.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 11:50:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Planuję kupić Audi 100 C4
PostNapisane: 12.sty.2011 11:34:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2011 09:27:57
Posty: 17
Witam.
jestem nowym użytkownikiem i chciałbym wszystkich powitać.
Planuję kupić (tak jak w temacie) C4 najlepiej 2.8+LPG. Niestety z gazem bo jakbym miał czysty PB to raczej bym nie wyrobił z kasą.
Jest kilka ofert na allegro ale nie wiem czy opłaca się kupić setkę do 5500zł...
No i najważniejsze. Czytałem że polecacie napęd quattro - a gdybym zdecydował się na kupno bez quattro do 5500zł? Za te pieniądze dostane coś w dobrym stanie? Doradźcie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 11:39:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 16:08:01
Posty: 671
Lokalizacja: Piaseczno
Z takim budżetem nie podchodziłbym do tego modelu z tym silnikiem. Jeżeli od razu liczysz wszystko (zakup, koszty paliwa itp) to szukaj czegoś mniejszego, albo podciągnij swój budżet o 2tysie.

_________________
B5FL AVANT APU
V70 D5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 11:40:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2011 09:27:57
Posty: 17
Bardzo mi się podoba c4 i myślałem że coś dobrego można kupić za taką kasę... a jaki silnik polecasz jeśli nie ten?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 11:55:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Ja mam u siebie silniczek 2.0 z inst lpg 2 gen.
Silnik 8 zaworowy 101 koni.
Nie narzekam. Na moje przemieszczanie się z miejsca w miejsce, spokojnie wystarcza.
Nie mam quattro.
i zmieściłem się w owej kwocie 5500

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 11:59:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2011 09:27:57
Posty: 17
A poleciłbyś silnik 2.6? czytałem tutaj, że 2.8 dużo lepszy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 12:01:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
powiem tak , jak mi się wydaje na logikę silnik 2.6 musi być droższy , droższy w eksploatacji , części itp. Dlatego w DOBRYM stanie, raczej nie dostaniesz silnika w układzie V za tę kwotę, albo wyższa kwota, albo kup sobie rzędowy 4 cylindrowy silnik.

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 12:03:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2011 09:27:57
Posty: 17
hehe ja już sobie wbiłem do głowy ten 2.8 i nie wiem co teraz zrobić... innym rozwiązaniem jest B4 2.0 gaz..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 12:10:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
No mozesz kombinować nad 100 C4 z 2 litrowym silnikiem + lpg
Mnie 100 koni w tej budzie, to wystarcza spokojnie.

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 12:13:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 16:08:01
Posty: 671
Lokalizacja: Piaseczno
Ja bym podchodził do tego inaczej.
Przy tym budżecie szukaj albo B4 albo C4 z silnikiem 2.0 z gazem. Od tego co znajdziesz w zadowalającym stanie pierwsze, będzie zależało czym będziesz jeździł :peace: Nie oszukujmy się. To nie jest szaleńczo duża kwota. Lepiej patrzeć na stan techniczny, a jeżeli oba modele Ci pasują to szukaj, a może w końcu uda się znaleźć...
Przy tym silniku unikaj wersji 16V. Moc większa, ale jeżeli chodzi o gaz to gorzej go znoszą...

_________________
B5FL AVANT APU
V70 D5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 12:16:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
prawda :) ja mam 2.0 8v prosty jak budowa cepa.
Jeżdzę od kwietnia tamtego roku, zero problemów . choć przydałaby się regulacja instalacji :)
Mam sedana, ale zastanawiam się nad zakupem kombi, więc sedan pójdzie pod młotek :P

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 12:42:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2011 09:27:57
Posty: 17
więc b4 2.0. Chyba że ktoś z forum będzie miał setke na sprzedaż to pomyśle :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 13:02:35 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
B4 2.0 ABT (czyli ABTraktor) 90KM, ale za to gaz na śrubkę i zero problemów. ABK 115KM lubi już sekwencje.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 13:13:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2011 09:27:57
Posty: 17
Ten mi sie wydawał fajny http://otomoto.pl/audi-100-audi-c4-clim ... 68151.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 13:26:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.mar.2010 08:50:59
Posty: 264
Lokalizacja: Żory , Sari, Sohrau
Uparłeś się na tanie V6. mając budżet 5.500 zainwestuj w 2.0 w gazie. 4 gary rzedowo. :): Równie dobrze ta "Setka" może być igłą i pięknie utrzymanym egzemplarzem, z drugiej strony moze się okazać, ze silnik jest podrutowany tylko do sprzedaży, a wymiany w takim silniku chyba do najniższych nie należą.

Jakbyś był zainteresowany rzędowym 2.0 101 koni, z LPG odezwij się do mnie na PW.

_________________
Audi 100 C4, 2.0, PB + LPG - BYŁO
Mazda 323c BA, 1.3, 74 KM PB - BYŁO
Vw Golf III 1.9 GTD 75 KM - BYŁO
Opel Astra G Kombi 2.0 DTL 82 KM - BYŁO
BMW e39 520i 150 KM - BYŁO
Rover 75 2.6 V6 177 KM - JEST


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 13:32:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2011 09:27:57
Posty: 17
Fakt trzeba to przemyśleć :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 13:38:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
2.6 V6 ma plastikowy kolektor i musi mieć instalkę sekwencyjną - jeśli jest na śróbkę to przy ewentualnym strzale trochę cię szarpnie po kieszeni.
Szukaj 4 cylindrów przy takim budżecie (i nie 16V).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 13:53:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2011 09:27:57
Posty: 17
Dzięki chłopaki za porady, mógłbym się wpakować a tak to mniej więcej wiem jak to wygląda. A jeszcze powiedz mi czy te 4 cylindrowe mają dobre wyposażenie typu klimatronik elektryka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 14:00:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
mam 100 c4 od ponad roku zrobilem nim ponad 40 tys i jak wsiadam do swoich poprzednich b4 które zostały w rodzinie to załamka... czuje się jakbym jechał niewiele większym maluchem;) także toczydło, które polecam Ci ja i kilku innych poprzedników to c4 z 2.0 8 zaworowym silnikiem.. ja mam 2.3 i to na gazie i sam zamieniłbym się na auto z takim silnikiem;) a v6 to mam w planach w budzie c4 a6 tylko nie aah 174 tylko 193 konna jednostke ale to po wakacjach;) bo jak poprzednicy pisali...5,5 tys to na v nie ma co polować...bo sam pakiet startowy wyniesie Cie 3x tyle co do 2.0 juz nie wspomne o 2l wiecej na 100 km gazu...to tez bedzie bolało;) pozdrawiam :peace:

co do pytania to 2.0 16V zawsze są zdrowo wyposazone jednak do tego silnika trzeba miec cierpliwosc i umiejętności w naprawach... a co do 8v to jak trafisz... ale wazniejszy jest stan mechaniczny a nie bajery;)


Ostatnio edytowano 12.sty.2011 14:10:23 przez Dymian, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 14:05:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2011 09:27:57
Posty: 17
Fakt. jechałem 2.6 automat i tam jest baaardzo wygodnie za kierownicą :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2011 15:03:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2009 15:23:36
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa-Wola, Raszyn, Wól - ka
Witam Posiadam już 5 lat swoje audi i mam 2.0 16v i z LPG i jak dla mnie jest super... nie narzekam a spalanie w mieście to około 13-15 L LPG

Faktem jest że instalacja gazowa musi być dobrej jakości i przewody WN

_________________
Audi 100 C4 93r. AVANT 2.0 16v ACE
AUDI by żyło się lepiej:)
Sposób na szczęście - nie przejmować się tym na co nie mamy wpływu...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 138 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: