.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 22:00:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi jakie wybrać
PostNapisane: 07.maja.2010 09:35:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2010 09:19:29
Posty: 3
Witam,
Przeglądałem kilka stron z opiniami na temat audi, mam zamiar kupić Audi A4, A6 w roczniku 2001, 2003. Jak się już zorientowałem Audi z silnikiem 2,5 TDI to totalna porażka, 1,9 TDI 130 koni trochę za słąbe. Co myślicie na temat auta 1.8T. Szukam auta od 150 koni, oczywiście mam też dylemat co do skrzyni biegów manualną czy automat ( jakie są wasze wrażenia z jazdy tymi przekładniami).
Proszę o wasze opinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 09:45:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
A co za problem miec 170KM w 1.9 TDI?? 1.8T bardzo fajny silnik, ale 1.9TDI jezdzisz za 60% ceny. Chyba, ze chcesz zapodac cyklon do 1.8T - fajnie sie sprawuje.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 10:12:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Wadą 1.8t jest cena zakupu, która kształtuje się na poziomie 1.9tdi. Więc z ekonomicznego punktu widzenia biorąc pod uwagę także zużycie paliwa, zakup benzyny turbo jest nieuzasadniony.

Jednakże pozostaje jeszcze kwestia indywidualnych preferencji przyszłego użytkownika. ;) Sam musisz wybrać czy chcesz diesla czy benzyniaka, bo każde z tych aut jest inne. Jeden lubi klekot a inny brzęczenie kosiarki. :)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 14:43:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
1.8t ma denerwujacy dzwiek i te ktorymi jezdzilem jakos slabo z dolu ciagnely, 1.9tdi + chip bedzie tez mial kijowy dzwiek ale z dolu bedzie ciagnac i subiektywnie bedzie lepiej przyspieszal.
Moim zdaniem 2.8 30v jest idealny - ciagnie rowno w calym zakresie, fajnie brzmi, mozna zagazowac i z tego co zauwazylem to jest cholernie trwaly


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 15:30:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
xxlobo napisał(a):
(...)2.8 30v jest idealny - ciagnie rowno w calym zakresie, fajnie brzmi, mozna zagazowac i z tego co zauwazylem to jest cholernie trwaly

Jest trwały - po prostu. Cholernie trwały jest 12V :)
Nieokreślono budżetu na zakup, ani na paliwo. Być może 2.7BiTurb, mógłby być brany pod uwagę, albo 3.0 220KM na temat którego sam chętnie dowiedziałbym się małego co nie co.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 20:48:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Jakbym miał wybierac między 1.8T,a 1.9TDI 130KM to wybieram TDI ze wzgledu na wysoki moment obr.
Moim zdaniem lepiej sie jezdzi TDI .
Wiem co pisze bo miałem jeden i drugi :):
Ale wszystko zalezy od kasy :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 21:56:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2007 14:42:27
Posty: 245
Lokalizacja: Prudnik/Swindon
rafala6 napisał(a):
Wiem co pisze bo miałem jeden i drugi :):
Ale wszystko zalezy od kasy :D

mooim zdaniem wszystko zależy od koksu jaki silnik dostanie :D

_________________
A6 C5 APU Q + wirus + stag 300 - było
A6 C5 AWX + wirus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.maja.2010 13:59:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Aktualnie mam "przyjemność" jeździć i 1.8T i 1.9TDi. Do miasta biore TDi bo pali śladowe ilości, a moment ładnie ciągnie z dołu i przyjemnie się tym śmiga. Natomiast w trasę latam 1.8T, bo pali 1l więcej niż TDi a nie męczy się tak i kultura pracy jest jednak duuuuuużo wyższa, mimo że to R4....

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2010 11:58:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2010 09:19:29
Posty: 3
dzięki koledzy za informację i pomoc zdecyduje się na 1,9 TDI. Na naszym rynku jest sporo tych aut z przekładnią manualą i automatem. jak waszym zdaniem jest najlepsza do 1,9


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.maja.2010 14:28:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Pablo.ndm napisał(a):
dzięki koledzy za informację i pomoc zdecyduje się na 1,9 TDI. Na naszym rynku jest sporo tych aut z przekładnią manualą i automatem. jak waszym zdaniem jest najlepsza do 1,9

Manual.
Z automatem daj sobie spokój MULTITRONIC to zło :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2010 11:28:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.maja.2010 09:19:29
Posty: 3
Tak jak myślałem,, automat odpada..... zdecydowałem się na A4 z 2003 1.8T teraz mam dylemat z jaka mocą ( 150 Kucy czy 190 a może 1.8 T quattro 170KM) moim faworytem jest quattro) jakie jest spalanie tych że silników z ta mocą..bo rózne opinie czytałem i zawsze są duże rozbieżności przyznaje że posiadam opla vectre 1.8 16V ze 140 konnym silnikiem i zbyt dużo mi to nie pali. proszę o wasze opinie i rady.
pozdr

_________________
był
peugeot 405 1,6
peugeot 406 2.0 16v
opel astra 1,6
teraz
opel vectra 1,8 16V 103kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2010 17:09:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
quattro 1,8T20V 170ps :peace: spal. ~ 10,5L. Do 1,8 Adama Opla nie porownuj nawet.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2010 05:53:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Moja rada jest taka ( powtarzam ją kazdemu w kólko do obrzydzenia :D ) zeby kupować to auto, które będzie w lepszym stanie i nie kierować się silnikiem. Bo co lepiej robić ? Zatankować raz w tygodniu litr czy dwa więcej paliwa, czy jezdzić autem po mechanikach i naprawiać rupiecia ?

W przypadku Audi i VW silników 2.5 V6 TDI i automatycznych, bezstopniowych skrzyń typu multitronic nie brać wogóle pod uwagę, bo to wtopa !

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: