.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

co kupić: Audi A6 C4 czy Audi A4 B5
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=106335
Strona 1 z 2

Autor:  TymoOon [ 14.lis.2010 12:01:41 ]
Tytuł: 

Ja bym się nie zastanawiał i kupił A6 C4 chyba że lubisz ciasnotę... Nie powiem co mnie strzela jak jeździmy kolegi A4 B5

Jak chcesz diesla bierz 2.5 TDI AEL
jak Pb to 2.8 AAH albo 2.8 ACK

oczywiście najlepiej jak by bylo quattro

Stare poczciwe auto na starej konstrukcji jedno wahaczowej.

Samochód bardzo trwały.Ja Swoim klekotem zrobiłem w rok czasu po mieście jakiej 35.000 i nic nie wyskoczyło.Normalna eksploatacja rozrzad oleje filtry i tyle.Jestem zadowolony

Jak masz więcej gotówki szukaj S6 C4 4.2 :peace:

Autor:  hubos21 [ 14.lis.2010 12:09:07 ]
Tytuł: 

jedno i drugie to dobre auto, jak napisał kolega powyżej różnica w przestronności środka jest ogromna, A4 jest lekko ciasne zwłaszcza z tyłu, ma bardzi komfortowe zawieszenie ale jest drogie w naprawie, co do silników to odnośnie A6/C4 masz w poście wyżej, do A4 najlepszy 1.9 TDi, 1.8T albo 2.8

Autor:  4r3k [ 14.lis.2010 12:24:02 ]
Tytuł: 

za cenę w miarę ogarniętego A4 masz C4 na full wypasie gdzie nie ma co sie za bardzo psuć (2.5TDI), za to zawieszenie w A4 to już legenda z uwagi na stan naszych dróg (dobry komplecik wahaczy 1500zł)

Autor:  kuba2955 [ 14.lis.2010 12:32:40 ]
Tytuł: 

wahacze do a4 jak kolega napisał za 1500zł wytrzymują podobno 90-100 tys km w polsce. czy wahacze z c4 załóżmy lemfordera są trwalsze?

Autor:  adrianzxv [ 14.lis.2010 12:49:22 ]
Tytuł: 

Wszystko to co piszą koledzy jest prawdą tylko o wiele łatwiej jest znaleźć A4 w naprawdę dobrym stanie niż A6 c4 które w większości już to szroty. Wystarczy spojrzeć na ilość ofert sprzedaży jednego i drugiego modelu. Wszystko zależy od tego jaką kasą dysponujesz na zakup auta.

Autor:  martab99 [ 14.lis.2010 12:58:01 ]
Tytuł: 

Zdecydowanie C4/A6 ale jak przedmówca trafnie stwierdził, większość egzemplarzy to szroty z realnymi przebiegami w okolicach pół miliona km...

Szukaj A6 i miej oczy otwarte na ładne A4 ;)

Autor:  Monster [ 14.lis.2010 13:21:28 ]
Tytuł: 

A ja jeżdżę C4 już 5 lat i kupiłbym A4 AFNa quattro. Dlaczego? Bo młodszy. Owszem ciaśniejszy, ale zawieszenie ma bardziej komfortowe (C4 na seryjnym zawiasie i 17stkach jedzie identycznie komfortowo jak obniżone A4 na 18stkach).

Autor:  emge [ 14.lis.2010 13:27:15 ]
Tytuł: 

Oddałem głos na A4, z C4 już się wyleczyłem, trochę odstaje od nowszych konstrukcji.

Autor:  Baskecior [ 14.lis.2010 13:37:19 ]
Tytuł: 

Jeśli ma być trwalsze , prostsze , tańsze w naprawach zawieszenia: C4
Jeśli bardziej komfortowo - B5.
Zalecane silniki diesla do obu nadwozi:
B5 1,9 TDI AFN/AVG
C4/A6 2,5 TDI AEL.
Jeśli benzyniaki: w obydwu przypadkach 2,8 ACK.
W obydwu przypadkach sugeruję napęd quattro.

Autor:  Morgi [ 14.lis.2010 15:20:39 ]
Tytuł: 

Zdecydowanie C4, najlepiej z 2.8 quattro

Autor:  adiaudi [ 14.lis.2010 15:52:36 ]
Tytuł: 

Jest o tym wiele, goń do szukajki. Jak mogę wtrącić to w C4 tylko AEL ,lub ACK.

Autor:  ZiPi [ 14.lis.2010 21:11:39 ]
Tytuł: 

Co tu dyskutować, wyniki ankiety są jasne.

Autor:  hubos21 [ 14.lis.2010 22:03:52 ]
Tytuł: 

zawsze można połączyć przestronnośc C4 z komfortem lekko świeższego B5 wybierając C5 w miare możliwości finansowych

Autor:  gitmar [ 17.lis.2010 10:48:13 ]
Tytuł: 

Głos na C4 rzecz jasna, chyba uzależniłem się już od tego modelu... Jeżdżę od 2002 roku i tylko egzemplarze wymieniam :): Sam się sobie dziwię że jeszcze się nie znudziłem. A4 B5 bo prostu mi się nie podoba, chyba że Avant quattro, koniecznie po lifcie. Co do silnika, polecam AAH - prostszy silnik = mniej problemów, a przyrost mocy w ACK nie jest aż tak strasznie odczuwalny. Z diesli oczywiście AAT/AEL, ale ciężko znaleźć coś w sensownym stanie (większość ma przebieg z zakresu 0.5-1 mln km, a co za tym idzie widoczne zużycie) i wyposażeniu (chociaż klimatronic trafia się dosyć często). Obecnym egzemplarzem jeżdżę 3 rok, przejechałem nim już ponad 100kkm, jednak ACK uważam za bardziej kapryśny silnik od AAH, a na pewno w przypadku posiadania LPG...

Autor:  DżiPi [ 17.lis.2010 13:10:45 ]
Tytuł: 

Bezapelacyjnie C4
Tańsze w utrzymaniu.Wrażenia bezcenne

Autor:  zbynio4x4 [ 17.lis.2010 17:53:25 ]
Tytuł: 

Na temat B5 się nie wypowiem. A jeśli chodzi o C4 to dobre poczciwe autko. Bardzo łatwe w naprawach...a także w rezaniu...Blenda od esy lub blenda USA,tempomacik,spryski reflektorów...Wszystko bez żadnego wiercenia,szlifowania...odkręcasz-przykręcasz...fajny felunek,możesz też ciachnąć jakieś fajne foteliki od eski...itp itd. hmmm...B5 to B5 :/

Autor:  przemik [ 17.lis.2010 18:05:24 ]
Tytuł: 

C4 odchodzi do lamusa i chocby jeszcze milion zaklinaczy czasu sie znalazło nic tego nie zmieni.
B5 wyglada po prostu bardziej swiezo i moim zdaniem lepiej opiera sie zębowi czasu.

Pozdr

Autor:  BiLu [ 17.lis.2010 22:12:27 ]
Tytuł: 

przemik napisał(a):
C4 odchodzi do lamusa i chocby jeszcze milion zaklinaczy czasu sie znalazło nic tego nie zmieni.
B5 wyglada po prostu bardziej swiezo i moim zdaniem lepiej opiera sie zębowi czasu.

Pozdr

... a ankieta sobie.

Autor:  lotdin [ 17.lis.2010 23:21:08 ]
Tytuł: 

moim zdaniem a4 b5 jest duzo brzydsze od a6 c4 nie mowiac o wnetrzu..

Autor:  Baskecior [ 18.lis.2010 00:52:40 ]
Tytuł: 

BiLu napisał(a):
przemik napisał(a):
C4 odchodzi do lamusa i chocby jeszcze milion zaklinaczy czasu sie znalazło nic tego nie zmieni.
B5 wyglada po prostu bardziej swiezo i moim zdaniem lepiej opiera sie zębowi czasu.

Pozdr

... a ankieta sobie.

... a 8 mln Polaków głosowało na Kaczyńskiego ...

Zresztą o gustach się nie dyskutuje. Oczywistą oczywistością jest iż B5 jest technologicznie nowsze a słynny AAT/AEL nie pozbawiony wad, choć osobiście uważam je za najlepsze wielocylindrowe TDI`ki ...

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/