.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A6 C4 4.2 czy 2.2T ?? :)
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=102207
Strona 1 z 3

Autor:  rafal19881 [ 01.maja.2010 10:22:44 ]
Tytuł:  A6 C4 4.2 czy 2.2T ?? :)

witam. w najblizszym czasie chce zmienic marke na audi i teraz zastanawiam sie nad C4 4.2 badz 2.2T. auto glownie ma slozyc do czerpania przyjemnosci z jazdy.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12373751
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12884551
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12449103

Autor:  2rafal7 [ 01.maja.2010 10:31:16 ]
Tytuł: 

Mniej problematyczny napewno jest 4.2, natomiast 2.2t bardziej rozwojowy. Ja bym wybrał 4.2

Autor:  J@rek [ 01.maja.2010 10:32:55 ]
Tytuł: 

Z tych linków co podałeś 1szy i 2gi wpada w oko...ale i tak trzeba by je obejrzeć
1szy - przebieg malo realny jak na ten rocznik, ale środek w ładnym stanie, cena spora ale może jest jej warty
2gi- szpeci znaczek V6 na błotniku i czerwone zaciski hamulcowe

Autor:  rafal19881 [ 01.maja.2010 10:35:17 ]
Tytuł: 

2rafal7 napisał(a):
Mniej problematyczny napewno jest 4.2, natomiast 2.2t bardziej rozwojowy. Ja bym wybrał 4.2


wlasnie slyszalem opinie ze 2.2T jest bardziej awaryjny....na co zwracac uwage przy kupnie 4.2 ?? chodzi mi o silnik.

Autor:  stawsz [ 01.maja.2010 10:55:05 ]
Tytuł: 

w 1. tylna klapa wymieniana na nowa wiec mozliwe ze dostał w dupę , poza tym bardzo ładny , wyposażenie nie pełne
w 2 . poza błędami właściciela w opisie, może byc - samochód do odchwaszczenia , wydaje sie zadbany i gość włozył w niego serce - cena tez niezła
w 3. najbardziej zmęczony życiem z tych trzech ale oczywiście po oględzinach w realu moze okazać sie inaczej - fajna ławka z tyłu dla niechcianego gościa albo na tortury :)


ja na twoim miejscu obejrzał bym wszystkie trzy bo sa nawet , nawet , co do silnika 4,2 to zwróć uwage na to czy nie kopci za bardzo na niebiesko , czy obroty nie faluja oraz stan kolor oliwy w silniku wiecej nic bez VAG nie stwierdzisz - oczywiście jazda próbna i musi niezle wbijac w fotele , powodznia i udanych zakupów :)

Autor:  mastacrx [ 01.maja.2010 10:59:20 ]
Tytuł: 

2 wygląda malinowo :D

Autor:  rafal19881 [ 01.maja.2010 11:01:39 ]
Tytuł: 

a czy to prawda ze 4.2 280 km braly olej na potege?? a jak jest z tymi 290 ?

Autor:  mastacrx [ 01.maja.2010 11:06:50 ]
Tytuł: 

wszystko zależy od kondycji silnika ale dolewki się zdarzają

Autor:  rafal19881 [ 01.maja.2010 11:09:10 ]
Tytuł: 

dzikuje za wszystkie odp. ale mimo wszystko prosze o udzielenie konkretniejszej ofnormacji dotyczycacych przypadlosci (najczestszych usterek) tych dwoch silnikow 4.2 i 2.2T oraz koszty napraw lub czesci :)

Autor:  stawsz [ 01.maja.2010 11:54:07 ]
Tytuł: 

kolego na ten temat to poczytaj sobie na forum nie ma sensu sie powtarzać , info na temat tych dwóch silników jest od groma wystarczy uzyc opcji szukaj , ja osobiście polecam 4,2 motor w moim oleum ubywa na 3000 km 0,4 litra wiec bardzooo mało a nie jezdze emerycko :D

Autor:  SzwagierLbn [ 01.maja.2010 11:54:56 ]
Tytuł: 

Wady w 4.2 ? Te silniki są bez wad :diabel:

P.S Co do tej 3ciej eski to jestem z nią na bieżąco (autko znajomego z pod Lublina) Więc jak będziesz chciał coś wiedzieć to wal śmiało. Powiem krótko ,że przeliczył się trochę i pilnie chce esę sprzedać a cena autka jest sporo do zbicia :peace:

Autor:  xxlobo [ 03.maja.2010 09:14:00 ]
Tytuł: 

A ja Ci radze 2.2t, bardziej rozwojowy silnik itd, ale najwazniejsze jest to, ze z tym silnikiem C4 sie lepiej prowadzi. 4.2 jest za ciezki do tego nadwozia i umiejscowienia. Ja juz powoli sie rozgladam za ciekawym 2.2 w miejsce swojego 4.2.

Autor:  TymoOon [ 03.maja.2010 09:39:41 ]
Tytuł: 

Ten Trzeci był niedawno do sprzedania świeżo sprowadzony miał rozwalone sprzęgło o ile dobrze pamiętam i coś jeszcze.Trochę dziwne że właściciel po paru miesiącach zakupu już się pozbywa.Co to znaczy przeliczył się ?Myślał że spalanie będzie na poziomie 12-13L a nie jest ?

Autor:  emge [ 03.maja.2010 10:14:39 ]
Tytuł: 

znam takich co się przeliczyli nawet kupując 2.0 3A także wszystko jest możliwe :):

Autor:  SzwagierLbn [ 03.maja.2010 15:48:08 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Co to znaczy przeliczył się ?Myślał że spalanie będzie na poziomie 12-13L a nie jest ?


dokładnie więcej stania niż jazdy :diabel:

Autor:  rafal19881 [ 03.maja.2010 17:48:36 ]
Tytuł: 

xxlobo napisał(a):
A ja Ci radze 2.2t, bardziej rozwojowy silnik itd, ale najwazniejsze jest to, ze z tym silnikiem C4 sie lepiej prowadzi. 4.2 jest za ciezki do tego nadwozia i umiejscowienia. Ja juz powoli sie rozgladam za ciekawym 2.2 w miejsce swojego 4.2.


nie szukam samochodu w ktorym bede cos modyfikowal, ma to byc seryjne auto :)...no ale chyba ciezko jest znalesc 2.2T z dobra turbina tym bardziej ze za duzo ich nie ma na allegro :)

Autor:  Gufer [ 03.maja.2010 18:59:16 ]
Tytuł: 

Sam bym z chęcią obejrzał tą czarną ale już po zdjęciach widać, że nie dokońca spasowana i odległość mnie odstrasza (630 km). Wydaje mi się, że 2,2 T jest "sprawniejsza" od 4,2 . 4,2 wydaje się być bardziej spokojna, moc nie jest tak odczuwalna. Przepraszam ale nie potrafię tego lepiej opisać. Po prostu 2,2 wydaje mi się bardziej odpowiednia do wściekania :d

P.S.
Jakbyś był w lublinie to daj znać, przejedziesz się AAN i będziesz mógł porównać.

Autor:  xxlobo [ 03.maja.2010 19:04:28 ]
Tytuł: 

rafal19881 napisał(a):
xxlobo napisał(a):
A ja Ci radze 2.2t, bardziej rozwojowy silnik itd, ale najwazniejsze jest to, ze z tym silnikiem C4 sie lepiej prowadzi. 4.2 jest za ciezki do tego nadwozia i umiejscowienia. Ja juz powoli sie rozgladam za ciekawym 2.2 w miejsce swojego 4.2.


nie szukam samochodu w ktorym bede cos modyfikowal, ma to byc seryjne auto :)...no ale chyba ciezko jest znalesc 2.2T z dobra turbina tym bardziej ze za duzo ich nie ma na allegro :)

Apetyt rosnie w miare jedzenia :diabel: Znalezienie eski w dobrej kondycji uwazam za prakrycznie nie mozliwe, w ciagu pierwszego roku i tak trzeba dolozyc jakies 10tys

Autor:  Simpson [ 03.maja.2010 19:21:52 ]
Tytuł: 

xxlobo napisał(a):
A ja Ci radze 2.2t, bardziej rozwojowy silnik itd, ale najwazniejsze jest to, ze z tym silnikiem C4 sie lepiej prowadzi. 4.2 jest za ciezki do tego nadwozia i umiejscowienia. Ja juz powoli sie rozgladam za ciekawym 2.2 w miejsce swojego 4.2.

Żebyś sie nie zdziwił ;)
V8 jest aluminiowy, a R5 żeliwny, do tego w R5 masz troche rzeczy których w V8 nie ma, a ktore swoje ważą :peace:
W ogólnym rozrachunku wychodzi praktycznie na zero.

Autor:  mastacrx [ 03.maja.2010 19:27:24 ]
Tytuł: 

SzwagierLbn napisał(a):
Cytuj:
Co to znaczy przeliczył się ?Myślał że spalanie będzie na poziomie 12-13L a nie jest ?


dokładnie więcej stania niż jazdy :diabel:


dlatego jest lpg :D

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/