.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A6 Allroad 2.5TDI 2003/2004] Czy warto https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=103861 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Darp [ 19.lip.2010 10:23:29 ] |
Tytuł: | [A6 Allroad 2.5TDI 2003/2004] Czy warto |
Witam kolegów. Taki nietypowy post. Zastanawiam się czy skorzystać z okazji kupna 100% PEWNEGO auta z I ręki w Niemczech Jak w temacie Allroad 2.5 V6 z końca roku 2003, ciemna zieleń Przebieg oryginalny 190tys Auto jak nowe Zalety: 30 tyś temu wymieniono silnik na nowy po awarii rozrządu Wymieniono komplet poduch plus kompresor Są wszystkie faktury na te wymiany i poprzednie serwisy Full wypas, Recaro , Duża Navi itp (nowy kosztował 90 tys Euro na fakturze) Wady: Tiptronic (chyba wada, boję się awarii) Cena 13Tysi EUR Kusi bardzo tylko cena spora (z opłatami ok 64tysi). Co myślicie? Darp |
Autor: | emge [ 19.lip.2010 10:27:58 ] |
Tytuł: | |
Przecież TIP jest ok. Z nową motorownią i miechami tylko brać ![]() |
Autor: | grejf [ 19.lip.2010 11:28:49 ] |
Tytuł: | |
mozesz probowac podejsc do tego samochodu, tylko z diagnosta z vagiem, bez niego tzn na oko allroada sie nie kupuje. A gdzie byl i na jakich czesciach robiony ten silnik... w ''rajchu'' i mieszki kompresor wymieniane przy 190tkm? Hmm, nie oszczedzal po rownych drogach... ![]() Cena nie wydaje sie duza, jezeli robil to wlasciciel w ASO... [chyba, ze u zaufanego mechanika X]... Co do tipa tragedii nie ma, zreszta pisze to z usmiechem na twarzy bo kupujac allroada i jego cene serwisowania [eksploatacji] to ten tip se zregenerujesz "kiedys tam, jak kucnie" w cenie kpl. 4 tarcz i klocow ![]() Kod: Są wszystkie faktury na te wymiany i poprzednie serwisy
Fakture mozna u Volfa wystawic z data z przed 2 tyg. A naprawa mogla byc 3 lata temu przy 250tkm, tez nauczyli sie kombinowac przy pomocy Turasow i Polakow, zeby stracic jak najmniej. Chyba, ze owe wymiany sa z ASO potwierdzone po nr. VIN Z odpowiednimi DATAMI. To ok. Jesli nie to dobry diagnosta + pierwsze zczytac przebieg oryg. z EDC15, bo nie ufnie podchodze bez weryfikacji tych rzeczy. |
Autor: | Darp [ 19.lip.2010 14:01:24 ] |
Tytuł: | |
Faktycznie może za mało szczegółów Auto zostało kupione a potem wszystko serwisowane włącznie z wymianą silnika i pnaumatyki w jednym i tym samym serwisie/salonie ASO w centrum Niemiec. Rachunki potwierdzone wpisami do historii VIN/do książki też oraz potwierdzone przez człowieka/mechanika/znajomego z tego serwisu co przy tym aucie robił. A może to za pięknie wszystko wygląda ![]() Na remont skrzyni Tip to jakie pieniążki zazwyczaj? Darp |
Autor: | grejf [ 19.lip.2010 18:48:53 ] |
Tytuł: | |
Darp napisał(a): Faktycznie może za mało szczegółów
Auto zostało kupione a potem wszystko serwisowane włącznie z wymianą silnika i pnaumatyki w jednym i tym samym serwisie/salonie ASO w centrum Niemiec. Rachunki potwierdzone wpisami do historii VIN/do książki też oraz potwierdzone przez człowieka/mechanika/znajomego z tego serwisu co przy tym aucie robił. A może to za pięknie wszystko wygląda ![]() Na remont skrzyni Tip to jakie pieniążki zazwyczaj? Darp Remont tipa zalezy od 500 - 2000, lecz za 2,5 masz praktycznie po regeneracji calej. Skoro jest tam znajomy, ktory ''zna'' auto i byl tam, potwierdza to zostalo zrobione, warto sie zainteresowac. Lecz tak czy owak, nie zaluj np. 150€ za diagnostyke jak cos ''wylezie'' masz odbicie do negocjacji jeszcze. Warty ceny 65tpln, przy 200tkm Cie ominą te wymiany juz, ktore sa wpisane w przebieg... wiec do roboty i ogladac. Powodzenia w zakupie. pozdrawiam. |
Autor: | Darp [ 19.lip.2010 23:00:46 ] |
Tytuł: | |
Auto już dokładnie prześwietlone i szczegóły wyglądają inaczej "troszkę". Auto 2003-2007 tylko ASO. Historia i rachunki. Potem różnie ASO ale cześć nie ASO, wszystkie rachunki sa. Teraz 220 tysi ma przejechane. Silnik BAU przy rozrządzie po 120tysi nie wymieniono jednej rolki (standardowa procedura nie obejmuje w ASO, tylko na specjalne życzenie), efekt przy 185 silnik do remontu. Nie wymieniano całego silnika tylko wnętrze, plus kompletna naprawa. Rachunek z wymienionymi częściami. Komplet pneumatyki był wymieniony (Kompresor, rozdzielacz przewody i miechy) ale zaraz po zakupie na gwarancji przy ok 5000 przebiegu. Więc jak widać diabeł tkwi w szczegółach. Auto piękne (wyposażenie full co tylko możliwe, solar dach, Webasto , Recaro itp )ale trzeba mieć dodatkowo 10tysi na wszelki wypadek w zapasie na pneumatykę i skrzynię (jeszcze na tarcze hamulcowe, opony zimowe). Allroad C5 to była opcja 3 Opcja 1 to A6 C6 kombi Jutro zadecyduje Dzięki za dyskusję Pozdrawiam Darp |
Autor: | grejf [ 20.lip.2010 10:19:23 ] |
Tytuł: | |
no to rzeczywiscie zmienia postac rzeczy troche. wymiana pneumatyki po 5tkm w BAU, to chyba wypadl z autobana przy 160km/h na (krawężniki, schody, pole) nie wiem stał po powodzi z 5mc, ja mam 240tkm i kompresor odpukac zdrów. Przednie wymienialem po 200tkm, tylne od razu tez, bo kupilem z 2005 bitego... lecz stare leza w garażu. podsumowywujac, w BAU sa b.wytrzymale mieszki, jak i z konca 2003 < 2004. Wiec albo jakas przygoda... (mozliwe, ze debil kierowca) i cos mi mowi tak intuicja, ze ten allroad nie mial leciutko, wrecz przeszedl sajgon Wink Lecz nie wykluczam, ze po wymianie pneumatyki ma sie zdrow !! kazde 2,5 V6 diagnostyka... TAK CZY OWAK. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |