.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Uprzejmie proszę o pomoc w wyborze zakupu A6 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=102519 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Lucus [ 15.maja.2010 20:09:39 ] |
Tytuł: | Uprzejmie proszę o pomoc w wyborze zakupu A6 |
Serdecznie witam. Jestem nowy na tym forum. Śledzę, przeglądam i czytam to forum od paru dni ale niestety w temacie Audi jestem zielony. Chcę nabyć Audi A6 w wersji kombi. Wyjechałem z kraju i jestem zmuszony do zakupu takiego modelu w Norwegii. Także autko będzie jeździło w terenie pagórkowatym, nie ma tu wysokich gór ale podobne do pogórza sudeckiego. Jako że ceny tego Audi tutaj są kosmiczne zmuszony jestem do zakupu w przedziale rocznikowym 1998 do 2000. Tak w skrócie dostępne są tu modele benzynowe 1,8 i 2,4 a diesle 1,9 tdi mniej więcej z przejechanymi kilometrami między 150000 a 270000 ze skrzyniami manualnymi i tiptronic. Trzeba wziąść pod uwagę także że liczniki tutaj nie są cofane oraz to że norwegowie jeżdżą zgodnie z przepisami. Największe prędkości to na autostradach do 110 ale jeżdżą do 130. Auta nie są tu żylowane. Proszę o pomoc i poradę na jakiej pojemności w tym terenie pagórkowatym się skupić i na co zwrócić uwagę. Niestety nie dogadam się tu z nimi jeśli chodzi o to czy auto bierze olej czy zawieszenie jest ok. Potrzebuję aby auto to zrobiło jeszcze ze 100000 km. Z góry dzięki jak ktoś pomoże i doradzi. Pozdrawiam Jacek. |
Autor: | Pawlo [ 15.maja.2010 20:27:50 ] |
Tytuł: | |
Dzień dobry ![]() Wypadało by sie przedstawić w odpowiednim dziale skoro czytasz forum od paru dni ![]() Szukaj A6 Avanta 2.8 193 ps quattro w manualnej skrzyni a bedziesz pan zadowolony ![]() |
Autor: | Lucus [ 15.maja.2010 20:44:58 ] |
Tytuł: | |
Sorki. Już się przedstawiłem tylko na głównej stronie ![]() Nie ma tu kakiego modelu 2,8. Dostępne ktore mogę nabyć wymieniłem. ![]() |
Autor: | adiaudi [ 15.maja.2010 21:51:44 ] |
Tytuł: | |
Jacku, mam nadzieję że koledzy śmigający modelami A6C5 na pewno podpowiedzą co do silnika. Ja natomiast na Twoim miejscu jako priorytet i wyznacznik obrałbym QUATTRO z manualną skrzynią. Zacznij od szukania aut z tym napędem. Na warunki o jakich piszesz to tylko Q. Nie tylko w zimie docenisz zalety napędu na 4 koła. Więc szukaj quattro, po za tym maim skromnym zdaniem kupowanie OOOO bez Q mija się z celem ![]() |
Autor: | yooo25 [ 15.maja.2010 22:50:25 ] |
Tytuł: | |
adiaudi napisał(a): Jacku, mam nadzieję że koledzy śmigający modelami A6C5 na pewno podpowiedzą co do silnika. Ja natomiast na Twoim miejscu jako priorytet i wyznacznik obrałbym QUATTRO z manualną skrzynią. Zacznij od szukania aut z tym napędem. Na warunki o jakich piszesz to tylko Q. Nie tylko w zimie docenisz zalety napędu na 4 koła. Więc szukaj quattro, po za tym maim skromnym zdaniem kupowanie OOOO bez Q mija się z celem nic dodać nic ująć ![]() ![]() |
Autor: | ZiPi [ 16.maja.2010 10:42:35 ] |
Tytuł: | |
Nie kupuj diesla V6 2.5 TDI, reszta silników daje radę ![]() |
Autor: | Lucus [ 16.maja.2010 11:10:54 ] |
Tytuł: | |
Sugerując się waszymi postami znalazłem parę sztuk do wyboru i poproszę o pomoc które warto kupić 1. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22057340 2. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21908446 3. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22349711 4. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21488167 Pozdrawiam i czekam na jakiś wybór ![]() |
Autor: | rafala6 [ 16.maja.2010 12:26:59 ] |
Tytuł: | |
Najlepiej 2.8q. |
Autor: | ZiPi [ 16.maja.2010 14:03:06 ] |
Tytuł: | |
Powiem Ci jeszcze to, co piszę tu kazdemu, stojącemu przed dylematem kupienia auta. Nie sugeruj się za bardzo rodzajem silnika, tylko za podstawowe kryterium wybieraj stan techniczny i patrz na właściciela, czy było go stać na serwisowanie samochodu w myśł zasady - " Jaki pan taki kram " |
Autor: | adiaudi [ 17.maja.2010 07:26:05 ] |
Tytuł: | |
Żaden nie ma manualnej skrzyni, ale jeśli coś z tych to ostatni... |
Autor: | j@cek [ 17.maja.2010 10:18:58 ] |
Tytuł: | |
Pawlo napisał(a): Dzień dobry
![]() Wypadało by sie przedstawić w odpowiednim dziale skoro czytasz forum od paru dni ![]() Szukaj A6 Avanta 2.8 193 ps quattro w manualnej skrzyni a bedziesz pan zadowolony ![]() W/g mnie rozważ kupno: AEL'a (2.5 TDI R5) quattro + soft i nie straszne Ci 2.8 30 V ![]() |
Autor: | Pawlo [ 17.maja.2010 10:27:04 ] |
Tytuł: | |
j@cek napisał(a): Pawlo napisał(a): Dzień dobry ![]() Wypadało by sie przedstawić w odpowiednim dziale skoro czytasz forum od paru dni ![]() Szukaj A6 Avanta 2.8 193 ps quattro w manualnej skrzyni a bedziesz pan zadowolony ![]() W/g mnie rozważ kupno: AEL'a (2.5 TDI R5) quattro + soft i nie straszne Ci 2.8 30 V ![]() J@cek w tym temacie mowa o C5 ![]() ps. Zaworówka ma problem praktycznie od początku wiec jego ACK nie jedzie na 100% a i tak Ci złojił skóre ![]() http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=102544 Jeździłem zaworówki ACK za fajera jak i twoim AEL-em z softem ![]() |
Autor: | j@cek [ 17.maja.2010 10:37:35 ] |
Tytuł: | |
Pawlo napisał(a): j@cek napisał(a): Pawlo napisał(a): Dzień dobry ![]() Wypadało by sie przedstawić w odpowiednim dziale skoro czytasz forum od paru dni ![]() Szukaj A6 Avanta 2.8 193 ps quattro w manualnej skrzyni a bedziesz pan zadowolony ![]() W/g mnie rozważ kupno: AEL'a (2.5 TDI R5) quattro + soft i nie straszne Ci 2.8 30 V ![]() J@cek w tym temacie mowa o C5 ![]() ps. Zaworówka ma problem praktycznie od początku wiec jego ACK nie jedzie na 100% a i tak Ci złojił skóre ![]() http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=102544 Jeździłem zaworówki ACK za fajera jak i twoim AEL-em z softem ![]() 1. Wiem, że jest mowa o C5, natomiast pozwoliłem sobie polecić ostatniego dobrego TDI w A6....(w relacji cena/koszty) 2. Co tym mi chesz udowodnić Twoim tekstem o jakiś wnioskach i łojeniu skóry...(nie zaśmiecaj tematu),przecież ja nie napisałem, że AEL jest szybszy od ACK. ps. Jeśli ma być koniecznie C5 to tylko 1.9 PD jeśli chodzi o diesla ![]() |
Autor: | pet1 [ 17.maja.2010 15:01:44 ] |
Tytuł: | |
po raz kolejny zapytam...ilu z szanownych kolegów tak bardzo polecających 2,8 a odradzających 2,5 zna te samochody z autopsji a nie z opowiadań?? osobiście jeżdziłem 3lata 2,8 w c4- przy ostrej jeżdzie 15-16 litrów na trasie,od 3 lat 2,5 tdi- ta sama jazda max 9l.Koszty serwisowe- o ile nie kupisz padalca te same.Obecnie znam 5 a6-tek z kręgu znajomych. jeżdzone ok 4-5 lat w polsc- przebiegi 300-400 k i .....nic.olej co 10, rozrząd z termostatem co 120, do tego odma i tyle.Reszte przerażających informaji o 2,5 tdi należy wsadzić do działu matiz lub lanos.... |
Autor: | grejf [ 17.maja.2010 15:20:28 ] |
Tytuł: | |
pet, masz Pan racje. Lecz juz czytalem o Norweskich TDi V6 i ich serwisowaniu. Do tego jezdza oni chyba tylko na biopaliwie, jesli sie myle to sorry. Wiec wybral bym jednak 2,8 V6 manual quattro. |
Autor: | xxlobo [ 17.maja.2010 16:01:00 ] |
Tytuł: | |
shit jakie ceny ![]() |
Autor: | rk07554 [ 17.maja.2010 16:29:58 ] |
Tytuł: | |
60 tys. peelen za jedenastoletnie audi ? okazja ![]() |
Autor: | Lucus [ 21.maja.2010 17:38:28 ] |
Tytuł: | |
Za jazdę na polskich tablicach grozi kara około 80000 nok w przypadku jak przebywa się tutaj powyżej roku. Przerejestrowac nie warto. W przypadku moim Toyota Corolla 97 rok koszt rejestracji na norweskie tablice 155000 nok. Także wole wymienić na Audi A6 rok 2003 za 150000 nok. Oprocentowanie w bankach na 6 lat przy wplacie własnej 10000 nok wynosi około 8 procent. Co do Audi zdecydowałem się na A6 1.9 tdi ze 130 konikami a jak przyjade do kraju to przerobimy go jakimś czipem na pare konikow wiecej. Ale do wyboru mam tu większość w automacie z przejechanymi okolo 200000 km. Także doradzcie czy to może być. Pozdrawiam |
Autor: | stawsz [ 21.maja.2010 18:29:22 ] |
Tytuł: | |
Lucus napisał(a): Za jazdę na polskich tablicach grozi kara około 80000 nok w przypadku jak przebywa się tutaj powyżej roku.
Przerejestrowac nie warto. W przypadku moim Toyota Corolla 97 rok koszt rejestracji na norweskie tablice 155000 nok. Także wole wymienić na Audi A6 rok 2003 za 150000 nok. Oprocentowanie w bankach na 6 lat przy wplacie własnej 10000 nok wynosi około 8 procent. Co do Audi zdecydowałem się na A6 1.9 tdi ze 130 konikami a jak przyjade do kraju to przerobimy go jakimś czipem na pare konikow wiecej. Ale do wyboru mam tu większość w automacie z przejechanymi okolo 200000 km. Także doradzcie czy to może być. Pozdrawiam szukaj manuala jesłi juz 1,9 TDi no chyba ze chcesz go pchać pod te górki tam w Norwegii kupując z aftomatem ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |