.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A6 C5 1.8T niemcy
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=108429
Strona 1 z 1

Autor:  jacb82 [ 10.lut.2011 20:03:53 ]
Tytuł:  A6 C5 1.8T niemcy

co myslicie o tej ofercie?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Widzac auto tylko na foto za duzo nie mozna o nim powiedziec, ale moze ktos cos spostrzegl ze zdiec, czekam na wszelkie komentarze.

Autor:  Sander [ 10.lut.2011 20:12:39 ]
Tytuł: 

Ty chyba szukasz juz a6 1.8T od pół roku :D
98r. automat, dla mnie cena z marsa
jeszcze do tego komis jakiegos .... nie obrażamy innych ras



Edited by Dred

Autor:  newman [ 10.lut.2011 20:53:55 ]
Tytuł: 

bilde 2 und 3 kolorowe jarmarki

Autor:  123mielony [ 10.lut.2011 21:35:20 ]
Tytuł: 

jacb82 widziałeś takie niebieskie wnętrze na żywca,jak dla mnie nie do przyjęcia wręcz ohydne,ale mnie się nie musi podobać.

Autor:  2rafal7 [ 10.lut.2011 21:41:29 ]
Tytuł: 

Jak masz jechać po auto z komisu od turka to lepiej zrób sobie jeszcze jakąs rezerwe. Nie mówie, że mają tylko brzydkie auta, jest sporo komisów prowadzonych przez turków, w kórych sa naprawde super auta, ale większość to niestety parchy, a turas przez telefon mówi :kein rost, top zustand". Na miejscu wiadomo jak się czesto okazuje. Szukaj raczej z prywatnych rąk, na autoscoucie jest wiecej ofert od prywatnych sprzedających. Pamiętaj, ze czym dalej tym ceny sa lepsze, w okolicach berlina nie ma co szukać, w hannoverze się czasem zdarzają dobre oferty w dobrych cenach. W ciemno nie jedź bo ceny w komisach są CHORE, a turki nie są zbyt chętni do negocjacji (300-400eur zejda max, chyba , ze kupujesz ze 3-4 auta :) ).

Autor:  ZiPi [ 10.lut.2011 23:08:30 ]
Tytuł: 

Dla mnie połączenie automatycznej skrzyni i haka holowniczego jest bardzo podejrzliwe.
To auto bym sobie odpuscił, za daleko od domu zeby w ciemno jechać i oglądać, no chyba, ze po drodze oglądać będziesz jeszcze inne auta :peace:

Autor:  jacb82 [ 11.lut.2011 08:02:52 ]
Tytuł: 

123mielony napisał(a):
jacb82 widziałeś takie niebieskie wnętrze na żywca,jak dla mnie nie do przyjęcia wręcz ohydne,ale mnie się nie musi podobać.
no właśnie nie widziałem ale myśle że to kwestia przyzwyczajenia, aczkolwiek wolałbym czarny środek
2rafal7 napisał(a):
Jak masz jechać po auto z komisu od turka to lepiej zrób sobie jeszcze jakąs rezerwe. Nie mówie, że mają tylko brzydkie auta, jest sporo komisów prowadzonych przez turków, w kórych sa naprawde super auta, ale większość to niestety parchy, a turas przez telefon mówi :kein rost, top zustand". Na miejscu wiadomo jak się czesto okazuje. Szukaj raczej z prywatnych rąk, na autoscoucie jest wiecej ofert od prywatnych sprzedających. Pamiętaj, ze czym dalej tym ceny sa lepsze, w okolicach berlina nie ma co szukać, w hannoverze się czasem zdarzają dobre oferty w dobrych cenach. W ciemno nie jedź bo ceny w komisach są CHORE, a turki nie są zbyt chętni do negocjacji (300-400eur zejda max, chyba , ze kupujesz ze 3-4 auta :) ).

wiem wiem
im dalej tym taniej a po drugie bogatsze landy to auta bardziej zadbane.
Ostatnio kupilem Baleno dla dziewczyny tu w byłym NRD i niestety auto okazalo sie totalna klapą, musialem wlozyc w nie 6tys aby doprowadzic do konkretnego stanu (wymieniony silnik, remont skrzyni, zawieszenie zaedzewiałe- takie kupowanie na szybkiego na wariata).
Z Hanoveru sprowadzilem Golfa IV dla ojca i jest super zadowolony.
Z Duisburga miałem Vectre i tez byla super.
W Dortmundzie kupilismy Vectre dla kolegi 2 lata temu i tez jest cał czas adowolony.
Ale auta kupowane były na eBay od prywatnych osób (oprocz Baleno - kupiona z mobile).
Prywatna osoba to prywatna.
We wtorek sprzedalem swoja a4 ADR i teraz szukam czegos wiekszego w automacie. Albo a6 albo e39 albo superb, ale to juz wieksze koszta. Najbardziej podoba mi sie a6 ale obowiazkowo musze miec automat i szyberdach ;).
Cały czas nie weim jaki silnik wybrać tzn nie jestem zdecydowany na jakiś konkretny model i typ paliwa. Jak jakiś egzemplarz auta mi sie spodoba to poprostu go kupie chyba. Robie przebiegi ok 10k rocznie i różnie mi doradzają.
Jedni diesla inni że to nie będzie zbyt opłacalne z takimi przebigami. Teraz rok miałem a4 ADR ale zrobiła sie od listopada za ciasna :P. Od 1 stycznia nie moge już tankować PB w cenie netto, ON natomiast dalej moge kupować na fakture i to mnie kusi na diesla. Hmmm ciezki wybor przede mną.
ZiPi napisał(a):
Dla mnie połączenie automatycznej skrzyni i haka holowniczego jest bardzo podejrzliwe.
To auto bym sobie odpuscił, za daleko od domu zeby w ciemno jechać i oglądać, no chyba, ze po drodze oglądać będziesz jeszcze inne auta :peace:

nie mam czasu na takie wycieczki, zreszta nigdy tak nie jechalem aby ogladac kilka aut. Szwagier tez mowi że hak w automacie to nic dobrego.

Autor:  2rafal7 [ 11.lut.2011 08:41:38 ]
Tytuł: 

KOlego to aj Ci doradze. Kup e39, serio. Do 5tys eur dorwiesz taką sztuke, ze to mała głowa :). Najlepiej szukaj 528 lub 540. Dwa najlepsze silniki w e39. Motory 2.8 są nie zniszczalne, sam 3 tyg sprowadziłęm dla siebie e39 528 z przebiegiem 380tkm :) - silnik smiga jak nówka, zero kopcenia, na trasie nie spalił grama oleju (1100km). Bmw coś w sobie mają, ze człowieka do nich ciągnie, ja tak przynajmniej mam. OStatnią sztuke sprzedałem ok 3 miesiące temu i nie wytrzymałem :D.

Autor:  jacb82 [ 11.lut.2011 09:03:51 ]
Tytuł: 

2rafal7 napisał(a):
KOlego to aj Ci doradze. Kup e39, serio. Do 5tys eur dorwiesz taką sztuke, ze to mała głowa :). Najlepiej szukaj 528 lub 540. Dwa najlepsze silniki w e39. Motory 2.8 są nie zniszczalne, sam 3 tyg sprowadziłęm dla siebie e39 528 z przebiegiem 380tkm :) - silnik smiga jak nówka, zero kopcenia, na trasie nie spalił grama oleju (1100km). Bmw coś w sobie mają, ze człowieka do nich ciągnie, ja tak przynajmniej mam. OStatnią sztuke sprzedałem ok 3 miesiące temu i nie wytrzymałem :D.

Wlasnie tak do 5k euro chce kupic auto. Szwagier ma e39 2.8 automat z 96roku (przeb ok 300tys) i nie ukrywam ze jazda tym autem to czysta przyjemnosc. A6 jednak jest dla mnie ładniejsza a w sedanie to juz wogóle cudne autko. A6 można wziąść Q i pewnie wrażenia z jazdy nie będą już wtedy dużo gorsze niż w e39. Wydaje mi sie ze w a6 jest wiecej miejsca a to dla mnie wazna sprawa bo mam 200cm wzrostu. e39 jest znowu tansza w utzymaniu i tansza w zakupie. No chyba że udałoby mi sie znalesc a6 1.9TDi tiptronik ale to juz mega ciezka sprawa.

Autor:  newman [ 11.lut.2011 10:38:29 ]
Tytuł: 

2rafal7 napisał(a):
KOlego to aj Ci doradze. Kup e39, serio. Do 5tys eur dorwiesz taką sztuke, ze to mała głowa :). Najlepiej szukaj 528 lub 540. Dwa najlepsze silniki w e39. Motory 2.8 są nie zniszczalne, sam 3 tyg sprowadziłęm dla siebie e39 528 z przebiegiem 380tkm :) - silnik smiga jak nówka, zero kopcenia, na trasie nie spalił grama oleju (1100km). Bmw coś w sobie mają, ze człowieka do nich ciągnie, ja tak przynajmniej mam. OStatnią sztuke sprzedałem ok 3 miesiące temu i nie wytrzymałem :D.


No wszystko super, gdyby nie zima. W tym roku jest luz, ale jak w zeszłym trzymała ponad 3 miesiące, to auto nie nadawało się do jazdy wcale :/

Ps. 2rafal7 a co BESem??

Autor:  2rafal7 [ 11.lut.2011 17:17:23 ]
Tytuł: 

newman napisał(a):


Ps. 2rafal7 a co BESem??


BES sie robi, bo turbo padło :/. Do e39 planuje wpakowac dobra sekwencje i smigac na codzień, 2.7 zostanie na niedzielne szaleśtwa. Jednak quattro + 19" + 1BE + mocny silnik jest nie do pobicia nawet przez legendarne prowadzenie e39, po prostu A6 lepiej sie prowadzi i nie ma co dyskutować. Pomijam, że w BMW jest fatalna i za chuda kierownica i w ogole nie lezy w dłoniach (A6 ma rewelacyjną 3 ramienną kierownice), fotele, które na dłuzszych trasach męczą (a6 mogłem lecieć przez pół europy i plecy jak nowe :D - kubełki, nie Recaro).

Autor:  Marcy$ [ 11.lut.2011 19:02:48 ]
Tytuł: 

jacb82 napisał(a):
e39 jest znowu tansza w utzymaniu i tansza w zakupie.


Witam
Sorry bo to będzie OT ale bardzo interesuje mnie ten cytat.

Przygotowuje się do kupna auta i zarówno C5 jak i E39 mnie interesują również w podobnym budżecie.

Cały czas miałem celownik na A6 ze względu właśnie na koszty utrzymania. A tutaj info, że to E39 jest tańsze. Nie chodzi mi o każdą złotówkę poza tym wiadomo - wszystko zależy od stanu. Ale żeby E39 tańsza? Wydawało mi się, że jak już to na odwrót.

Jakby była możliwa krótka dyskusja na ten temat to poproszę.

Pozdrawiam
Marcin

Autor:  2rafal7 [ 11.lut.2011 19:17:14 ]
Tytuł: 

Ceny częsci są podobne w Audi jak i BMW. W betach odchodzi Ci koszt za rozrząd bo jest łańcuch. Jest pełno lepszych i gorszych zamieników.

Autor:  jacb82 [ 11.lut.2011 23:22:06 ]
Tytuł: 

a6 c5 zzjechalo pierwsze w 97roku, e39 w 95roku. Audi jest wiec nowsze technologicznie co za tym idzie drozsze w zakupie i utrzymaniu. Rozrzad jak zauwazyl przedmowca i zawieszenie chyba w OOOO jest deozsze w naprawach.
No i e39 raczej mniej pali porównujac podobne silniki ale....Audiczka o wiele lepiej wygląda i jest ich mniej na polskich drogach

Autor:  newman [ 12.lut.2011 01:09:55 ]
Tytuł: 

2rafal7 napisał(a):
newman napisał(a):


Ps. 2rafal7 a co BESem??


BES sie robi, bo turbo padło :/. Do e39 planuje wpakowac dobra sekwencje i smigac na codzień, 2.7 zostanie na niedzielne szaleśtwa. Jednak quattro + 19" + 1BE + mocny silnik jest nie do pobicia nawet przez legendarne prowadzenie e39, po prostu A6 lepiej sie prowadzi i nie ma co dyskutować. Pomijam, że w BMW jest fatalna i za chuda kierownica i w ogole nie lezy w dłoniach (A6 ma rewelacyjną 3 ramienną kierownice), fotele, które na dłuzszych trasach męczą (a6 mogłem lecieć przez pół europy i plecy jak nowe :D - kubełki, nie Recaro).


Jednak turbo :/ , no ale tak jak pisał Martab: przy zmienionym sofcie, niemałym przebiegu i manualu, to i tak turbinki zrobiły swoje (puściła jedna??)

Co do e39, im bliżej wiosny, tym mniej chcę sprzedać, ale jednak jak dla mnie, jest to auto sezonowe :| (co np. niedawno potwierdził Emge). Jeśli chodzi o podróze, trasa do Montpellier ok 1630km na jeden strzał, była przyjemnością, a tempomatu w M kierce, C5 może tylko pozazdrościć
W zależności jak się poukłada w życiu/pracy, kiedyś, powrót będzie do Audi (pierwsze quattro). Moje nr 1 to S6 w C5, ACK w C5, ale tylko gaz i manual (tipy są dla mnie tak wiarygodne jak V6 tdi), biT też bardzo chętnie i tu duży plus za dostępność manuali, (choć koszty już są grube [trudniejsze zgazowanie i motor w górę w razie padu T's])
A może to będzię S6 w C4 (manual, a nawet auto+gaz), ceny przystępne, może AEL w q skręcony na maksa, życie pokaże... my dream coupe q with AEL ;) kosztowny kaprysik

Co do kosztów, mimo, że Bmw ma łańcuch, wymiana samych filtrów może kosztować więcej niż rozrządu w C5 AFN (który posiadałem, stąd porównanie). Głupie wycieraczki potrafią kosztować więcej, niż olej do silnika w C5 AFN. Porównuje celowo AFNa, ale wiem, że w silnikach typu AWF, AWX, cena jest inna.
Więc wszystko zależy co z czym chcemy zestawić

ps. miasto AEL 2.5 max 8l M57D25 2.5 min 9,5

Autor:  2rafal7 [ 12.lut.2011 08:48:06 ]
Tytuł: 

newman napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
newman napisał(a):


Ps. 2rafal7 a co BESem??


BES sie robi, bo turbo padło :/. Do e39 planuje wpakowac dobra sekwencje i smigac na codzień, 2.7 zostanie na niedzielne szaleśtwa. Jednak quattro + 19" + 1BE + mocny silnik jest nie do pobicia nawet przez legendarne prowadzenie e39, po prostu A6 lepiej sie prowadzi i nie ma co dyskutować. Pomijam, że w BMW jest fatalna i za chuda kierownica i w ogole nie lezy w dłoniach (A6 ma rewelacyjną 3 ramienną kierownice), fotele, które na dłuzszych trasach męczą (a6 mogłem lecieć przez pół europy i plecy jak nowe :D - kubełki, nie Recaro).


Jednak turbo :/ , no ale tak jak pisał Martab: przy zmienionym sofcie, niemałym przebiegu i manualu, to i tak turbinki zrobiły swoje (puściła jedna?


No pósciła od strony pasazera, druga idealna - dziwne troche. Na dziś ok godz 16 przewidziany odbiór, zobaczymy jak to bedzie.

Fakt, szkoda, ze w 3 ramiennych kierownicach w audi nie ma guzików. Natomiast porównywałem ja nawet z kierką M pakietu i nawet ta jest za chuda, w Audi to moim zdnaiem wzór (jeszcze żadnej kierownicy u zadnego prducenta nie trzymało mi się tak pewnie). Jeździłem juz paroma e39 żadna przez miesiac nie wymagała wkładu (oprócz oleju), potem nie wiem bo sprzedawałem (sprowadzałem na handel z de), były idealne moim zdnaiem. Faktycznie BMW ma reewalycjne spalanie w trasie - tutaj lpg sie nawet nie opłaca. Przykład, 528iA, tempomat 140km/h 900km średnia 7,6l - moim zdaniem rewelacja (3.5 V8 na trasie paliła 8,1l, 523 7,2l - wszystko tipy).

Autor:  pimpecki [ 12.lut.2011 16:25:40 ]
Tytuł:  Witam

Byłem we środę na litwie po audi a6 1.8 z 2000 roku dla kolegi qpilismy naprawde piekny okaz 300k km do konca serwis w dobrym wyposazeniu co prawda nie wszystko w oryginale ale webasto , navi, tv, klima 2 strefy, podgrzewane dupy, 4 szkla w elektryce, lusterka w elektryce, tempomat i 3850E zaplacilismy. Widzialem ladna sztuke srebrna 1.8T 98 rok za 3,900E wiec podejrzewam ,ze jeszcze do negocjacji. Ta cena jest troszke za duza.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/