.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 23:19:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 który silnik?
PostNapisane: 25.paź.2010 11:13:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2010 10:20:16
Posty: 2
Witam forumowiczów,
Mam pytanko odnośnie wyboru silnika do A4 98-00
W gre wchodzi 1.8 T, 2.6 lub 2.8, najlepiej quattro. Ogólnie chce coś w miarę mocnego. W przypadku 1.8 T w gre wchodzi chip. Jak jest z solidnością tych silniczków? 2.8 ma napewno moc od dołu ale jak np 1.8 T? Jakaś zauważalna turbodziura występuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 który silnik?
PostNapisane: 25.paź.2010 11:24:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
endriu28 napisał(a):
Witam forumowiczów,
Mam pytanko odnośnie wyboru silnika do A4 98-00
W gre wchodzi 1.8 T, 2.6 lub 2.8, najlepiej quattro. Ogólnie chce coś w miarę mocnego. W przypadku 1.8 T w gre wchodzi chip. Jak jest z solidnością tych silniczków? 2.8 ma napewno moc od dołu ale jak np 1.8 T? Jakaś zauważalna turbodziura występuje?


na stronie główenj są dane techniczne i wykrsy moc/monet, możesz sobie porównać, w serynjym 1.8T nie ma żadnej turbodziuryi auto max moment ma na dole, 2.6 odpuśc, więc zostają 1.8T i 2.8 oba silniki solidne i trwałe, osiągi 2.8 ma lepsze, 1.8T po chipie nie bedzie mu odstawał, musisz wybrac sam co wolisz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2010 19:13:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
A najlepiej kup ten, który będzie w lepszym stanie.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2010 22:59:49 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Oba silniki sa trwale - mam teraz 2 auto z 2.8 ACK i poza wymiana uszczelek i termostatu nic w nim nie robilem (ponad 40tys i 23tys km). 1.8T ma kolega Siwy981, do tego jeszcze chip - jazda autem to frajda.
Oba silniki potrafia byc ekonomiczne i oba potrafia spalic ile wlejesz.
2.8 ma troche inna kulture pracy, zaczyna jechac od 3tys obr, ponizej to spokojne, przyjemne toczenie sie po drodze. Jezdze glownie na trasie i teoretycznie mozna wszystko przejechac na 5 biegu - jest bardzo elastyczny. Wybacza bledy kierowcy, np jak zapomnisz zredukowac i przejezdzasz rodno na 5 :), zjezdzajac z ronda tylko powoli przyspiesza, ale nie kaszle, nie szarpie, nie gasnie.

1.8T to dobra baza do podrasowania auta, w 2.8 zapomnij o modach.

Kup to co sie trafi w lepszym stanie.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.paź.2010 06:58:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2010 10:20:16
Posty: 2
Właśnie ten 2.6 mi najmniej podchodzi i po konsultacji odpuszczę go sobie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: