.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Czy warto wziąć 100 C4 z motorkiem 2.4 Diesel ? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=105698 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | falko29 [ 17.paź.2010 20:07:14 ] |
Tytuł: | Czy warto wziąć 100 C4 z motorkiem 2.4 Diesel ? |
Witam troszkę "poszukajkowałem" lecz z mizernym skutkiem.. Na codzień bujam sie moim 100C4 2.0 + lpg Natomiast nachodzi mnie coraz większa chęć na diesla. TANIEGO diesla. Nie chcę jednsotki 2.5 z wiadomych powodów. Natomiast bardzo spodobał m isię motor 2.4 Wiem, że powolny, mało koni itp, ale nie w tym rzecz. Chodzi mi o wygodę z C4 i ekonomiczną jazdę poczciwym dieselkiem. Nie rajcuje mnie ruszanie z pod świateł na piskach itp. Chodzi o bujanie się po okolicy w tempie "emerytalnym". Ktoś może coś opowiedzieć o tym silniku ? Ktoś miał, jeździł, widział? Jak ze spalaniem, jak z awaryjnością? |
Autor: | adiaudi [ 17.paź.2010 20:13:12 ] |
Tytuł: | |
"Z wiadomych powodów" nie chcesz 2.5TDI - z jakich? Znajomy miał 2.4 - pali więcej niż TDI. |
Autor: | Bobo [ 17.paź.2010 20:13:41 ] |
Tytuł: | |
Czemu nie chcesz 2.5 ?| |
Autor: | bodzio222 [ 17.paź.2010 20:14:56 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Nie chcę jednsotki 2.5 z wiadomych powodów.
Co to za powody jesli można wiedzieć ![]() Ja na Twoim miejscu wybrałbym 2,5 TDI. Wieksza moc, całkiem inna jazda, a spalanie wg. producenta mniejsze w niż w jednosce wolnossącej. EDIT: Widze że mnie uprzedzono z pytaniami ![]() |
Autor: | falko29 [ 17.paź.2010 20:16:01 ] |
Tytuł: | |
Nie chcę, naczytałem się, o awaryjności. Prosiłbym o nie zagłebianie się w temat 2.5 tdi. Chcę poznać opinie o silniku 2.4 diesel. |
Autor: | arthurr [ 17.paź.2010 20:18:33 ] |
Tytuł: | |
naczytałeś się o awaryjności 2,5 V6... który występuje w modelach A4 i A6 C5. W C4 jest rzędowy pięciocylindrowy 2,5 tdi który z awaryjnością ma niewiele wspólnego... |
Autor: | falko29 [ 17.paź.2010 20:20:31 ] |
Tytuł: | |
yyyyyyyyyyy..... Nie wiem co powiedzieć. Proszę nie linczować. Mimo wszystko, jednak nadal chiałbym poznać opinie o silniku 2.4 D |
Autor: | Baskecior [ 17.paź.2010 20:22:09 ] |
Tytuł: | |
Odpuść to 2,4 D ... Jak kupować diesla w Audi to tylko TDI. 2,5 TDI AAT to bardzo udane silniki i możesz przyjąć , że są tak samo trwałe i proste jak 1,9 TDI ... |
Autor: | falko29 [ 17.paź.2010 20:25:53 ] |
Tytuł: | |
Kurcze, to załamaliście mój swiatopogląd... sądziłem, ze 2.5 to tylko "V6" i że są właśnie takie mega awaryjne... a jak ze spalaniem tego 2.5 ? ? przy normalnym codziennym uzytkowaniu miasto/trasa ? Aha i jeszcze jedno zarówno w 100, jak i A6 C4 nie spotkam V6? Tylko R5 , tak ? mówicie szukać AAT, dobrze, tak zrobię ![]() |
Autor: | arthurr [ 17.paź.2010 21:03:59 ] |
Tytuł: | |
falko29 napisał(a): ... Aha i jeszcze jedno zarówno w 100, jak i A6 C4 nie spotkam V6? Tylko R5 , tak ? tak falko29 napisał(a): mówicie szukać AAT, dobrze, tak zrobię
![]() niekoniecznie - czy znajdziesz AAT (115 km) czy AEL (140 km) będziesz tak samo zadowolony bo to "bliźniaki" AAT nie dostaniesz z quattro, z kolei AELa z quattro nie dostaniesz z automatem - tu już zależy co preferujesz |
Autor: | falko29 [ 17.paź.2010 21:17:22 ] |
Tytuł: | |
rozumiem, więc szukam 2.5tdi 140 KM z manualną skrznią, nie potrzebuję quattro. Ciekawe jak trudno jest dostać zdrowy model z nie zajechaną turbiną ![]() |
Autor: | mały v8 [ 17.paź.2010 21:20:10 ] |
Tytuł: | |
Tylko po co zmieniać 2,0 na dizla jak to tak samo jedzie a koszty eksploatacji będą duuuuzo większe, do tego jeżeli nie potrzebujesz dobrze startować z pod świateł... to ja nic nie rozumiem....chyba że masz ropę za darmo. |
Autor: | falko29 [ 17.paź.2010 21:25:15 ] |
Tytuł: | |
Moje 2.0 łyka 12-14 litrów gazu, Natomaist WYDAJE mi się, że mając 1.9Tdi, czy nawet 2.5Tdi,koszta jednak będą niższe. |
Autor: | fatbone [ 17.paź.2010 22:19:16 ] |
Tytuł: | |
jak bedziesz jezdzic na orangadzie ![]() ja mam 2.0AAD + podtlenek i w trasie ponizej 8 litrow schodze a w miescie 10-11 z tym ze mam jakis silniczek ktokowy na gazie no i dobry gaziarz ustawial. |
Autor: | falko29 [ 17.paź.2010 22:26:05 ] |
Tytuł: | |
Coś mi się zdaje, że sobie dam siana z dieslem... Może faktycznie nie doceniam tego co mam. Moze regualcja pomoże opanować duże spalanie. |
Autor: | ZiPi [ 18.paź.2010 16:11:07 ] |
Tytuł: | |
falko29 napisał(a): Coś mi się zdaje, że sobie dam siana z dieslem... Może faktycznie nie doceniam tego co mam. Moze regualcja pomoże opanować duże spalanie.
Masz coś nie tak z instalacją. Moje C4 avant z 2.0 ABK pali 10Lgazu w trasie. Taniej wyjdzie doprowadzic do porządku samochód który się ma ( chyba, ze to totalna ruina ) niz pakować się w następną niewiadomą. 2.4 D jest slabszy od 2.0 benzyny nawet z LPG poza tym te silniki montowano w VW Transporterze, gdzie uchodzą za bardzo udane. W C4 to raczej rzadkość. |
Autor: | fatbone [ 18.paź.2010 23:31:54 ] |
Tytuł: | |
znajomy moj ma 2.4d ostatnio pekla mu glowica i za naprawe okolo 2000 go skasowano. |
Autor: | enduroboy [ 09.lut.2011 07:37:02 ] |
Tytuł: | Re: posiadam audi 100 c4 2.4 diesel i jeżdże praktycznie za |
adi80 napisał(a): Witam. Chciałem dodać że miałem w życiu około 15 samochodów i w większości na benzyna-gaz. i już z gazem nie chce.Ponieważ miałem dość tankowania do dwóch baków i awarii związanych z instalacją gazową, ponadto i przeglądy są droższe do aut z gazem. W zimie wcale jazda na gazie nie była tania bo długo auto musiało chodzić na benzynie by sie mogło przełączyć na gaz. Teraz tylko diesle...Ja jeżdże na oleju posmażalniczym przefiltrowanym z dodatkiem ropy i benzyny. Mam tylko zamontowany podgrzewacz paliwa i auto jezdzi jak burza. wymieniam regularnie płyny,filtry itp.,to co trzeba. W mrozy mieszam or z on 50/50 dodając troszke benzyny. Olej skupuje po 50gr za litr. Nie żałuje silnika ale przepali niemal wszystke mikstury
![]() A ty co u sieebie na podworku jestes,ani dzien dobry ani pocaluj mnie w ...... |
Autor: | Łukasz80 [ 09.lut.2011 15:23:47 ] |
Tytuł: | |
Moj znajomy miał 100 2,4 D - toczydło. Bardzo chciał odkupic odemnie AEL-a. Jak dla mnie jedyna zaleta setki z tym silnikiem to cena zakupu. |
Autor: | Dymian [ 09.lut.2011 15:30:05 ] |
Tytuł: | |
2,4 suchy diesel to w vw T3/T4..tam z tamtymi przełożeniami i do celów przewieżć x czy y to jest git malina ale do C4? uuuu jakbym miał ON za free o bym się w ogóle nad tym zastanowił.. fakt tanie w zakupie, w utrzymaniu też nie uderzy po kieszeni ale 1.4t napędzać takim małym stadkem koni to mija się z celem.. ja mam 2.3 133KM i to jest grubo za mało... bo nawe nowe piżdzikółka 1.4 jadą łeb w łeb...buuu |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |