.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi S4,b5 Pytanie https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=104287 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Steylovski [ 10.sie.2010 22:31:53 ] |
Tytuł: | Audi S4,b5 Pytanie |
Chciałbym sobie kupic własnie usportowioną wersje Audi A4,bardzo mi zalezy na tym . Mam pytanie odnosnie przebiegu opłaca się kupowac samochód ten z przebiegiem 182 tys z groszami ?? Silnik jest oczywsity 2.7 Biturbo 265 konna wersja Ile ten silnik jeszcze przejedzie z takim przebiegiem ?? wady i zalety Sinika 2.7 Biturbo ?? jesli ma jakies Układ Napędowy Quattro jak się sprawuje ?? Kwota max za auto to 40 tys Sprowadzac czy kupować w Polsce ?? Jesli sprowadzic to z jakiego kraju ?? Czekam na odpowiedzi za pomoc dzienkuuje i pozdrawiam |
Autor: | designer [ 10.sie.2010 23:18:25 ] |
Tytuł: | |
www.sportaudi.pl www.racingforum.pl poczytaj sobie o 2.7 BiT - jest o tym mnóstwo w necie ![]() |
Autor: | Leo [ 10.sie.2010 23:37:53 ] |
Tytuł: | |
b5 i 180.000 km przejechane? daj spokój. Auto fajne, naprawdę. Jednak jeśli nie miałeś wczesniej auta z turbiną, kup lepiej A4 4.2 l. |
Autor: | Druss [ 11.sie.2010 07:51:59 ] |
Tytuł: | |
A4 z 4.2 ?? było takie ? Cytuj: b5 i 180.000 km przejechane? daj spokój.
Nie wywnioskuj tego tak ze 180 tysi dla tego silnika to tragedia, Qwentylatorowi chodzilo o to ze przebieg malo realny ![]() |
Autor: | Morgi [ 11.sie.2010 08:07:49 ] |
Tytuł: | |
Były S4 (B6) z 4.2 na pokładzie. |
Autor: | Steylovski [ 11.sie.2010 08:28:07 ] |
Tytuł: | |
Jak to mało realny jest przebieg 182 tys ?? z tego co wiem to są bardziej przejechane km w nie których ![]() 4.2 litra ok ale ja do V8 nie jestem przekonany ![]() Jesli już o to czy miałem auto z Turbiną to tak miałem autko z turbinką i to nie jedną także wiem co to znaczy depnąc i zerwac kark ![]() Druga kwestia to Karoseria czy nie ma rdzy o ile wiem to w Audi stosuje się ocynk czy i w tej wersji będzie ?? |
Autor: | Simpson [ 11.sie.2010 08:38:15 ] |
Tytuł: | |
Steylovski napisał(a): Druga kwestia to Karoseria czy nie ma rdzy o ile wiem to w Audi stosuje się ocynk czy i w tej wersji będzie ??
Jest od 86 roku, od tamtego czasu nic sie nie zmieniło w tej kwestii. |
Autor: | Kliku [ 11.sie.2010 09:17:49 ] |
Tytuł: | |
jak niebity to nie ma rdzy. Ciezko bedzie Ci znalesc cos sensownego w PL. |
Autor: | Druss [ 11.sie.2010 09:25:17 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Były S4 (B6) z 4.2 na pokładzie. No wlasnie B6 a tu chodzi o B5 Cytuj: 4.2 litra ok ale ja do V8 nie jestem przekonany Mozna wiedziec czermu ? Cytuj: Jesli już o to czy miałem auto z Turbiną to tak miałem autko z turbinką i to nie jedną także wiem co to znaczy depnąc i zerwac kark A o studzeniu T tez wiesz ? Cytuj: Jak to mało realny jest przebieg 182 tys ?? z tego co wiem to są bardziej przejechane km w nie których mi chodzi głownie o to czy ten silnik wytrzyma jesze drugie tyle by nie było tak ze będe musiał po 2 tys km wymieniac Pierscienie i uszczelki albo i nawet zawory
Jak ktos dbal to wytrzyma i drugie tyle ![]() |
Autor: | hubos21 [ 11.sie.2010 10:25:05 ] |
Tytuł: | Re: Audi S4,b5 Pytanie |
Steylovski napisał(a): Chciałbym sobie kupic własnie usportowioną wersje Audi A4,bardzo mi zalezy na tym .
Mam pytanie odnosnie przebiegu opłaca się kupowac samochód ten z przebiegiem 182 tys z groszami ?? Silnik jest oczywsity 2.7 Biturbo 265 konna wersja Ile ten silnik jeszcze przejedzie z takim przebiegiem ?? wady i zalety Sinika 2.7 Biturbo ?? jesli ma jakies Układ Napędowy Quattro jak się sprawuje ?? Kwota max za auto to 40 tys Sprowadzac czy kupować w Polsce ?? Jesli sprowadzic to z jakiego kraju ?? Czekam na odpowiedzi za pomoc dzienkuuje i pozdrawiam jak masz możliwość to sprowadź auto najlepiej ze Szwajcarii, poza tym na forum coś było ostatnio o S4 B5 i jest na do sprzedania czarna ale w avancie kogoś ze Sportmile, pewne auto ale tam była cena ok 25t zł, wsadzisz 10t zł i masz 400+ pod nogą ![]() |
Autor: | 2rafal7 [ 11.sie.2010 10:25:55 ] |
Tytuł: | |
W niemcowni ltają S4 z przebiegami 350-400tkm i mają sie dobrze, wszystko zalezy od serwisu. W koszta "początkowe" mozesz sobie juz doliczyc wymiane turbin bo mało kto o nie dba, koszt ok 6tys razem z robotą (wyjmowanie silnika). To nie ejst niestety auto tanie w utrzymaniu i musisz sobie zdawać z tego sprawe ![]() |
Autor: | designer [ 11.sie.2010 10:40:14 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): .....wymiane turbin bo mało kto o nie dba.... O wypraszam sobie ![]() hubos21 napisał(a): poza tym na forum coś było ostatnio o S4 B5 i jest na do sprzedania czarna ale w avancie kogoś ze Sportmile, pewne auto ale tam była cena ok 25t zł
Jeżeli myślisz o tej czarnej spod Warszawy sprawdzanej przez Adama to już kupił ją kolega z forum ![]() |
Autor: | hubos21 [ 11.sie.2010 12:09:19 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): 2rafal7 napisał(a): .....wymiane turbin bo mało kto o nie dba.... O wypraszam sobie ![]() hubos21 napisał(a): poza tym na forum coś było ostatnio o S4 B5 i jest na do sprzedania czarna ale w avancie kogoś ze Sportmile, pewne auto ale tam była cena ok 25t zł Jeżeli myślisz o tej czarnej spod Warszawy sprawdzanej przez Adama to już kupił ją kolega z forum ![]() jeśli mówisz o tej sprowadzonej ze Szwajcarii z lekko uszkodzonym tyłem to właśnie ta ![]() |
Autor: | designer [ 11.sie.2010 12:14:38 ] |
Tytuł: | |
hubos21 napisał(a): designer napisał(a): 2rafal7 napisał(a): .....wymiane turbin bo mało kto o nie dba.... O wypraszam sobie ![]() hubos21 napisał(a): poza tym na forum coś było ostatnio o S4 B5 i jest na do sprzedania czarna ale w avancie kogoś ze Sportmile, pewne auto ale tam była cena ok 25t zł Jeżeli myślisz o tej czarnej spod Warszawy sprawdzanej przez Adama to już kupił ją kolega z forum ![]() jeśli mówisz o tej sprowadzonej ze Szwajcarii z lekko uszkodzonym tyłem to właśnie ta ![]() To z tego co wiem już się robi/zrobiła w Sportmile'u. Może właściciel się pochwali na forum jak ogarnie temat ![]() |
Autor: | Steylovski [ 11.sie.2010 13:10:08 ] |
Tytuł: | |
![]() Jesli chodzi o silnik czy zwiększałbym moc to szczeże mówiąc nie będę zmieniał paramterów sinika ponieważ 265 koni mi w zupełnosci wystarczy ,jesli chodzi już o Lifting no to tutaj będe mieszał . Przebieg jest przebiegiem Niemcy jeżdż autami co mają po 700 tys przejechane ale mają lepsze i tansze serwisy o ile sie nie myle i po za tym lepsze drogi od naszych jesli ktos mnie zapewni że autko po przejechaniu w Polsce 400 tys km nie będzie miało wycieków z silnika to mu nie uwieże . Ja nie będę kupowam Malucha 126p tylko auto za grubą kase nie mogę się pomylic bo będzie się to wiązało z kosztami w Polsce nic nie masz za darmo ![]() oczywiscie rozumiem cżesci ktore zużywają pod czas eksplatacji muszą byc wymieniane ale są przypadki gdzie ludzie kupują auto i po przejechaniu 10 tys km muszą wymieniac cały silnik ,jestem na to bardzo uczulony więc zaniem coś kupuje to musze to sprawdzic na własnej skórze i przedewszystkim wjechać na kanał. jesli sie oczywiscie będzie dało .A Auta nie kupie jesli widnieje na niej rdza ![]() Co do V8 to u mnie przynajmniej na osiedlu co ktoś kupi V8 to dokłada do niej krocie ![]() |
Autor: | darekwawa [ 11.sie.2010 15:54:57 ] |
Tytuł: | |
Steylovski napisał(a): (...)
Przebieg jest przebiegiem Niemcy jeżdż autami co mają po 700 tys przejechane ale mają lepsze i tansze serwisy o ile sie nie myle i po za tym lepsze drogi od naszych jesli ktos mnie zapewni że autko po przejechaniu w Polsce 400 tys km nie będzie miało wycieków z silnika to mu nie uwieże . (..) Co do V8 to u mnie przynajmniej na osiedlu co ktoś kupi V8 to dokłada do niej krocie ![]() Jakość dróg nie ma nic do wycieków z silnika. Jakość dbania o samochód ma, i zgodzę się że w Polsce częściej się drutuje auta niż w np w Niemcowni. Polacy po prostu lubią kupować auta na których utrzymanie ich nie stać. V8 w porównaniu do 2.7BiT to jednostka w zasadzie bezawaryjna. Do problemów można ją doprowadzić głównie zakładając kiepsko LPG - a taki los spotyka większość V8mek w Polsce (znowu - kupowanie auta na którego utzrymanie nie stać). Jeżeli zamierzasz gazować auto - odpuść sobie 2.7BiT. Szukałbym auta za granicą raczej. |
Autor: | Steylovski [ 11.sie.2010 19:17:26 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jeżeli zamierzasz gazować auto - odpuść sobie 2.7BiT
gazowac ?? chodzi ci o założenie sekwencji gazowej jesli ci o to chodzi to nigdy nie byłem zwolennikiem gazu i nigdy nie będę gustuje w samochodach do których leje się benzyne ![]() to skoro tak sobie chwalisz V8 ,to powiedz mi cos o silnikach 2.7 Biturbo co w nich najczęsciej siada ?? i czy wogóle te v6 sie psują ?? czy są równie bezawaryjne jak te v8 ![]() |
Autor: | designer [ 11.sie.2010 19:33:43 ] |
Tytuł: | |
Steylovski napisał(a): Cytuj: Jeżeli zamierzasz gazować auto - odpuść sobie 2.7BiT gazowac ?? chodzi ci o założenie sekwencji gazowej jesli ci o to chodzi to nigdy nie byłem zwolennikiem gazu i nigdy nie będę gustuje w samochodach do których leje się benzyne ![]() to skoro tak sobie chwalisz V8 ,to powiedz mi cos o silnikach 2.7 Biturbo co w nich najczęsciej siada ?? i czy wogóle te v6 sie psują ?? czy są równie bezawaryjne jak te v8 ![]() W 2.7BiT słabym punktem są kolektory wydechowe - lubią pękać, ale nie jest to regułą. To można powiedzieć "wada fabryczna" - reszta jest "wadą użytkownika" ( turbiny itp ). W niektórych egzemplarzach S4 są problemy ze skrzynią biegów ( cięzko wchodzą 2 i 3 ), w RS4 problem został wyeliminowany. Poza tym to "standardowa" V6 tyle że dodmuchana x 2 ![]() Stare V8 Audi ( z przełomu wieków ![]() Oprócz apetytu na paliwko V8 lubi łyknąć oliwki.... Ja z perspektywy czasu stawiam na 2.7 BiT bo bardziej rozwojowe, poza tym ja lubię jak mi świszczą turbiny. Raczej nie zamieniłbym na wolnossaka, ale to moja subiektywna ocena... |
Autor: | Steylovski [ 11.sie.2010 20:07:31 ] |
Tytuł: | |
cięgle mi sie myli więc chce w koncu zamknąc sprawe raz na zawsze Są S4 i RS4 ?? czy na RSa mówi sie w skócie S4 bo już sam nie wiem ![]() Co do użytkowania samochodu to mogę ci powiedziec otwarcie że lubie miec porządek czyli dbam o silnk by mu nie brakowało oleju płynów itd utrzymuje silnik w czystosci i nie tylko silniczek poprostu lubie jak po otwarciu maski wszystko sie swieci mam na tym punkcie w rzeczy samej obsesje,zresztą jesli cos mi stuka w aucie to zaraz sprawdzam ![]() ![]() a jesli mogę wiedziec to o jakie V8 ci chodzi ?? z jakiego wieku te robione przed 2000 rokiem czy po ?? Czyli po za tymi wadami które wymieniłes nie masz żadnych zastrzeżen do Silników 2.7 Biturbo. Myslisz że dobrze wybieram >>?? |
Autor: | designer [ 11.sie.2010 20:17:47 ] |
Tytuł: | |
Steylovski napisał(a): cięgle mi sie myli więc chce w koncu zamknąc sprawe raz na zawsze Są S4 i RS4 ?? czy na RSa mówi sie w skócie S4 bo już sam nie wiem
![]() Co do użytkowania samochodu to mogę ci powiedziec otwarcie że lubie miec porządek czyli dbam o silnk by mu nie brakowało oleju płynów itd utrzymuje silnik w czystosci i nie tylko silniczek poprostu lubie jak po otwarciu maski wszystko sie swieci mam na tym punkcie w rzeczy samej obsesje,zresztą jesli cos mi stuka w aucie to zaraz sprawdzam ![]() ![]() a jesli mogę wiedziec to o jakie V8 ci chodzi ?? z jakiego wieku te robione przed 2000 rokiem czy po ?? Czyli po za tymi wadami które wymieniłes nie masz żadnych zastrzeżen do Silników 2.7 Biturbo. Myslisz że dobrze wybieram >>?? No kolego lekcje nieorobione ![]() ![]() ![]() Chodzi o V8 bez FSI czy z 1997 czy z 2002 za bardzo nie ma różnicy. Kibel zaczyna się dopiero przy FSI. To że dbasz o wygląd auta nie ulega wątpliwości (?), ale jak cię koledzy ostrzegali S4 to nie jest tanie auto w utrzymaniu, ale odpowiednio dopieszczone potrafi się odwdzięczyć, także idziesz w dobrą stronę, ale musisz jeszcze trochę poczytać.... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |