.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Potrzebna opinia A4
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=108378
Strona 1 z 1

Autor:  Teo [ 08.lut.2011 18:36:32 ]
Tytuł:  Potrzebna opinia A4

Witam forumowiczów
kolega ma możliwość zakupu Audi A4 Avant 1.8 T Quattro (180KM) rok 98, przebieg "niby":) 190tys sprowadzona z Włoch, chciałbym się dowiedzieć cos na temat tego modelu, głownie jednostki napędowej. Proszę o pomoc
P.S niestety nie mam fotek

Autor:  lotdin [ 08.lut.2011 18:52:49 ]
Tytuł: 

poszukaj na forum napewno znajdziesz. Kumpel ma 1.8t 163 km Q i powiem ze to powinno sie chyba lepiej zawijac

Autor:  przemik [ 08.lut.2011 20:24:51 ]
Tytuł: 

Silnik legenda. Mocny i trwały. Dobrze znosi podkrecanie.
Jak fura prosta i motor zdrowo chodzi to brac.
Bedziesz Pan zadowolony.

Autor:  hubos21 [ 08.lut.2011 20:37:15 ]
Tytuł: 

nie ma sie nad czym zastanawiać, warto tylko sprawdzić czy faktycznie to jest 180KM

Autor:  Teo [ 09.lut.2011 15:43:35 ]
Tytuł: 

No to ładnie a jak Panowie ze spalaniem? Zastanawiałem się czy nie lepiej kupić A4 z silnikiem 2.8 30V

Autor:  przemik [ 09.lut.2011 15:49:08 ]
Tytuł: 

No tez dobra opcja.
Falka jest fajna i bezobslugowa i dobrze sie gazuje, ale 190 KM i wszystko.
A w R4 ... drzwi i okna otwarte :) zrobisz 220 i wiecej....

Autor:  Teo [ 09.lut.2011 20:21:38 ]
Tytuł: 

W tej kwestii głównie chodzi o niezawodność i ekonomię silnika oprócz mocy, oczywiście ma być żwawy ale na pewno zostanie w serii dlatego się zastanawiam czy 1.8T to dobry wybór...

Autor:  Zagor [ 10.lut.2011 14:05:05 ]
Tytuł: 

Baardzo dobry, eksloatacja tańsza niż V6 (pali mniej, mniej świec, łatwiej coś przy nim zrobić itd..), mocy nie brakuje z takim motorem, a wrażenia z jazdy zaturbionym autkiem są zgoła inne na + :)
Na podstawie 6 letniego okresu uzytjkowania 1.8T.

Autor:  hubos21 [ 10.lut.2011 14:15:37 ]
Tytuł: 

Zagor napisał(a):
Baardzo dobry, eksloatacja tańsza niż V6 (pali mniej, mniej świec, łatwiej coś przy nim zrobić itd..), mocy nie brakuje z takim motorem, a wrażenia z jazdy zaturbionym autkiem są zgoła inne na + :)
Na podstawie 6 letniego okresu uzytjkowania 1.8T.


ale w serii musi uznać wyższość V6 30V :D

Autor:  2rafal7 [ 10.lut.2011 17:13:13 ]
Tytuł: 

hubos21 napisał(a):
Zagor napisał(a):
Baardzo dobry, eksloatacja tańsza niż V6 (pali mniej, mniej świec, łatwiej coś przy nim zrobić itd..), mocy nie brakuje z takim motorem, a wrażenia z jazdy zaturbionym autkiem są zgoła inne na + :)
Na podstawie 6 letniego okresu uzytjkowania 1.8T.


ale w serii musi uznać wyższość V6 30V :D


myśle, ze wersja 180km w 1.8t niszczy 2.8 30v.

Autor:  hubos21 [ 10.lut.2011 17:41:51 ]
Tytuł: 

2rafal7 napisał(a):
hubos21 napisał(a):
Zagor napisał(a):
Baardzo dobry, eksloatacja tańsza niż V6 (pali mniej, mniej świec, łatwiej coś przy nim zrobić itd..), mocy nie brakuje z takim motorem, a wrażenia z jazdy zaturbionym autkiem są zgoła inne na + :)
Na podstawie 6 letniego okresu uzytjkowania 1.8T.


ale w serii musi uznać wyższość V6 30V :D


myśle, ze wersja 180km w 1.8t niszczy 2.8 30v.


ja myśle, że do setki róznica będzie min a powyżej 2.8 będzie bardziej z przodu :) 1.8T ma płaski wykres Nm ale to tylko 235Nm

Obrazek

Autor:  ZiPi [ 11.lut.2011 00:07:05 ]
Tytuł: 

Ja bym zamiast 1.8T wolał 2.8 30V, powód jest banalny - dla mnie lepsza jest moc z silnika niz z jego osprzętu.

Autor:  Teo [ 11.lut.2011 21:56:05 ]
Tytuł: 

Ja jeżdżiłem kiedyś 2.8 30V i ten silnik po prostu sprawiał frajdę użytkownikowi, też wolę moc z pojemności ale teraz kolega ma okazję kupić owo A4 1.8T i dobrze wiedzięć, żę to również dobry motor bo nie miałem przekonania co do tego...a w końcu opłaty mniejsze :P

Autor:  hubos21 [ 11.lut.2011 22:11:20 ]
Tytuł: 

Teo napisał(a):
Ja jeżdżiłem kiedyś 2.8 30V i ten silnik po prostu sprawiał frajdę użytkownikowi, też wolę moc z pojemności ale teraz kolega ma okazję kupić owo A4 1.8T i dobrze wiedzięć, żę to również dobry motor bo nie miałem przekonania co do tego...a w końcu opłaty mniejsze :P


nie wiem dlaczego nie chce zrobić sobie programu na te 220KM? wtedy już 2.8 będzie z tyłu? :D

Autor:  Teo [ 14.lut.2011 17:00:34 ]
Tytuł: 

220...brzmi ciekawie:) a z tym autkiem o którym pisałem jest taka sprawa(właśnie doszły mnie te informacje) że w silniku są wypalone gniazda zaworów, jest zagazowane, mechanik stwierdził że to zrobi i tak się zastanawiam czy gaz mogł być przyczyną awarii?? a może cos innego, sugestie?

Autor:  ZiPi [ 14.lut.2011 21:14:46 ]
Tytuł: 

Typowy przypadek jezdzenia na zbyt ubogiej mieszance LPG.

Autor:  hubos21 [ 14.lut.2011 22:00:16 ]
Tytuł: 

ZiPi napisał(a):
Typowy przypadek jezdzenia na zbyt ubogiej mieszance LPG.


swoją drogą musiała jeździć na strasznie lipnej sekwecji skoro było tak ubogo, że sie gniazda powypalały, chyba, że II generacje miał.... w turbo... :D

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/