.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 C4 4.2 czy 2.2T ?? :) https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=102207 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | rafal19881 [ 01.maja.2010 10:22:44 ] |
Tytuł: | A6 C4 4.2 czy 2.2T ?? :) |
witam. w najblizszym czasie chce zmienic marke na audi i teraz zastanawiam sie nad C4 4.2 badz 2.2T. auto glownie ma slozyc do czerpania przyjemnosci z jazdy. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12373751 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12884551 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C12449103 |
Autor: | 2rafal7 [ 01.maja.2010 10:31:16 ] |
Tytuł: | |
Mniej problematyczny napewno jest 4.2, natomiast 2.2t bardziej rozwojowy. Ja bym wybrał 4.2 |
Autor: | J@rek [ 01.maja.2010 10:32:55 ] |
Tytuł: | |
Z tych linków co podałeś 1szy i 2gi wpada w oko...ale i tak trzeba by je obejrzeć 1szy - przebieg malo realny jak na ten rocznik, ale środek w ładnym stanie, cena spora ale może jest jej warty 2gi- szpeci znaczek V6 na błotniku i czerwone zaciski hamulcowe |
Autor: | rafal19881 [ 01.maja.2010 10:35:17 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): Mniej problematyczny napewno jest 4.2, natomiast 2.2t bardziej rozwojowy. Ja bym wybrał 4.2
wlasnie slyszalem opinie ze 2.2T jest bardziej awaryjny....na co zwracac uwage przy kupnie 4.2 ?? chodzi mi o silnik. |
Autor: | stawsz [ 01.maja.2010 10:55:05 ] |
Tytuł: | |
w 1. tylna klapa wymieniana na nowa wiec mozliwe ze dostał w dupę , poza tym bardzo ładny , wyposażenie nie pełne w 2 . poza błędami właściciela w opisie, może byc - samochód do odchwaszczenia , wydaje sie zadbany i gość włozył w niego serce - cena tez niezła w 3. najbardziej zmęczony życiem z tych trzech ale oczywiście po oględzinach w realu moze okazać sie inaczej - fajna ławka z tyłu dla niechcianego gościa albo na tortury ![]() ja na twoim miejscu obejrzał bym wszystkie trzy bo sa nawet , nawet , co do silnika 4,2 to zwróć uwage na to czy nie kopci za bardzo na niebiesko , czy obroty nie faluja oraz stan kolor oliwy w silniku wiecej nic bez VAG nie stwierdzisz - oczywiście jazda próbna i musi niezle wbijac w fotele , powodznia i udanych zakupów ![]() |
Autor: | mastacrx [ 01.maja.2010 10:59:20 ] |
Tytuł: | |
2 wygląda malinowo ![]() |
Autor: | rafal19881 [ 01.maja.2010 11:01:39 ] |
Tytuł: | |
a czy to prawda ze 4.2 280 km braly olej na potege?? a jak jest z tymi 290 ? |
Autor: | mastacrx [ 01.maja.2010 11:06:50 ] |
Tytuł: | |
wszystko zależy od kondycji silnika ale dolewki się zdarzają |
Autor: | rafal19881 [ 01.maja.2010 11:09:10 ] |
Tytuł: | |
dzikuje za wszystkie odp. ale mimo wszystko prosze o udzielenie konkretniejszej ofnormacji dotyczycacych przypadlosci (najczestszych usterek) tych dwoch silnikow 4.2 i 2.2T oraz koszty napraw lub czesci ![]() |
Autor: | stawsz [ 01.maja.2010 11:54:07 ] |
Tytuł: | |
kolego na ten temat to poczytaj sobie na forum nie ma sensu sie powtarzać , info na temat tych dwóch silników jest od groma wystarczy uzyc opcji szukaj , ja osobiście polecam 4,2 motor w moim oleum ubywa na 3000 km 0,4 litra wiec bardzooo mało a nie jezdze emerycko ![]() |
Autor: | SzwagierLbn [ 01.maja.2010 11:54:56 ] |
Tytuł: | |
Wady w 4.2 ? Te silniki są bez wad ![]() P.S Co do tej 3ciej eski to jestem z nią na bieżąco (autko znajomego z pod Lublina) Więc jak będziesz chciał coś wiedzieć to wal śmiało. Powiem krótko ,że przeliczył się trochę i pilnie chce esę sprzedać a cena autka jest sporo do zbicia ![]() |
Autor: | xxlobo [ 03.maja.2010 09:14:00 ] |
Tytuł: | |
A ja Ci radze 2.2t, bardziej rozwojowy silnik itd, ale najwazniejsze jest to, ze z tym silnikiem C4 sie lepiej prowadzi. 4.2 jest za ciezki do tego nadwozia i umiejscowienia. Ja juz powoli sie rozgladam za ciekawym 2.2 w miejsce swojego 4.2. |
Autor: | TymoOon [ 03.maja.2010 09:39:41 ] |
Tytuł: | |
Ten Trzeci był niedawno do sprzedania świeżo sprowadzony miał rozwalone sprzęgło o ile dobrze pamiętam i coś jeszcze.Trochę dziwne że właściciel po paru miesiącach zakupu już się pozbywa.Co to znaczy przeliczył się ?Myślał że spalanie będzie na poziomie 12-13L a nie jest ? |
Autor: | emge [ 03.maja.2010 10:14:39 ] |
Tytuł: | |
znam takich co się przeliczyli nawet kupując 2.0 3A także wszystko jest możliwe ![]() |
Autor: | SzwagierLbn [ 03.maja.2010 15:48:08 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Co to znaczy przeliczył się ?Myślał że spalanie będzie na poziomie 12-13L a nie jest ?
dokładnie więcej stania niż jazdy ![]() |
Autor: | rafal19881 [ 03.maja.2010 17:48:36 ] |
Tytuł: | |
xxlobo napisał(a): A ja Ci radze 2.2t, bardziej rozwojowy silnik itd, ale najwazniejsze jest to, ze z tym silnikiem C4 sie lepiej prowadzi. 4.2 jest za ciezki do tego nadwozia i umiejscowienia. Ja juz powoli sie rozgladam za ciekawym 2.2 w miejsce swojego 4.2.
nie szukam samochodu w ktorym bede cos modyfikowal, ma to byc seryjne auto ![]() ![]() |
Autor: | Gufer [ 03.maja.2010 18:59:16 ] |
Tytuł: | |
Sam bym z chęcią obejrzał tą czarną ale już po zdjęciach widać, że nie dokońca spasowana i odległość mnie odstrasza (630 km). Wydaje mi się, że 2,2 T jest "sprawniejsza" od 4,2 . 4,2 wydaje się być bardziej spokojna, moc nie jest tak odczuwalna. Przepraszam ale nie potrafię tego lepiej opisać. Po prostu 2,2 wydaje mi się bardziej odpowiednia do wściekania ![]() P.S. Jakbyś był w lublinie to daj znać, przejedziesz się AAN i będziesz mógł porównać. |
Autor: | xxlobo [ 03.maja.2010 19:04:28 ] |
Tytuł: | |
rafal19881 napisał(a): xxlobo napisał(a): A ja Ci radze 2.2t, bardziej rozwojowy silnik itd, ale najwazniejsze jest to, ze z tym silnikiem C4 sie lepiej prowadzi. 4.2 jest za ciezki do tego nadwozia i umiejscowienia. Ja juz powoli sie rozgladam za ciekawym 2.2 w miejsce swojego 4.2. nie szukam samochodu w ktorym bede cos modyfikowal, ma to byc seryjne auto ![]() ![]() Apetyt rosnie w miare jedzenia ![]() |
Autor: | Simpson [ 03.maja.2010 19:21:52 ] |
Tytuł: | |
xxlobo napisał(a): A ja Ci radze 2.2t, bardziej rozwojowy silnik itd, ale najwazniejsze jest to, ze z tym silnikiem C4 sie lepiej prowadzi. 4.2 jest za ciezki do tego nadwozia i umiejscowienia. Ja juz powoli sie rozgladam za ciekawym 2.2 w miejsce swojego 4.2.
Żebyś sie nie zdziwił ![]() V8 jest aluminiowy, a R5 żeliwny, do tego w R5 masz troche rzeczy których w V8 nie ma, a ktore swoje ważą ![]() W ogólnym rozrachunku wychodzi praktycznie na zero. |
Autor: | mastacrx [ 03.maja.2010 19:27:24 ] |
Tytuł: | |
SzwagierLbn napisał(a): Cytuj: Co to znaczy przeliczył się ?Myślał że spalanie będzie na poziomie 12-13L a nie jest ? dokładnie więcej stania niż jazdy ![]() dlatego jest lpg ![]() |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |