.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Zakup TDi 110KM / 131KM - Kilka pytań https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=102616 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | KRapicki [ 19.maja.2010 21:42:46 ] |
Tytuł: | Zakup TDi 110KM / 131KM - Kilka pytań |
Cześć. Jako, że od sierpnia będę musiał jeździć 3 razy w tygodniu po 80km, postanowiłem zacząć rozglądać się za jakimś TDi. Głównym wyznacznikiem jest ekonomia - najlepiej gdyby paliło 6l ropki, ale żeby nie było też jakimś zamulaczem, więc silnik 90KM wykluczam ![]() Silnik raczej 110KM, 131KM są poza zasięgiem cenowym. Rocznik najchętniej '00 w górę. Z gory dziękuje za wszelkie podpowiedzi ![]() Pozdrawiam, KRapicki. |
Autor: | Baskecior [ 19.maja.2010 21:52:21 ] |
Tytuł: | |
Właściwie sam już sobie odpowiedziałeś. ![]() Szukaj silnika ASV a w jakiej budzie ... w sumie to wszystko Golfy lub Polo ![]() W/g mnie najładniejszy stylistycznie jest Leon, ale to tylko moje zdanie ![]() |
Autor: | Kliku [ 20.maja.2010 07:37:25 ] |
Tytuł: | |
lub jak sie trafi A3 |
Autor: | KRapicki [ 20.maja.2010 09:35:54 ] |
Tytuł: | |
Baskecior napisał(a): Właściwie sam już sobie odpowiedziałeś.
![]() Szukaj silnika ASV a w jakiej budzie ... w sumie to wszystko Golfy lub Polo ![]() W/g mnie najładniejszy stylistycznie jest Leon, ale to tylko moje zdanie ![]() No właśnie, a czy jest jakiś silnik wśród tych 110/131 których powinienem się wystrzegać? I czy realnie spalanie silnika na pompowtryskach jest większe od 'standardowej sto-dziesiątki' ![]() |
Autor: | Baskecior [ 20.maja.2010 10:20:03 ] |
Tytuł: | |
PD jest bardziej paliwożerne od silników na VP. Poza tym , jednak bardziej drogi przy ew. naprawie. Jeśli priotytetem są osiągi - szukaj ASZ, jeśli święty spokój - ASV. Jeśli ma być hardcore`owo: ARL w Leonie ... ![]() |
Autor: | przemik [ 20.maja.2010 10:29:54 ] |
Tytuł: | |
Rozwazylbym tez A4 B5 Limo + AFN z lat 97/99 |
Autor: | KRapicki [ 20.maja.2010 10:57:51 ] |
Tytuł: | |
przemik napisał(a): Rozwazylbym tez A4 B5 Limo + AFN z lat 97/99
Jak wygląda spalanie w mieście AFN'a, takie realne ? Jeśli już to jedynie sedan, ale to i tak cięższa buda, a nie wiem czy mi koniecznie potrzebna. Jednak przy zakupie TDi'ka fajnie było by gdyby miał cztery furtki ![]() @Basket - ARL'a brałem pod uwagę przed zakupem A8, teraz to chyba trochę za mały fundusz na to mam, poza tym pewnie 'dużo' pali ![]() |
Autor: | Gustav [ 20.maja.2010 11:08:10 ] |
Tytuł: | |
Jak 1.9TDi może dużo spalić ![]() ![]() W sumie możemy rozróżnić kwestie spalania w stosunku do mocy i do stylu poruszania się ... Posiadałem 1.9 TDi na pompowtrysku [130KM] w nieco cieższej budzie niż A3/Golf IV i ciężko było uzyskać wysokie spalanie w granicach 8L [ trasa] - no chyba że termostat nie spełniał swojego zadania to taki wynik jest osiągalny ... |
Autor: | KRapicki [ 20.maja.2010 11:09:38 ] |
Tytuł: | |
Gustav napisał(a): Jak 1.9TDi może dużo spalić
![]() ![]() W sumie możemy rozróżnić kwestie spalania w stosunku do mocy i do stylu poruszania się ... Posiadałem 1.9 TDi na pompowtrysku [130KM] w nieco cieższej budzie niż A3/Golf IV i ciężko było uzyskać wysokie spalanie w granicach 8L [ trasa] - no chyba że termostat nie spełniał swojego zadania to taki wynik jest osiągalny ... No właśnie, powiem inaczej bo troche to dziwnie brzymi. 'Duże' spalanie w tym temacie oznacza powyżej 6L ![]() |
Autor: | zgredek27 [ 20.maja.2010 13:20:28 ] |
Tytuł: | |
KRapicki napisał(a): Gustav napisał(a): Jak 1.9TDi może dużo spalić ![]() ![]() W sumie możemy rozróżnić kwestie spalania w stosunku do mocy i do stylu poruszania się ... Posiadałem 1.9 TDi na pompowtrysku [130KM] w nieco cieższej budzie niż A3/Golf IV i ciężko było uzyskać wysokie spalanie w granicach 8L [ trasa] - no chyba że termostat nie spełniał swojego zadania to taki wynik jest osiągalny ... No właśnie, powiem inaczej bo troche to dziwnie brzymi. 'Duże' spalanie w tym temacie oznacza powyżej 6L ![]() AFN w budzie a4 b5 po II lifcie nie spalil mi wiecej niz 6,5 litra w zimie/ jazda po Krakowie... w ferie zimowe dla odmiany podczas wyprawy na Slowacje przez Niedzice po gorach spalil rowne 5l ![]() ![]() |
Autor: | KRapicki [ 20.maja.2010 13:25:55 ] |
Tytuł: | |
Oo, to ładne wyniki. A teraz proszę nie linczować ![]() Bo mam dostęp w dobrej cenie. Do pompowtryskowca trochę żal byłoby mi lać tegoż soku z gumi-jagód ![]() |
Autor: | przemik [ 20.maja.2010 13:30:46 ] |
Tytuł: | |
KRapicki napisał(a): Oo, to ładne wyniki. A teraz proszę nie linczować
![]() Bo mam dostęp w dobrej cenie. Do pompowtryskowca trochę żal byłoby mi lać tegoż soku z gumi-jagód ![]() IMO - znosza spoko ale co jakis czas napełniłbym kocioł "dobrą gnojówką" i przejechal z 500-800 km. |
Autor: | Baskecior [ 20.maja.2010 14:45:23 ] |
Tytuł: | |
KRapicki napisał(a): Oo, to ładne wyniki. A teraz proszę nie linczować
![]() Bo mam dostęp w dobrej cenie. Do pompowtryskowca trochę żal byłoby mi lać tegoż soku z gumi-jagód ![]() Opał nieodbarwiany jest lepszy od najlepszego ON`u. Żaden z tych silników się nie pogniewa ![]() Podkreślam , że OO musi być czysty i nieodbarwiany. |
Autor: | KRapicki [ 20.maja.2010 15:32:51 ] |
Tytuł: | |
Bardzo mnie to cieszy ![]() |
Autor: | rafala6 [ 20.maja.2010 20:03:01 ] |
Tytuł: | |
Ja szukałbym tylko PD-ka. |
Autor: | Baskecior [ 20.maja.2010 21:21:35 ] |
Tytuł: | |
KRapicki napisał(a): Bardzo mnie to cieszy
![]() Porównujesz Golfa do A4 ... różnica litra gnoju w mieście. Bez względu na to czy to ASV czy AFN. |
Autor: | KRapicki [ 20.maja.2010 21:51:59 ] |
Tytuł: | |
rafala6 napisał(a): Ja szukałbym tylko PD-ka.
Odpowiedź uzasadnij ![]() |
Autor: | newman [ 20.maja.2010 22:10:20 ] |
Tytuł: | |
KRapicki napisał(a): przemik napisał(a): Rozwazylbym tez A4 B5 Limo + AFN z lat 97/99 Jak wygląda spalanie w mieście AFN'a, takie realne ? Jeśli już to jedynie sedan, ale to i tak cięższa buda, a nie wiem czy mi koniecznie potrzebna. Jednak przy zakupie TDi'ka fajnie było by gdyby miał cztery furtki ![]() @Basket - ARL'a brałem pod uwagę przed zakupem A8, teraz to chyba trochę za mały fundusz na to mam, poza tym pewnie 'dużo' pali ![]() AFN w C5 avant pociągnięty na ponad 130KM max ![]() |
Autor: | jedrekx [ 20.maja.2010 22:47:26 ] |
Tytuł: | |
A3 110 koni rocznik 00 w górę za 18000 to raczej bardzo, ale to bardzo ciężko będzie trafić. A3 trzyma cenę (zadbany egzemplarz) |
Autor: | KRapicki [ 22.maja.2010 12:45:41 ] |
Tytuł: | |
A z czym się je silnik TDi 116KM najczęściej w Golfach spotykany? Warto nim się też interesować? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |