.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

jakie audi do 10 tys ?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=105819
Strona 1 z 2

Autor:  Adamo3A [ 22.paź.2010 16:33:56 ]
Tytuł:  jakie audi do 10 tys ?

Chciałbym zakupić audi, jednak czym więcej czytam tym więcej mam pytań, dlatego postanowiłem napisać post z zapytaniem na co zwracać uwagę, co pominąć, jakie modele i roczniki oglądać.
Interesuje mnie kombi diesel z manualną skrzynią, nie potrzeba mi mocy wolę żeby był ekonomiczny, nie mam garażu wiec żeby palił na mrozie, cena jaką zamierzam przeznaczyć to coś koło 6 do 8 tysięcy, maksymalnie do 10. Zależy mi na mocnym zawieszeniu - mieszkam na wsi a dojazd mamy tragedia, nie chciałbym tez martwić się o blacharkę jak w moim kadecie oszczędny i żywotny silnik jak najbardziej wskazany, a najważniejsze to żeby komputer zajmował sie niezbędnym minimum, nienawidzę kontrolek typu przepalona żarówka, nie zapięte pasy itp, chciałbym dobry tani samochód na parę lat.
No i może jeszcze quattro by się przydało.
proszę o jakąś pomoc i nakierowanie na konkretne modele/roczniki

Autor:  ZiPi [ 22.paź.2010 16:38:40 ]
Tytuł: 

C-4 avant 2.5 TDI będzie w sam raz, ale znalezć takiego z quattro będzie problemem.

Autor:  emge [ 22.paź.2010 16:49:59 ]
Tytuł: 

80 B4TDI, ale wtedy bez q

Autor:  Bobo [ 22.paź.2010 16:55:55 ]
Tytuł: 

C4 tylko i wyłącznie.

Autor:  hubos21 [ 22.paź.2010 18:05:57 ]
Tytuł: 

ja się pdopisze po porzednikiem bo C4 spełnia Twoje wymagania, co do silników dużego wyboru nie masz, jeśli chcesz diesla to masz 2.5TDi, przejrzyj dział ogłoszeń jest jedno auto, którym sie możesz zainteresować jak co pisz na priva to Ci linka podeśle, jeśli chodzi o PB to wybór jest też prosty bo na elektronicznym wtrysku są 2.6 i 2.8 (pomijam 2.2T i 4.2), 2.6 ma plastikowy kolektor ssący i nie ma dużej różnicy w spalaniu między nimi więc praktycznie zostaje 2.8+ ewentualnie LPG, zawieszenie każdy będzie miał to samo tyle, że w 2.8 hamulce będą troszke droższe w zrobieniu,

Autor:  Adi 2121 [ 22.paź.2010 18:51:45 ]
Tytuł: 

Witam kolegę. Jeśli szukasz kombi w dieslu w cenie 6-8 tyś to nie masz szans. Musisz się nastawić na cenę od 10 tyś. w górę jeśli chcesz kupić ładny egzemplarz. Ja szukałem kilka ładnych miesięcy i udało mi się kupić przez przypadek. Przez ten czas widziałem takie sztuki że najgorszemu wrogowi bym takiego parcha nie życzył.
Jeśli chodzi o modele które są godne uwagi to: B4 1.9 TDi niestety bez quattro i C4 2.5 TDi tu jest możliwość z quattro, ale niestety cena dużo większa. Te modele mają stalowy wahacz i ocynkowane nadwozie czyli to co szukasz.

Autor:  adiaudi [ 22.paź.2010 19:04:29 ]
Tytuł: 

Quattro nie szukaj za te pieniążki bo kupisz ruinę. C4, raczej B4 TDI za dychę powinno być do jazdy.

Autor:  hubos21 [ 22.paź.2010 19:07:46 ]
Tytuł: 

Adi 2121 napisał(a):
Witam kolegę. Jeśli szukasz kombi w dieslu w cenie 6-8 tyś to nie masz szans. Musisz się nastawić na cenę od 10 tyś. w górę jeśli chcesz kupić ładny egzemplarz. Ja szukałem kilka ładnych miesięcy i udało mi się kupić przez przypadek. Przez ten czas widziałem takie sztuki że najgorszemu wrogowi bym takiego parcha nie życzył.
Jeśli chodzi o modele które są godne uwagi to: B4 1.9 TDi niestety bez quattro i C4 2.5 TDi tu jest możliwość z quattro, ale niestety cena dużo większa. Te modele mają stalowy wahacz i ocynkowane nadwozie czyli to co szukasz.


zależy czy masz na myśli 100/C4 czy A6/C4

Autor:  przemik [ 22.paź.2010 22:40:03 ]
Tytuł: 

Z tego co napisał autor wątku to tylko Audi 80 B4 TDi... i spokoj w kuchni. :)

Autor:  hubos21 [ 23.paź.2010 08:13:34 ]
Tytuł: 

przemik napisał(a):
Z tego co napisał autor wątku to tylko Audi 80 B4 TDi... i spokoj w kuchni. :)


kombi, diesel z mocnym zawieszeniem to tylko C4

Autor:  Baskecior [ 23.paź.2010 09:21:12 ]
Tytuł: 

hubos21 napisał(a):
przemik napisał(a):
Z tego co napisał autor wątku to tylko Audi 80 B4 TDi... i spokoj w kuchni. :)


kombi, diesel z mocnym zawieszeniem to tylko C4

B4 ma tak samo mocne zawieszenie , do tego jego naprawa jest bardzo tania.Dopiero późniejsze modele (B5,C5) miały delikatny zawias, któego naprawa kosztuje naprawdę dużo.

Autor:  Morgi [ 23.paź.2010 10:11:16 ]
Tytuł: 

C4 w benzynie V6

Autor:  ZiPi [ 23.paź.2010 11:49:19 ]
Tytuł: 

Zawias w C4 jest prostrzy, mocniejszy i łatwiejszy w naprawie od zawiasu w B4.

Autor:  Bobo [ 23.paź.2010 12:29:52 ]
Tytuł: 

Baskecior napisał(a):
hubos21 napisał(a):
przemik napisał(a):
Z tego co napisał autor wątku to tylko Audi 80 B4 TDi... i spokoj w kuchni. :)


kombi, diesel z mocnym zawieszeniem to tylko C4

B4 ma tak samo mocne zawieszenie , do tego jego naprawa jest bardzo tania.Dopiero późniejsze modele (B5,C5) miały delikatny zawias, któego naprawa kosztuje naprawdę dużo.


B4 wcale nie ma mocnego zawieszenia. Po sofcie wymieniam tulejki wahaczy co 3-4 miesiące.

Autor:  hubos21 [ 23.paź.2010 14:14:58 ]
Tytuł: 

Bobo napisał(a):
Baskecior napisał(a):
hubos21 napisał(a):
przemik napisał(a):
Z tego co napisał autor wątku to tylko Audi 80 B4 TDi... i spokoj w kuchni. :)


kombi, diesel z mocnym zawieszeniem to tylko C4

B4 ma tak samo mocne zawieszenie , do tego jego naprawa jest bardzo tania.Dopiero późniejsze modele (B5,C5) miały delikatny zawias, któego naprawa kosztuje naprawdę dużo.


B4 wcale nie ma mocnego zawieszenia. Po sofcie wymieniam tulejki wahaczy co 3-4 miesiące.


kolega miał z 1Zetem i non stop coś robił i ciągle coś pukało :) takie mam wspomnienia z B4 a w C4 wsadzisz 1500zł w przód i jeździsz i jeździsz, 700zł za dwa kompletne wahacze, 2x50zł za końcówki drażków, przednie tuleje na stabilizatorze- nie pamiętam ile ale tanio, 250zł - 4 tuleje gume na sanki, amortyzatory kayaby 2x190zł i nic więcej nie robiłemw C4 jak ja mam 3 lata

Autor:  Adamo3A [ 23.paź.2010 19:26:38 ]
Tytuł: 

dzięki za liczne odpowiedzi, a powiedzcie mi jeszcze bo słyszałem że niektóre audi mają aluminiowe zawieszenie, to jest od konkretnego rocznika dla konkretnych modeli ? bo ponoć droga naprawa.

Autor:  Baskecior [ 23.paź.2010 19:27:37 ]
Tytuł: 

Bobo napisał(a):
Baskecior napisał(a):
hubos21 napisał(a):
przemik napisał(a):
Z tego co napisał autor wątku to tylko Audi 80 B4 TDi... i spokoj w kuchni. :)


kombi, diesel z mocnym zawieszeniem to tylko C4

B4 ma tak samo mocne zawieszenie , do tego jego naprawa jest bardzo tania.Dopiero późniejsze modele (B5,C5) miały delikatny zawias, któego naprawa kosztuje naprawdę dużo.


B4 wcale nie ma mocnego zawieszenia. Po sofcie wymieniam tulejki wahaczy co 3-4 miesiące.

Zainwestuj raz w porządne części i nie będziesz narzekał na zawias w B4.
Wiele lat jeździłem B4 na koksie a zawias zrobiłem raz. Zainwestuj w TRW lub Lemfordera i kłopoty się skończą.

Autor:  ZiPi [ 23.paź.2010 19:32:36 ]
Tytuł: 

Adamo3A napisał(a):
dzięki za liczne odpowiedzi, a powiedzcie mi jeszcze bo słyszałem że niektóre audi mają aluminiowe zawieszenie, to jest od konkretnego rocznika dla konkretnych modeli ? bo ponoć droga naprawa.
Aluminiowe zawieszenie zaczeli wkładać w modelu C-5, od 1998 r.
W A-4 od 1995 r.

Autor:  sebolec [ 23.paź.2010 19:33:38 ]
Tytuł: 

A mnie się wydawało, że od A4/A8 w 1995 roku. :):

Autor:  ZiPi [ 23.paź.2010 19:38:08 ]
Tytuł: 

sebolec napisał(a):
A mnie się wydawało, że od A4/A8 w 1995 roku. :):
widzę ze mnie uprzedziłeś, gdy edytowałem swojego posta :):

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/