.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Potrzebna opinia A4 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=108378 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Teo [ 08.lut.2011 18:36:32 ] |
Tytuł: | Potrzebna opinia A4 |
Witam forumowiczów kolega ma możliwość zakupu Audi A4 Avant 1.8 T Quattro (180KM) rok 98, przebieg "niby":) 190tys sprowadzona z Włoch, chciałbym się dowiedzieć cos na temat tego modelu, głownie jednostki napędowej. Proszę o pomoc P.S niestety nie mam fotek |
Autor: | lotdin [ 08.lut.2011 18:52:49 ] |
Tytuł: | |
poszukaj na forum napewno znajdziesz. Kumpel ma 1.8t 163 km Q i powiem ze to powinno sie chyba lepiej zawijac |
Autor: | przemik [ 08.lut.2011 20:24:51 ] |
Tytuł: | |
Silnik legenda. Mocny i trwały. Dobrze znosi podkrecanie. Jak fura prosta i motor zdrowo chodzi to brac. Bedziesz Pan zadowolony. |
Autor: | hubos21 [ 08.lut.2011 20:37:15 ] |
Tytuł: | |
nie ma sie nad czym zastanawiać, warto tylko sprawdzić czy faktycznie to jest 180KM |
Autor: | Teo [ 09.lut.2011 15:43:35 ] |
Tytuł: | |
No to ładnie a jak Panowie ze spalaniem? Zastanawiałem się czy nie lepiej kupić A4 z silnikiem 2.8 30V |
Autor: | przemik [ 09.lut.2011 15:49:08 ] |
Tytuł: | |
No tez dobra opcja. Falka jest fajna i bezobslugowa i dobrze sie gazuje, ale 190 KM i wszystko. A w R4 ... drzwi i okna otwarte ![]() |
Autor: | Teo [ 09.lut.2011 20:21:38 ] |
Tytuł: | |
W tej kwestii głównie chodzi o niezawodność i ekonomię silnika oprócz mocy, oczywiście ma być żwawy ale na pewno zostanie w serii dlatego się zastanawiam czy 1.8T to dobry wybór... |
Autor: | Zagor [ 10.lut.2011 14:05:05 ] |
Tytuł: | |
Baardzo dobry, eksloatacja tańsza niż V6 (pali mniej, mniej świec, łatwiej coś przy nim zrobić itd..), mocy nie brakuje z takim motorem, a wrażenia z jazdy zaturbionym autkiem są zgoła inne na + ![]() Na podstawie 6 letniego okresu uzytjkowania 1.8T. |
Autor: | hubos21 [ 10.lut.2011 14:15:37 ] |
Tytuł: | |
Zagor napisał(a): Baardzo dobry, eksloatacja tańsza niż V6 (pali mniej, mniej świec, łatwiej coś przy nim zrobić itd..), mocy nie brakuje z takim motorem, a wrażenia z jazdy zaturbionym autkiem są zgoła inne na +
![]() Na podstawie 6 letniego okresu uzytjkowania 1.8T. ale w serii musi uznać wyższość V6 30V ![]() |
Autor: | 2rafal7 [ 10.lut.2011 17:13:13 ] |
Tytuł: | |
hubos21 napisał(a): Zagor napisał(a): Baardzo dobry, eksloatacja tańsza niż V6 (pali mniej, mniej świec, łatwiej coś przy nim zrobić itd..), mocy nie brakuje z takim motorem, a wrażenia z jazdy zaturbionym autkiem są zgoła inne na + ![]() Na podstawie 6 letniego okresu uzytjkowania 1.8T. ale w serii musi uznać wyższość V6 30V ![]() myśle, ze wersja 180km w 1.8t niszczy 2.8 30v. |
Autor: | ZiPi [ 11.lut.2011 00:07:05 ] |
Tytuł: | |
Ja bym zamiast 1.8T wolał 2.8 30V, powód jest banalny - dla mnie lepsza jest moc z silnika niz z jego osprzętu. |
Autor: | Teo [ 11.lut.2011 21:56:05 ] |
Tytuł: | |
Ja jeżdżiłem kiedyś 2.8 30V i ten silnik po prostu sprawiał frajdę użytkownikowi, też wolę moc z pojemności ale teraz kolega ma okazję kupić owo A4 1.8T i dobrze wiedzięć, żę to również dobry motor bo nie miałem przekonania co do tego...a w końcu opłaty mniejsze ![]() |
Autor: | hubos21 [ 11.lut.2011 22:11:20 ] |
Tytuł: | |
Teo napisał(a): Ja jeżdżiłem kiedyś 2.8 30V i ten silnik po prostu sprawiał frajdę użytkownikowi, też wolę moc z pojemności ale teraz kolega ma okazję kupić owo A4 1.8T i dobrze wiedzięć, żę to również dobry motor bo nie miałem przekonania co do tego...a w końcu opłaty mniejsze
![]() nie wiem dlaczego nie chce zrobić sobie programu na te 220KM? wtedy już 2.8 będzie z tyłu? ![]() |
Autor: | Teo [ 14.lut.2011 17:00:34 ] |
Tytuł: | |
220...brzmi ciekawie:) a z tym autkiem o którym pisałem jest taka sprawa(właśnie doszły mnie te informacje) że w silniku są wypalone gniazda zaworów, jest zagazowane, mechanik stwierdził że to zrobi i tak się zastanawiam czy gaz mogł być przyczyną awarii?? a może cos innego, sugestie? |
Autor: | ZiPi [ 14.lut.2011 21:14:46 ] |
Tytuł: | |
Typowy przypadek jezdzenia na zbyt ubogiej mieszance LPG. |
Autor: | hubos21 [ 14.lut.2011 22:00:16 ] |
Tytuł: | |
ZiPi napisał(a): Typowy przypadek jezdzenia na zbyt ubogiej mieszance LPG.
swoją drogą musiała jeździć na strasznie lipnej sekwecji skoro było tak ubogo, że sie gniazda powypalały, chyba, że II generacje miał.... w turbo... ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |