Druss napisał(a):
Cytuj:
Benzynowe 3.0 V6 to całkowicie inna konstrukcja i odnośnie problematyki, to nie ma nic wspólnego z 3.0TDI. Coś jakby porównywać 2,5TDI do 2,4 V6, czy jakichkolwiek innych silników benzynowych - po prostu nie przystoi
Ok super, dzieli za wyjesnienie.
ALE jak to wyglada z tymi lancuchami rozrzadu ? przeciez w tej jednostce sa i niesprawiaja zadnego klopotu ? a cezmu w TID sprawiaja ?

Drus silniki diesla skonczyly epoke silnikow, ktore sa wolne smierdzą ect... teraz maja < 500Nm klasa w klasie, to nie 1,8 D 64PS. Nowe diesle musza jezdzic xxxxxxx km, byc szybkie i do tego palic mniej jak 10L. Na zdrowy rozum nie domagania zawsze jakies musza być. Ale jezeli chce sie jezdzic dieslem to niestety to nie kosiarka wolnossąca... wybor jest prosty, chcesz "spokoj" kup 3,0Pb V6, Chcesz wyrywanie jelit kup 3,0 TDI...
A co do porównania silnikow 2,5 TDI i 2,4 V6 Pb to jest dobrze pomysleć o przebiegach obu tych aut. Mojemu koledze rozpadl sie ten silnik przy 188tkm (lekko nie mial) nie dotykal sie nic, tylko wymiany oleju... teraz jezdzi 2,5 TDI
