.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 22:34:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rozbite A4 B6 zdjecia, do oceny
PostNapisane: 13.maja.2010 09:36:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2005 07:20:15
Posty: 457
Zadalem rowniez pytanie (ponizej) na A4 Klub ale wiekszosc odpowiedzi to "Ja nigdy nie kupilbym auta ze zdjec" itd. itd.
Potrzebuje pomocy w ocenie i ewentualnie sugesti w co moge sie ewentualnie wpakowac.
Auto moge odkupic za ok 10tys zl mniej niz cena gieldowa + robota, gownie martwi mnie fakt kosztow zwiazanych z napedem, czy tak przesuniete kolo moze miec negatywny wplyw na quattro?
Auto ogladal wujek mojego kumpla (podobno kumaty) i stwierdzil ze wachacze sa tylko pogiete, auto pali, nie wyswietla zadnych bledow.
tresc prosby ponizej:

---------------------------
Panowie musze podjac meska decyzje, auto za tydzien przyplynie z USA i albo decyduje sie na ten samochod (papier na mnie) albo odpuszczam.
Do tej pory jesli kupowalem auto rozbiet to mialo gora pekniety zderzak, do tego jak widze co klepie moj kumpel i jakie walki przyplywaja zza kaluzy to wlos jezy mi sie na glowie :)

Autem jest A4 1.8T tiptronic quattro, uszkodzenia tak jak na zdjeciach:

Obrazek Obrazek Obrazek

Z tego co widac kolo przesuniete (wahacze pogiete), blotnik byl wyciagany wiec napewno byl bardziej wbity w auto,
Jak takie uszkodzenia maja sie do napedu? Jak myslicie mozna sie czegos obawiac po takim uszkodzeniu?
------------------

_________________
pozdrawiam
Artur
A4 & Golf V
GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2010 16:59:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sie.2006 20:54:28
Posty: 430
Lokalizacja: Złotoryja
moim zdaniem tragedii nie ma, tylko zastanowiłbym się czy warto z uwagi na niedużą różnice ceny w stosunku do ceny rynkowej, bo do zapłaty pewnie jeszcze opłaty celne no i szkoda, że to nie manual, tylko automat...

_________________
PIES...też człowiek :)

A4 Avant 2.8 Q Tiptronic - znowu żyje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2010 20:52:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Ile to ma kosztować na gotowo? Tj auto+opłaty+robota? Bo może się okazać że gra nie warta świeczki....

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 12:37:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2005 07:20:15
Posty: 457
auto ma kosztowac okolo 10tys (do zrobienia ale po oplatach) mniej niz cena gieldowa, do tego auto ma sprawdzona historie serwisowa wiec godne uwagi (w przeciwenstwie do 80% aut bedacych na rynku wtornym).
automat tez mial byc wiec wszystko co chcialem miec w tym aucie (skora, quattro, ksenon itd.) jest, stad moje nim zainteresowanie :)

nie jestem zainteresowany kupnem auta na ktorym bede niewiadomo ile "do przodu" dla mnie wazne jest aby bylo pewne (np. za swoje cabrio przeplacilem w niemczech 5tys ale wiedzialem co kupuje).

_________________
pozdrawiam
Artur
A4 & Golf V
GALERIA
Obrazek


Ostatnio edytowano 17.maja.2010 13:38:21 przez arturro_mitsu, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 12:47:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
arturro_mitsu napisał(a):
auto ma kosztowac okolo 10tys (do zrobienia) ale po oplatach mniej niz cena gieldowa, do tego auto ma sprawdzona historie serwisowa wiec godne uwagi (w przeciwenstwie do 80% aut bedacych na rynku wtornym.
automat tez mial byc wiec wszystko co chcialem miec w tym aucie (skora, quattro, ksenon itd.) jest, stad moje nim zainteresowanie :)

nie jestem zainteresowany kupnem auta na ktorym bede niewiadomo ile "do przodu" dla mnie wazne jest aby bylo pewne (np. za swoje cabrio przeplacilem w niemczech 5tys ale wiedzialem co kupuje).



ja bym kupił w najgorszym wypadku blacharka do roboty i wachacz oraz półoś przedniego koła

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 13:47:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Ja jestem sceptyczny. 10 tys to mała różnica jak na mozliwosc uszkodzenia servotronika i innych ukrytych kosztow. Blacha to blacha powinna byc bezwypadkowa. Technike zawsze sie ogarnie. Moje B7 jest 100% bezwypadkiem i cenie to w tym aucie, A6 rowniez. Jesli kupilbys to 15-20 tys taniej to rzeczywiście można doszukiwac sie okazji. A co jesli auto nie jest idealne technicznie poza tym uszkodzeniem jeśli ma braki we wnętrzu. Twoja decyzja twoje pieniadze.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 13:58:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Mam identyczne przemyślenia na ten temat jak Bilo. I przyłaczę się do kolegów z A4-klub - NIGDY nie kupiłbym auta ze zdjęć, tym bardziej że zdjęcia są tylko zdjęciami i raczej nie wszystko na nich widać. Może się okazać że trzeba wsadzić drugie 10k lub więcej + opłaty itp - tego nie wiesz :/

Nie chciałbym Cię zniechęcać, ale pamiętaj, że umoczyć 10k łatwo, trudniej odzyskać.....

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 14:14:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2005 07:20:15
Posty: 457
gdyby nie ogladal tego auta wujek mojego kumpla, gdyby nie to ze on odebral to auto i ja sam pakowal do kontenera (stad jestem w 100% pewien ze nic nie zostalo rokradzione) to tez bym go nie kupowal,
jedynie moga wyniknac dodatkowe koszty w tym, ze auto zostalo zle zapakowane lub wlasnie z napedem auta - tych dwoch spraw nie jestem pewien.

nie kupuje totalnego kota w worku bo znam historie auta i zaufana osoba (choc nie do konca pewnie kompetentna - tak sadze) ogladala ten samochod.

co do wypadkowosci to podchodze do tematu bardziej liberalnie i dopuszczam mysl ze auto majace 5 lat moglo miec jakas stluczke, w swoim golfie tez cenie bezwypadkowosc ale auto kupilem w salonie, w cabrio tez cenie to ze kupilem go z peknietym zderzakiem przednim i tylnym, a w tym A4 bede cenil to ze sam go zrobie, a nie odkupie od kogos kto robil go tanim kosztem przy okazji dokonujac korekty licznika (sprawdzalem ostatnio 4szt A4 i 6szt VW Polo wszystkie mialy przebiegi w okolicach 140tys, a faktycznie w okolicach 300tys - to juz jest jakas plaga, zadnego auta z oryginalnym licznikiem :galy: ).

_________________
pozdrawiam
Artur
A4 & Golf V
GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 14:42:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Bilo napisał(a):
Ja jestem sceptyczny. 10 tys to mała różnica jak na mozliwosc uszkodzenia servotronika i innych ukrytych kosztow. Blacha to blacha powinna byc bezwypadkowa. Technike zawsze sie ogarnie. Moje B7 jest 100% bezwypadkiem i cenie to w tym aucie, A6 rowniez. Jesli kupilbys to 15-20 tys taniej to rzeczywiście można doszukiwac sie okazji. A co jesli auto nie jest idealne technicznie poza tym uszkodzeniem jeśli ma braki we wnętrzu. Twoja decyzja twoje pieniadze.



bilo a gdzie tu widzisz wypadek ??
zastanów sie co mówiesz - tu nie ma prostowania podłużnic i wstawiania cwiatrek - to odkrecasz całe elementy i wkrecasz nowe

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 20:56:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
Auto bezwypadkowe to takie ktore nie uczestniczylo w kolizji ktorej efekty widac na zdjeciach przedstawionych przez autora watku. Skad masz pewnosc ze wystarczy wymienic tylko elementy widoczne na zdjeciu. Co wiesz o podluznicach gdy zmianie ulega geometria? Nie masz pewnosci ze sa tam gdzie powinny nawet jesli tak wygladaja. Sam sie zastanow co piszesz :okulary2:

Podam przyklad z wlasnego podworka. (auto Mamy)

A4 B8 2.0 TDI 2009r przebieg 5 tys km uderzony prawy przedni rog zewnetrznie od podluznicy bez jej naruszenia cofniete kolo polamane/pogiete wahacze.

W trakcie oprocz widocznych uszkodzen wychodzi...uszkodzony servotronik lozysko przednie ktore wymienia sie razem z piasta... uszkodzona belka przedniego zawieszenia peknieta miska i troche czujnikow od xenonow. Zbieranie plasticzkow i zawleczek.

koszty naprawy wyzsze niz zakladane plus czas na kompletacje czesci.

W odroznieniu od niektorych uzytkownikow ja wiem o czym pisze. :peace:

Do autora watku -> I tak zrobisz co uwazasz a efekty decyzji mozna bedzie ocenic pozniej.
Zwaz jednak ze auta z USA sa zawsze tansze przy odsprzedazy wiec pomysl gdzie dla takiego auta znajduje sie srednia cena rynkowa.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 21:04:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Bilo napisał(a):
Auto bezwypadkowe to takie ktore nie uczestniczylo w kolizji ktorej efekty widac na zdjeciach przedstawionych przez autora watku. Skad masz pewnosc ze wystarczy wymienic tylko elementy widoczne na zdjeciu. Co wiesz o podluznicach gdy zmianie ulega geometria? Nie masz pewnosci ze sa tam gdzie powinny nawet jesli tak wygladaja. Sam sie zastanow co piszesz :okulary2:

Podam przyklad z wlasnego podworka. (auto Mamy)

A4 B8 2.0 TDI 2009r przebieg 5 tys km uderzony prawy przedni rog zewnetrznie od podluznicy bez jej naruszenia cofniete kolo polamane/pogiete wahacze.

W trakcie oprocz widocznych uszkodzen wychodzi...uszkodzony servotronik lozysko przednie ktore wymienia sie razem z piasta... uszkodzona belka przedniego zawieszenia peknieta miska i troche czujnikow od xenonow. Zbieranie plasticzkow i zawleczek.

koszty naprawy wyzsze niz zakladane plus czas na kompletacje czesci.

W odroznieniu od niektorych uzytkownikow ja wiem o czym pisze. :peace:

Do autora watku -> I tak zrobisz co uwazasz a efekty decyzji mozna bedzie ocenic pozniej.
Zwaz jednak ze auta z USA sa zawsze tansze przy odsprzedazy wiec pomysl gdzie dla takiego auta znajduje sie srednia cena rynkowa.


bilo ale ja mam z tym na codzień styczność - przez ten wpis chciałem jedynie powiedziec ze pojecie wypadkowe auto jest czasami bardzo mocno nadwyrężane czasem wystarczy powiedzieć auto miało kolizję a co do tego o czym piszesz odnonie podłuznic i tym podobnym wystarczy mi chwila zebym wiedział ze auto jest podpicowane po poważnym wypadku czy jedynie po kolizji drogowej - w tym wypadku sądze ze nie ma tragediii ale oczywiście auto trzeba obejrzeć na zywo i wtedy sie decydować

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 21:37:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
stawsz napisał(a):
ale oczywiście auto trzeba obejrzeć na zywo i wtedy sie decydować


No tak ale wszystko rozbija się o to że autor wątku nie zobaczy go na żywo przed kupnem :| i prosi o radę :):

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 22:16:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2005 07:20:15
Posty: 457
Bilo napisał(a):
Auto bezwypadkowe to takie ktore nie uczestniczylo w kolizji ktorej efekty widac na zdjeciach przedstawionych przez autora watku. Skad masz pewnosc ze wystarczy wymienic tylko elementy widoczne na zdjeciu. Co wiesz o podluznicach gdy zmianie ulega geometria? Nie masz pewnosci ze sa tam gdzie powinny nawet jesli tak wygladaja. Sam sie zastanow co piszesz :okulary2:

Podam przyklad z wlasnego podworka. (auto Mamy)

A4 B8 2.0 TDI 2009r przebieg 5 tys km uderzony prawy przedni rog zewnetrznie od podluznicy bez jej naruszenia cofniete kolo polamane/pogiete wahacze.

W trakcie oprocz widocznych uszkodzen wychodzi...uszkodzony servotronik lozysko przednie ktore wymienia sie razem z piasta... uszkodzona belka przedniego zawieszenia peknieta miska i troche czujnikow od xenonow. Zbieranie plasticzkow i zawleczek.

koszty naprawy wyzsze niz zakladane plus czas na kompletacje czesci.

W odroznieniu od niektorych uzytkownikow ja wiem o czym pisze. :peace:

Do autora watku -> I tak zrobisz co uwazasz a efekty decyzji mozna bedzie ocenic pozniej.
Zwaz jednak ze auta z USA sa zawsze tansze przy odsprzedazy wiec pomysl gdzie dla takiego auta znajduje sie srednia cena rynkowa.


kurcze :) nie wylapujecie jednej istotnej kwesti otoz to auto bylo ogladane w USA przez osobe ktora zna sie na blacharce ale niekoniecznie na mechanice :) i jest tak jak pisze stawsz czyli dwa elementy do odkrecenia i wstawienia nowych, osobiscie gdyby nie to kolo to sekundy bym sie nie zastanawial nad tym autem.
audi ma tez to do siebie ze z regoly gdy jest ruszona podloznica lub fartuch strzela poducha, tu wszystkie cale wiec moze tragedii nie ma.
auto te tez nie jest na handel i srednio zwracam na to uwage ze bedzie tansze w odsprzedazy bo pewnie pojezdze nim ok 3-4 lata.

btw z tresci moich postow mozna wywnioskowac ze pewnie kupie ten samochod wiec bede mogl ocenic organoleptycznie, zobaczymy.

_________________
pozdrawiam
Artur
A4 & Golf V
GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 22:29:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 02:19:55
Posty: 2603
Lokalizacja: Łódzkie
Auto: Audi A6 C6 3.0 TDI
W 100% optuje za dobrym rozwiazaniem tego tematu czyli za zadowoleniem z zakupu z twojej strony. Dlatego dosc chlodno oceniam przedstawiona oferte. Oby bylo tak jak sie spodziewasz.

_________________
Audi 80 B3 1.8 S automatic light custom white - low and slow 2000-2012
Audi A4 B5 2.5 TDI Limo 2005-2008
Audi A4 B7 2.0 TDI Avant 2008-2010
Audi A6 C6 3.0 TDI Quattro Limo 2010 ->
PF 126p 2007 ->
Kia Rio 1.2 XL 2012 ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 22:52:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
arturro_mitsu napisał(a):
Bilo napisał(a):
Auto bezwypadkowe to takie ktore nie uczestniczylo w kolizji ktorej efekty widac na zdjeciach przedstawionych przez autora watku. Skad masz pewnosc ze wystarczy wymienic tylko elementy widoczne na zdjeciu. Co wiesz o podluznicach gdy zmianie ulega geometria? Nie masz pewnosci ze sa tam gdzie powinny nawet jesli tak wygladaja. Sam sie zastanow co piszesz :okulary2:

Podam przyklad z wlasnego podworka. (auto Mamy)

A4 B8 2.0 TDI 2009r przebieg 5 tys km uderzony prawy przedni rog zewnetrznie od podluznicy bez jej naruszenia cofniete kolo polamane/pogiete wahacze.

W trakcie oprocz widocznych uszkodzen wychodzi...uszkodzony servotronik lozysko przednie ktore wymienia sie razem z piasta... uszkodzona belka przedniego zawieszenia peknieta miska i troche czujnikow od xenonow. Zbieranie plasticzkow i zawleczek.

koszty naprawy wyzsze niz zakladane plus czas na kompletacje czesci.

W odroznieniu od niektorych uzytkownikow ja wiem o czym pisze. :peace:

Do autora watku -> I tak zrobisz co uwazasz a efekty decyzji mozna bedzie ocenic pozniej.
Zwaz jednak ze auta z USA sa zawsze tansze przy odsprzedazy wiec pomysl gdzie dla takiego auta znajduje sie srednia cena rynkowa.


kurcze :) nie wylapujecie jednej istotnej kwesti otoz to auto bylo ogladane w USA przez osobe ktora zna sie na blacharce ale niekoniecznie na mechanice :) i jest tak jak pisze stawsz czyli dwa elementy do odkrecenia i wstawienia nowych, osobiscie gdyby nie to kolo to sekundy bym sie nie zastanawial nad tym autem.
audi ma tez to do siebie ze z regoly gdy jest ruszona podloznica lub fartuch strzela poducha, tu wszystkie cale wiec moze tragedii nie ma.
auto te tez nie jest na handel i srednio zwracam na to uwage ze bedzie tansze w odsprzedazy bo pewnie pojezdze nim ok 3-4 lata.

btw z tresci moich postow mozna wywnioskowac ze pewnie kupie ten samochod wiec bede mogl ocenic organoleptycznie, zobaczymy.



nie licz na to ze wahacze nie ucierpiały - ja ojcu sprzedałem auto tylko przerysowane (jak znajde zdjecia to ci zapodam) i wahacz był podgięty na ok 1 cm - ale ojciec jezdził z tym 6m-c i dopiero niedawno wymienił - co do przdniego napedu to myśle ze dyferencjału nie ruszło - flansza dosyć sztywno w nim siedzi a zgiąc ją jest cholernie cieżko , myśle ze jesli ktoś je oglądałi optycznie koło stoi w miarę prosto (moze nawet jezdzi ) to ja bym sie nie zastanawiał tylko brał - elemety nadwozia kupisz nowe orginalne , zainwestujesz w nowy przedni komplet zaiwszenia i bedzie git , nawet ja flansza bedzie podgieta w co wątpie dam ci kontakt do gościa co takowe powinien posiadać i za 50 zł bedziesz miał z uzywki idealną ( z przesyłka :) ) wiec powodzenia - w razie co co złego to nie ja radziłem hehe :D :D

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2010 23:09:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2005 07:20:15
Posty: 457
wahacze wiem ze pogiete bo osoba ogladajaca widziala i mi to powiedziala wiec komplet na 100% do wymiany, gdyby co napewno sie do ciebie odezwe,
jak auto bedzie juz na miejscu dam znac co i jak.

_________________
pozdrawiam
Artur
A4 & Golf V
GALERIA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2010 21:06:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kupuj nie słuchaj tych moli internetowych, tam jest zgięty tylko duży banan na dole, i na 99% zwrotnica , więc koszt naprawy zawieszenia to ok 1000 pln , ze zwrotnicą się wstrzymaj założysz wachacz zerkniesz i dopiero poszukaj używki , (z oski sa takie same), co do blach to chyba oczy masz, zakładać następne używki, i cała naprawa, ustawić geometrie i upalać asfalt.
Jednak co do ceny to dobrze wszystko policz i weż poprawke że masz amerykańską wersje , czyli lampy do dłubania ew wymiany, i przy sprzedaży ludzie raczej za tym nie przepadają.

A panowie od bezwypadkowych wozów to zapewne kupili je nowe w salonie , a może mierzyli miernikiem echh nuda . Widziałem auta co powjeżdzały na barierki na rozjazddach autostrady, nie było jak je ponaciągać blacharze piłowali otwory na zawieszenia żeby nic po wierzchu nie uszkodzić.widziałem A6 co sostało spodem w pieniek a wywaliło dyfer i podpore łącznie z zagięciem tunelu....miernikiem nikt tego nie zmierzy, jak dla kogoś uszkodzenie tej A4 jest poważne to jest uprzedzonym laikiem.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: