1. Tylny prawy błotnik przy łączeniu na łuku ze zderzakiem - popękana szpachla prawdopodobnie w wyniku lekkiej stłuczki i uderzenia zderzakiem w błotnik), prawdopodobnie cały łuk błotnika jest w kicie;
2. łączenie tylnego prawego błotnika z pasem nad lampami - pęknięta szpachla;
3. tylny pas ma ślady uderzenia w jakiś słupek (wgniecenie na pasie i klapie) - możliwe, że to powód pęknięcia szpachli z pkt. 1;
4. przedni lewy błotnik ma skazę pod lakierem (odparzona szpachla?), na pierwszy rzut oka niewidoczna;
5. maska ma złamany (i na szybko wyprostowany ) róg przy prawym rogu szyby - strona pasażera;
6. oba progi dość mocno wgniecione od dołu zaraz za przednimi kołami;
7. lewy próg musiał mieć już jakąś większą historię, bo pęka i odłazi na nim szpachla;
8. podłoga poza progami wygląda ok (tyle co widać schylając się pod auto);
9. spinki mocujące przewody paliwowe do podłogi są porozpinane;
10. oba fotele mają wydarte tapicerki na oparciu (klasyczne miejsce - na boczku);
11. ograniczniki drzwi nie mają blokad przytrzymujących drzwi przed zamknięciem;
12. wypalony pająk do świateł - do św. mijania jest osobny włącznik z dołu deski;
13. ręczny sprawny, pomimo tego, że tarcze hamulcowe nie są brane równo przez klocki, te też są blisko wymiany;
14. silnik odpala dobrze, ale ma problem z trzymaniem wolnych obrotów - krokowiec odłączony, falowanie 1000-1200 obr, ciś. oleju (15W40) w tym momencie - w granicach 2-2,5 bara;
15. silnik suchy, widoczne ślady pocenia po stronie czujników ciśnienia oleju, lekko poci się pokrywa klawiatury;
16. zbiorniczek wyrównawczy zachlapany wodą (bo ona jest w układzie chłodzenia) - pęknięty i zaklejony króciec przelewowy;
17. wszystko inne pod maską wygląda dobrze - brak śladów naprawy, tłuczenia, prowizorki, druciarstwa (jedynie dwie osłony-kierownice chłodnicy mają niewielkie pęknięcia), pod silnikiem jest osłona (a przynajmniej zaraz za zderzakiem);
18. przednie sprężyny zawieszenia - zielone - 3 zwoje ściśnięte na maxa, 2 zwoje robocze, cała wysokość sprężyny to ok 10-12 cm;
19. lewy przedni amortyzator mokry;
20. tylna lewa sprężyna nie leży na swoim miejscu - prawdopodobnie źle założona, może brakuje tam talerza stabilizującego sprężynę w nadwoziu, z prawej strony leży ok (ale też nie ma talerza - a ja nie wiem, jak to coupejce ma być

);
21. opony mają max. 3-4 mm bieżnika;
22. felgi maja lekkie ślady krawężników na krawędziach rantów;
23. przednia szyba Nordglass - stara miała pękniecie z prawej strony (patrz pkt. 5);
Auto całe malowane - ładnie, profesjonalnie, przynajmniej kilka lat wstecz. Tapicerka ładna, nie zniszczona (z wyjątkiem foteli). Silnik praktycznie suchy, bez niepokojących hałasów, z ukł. wtryskowym do poprawki. Biegi wchodzą dobrze, hamulce sprawne i skuteczne, wspomaganie kierownicy ok. Jeździ się średnio przyjemnie - na tym zawieszeniu - nerwowo bardzo reaguje na nieduże nawet nierówności. Podczas jazdy dochodzą lekkie stuki prawdopodobnie z przedniego prawego zawieszenia, przy nagłym ujęciu gazu - coś się tłucze z tyłu - prawdopodobnie wydech. Sam wydech słychać z odległości co najmniej stu metrów, w aucie w zasadzie słychać tylko wydech (w bagażniku było pudło z basem, też było słychać

).
Jak mi jeszcze coś przyjdzie do głowy - dopiszę
