.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[A6 Allroad 2.5TDI 2003/2004] Czy warto
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=103861
Strona 1 z 1

Autor:  Darp [ 19.lip.2010 10:23:29 ]
Tytuł:  [A6 Allroad 2.5TDI 2003/2004] Czy warto

Witam kolegów.
Taki nietypowy post. Zastanawiam się czy skorzystać z okazji kupna 100% PEWNEGO auta z I ręki w Niemczech
Jak w temacie
Allroad 2.5 V6 z końca roku 2003, ciemna zieleń
Przebieg oryginalny 190tys
Auto jak nowe
Zalety:
30 tyś temu wymieniono silnik na nowy po awarii rozrządu
Wymieniono komplet poduch plus kompresor
Są wszystkie faktury na te wymiany i poprzednie serwisy
Full wypas, Recaro , Duża Navi itp (nowy kosztował 90 tys Euro na fakturze)
Wady:
Tiptronic (chyba wada, boję się awarii)
Cena 13Tysi EUR

Kusi bardzo tylko cena spora (z opłatami ok 64tysi).
Co myślicie?
Darp

Autor:  emge [ 19.lip.2010 10:27:58 ]
Tytuł: 

Przecież TIP jest ok. Z nową motorownią i miechami tylko brać :)

Autor:  grejf [ 19.lip.2010 11:28:49 ]
Tytuł: 

mozesz probowac podejsc do tego samochodu, tylko z diagnosta z vagiem, bez niego tzn na oko allroada sie nie kupuje. A gdzie byl i na jakich czesciach robiony ten silnik... w ''rajchu'' i mieszki kompresor wymieniane przy 190tkm? Hmm, nie oszczedzal po rownych drogach... ;)

Cena nie wydaje sie duza, jezeli robil to wlasciciel w ASO... [chyba, ze u zaufanego mechanika X]... Co do tipa tragedii nie ma, zreszta pisze to z usmiechem na twarzy bo kupujac allroada i jego cene serwisowania [eksploatacji] to ten tip se zregenerujesz "kiedys tam, jak kucnie" w cenie kpl. 4 tarcz i klocow ;) Chip go oslabia jesli juz.

Kod:
Są wszystkie faktury na te wymiany i poprzednie serwisy


Fakture mozna u Volfa wystawic z data z przed 2 tyg. A naprawa mogla byc 3 lata temu przy 250tkm, tez nauczyli sie kombinowac przy pomocy Turasow i Polakow, zeby stracic jak najmniej. Chyba, ze owe wymiany sa z ASO potwierdzone po nr. VIN Z odpowiednimi DATAMI. To ok. Jesli nie to dobry diagnosta + pierwsze zczytac przebieg oryg. z EDC15, bo nie ufnie podchodze bez weryfikacji tych rzeczy.

Autor:  Darp [ 19.lip.2010 14:01:24 ]
Tytuł: 

Faktycznie może za mało szczegółów
Auto zostało kupione a potem wszystko serwisowane włącznie z wymianą silnika i pnaumatyki w jednym i tym samym serwisie/salonie ASO w centrum Niemiec.
Rachunki potwierdzone wpisami do historii VIN/do książki też oraz potwierdzone przez człowieka/mechanika/znajomego z tego serwisu co przy tym aucie robił.

A może to za pięknie wszystko wygląda :-)

Na remont skrzyni Tip to jakie pieniążki zazwyczaj?

Darp

Autor:  grejf [ 19.lip.2010 18:48:53 ]
Tytuł: 

Darp napisał(a):
Faktycznie może za mało szczegółów
Auto zostało kupione a potem wszystko serwisowane włącznie z wymianą silnika i pnaumatyki w jednym i tym samym serwisie/salonie ASO w centrum Niemiec.
Rachunki potwierdzone wpisami do historii VIN/do książki też oraz potwierdzone przez człowieka/mechanika/znajomego z tego serwisu co przy tym aucie robił.

A może to za pięknie wszystko wygląda :-)

Na remont skrzyni Tip to jakie pieniążki zazwyczaj?

Darp


Remont tipa zalezy od 500 - 2000, lecz za 2,5 masz praktycznie po regeneracji calej. Skoro jest tam znajomy, ktory ''zna'' auto i byl tam, potwierdza to zostalo zrobione, warto sie zainteresowac. Lecz tak czy owak, nie zaluj np. 150€ za diagnostyke jak cos ''wylezie'' masz odbicie do negocjacji jeszcze. Warty ceny 65tpln, przy 200tkm Cie ominą te wymiany juz, ktore sa wpisane w przebieg... wiec do roboty i ogladac. Powodzenia w zakupie.

pozdrawiam.

Autor:  Darp [ 19.lip.2010 23:00:46 ]
Tytuł: 

Auto już dokładnie prześwietlone i szczegóły wyglądają inaczej "troszkę".
Auto 2003-2007 tylko ASO. Historia i rachunki.
Potem różnie ASO ale cześć nie ASO, wszystkie rachunki sa. Teraz 220 tysi ma przejechane.
Silnik BAU przy rozrządzie po 120tysi nie wymieniono jednej rolki (standardowa procedura nie obejmuje w ASO, tylko na specjalne życzenie), efekt przy 185 silnik do remontu. Nie wymieniano całego silnika tylko wnętrze, plus kompletna naprawa. Rachunek z wymienionymi częściami.
Komplet pneumatyki był wymieniony (Kompresor, rozdzielacz przewody i miechy) ale zaraz po zakupie na gwarancji przy ok 5000 przebiegu.
Więc jak widać diabeł tkwi w szczegółach.
Auto piękne (wyposażenie full co tylko możliwe, solar dach, Webasto , Recaro itp )ale trzeba mieć dodatkowo 10tysi na wszelki wypadek w zapasie na pneumatykę i skrzynię (jeszcze na tarcze hamulcowe, opony zimowe).
Allroad C5 to była opcja 3
Opcja 1 to A6 C6 kombi
Jutro zadecyduje
Dzięki za dyskusję
Pozdrawiam
Darp

Autor:  grejf [ 20.lip.2010 10:19:23 ]
Tytuł: 

no to rzeczywiscie zmienia postac rzeczy troche. wymiana pneumatyki po 5tkm w BAU, to chyba wypadl z autobana przy 160km/h na (krawężniki, schody, pole) nie wiem stał po powodzi z 5mc, ja mam 240tkm i kompresor odpukac zdrów. Przednie wymienialem po 200tkm, tylne od razu tez, bo kupilem z 2005 bitego... lecz stare leza w garażu.

podsumowywujac, w BAU sa b.wytrzymale mieszki, jak i z konca 2003 < 2004. Wiec albo jakas przygoda... (mozliwe, ze debil kierowca) i cos mi mowi tak intuicja, ze ten allroad nie mial leciutko, wrecz przeszedl sajgon Wink
Lecz nie wykluczam, ze po wymianie pneumatyki ma sie zdrow !! kazde 2,5 V6 diagnostyka... TAK CZY OWAK.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/