak robisz na zamiennikach to co 90kkm, jak w ASO to co 120kkm |
Autor: | Abramo [ 11.kwi.2010 21:29:45 ] |
Tytuł: | |
Ja na Twoim miejscu skłaniał bym się ku 1.8t sam osobiście od końca stycznia posiadam 2.0tfsi i niestety musiałem rozbierać silnik żeby go wyczyścić z szlamu( http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72935 ). 1.8t jest starszą sprawdzoną konstrukcją. |
Autor: | bujak19 [ 11.kwi.2010 21:33:48 ] |
Tytuł: | |
co 120tys kilometrow?? to strasznie dlugo trzeba jezdzic zeby wymienic. A powiedzcie mi jak jest z dieslem, i jak chodzi o bezawaryjnosc, jak to audi sie ma z awaryjnoscia na co trzeba sie nastawic lub czym sie nie przejmowac?? Simpson: po prawej przy kazdym poście masz przycisk "edytuj", jak chcesz coś dopisać |
Autor: | designer [ 11.kwi.2010 21:38:29 ] |
Tytuł: | |
Ktoś kiedyś mądrze powiedział że największą wadą samochodu jest jego poprzedni właściciel - i to jest prawda ![]() |
Autor: | bujak19 [ 11.kwi.2010 21:44:39 ] |
Tytuł: | |
Ok rozumiem, tylko ciekawi mnie czy te auta sa awaryjne czy maja jakies ukryte problemy stworzone przez Audi podczas produkcji. Aha i jak chodzi o diesla to on ma pasek czy lancuch?? |
Autor: | Abramo [ 11.kwi.2010 21:46:26 ] |
Tytuł: | |
1.9 i 2.0 pasek 2.7 i 3.0 łańcuch |
Autor: | designer [ 11.kwi.2010 21:47:34 ] |
Tytuł: | |
Generalnie poza problemem osadzania się szlamu w 2.0TFSI raczej są to trwałe i bezawaryjne silniki - kwestia jak były wcześniej eksploatowane. W dieslach też jest pasek. |
Autor: | bujak19 [ 11.kwi.2010 21:48:56 ] |
Tytuł: | |
ooo to powyrzez 2.0 to dla mnie zaduzo, wiekszosc diesli ma lancuchy, wydaje mi sie ze jest to wygodniejsze rozwiazanie. no ale jak sie pasek wymienia co 90-120tys km to niejest zle. TFSI niewiem jakos ich rozpoznac niemoge dzis ogladalem silnik 2.0 benzysna "S line" co to jest to "s line"?? W przypadku dopisania czegoś należy użyć opcji EDYTUJ. Karteczka za nieznajomość regulaminu i niestosowanie się do tej zasady, mimo upomnienia Simpsona. Monster |
Autor: | Abramo [ 11.kwi.2010 21:50:32 ] |
Tytuł: | |
Owszem wygodniejsze jeśli osprzęt rozrządu nie jest awaryjny a w 3.0 tdi z początku produkcji jest problem z napinaczami. |
Autor: | bujak19 [ 11.kwi.2010 21:51:56 ] |
Tytuł: | |
co przeczytalem na necie ze ma jakies problemy z przelozeniem napedu czy mocy ?? o co to chodzi?? |
Autor: | Abramo [ 11.kwi.2010 21:53:17 ] |
Tytuł: | |
Najprościej zobaczyć pod maske pod znaczkiem audi pisze turbo a poniżej 2.0fsi. |
Autor: | bujak19 [ 12.kwi.2010 21:11:44 ] |
Tytuł: | |
yhm zwroce na to uwage, czyli te fsi nie za ciekawe?? |
Autor: | bujak19 [ 26.kwi.2010 00:01:25 ] |
Tytuł: | |
2.0 TDI 1968 cm³ 140 KM --> ten silniczek ma pasek czy lancuch?? wie ktos?? |
Autor: | przemik [ 26.kwi.2010 09:37:24 ] |
Tytuł: | |
Pasek... zanim kupisz 2.0 TDi - poczytaj w necie na temat tych silników... |
Autor: | bujak19 [ 26.kwi.2010 11:58:40 ] |
Tytuł: | |
Przed chwilka szukalem ale nic nie znalazlem, zadnych opini na temat tego silnika, moze bys mi cos podsunol. Wyczytalem ze ten silniczek wystepuje rowniez w wersji 170KM |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |