.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
TT do 20000zł?? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=108687 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | tuareg1989 [ 22.lut.2011 18:48:02 ] |
Tytuł: | TT do 20000zł?? |
Panowie tak jak w temacie czy uda się znaleźć jakieś sensowne i nie zajeżdżone TT za 20000zł . Wiem ze lepiej było by da więcej ale niestety tyle tylko mogę wydać. A tak poza tym to jestem nowy i chciałem wszystkich przywitać ![]() |
Autor: | gonzales [ 22.lut.2011 21:19:25 ] |
Tytuł: | |
powiem Ci tak, jak masz 20 kafli a to jest dolna granica powiedzmy za jaką się zaczynają oferty to odpuść sobie i kup coś innego albo poczekaj i dozbieraj troszkę, nie sztuka kupic g....o w które będziesz pchał pieniądze |
Autor: | gsx1100g [ 22.lut.2011 21:35:03 ] |
Tytuł: | |
JUz po raz drugi musze sie zgodzić z Gonzalesem. Odpuśc sobie z pół roku, dozbieraj i bedziesz się cieszyć fajnym autem... Chyba, że bierzesz bank loan ? |
Autor: | designer [ 22.lut.2011 21:46:04 ] |
Tytuł: | |
Sensowne TT to znaczy 225PS i quattro ( haldex ), ostatecznie można wziąć 180PS+q i zrobić soft. Odpuściłbym ośki i rocznik 1999 ( bez lotki na klapie ). Obawiam się jednak, że na "sensowne" 20k może być przy krótko... |
Autor: | tuareg1989 [ 22.lut.2011 21:54:47 ] |
Tytuł: | |
Na allegro jest parę ale właśnie same 180 konne bez quattro z 99 ale skoro mówcie ze nie warto to sobie chyba odpuszczę i dozbieram . No za jakieś 23000 w górę sa takie jak wy mówicie czyli za takimi sie oglądać |
Autor: | designer [ 22.lut.2011 22:01:09 ] |
Tytuł: | |
Rocznik 99 to pierwszy wypust TT, które cierpiały na choroby wieku dziecięcego ![]() Polecam wersję 225PS + q bo samym softem zrobisz spoko 250-260PS i fajnie będzie śmigało. Poza tym nt silnika 1.8T wiadomo chyba wszystko i dlatego IMO warto się w niego pakować... |
Autor: | tuareg1989 [ 23.lut.2011 15:04:03 ] |
Tytuł: | |
to dzięki Panowie za rady ![]() |
Autor: | tuareg1989 [ 27.lut.2011 15:15:06 ] |
Tytuł: | |
Czy każ◘de quattro ma haldexa ? |
Autor: | designer [ 27.lut.2011 21:40:25 ] |
Tytuł: | |
tuareg1989 napisał(a): Czy każ◘de quattro ma haldexa ?
Nie, quattro to stały napęd na obie osie a haldex to przód z dołączanym tyłem. Haldex był w TT i A3/S3, a w reszcie quattro. |
Autor: | Frolik [ 01.mar.2011 13:51:59 ] |
Tytuł: | |
jaka w rzeczywistosci jest róznica w prowadzeniu miedzy tymi dwoma rodzajami napędów? kilka osób odradzało haldexa, inni znowu są zachwyceni nim Jezdziłem troche A4B5 quattro i ten rodzaj napędu bardzo mi przypadł do gustu, ciekaw jestem tego haldexa. |
Autor: | emge [ 01.mar.2011 14:08:58 ] |
Tytuł: | |
Stały napęd to stały zawsze ciągną 4 koła, haldex jak napisał designer to jest dołączany tylni napęd. |
Autor: | Zagor [ 01.mar.2011 14:14:38 ] |
Tytuł: | |
Haldex to max 20 procent momentu na tylnej osi ![]() ![]() ![]() A quattro czyli torsen to taki wynalazek co więcej momentu pcha na oś o WIĘKSZEJ przyczepności ![]() w konkretnych warunkach 20 przód/80 tył, odwrotnie tez potrafi ![]() PS. nowe quattro to 40/60 o ile mnie pamięć nie myli (auta po 2010) |
Autor: | Pawel27 [ 01.mar.2011 14:37:01 ] |
Tytuł: | |
Zagor napisał(a): Haldex to max 20 procent momentu na tylnej osi
wg mojej wiedzy to teoretycznie do 50 a praktycznie mniej - uzasadnisz czemu 20%? |
Autor: | Zagor [ 01.mar.2011 23:09:41 ] |
Tytuł: | |
Gdzies to kiedys wyczytałem ( chodzi oczywiscie o haldex Gen. I), w IV jest juz 10/90, ale z tego co wiem, to tylko teoria, w praktyce 50/50. |
Autor: | wowo [ 07.mar.2011 19:12:31 ] |
Tytuł: | |
Za 20 koła nie kupisz dobrej TT. Trzeb troche dołożyć, a potem jeszcze troche ![]() |
Autor: | Adam1985 [ 06.cze.2011 12:10:34 ] |
Tytuł: | |
zgadzam sie z wowo:) kupno to poczatek wydatkow w tym przypadku. a czesci to jedne z najdrozszych. |
Autor: | Baskecior [ 06.cze.2011 12:29:09 ] |
Tytuł: | |
Frolik napisał(a): jaka w rzeczywistosci jest róznica w prowadzeniu miedzy tymi dwoma rodzajami napędów?
kilka osób odradzało haldexa, inni znowu są zachwyceni nim Jezdziłem troche A4B5 quattro i ten rodzaj napędu bardzo mi przypadł do gustu, ciekaw jestem tego haldexa. Miałem okazję przjechać się Golfem IV TDI z haldexem i powiem szczerze że na prostej przy typowym drag`u Haldex jest lepszym rozwiązaniem - po złapaniu trakcji odpina tył i odjedzie cięższemu bratu z torsenem. Natomiast gdy rozpatrzymy to w szerszym spectrum - jazda w zakręcie to loteria, nie masz stałego napędu w przypadku Haldexa i trzaba mocno ćwiczyć aby zbliżyć się do torsena. Na rondzie odjeżdzałem haldexom jak chciałem. Obydwa rozwiązania są trwałe , ale patrząc na całokształt - osobiście wybrałbym wersję z silnikiem wzdłużnym - stały napęd na 4 łapy. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |