.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A100 avant c4 quattro
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=103968
Strona 1 z 1

Autor:  MANOLAKTIK [ 24.lip.2010 20:03:00 ]
Tytuł:  A100 avant c4 quattro

Siema

potrzebuję kombiaka quattro niezbyt drogiego najlepiej 2.3 lub 2.8 może być lpg i hak. Generalnie wół roboczy (budowa). Może ma ktoś do sprzedania?
Znalazłem jedną sztukę na allegro - wygląda na taki handlarski trochę ale może ktoś go oglądał, coś wie? http://otomoto.pl/audi-100-2-8i-quattro ... 29423.html

Autor:  hubos21 [ 24.lip.2010 20:12:26 ]
Tytuł: 

chyba nie masz sumienia, C4 na budowe chcesz brać? kup jakiś mały kurnik typu combo, curier :)

Autor:  MANOLAKTIK [ 24.lip.2010 20:18:53 ]
Tytuł: 

tu nie chodzi o zakatowanie, poprostu trzeba będzie parę rzeczy przewieźć + przyczepka no i żeby został bo wyprowadzam się na wiochę a tam w zimę tragedia...

Autor:  hubos21 [ 24.lip.2010 20:24:08 ]
Tytuł: 

chyba, że tak, szukaj 2.6 albo 2.8, żeby jeździć 2.3 trzeba naprawdę kochać ten silnik :)

Autor:  MANOLAKTIK [ 24.lip.2010 20:31:08 ]
Tytuł: 

2.6 to trochę bez sensu silnik tak mi się zdaje. Pali pewnie 0.5l mniej a jedzie chyba dużo gorzej niż 2.8. Tak jak 3.6 w v8, 2.7 tdi i 2.4 v6 takie dziwne trochę.

Autor:  Klax [ 24.lip.2010 21:28:09 ]
Tytuł: 

2,6 w tej budzie też daje b. dobrze sobie radzi. Chyba że chcesz coś do b.szybkiej jazdy, to wtedy bierz ese.

Autor:  marcino8 [ 24.lip.2010 21:47:20 ]
Tytuł: 

Normalnie jeszcze zdrowa sztuka,hmm jakby nie ten niebieski welur auto całkiem GIT :D NE SZKODA CI COŚ TAKIEGO ZAORAĆ ;)

Autor:  MANOLAKTIK [ 24.lip.2010 21:56:54 ]
Tytuł: 

- esa - bardzo tak, tylko nie za te piniendze,
- niebieski welur miałem w a200 i mi się podoba, a tym drewnem i kierą jeszcze bardziej - kwestia gustu,
- nie zaorać, poprostu auto funkcjonalne i pakowne z niezłą siłą uciągu - źle określiłem wół roboczy - bez urazy dla c4. Tak naprawdę to idealnie byłoby c3 avant quattro ale to nierealne.

Autor:  MANOLAKTIK [ 28.lip.2010 19:09:32 ]
Tytuł: 

Zmiana opcji, szukam czegoś mega taniego z gazem i hakiem żeby ogarnęło przyczepę i się nie zesrało przez 2-3 miesiące. Mam już coś na oku, ale przy okazji znalazłem takie cuś http://moto.allegro.pl/item1165965787_f ... miany.html
nie chodzi na benzynie ale gdyby nie różne takie tam, pewnie jutro byłbym w drodze. Mam wrażenie że już widziałem go kiedyś na allegro. Koleś sprzedaje po 2 miesiącach od kupna.

Autor:  grzybek141 [ 28.lip.2010 21:57:07 ]
Tytuł: 

No to jak sprzedaje po kupnie wiec chyba nie warto sie pchać w to auto zwłaszcza ze to turbo... skoro szukasz czegoś taniego i co ma sie nie wysrać przez 2-3 miechy to mi sie wydaje ze taki zajazd jak to to nie ma najmniejszego sensu?

Autor:  rookie [ 16.sie.2010 22:27:04 ]
Tytuł: 

Jeżeli nie chodzi na benzynie to pewnie strzelił gaz i w dolocie jest bałagan, żeby to ustawić wyregulować trzeba by liczyć 500zł.
Weź c4 2.6 w gazie i ciesz sie jazdą. Nie baw sie w mechaniczne wtryski c4 2.3 czy to ostatnie 2.2 bo z gazem same kłopoty.

Autor:  Warwas [ 17.sie.2010 08:34:33 ]
Tytuł: 

MANOLAKTIK napisał(a):
http://moto.allegro.pl/item1165965787_f ... miany.html
nie chodzi na benzynie ale gdyby nie różne takie tam, pewnie jutro byłbym w drodze. Mam wrażenie że już widziałem go kiedyś na allegro.


Wg. mnie pojawił się jakoś po połowie lipca,jeśli był wcześniej, to chyba około 3 miesięcy temu (głowy nie dam, ale jakoś od końca maja dość regularnie przeglądałem 100, 200 i 5000 na all i pierwszy raz go zobaczyłem właśnie w lipcu).

W kwestii braku pracy na benzynie - może też być pompa paliwowa. Byłem zainteresowany kupnem 5000 z podobnym felerem i cena porządnej pompy wynosiła około 200 zł. Niemniej jednak w przypadku takiej awarii wielu Sprzedających o tym fakcie informuje.

Autor:  rookie [ 17.sie.2010 23:37:03 ]
Tytuł: 

Warwas napisał(a):
MANOLAKTIK napisał(a):
http://moto.allegro.pl/item1165965787_f ... miany.html
nie chodzi na benzynie ale gdyby nie różne takie tam, pewnie jutro byłbym w drodze. Mam wrażenie że już widziałem go kiedyś na allegro.


Wg. mnie pojawił się jakoś po połowie lipca,jeśli był wcześniej, to chyba około 3 miesięcy temu (głowy nie dam, ale jakoś od końca maja dość regularnie przeglądałem 100, 200 i 5000 na all i pierwszy raz go zobaczyłem właśnie w lipcu).

W kwestii braku pracy na benzynie - może też być pompa paliwowa. Byłem zainteresowany kupnem 5000 z podobnym felerem i cena porządnej pompy wynosiła około 200 zł. Niemniej jednak w przypadku takiej awarii wielu Sprzedających o tym fakcie informuje.

Kolego uwierz mi , pompa do mechanicznego wtrysku kosztuje 600-1200PLN
Zależy czy producent czy boscha czy pierburga.
Inne pompy za 200 wytrzymają czasem nawet nie miesiąc .
Przy wtrysku mechaniczny pompa musi być o dobrej wydajności i wysokim ciśnieniu.
Pompy za 200 zł sprawdzają się w wtrysku elektronicznym.
A zazwyczaj przyczyną nie działania na benzynie jest strał gazu.

Autor:  adamusek [ 20.sie.2010 06:09:49 ]
Tytuł: 

rookie napisał(a):
Nie baw sie w mechaniczne wtryski c4 2.3 czy to ostatnie 2.2 bo z gazem same kłopoty.


Ja mam 2.3 i zrobione 170 tys na gazie i zero problemow na benzynie tez jezdzi. Jak ktoś nie umie zagazować i ustawić auta to już inna sprawa ;)
Jak znajdziesz zdrowe 2.3 to smialo bierz - silnik nie do zajechania ;]

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/