Cze.
1. Podstawa zakupu 3,0TDi [2006]... jest "zainteresowanie" sie prowadnicami rozrządu w ASO & u dobrego speca.
2. Z VINu najwazniejsze jest poza historia wymian [kiedy i co], takze daty ost. 3 wizyt w ASO przy jakich przebiegach i
datach... co Ci da rozeznanie czy autko nie bylo krecone np. przy wymianach tarcz i nast. wizyta np. drobiazgu. Przy wymianach olejowych jest bardziej klarownie, albo co ~15tkm, 2 lata. Choc sa tacy co przez 2 lata wymieniaja olej 3x koryguja licznik tylko do + 15tkm, aby odnotowac w ASO... Z EDC15 [sterownika, predkosciomierza] mozna odczytac prawdziwy przebieg. Jak chcesz, a radze Ci to zrobic czyli zdiagnozowac auto b.dokladnie.
3. Porywasz sie na auto dosc dobrze wyposażone, co idzie za tym napewno częstsze wizyty u [specow] i koszty, np. sensory cisnienia. Z doswiadcenia Ci powiem, ze nasz klimat i nie rowne drogi sa malo przyjazne.
Baterie w kazdym kole dzialaja sred do 3 lat w czujnikach dzialajacych na 433 MHz. [4Nm]. Sa jeszcze radia i anteny amatorskie co potrafia ten sygnal wyslac w kosmos i na desce jest krzyk... to rzadsza sprawa. Czesto jak autko stoi na strawie w cieniu gdy jest chlodniej zjdziesz na miasto i upal sensory przechodza adaptacje na nowo, bo czujniki widza inna wartosc w pamieci a inna w kolach/kole, nie zrobisz adaptacji w trasie sred. 10km bedzie krzyk takze.
Ok juz Cie nie strasze bo z poziomu VAG mozna to cholerstwo wylaczyc
Podwojne szyby to swietna sprawa, wyglusza i mniej nagrzewa sie auto na upalach, wydolniej dziala klima i pieknie slychac muzyke.
Troche malo poduszek jak na taki wypas. Pedaly to ciut swiecace na 165tkm, ale to tylko moja sygestia. Byc moze jest ok, klima na zdjeciac na LO kto tak nastawia ?
Cena niska, uwazaj i "zamiana"... po prostu zbadaj z diagnosta, lub sie zaoferuj i ktos z AKP okolic Ci pomoze. Zaloze sie, ze koles go nie ogarnia i ma go ''dosc'' [moje zdanie].
pozdrawiam