.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
kupno a4 b5 1.9 tdi w automacie https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=104730 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | wojtek.bytom [ 03.wrz.2010 17:30:28 ] |
Tytuł: | kupno a4 b5 1.9 tdi w automacie |
Witam. Zastanawiałem się nad tym autkiem http://allegro.pl/audi-a4-kombi-1-9-tdi ... 11909.html Trochę się boję tylko tego automatu, tylko raz jeździłem z autkiem z takim wynalazkiem i było całkiem przyjemnie, boję się jedynie jeśli coś będzie nie tak z autkiem jakie będą koszty napraw? |
Autor: | Druss [ 03.wrz.2010 23:15:42 ] |
Tytuł: | |
Jesli ktos dbal o skrynie to niepowinna pasc. Zeby zweryfikowac skrzynie przy ogladaniu auta i testoaniu jego, przejedz sie izobacz/wyczuj jak skrzynia zmienia biegi, jesli szarpie,przeciaga wpada w tryb awaryjny, tiptronik nie zmienia wszystkich biegow to sobie odpusc go. A jak jest wszystko ok to po kupnie (jesli go kupisz) zmien olej i filtr zebys mial pewnosc o swierzosci oleju. Nie wiem czy w 1,9 byly skrzynie MULTItronik, jesli byly i to jest ta skrzynia to odrazu zrezygnuj z tego egzemplarza. jak poznac czy to multi czy tip ? Wydaje mi sie ze w multi jak wcisniesz gas to obrotosciomierz tak jak by staje w miescu a jedynie biegi sie zmienia - jesli cos zle napislaem czekam az ktos mnie poprawi. Pozdrawiam |
Autor: | ZiPi [ 04.wrz.2010 09:34:26 ] |
Tytuł: | |
Multitronic nie przerzuca biegów, tzn. nie mozna tego wyczuć. Wciskając gaz do dechy obrotomierz staje na 4 tyś a auto przyspiesza bez zająknięcia do 200 ![]() Tiptronic przełącza biegi normalnie jak automat i ma mozliwość ręcznego przełączania. Jeśli automatem jeżdziła kobieta albo starszy pan a auto nie ma haka holowniczego, to mozesz brać. Jeśli nie wiesz, kto poprzednio nim jeżdził, to loteria. |
Autor: | a4v6 [ 04.wrz.2010 10:11:29 ] |
Tytuł: | |
ale ta A4 z linka to zwykły stary praktycznie bezawaryjny automat, nie tiptronic i nie multitronic (ten był chyba dopiero od 2001r wprowadzany i nie w B5!) |
Autor: | sebolec [ 04.wrz.2010 10:13:17 ] |
Tytuł: | |
Miałem to samo napisać. ![]() |
Autor: | Druss [ 04.wrz.2010 11:45:13 ] |
Tytuł: | |
Faktycznie, zobacyzlem najpierw sama galke i odrazu ze to tip, niespojrzalem na plastik ponizej, moj blad ![]() Cytuj: Tiptronic przełącza biegi normalnie jak automat i ma mozliwość ręcznego przełączania.
A multi nie ma mozliwosci przelaczania biegow tak jak w tipie ? |
Autor: | Skiner [ 04.wrz.2010 14:37:24 ] |
Tytuł: | |
Druss napisał(a): Faktycznie, zobacyzlem najpierw sama galke i odrazu ze to tip, niespojrzalem na plastik ponizej, moj blad
![]() Cytuj: Tiptronic przełącza biegi normalnie jak automat i ma mozliwość ręcznego przełączania. A multi nie ma mozliwosci przelaczania biegow tak jak w tipie ? Też ma możliwość przerzucania biegów jak TIP... Co do tego egzemplarza to jeszcze stary dobry automat,który raczej nie będzie sprawiał problemów ![]() |
Autor: | daan [ 07.wrz.2010 21:36:24 ] |
Tytuł: | |
To zwykły automat w tym modelu nie było multi,skrzynie sprawdziłbym na zimnym silniku ,gdyż mialem przypadek kupna takiego auta tez w automacie i na ciepłym motorze skrzynia chodziła idealnie a na zimnym szarpała pomiedzy 2 a 3 biegiem. |
Autor: | hubos21 [ 07.wrz.2010 21:42:44 ] |
Tytuł: | |
i multi jest 6 biegowy i to go różni najbardziej od tipa a te stare uatomaty są nie do zabicia praktycznie tylko strasznie wolno redukuje, przynajmniej w 2.8 tak sie odczuwa |
Autor: | rookie [ 10.wrz.2010 21:12:38 ] |
Tytuł: | |
Przód jak dla mnie po dzwonie.Krzywo to poskładane |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |