.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
PILNE! Różnica pomiędzy 2.0TDi i 2.7TDi https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=102390 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | TimeMaster [ 10.maja.2010 11:07:24 ] |
Tytuł: | PILNE! Różnica pomiędzy 2.0TDi i 2.7TDi |
Witam. Jestem juz prawie przy zakupie Audi A6, rocznik 2005-2006. Auto na pewno będzie w manualu i z napędem na przód, będzie również kupione w Polsce z powodu braku akcyzy. Napiszcie mi proszę jaka jest różnica w kosztach eksploatacji pomiędzy 2.0TDi i 2.7TDI. Spalanie widzę około litra, czyli żadne, auto-casco tez nie będę wykupywał. Bardziej chodzi mi o podzespoły, oleje, typowe bolączki dla danego modelu itd. Dowiedziałem się, że wymiana rozrządu wbrew pozorom w 2.7TDI nie jest droga i wynosi 600 zł bez części, to prawda? Dziękuję z góry za odpowiedzi! |
Autor: | Simpson [ 10.maja.2010 11:11:55 ] |
Tytuł: | |
Chyba komuś sie 1 zero nie dopisało w kwocie wymiany rozrządu w 2.7 ![]() Rozrząd jest na łańcuchu, a do tego jest z tyłu silnika, więc żeby go wymienić trzeba wyciągać silnik. Czy ktoś to zrobi za 600zł, śmiem wątpić. |
Autor: | przemik [ 10.maja.2010 12:21:31 ] |
Tytuł: | |
2.7 to silnik diesla zasilany szyną "Common Rail" 2.0 to diesel zasilany pompowtryskiwaczami |
Autor: | TimeMaster [ 10.maja.2010 17:06:01 ] |
Tytuł: | |
Sami widzicie jak w warsztacie się znaja na Audi, chcą wymienić pasek którego nie ma ![]() A znacie może to auto: http://moto.allegro.pl/item1028781663_a ... _navi.html Jest sprowadzone z Francji w zeszłym roku. Generalnie wszystko sie zgadza z opisem, oglądałem je, przejechałem się i jutro jadę do ASO, żeby je dokładnie sprawdzili. To co mi się rzuciło w oczy to: 1. Wszystkie zderzaki + lewy przedni błotnik były malowane 2. Maska w miejscu stykania się ze zderzakiem z jednej strony spasowana jest idealnie z drugiej trochę odstaje 3. Środek jest trochę brudny, ale można wyprać, kłują w oczy trochę drobne ryski w okolicach wszelkich przycisków 4. Listwy chromowane poniżej szyb z boku są jakby utlenione, nie wiem czy je można spolerować, żeby przywrócić fabryczny wygląd? 5. Autko jest niby dobrze wyposażone, ale np. nie ma climatronica tylko manualna klima. Mam w związku z tym pytania: 1. Czy powyższe elementy lub inne dyskwilifikują wg Was to auto w takiej cenie? 2. Zwrócić na coś uwagę pracownikom ASO podczas przeglądu? 3. Czy można wgrać mapę na Polskę do nawigacji? |
Autor: | golob [ 10.maja.2010 19:40:12 ] |
Tytuł: | Re: PILNE! Różnica pomiędzy 2.0TDi i 2.7TDi |
TimeMaster napisał(a): Spalanie widzę około litra, czyli żadne, auto-casco tez nie będę wykupywał.
Powodzenia jak na auto za taką kasę nie chcesz wykupywać AC..... |
Autor: | sebos17 [ 10.maja.2010 19:45:57 ] |
Tytuł: | |
rany julek, nie sądziłem, że można kupić auto tej klasy bez CC... |
Autor: | TimeMaster [ 10.maja.2010 20:22:20 ] |
Tytuł: | Re: PILNE! Różnica pomiędzy 2.0TDi i 2.7TDi |
golob napisał(a): TimeMaster napisał(a): Spalanie widzę około litra, czyli żadne, auto-casco tez nie będę wykupywał. Powodzenia jak na auto za taką kasę nie chcesz wykupywać AC..... To auto będzie robiło rocznie symboliczne 3-4 tys. km i będzie stało tylko na strzeżonych, poza tym wykupiam KR. ![]() Chłopaki, ale jak z tymi moimi pytaniami? ![]() |
Autor: | emge [ 10.maja.2010 21:40:54 ] |
Tytuł: | Re: PILNE! Różnica pomiędzy 2.0TDi i 2.7TDi |
TimeMaster napisał(a): To auto będzie robiło rocznie symboliczne 3-4 tys. km
To po kiego grzyba Diesel? |
Autor: | TimeMaster [ 10.maja.2010 22:26:12 ] |
Tytuł: | |
To już nie ode mnie zależy niestety. ![]() |
Autor: | TimeMaster [ 11.maja.2010 11:31:20 ] |
Tytuł: | |
Ok, zakupiłem 2.0TDi s-line, bo 2.7TDi po dokładniejszych oględzinach w ASO okazało się całe malowane i szpachlowane. ![]() |
Autor: | Przemysław [ 11.maja.2010 20:18:57 ] |
Tytuł: | |
no to grartuluje , podobno nie wszystkie 2.0 sa takie fatalne |
Autor: | TimeMaster [ 12.maja.2010 08:40:04 ] |
Tytuł: | |
Oby ![]() |
Autor: | emge [ 12.maja.2010 11:43:12 ] |
Tytuł: | |
bardziej zależy chyba od konkretnej sztuki, niezależnie od serwisowania (o czym też już było i to niedawno na forum) |
Autor: | TimeMaster [ 13.maja.2010 13:48:05 ] |
Tytuł: | |
Myślę, że fabrycznie 2.0TDi od 2.0TDi zbyt wiele się nie różnią ![]() Nie ukrywam, że po przesiadce z aut z lat 90. mam wrażenie, że te nowsze autka są zwyczajnie bardzo nietrwałe, wszystko sprawia wrażenie jakby zaraz miało się zepsuć pakując właściciela w wysokie koszty. Wyglądają lepiej, ale jakość materiałów, nadmiar wszelkiej elektroniki itd. sprawiają, że nie można ich uznać za porządne i niezawodne autka niestety. Niemniej jednak jazda starymi, rozlatujacymi się autkami też nie jest rozwiązaniem. |
Autor: | grejf [ 14.maja.2010 12:29:22 ] |
Tytuł: | |
witamy w 21 wieku ![]() ![]() |
Autor: | Przemysław [ 14.maja.2010 14:29:07 ] |
Tytuł: | |
TimeMaster napisał(a): Myślę, że fabrycznie 2.0TDi od 2.0TDi zbyt wiele się nie różnią
![]() nie zgodzę się z tym są różne wersje 2.0 tdi były wersje na 2 wałkach , i na jednym wałku oczywiscie te drugie są (podobno) mniej awaryjne , nie mówiąc już o 2.0 tdi cr bo takiego w swoim na pewno nie masz ![]() ale żeby spać ( czy jeździć spokojnie) przejrzyj sobie temat o 2.0 tdi i sprawdź pod tym kątem swój samochód |
Autor: | jedrekx [ 14.maja.2010 16:17:21 ] |
Tytuł: | |
Przemysław napisał(a): TimeMaster napisał(a): Myślę, że fabrycznie 2.0TDi od 2.0TDi zbyt wiele się nie różnią ![]() nie zgodzę się z tym są różne wersje 2.0 tdi były wersje na 2 wałkach , i na jednym wałku oczywiscie te drugie są (podobno) mniej awaryjne , nie mówiąc już o 2.0 tdi cr bo takiego w swoim na pewno nie masz ![]() ale żeby spać ( czy jeździć spokojnie) przejrzyj sobie temat o 2.0 tdi i sprawdź pod tym kątem swój samochód dokładnie tak - ja mam 2.0 tdi 8V więc zupełnie inny silnik niż Twój ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |