.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 16:19:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AutoCheck] Prośba o pomoc w interpretacji raportu
PostNapisane: 19.kwi.2010 16:44:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
W raporcie stoi:

Cytuj:

No abandoned title record
No damaged title or major damage incident record
No fire damaged title record
No grey market title record
No hail damage title record
No insurance loss title or probable total loss record
No junk or scrapped title record
No manufacturer buyback/lemon title record
No odometer problem title record
No rebuilt/rebuildable title record
Salvage title or salvage auction record(s)
No water damaged title record
No NHTSA crash test record
No frame/unibody damage record
No recycling facility record




No fleet, rental and/or lease use record
No taxi use record
No police use record
No government use record
No livery use record
No driver education record


No accident record reported through accident data sources
No corrected title record
No duplicate title record
No emission/safety inspection record
No loan/lien record
No fire damage incident record
No repossessed record
No theft record
No storm area registration/title record



11/01/2004
Independent Source VEHICLE MANUFACTURED AND SHIPPED TO DEALER
11/17/2004 DANBURY, CT
15
Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:028794128)
11/17/2004 DANBURY, CT
Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL
11/01/2006 DANBURY, CT
Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL
10/30/2008 DANBURY, CT
Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL
12/14/2009 CT
Motor Vehicle Dept. SALVAGE



I pytanie: bity, czy pokradzieżowy? A jeśli pokradzieżowy, to co to oznacza dla potencjalnego właściciela w Polsce?

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 17:15:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
Salvage Title and ProblemCheck

A salvage vehicle is a vehicle that has been wrecked or damaged beyond repair; declared a total loss by the insurer; or declared a total loss by reason of theft. When an insurance company as a result of a total loss settlement acquires a vehicle, the insurance company must apply for a Salvage Certificate. If the owner retains possession of a salvage vehicle, the owner must obtain a Salvage Certificate before receiving a total loss statement from the insurance company.

Pojazdem SALVAGE jest pojazd, który został zniszczony lub uszkodzony do odbudowy. Po naprawie oświadczył całkowita utrata przez bezpieczyciela lub zgłoszone całkowite straty z powodu kradzieży. Kiedy firma ubezpieczeniowa w wyniku całkowitego rozliczenia strat nabywa pojazd, firma ubezpieczeniowa musi wystąpić o Salvage Certificate. Jeżeli właściciel zachowuje prawo do posiadania pojazdu do odbudowy, właściciel musi uzyskać Salvage Certificate przed otrzymaniem wszystkich strat z firmy ubezpieczeniowej.

Jakkolwiek tłumaczenie jest troche bez sensu (ktoś to wrzucił na neta) to sens da się odszukać :)

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2010 17:28:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Dziękuję, choć nie o to mi chodziło. Salvage występuje tu w innym kontekście. A w legendzie do raportu widnieje:

Cytuj:
Salvage/Title and ProblemCheck - A salvage vehicle is a vehicle that has been wrecked or damaged beyond repair; declared a total loss by the insurer; or declared a total loss by reason of theft. When an insurance company as a result of a total loss settlement acquires a vehicle, the insurance company must apply for a Salvage Certificate. If the owner retains possession of a salvage vehicle, the owner must obtain a Salvage Certificate before receiving a total loss statement from the insurance company.


Czyli raport dopuszcza możliwość kradzieży. I w momencie, kiedy inne podpunkty raportu nie wskazują na kolizję, to chodzi właśnie o kradzież. I tą tezę chciałem potwierdzić. Inna sprawa to to, co z tego wynika dla potencjalnego nabywcy w PL? Auto nie jest chyba w żaden sposób nielegalne, tylko zostało niejako "wycofane" po kradzieży (?).


EDIT: Już wiem - bity.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: