.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 22:10:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C4 A6 2.5 tdi 140 KM AVANT
PostNapisane: 17.wrz.2010 10:16:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.mar.2008 19:30:49
Posty: 45
Lokalizacja: dolnośląskie
witam panowie. długo mnie tu nie było ale powróciłem. celuje w C4 A6 2.5 tdi 140 KM AVANT. moje pytanko. czy one miały blachę ocynkowaną obustronnie? bo rdzy nienawidzę. i czy to będzie sie zbierać lepiej od mk3 Variant z silnikiem AFN. co sądzicie o tym aucie?
http://otomoto.pl/audi-a6-C15123988.html

_________________
Bóg stworzył świat a potem już było tylko Audi & VW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2010 11:48:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
AFN jedzie lepiej z dołu , ale jak AEL przekroczy 2250rpm to robi się naprawdę miło ;).

Buda C4 to full ocynk.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2010 18:11:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Niestety ocynk nie jest lekarstwem na rdzę.
Szukając rudej zwróc uwagę na podszybie na klapie bagaznika, na przednie błotniki - nadkola i okolice listew na drzwiach.
O płytę podłogową ( jeśli auto nie było zespawane z kilku części ) raczej mozesz być spokojny ale nie zaszkodzi zajrzeć w okolice podłuznic i nad tylny tłumik.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2010 08:25:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Przednie błotniki i przy dolnych listwach możesz coś namierzyć - niestety w tych modelach się przytrafia. Co do tego z ogłoszenia to jakoś dziwnie nie ma srebrnych obwódek wokół zegarów...Ogólnie o modelu na forum wiele. Osobiście baaardzo polecam.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2010 08:47:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
Widac ze licznik ma chyba z A.100 C4, moze komputer dolozyl, bo wiadc ze ma. Dlatego na przebie nie patrz, bo pewnie ma inny, wazne zeby byl sprawny. Sprawdz czy webasto dziala jak bedziesz juz zainteresowany. Jak nie walony to sprawdzic i brac.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2010 11:40:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
Nie dołożył żadnego licznika z 100 C4 bo tam obrotomierz byl wyskalowany do 6 tyś a tutaj widać że jest taki sam jak w każdym AELu tylko tyle że zegary ma z 94 roku albo ktoś zamówił indywidualnie bez relingów.

ogołnie auto wygląda super,nie wiem po kiego grzyba opisywać taką sztuke na forum na co Ty liczysz że ktoś Ci powie no ładny albo nie jesz bo przednia lampa źle siedzi.Pakuj 4 litery w samochód bierz Vaga.Cena Auta uważam super więc nie ma co się zastanawiać

P.S Gustav piszesz że jak AEL przekroczy 2250rmp to robi się naprawdę milo po ostatniej jeździe moim wariatem :028:

P.S 2 golfa wymieciesz beż żadnego nawet najmniejszego problemu!

P.S 3 AWXa A6 C5 wciąga zdrowy AEL... ;) mimo że, ... wiem wiem wiem A6 C4 to przeciez stary kiondon co wogle nie jedzie :)

P.S 4 ostrzeżenie miało zniknąć pod koniec lipca Panowie modowie ! :):

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2010 12:32:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
licznik nie może być ze 100 C4 bo ma wyświtlacz do przebieu a setka ma mechaniczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2010 12:39:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2005 18:13:03
Posty: 152
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
To jest pierwszy wypust A6 C4 model 95 rocznikowo 94, dlatego takie zegary i dekory.

_________________
Jest:
Mercedes W210 3.2 CDI + chip 240KM
Audi 80 B3 2.0 113KM 3A quattro
Było:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL K24 7000, 0.230, MAP 3 bar, EGR OUT, KAT OUT, 2xx KM
Audi B4 2.0 16V 6A
Audi B4 1,9 TDI 1z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2010 19:35:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Po za tym autko z Bolesławca - tam jest tani rynek, wsiadaj , jedź oglądaj - może warto kupić.
P.S. Stare kondony JADĄ :D

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: