.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
S3 czy Subaru impreza? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=108869 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | rafala6 [ 02.mar.2011 11:06:31 ] |
Tytuł: | |
Zależy ile kasy chcesz przeznaczyc. Stawiam na subaru. |
Autor: | Jay [ 02.mar.2011 11:18:14 ] |
Tytuł: | |
najważniejsze ile kasy... które auto Ci się bardziej podoba, jeżeli wazny dla Ciebie jest rocznik, zobacz które auto będzie młodsze... dla mnie subaryna ma jeden największy plus czego nie przebije s3 mianowicie dźwięk silnika ![]() ![]() |
Autor: | Dymian [ 02.mar.2011 11:27:16 ] |
Tytuł: | |
To skoro na forum subaru będą Ci polecali audi to mi się to podoba ![]() ![]() |
Autor: | hubos21 [ 02.mar.2011 11:29:14 ] |
Tytuł: | |
tutaj też większość pewnie poleci Tobie subaru ze względu na stały napęd na 4 koła, dźwięk boksera naprawde powala, jechałem pare razy S3 210KM i fajnie ciągnie ale nawet sam właściciel nie był jakoś specjalnie nim podjarany ![]() ![]() |
Autor: | Pawlo [ 02.mar.2011 13:12:16 ] |
Tytuł: | |
Pewne S3 z dzwiękiem prawie F1 ![]() http://www.youtube.com/watch?v=4Id2O0vC7Lk |
Autor: | hubos21 [ 02.mar.2011 13:20:46 ] |
Tytuł: | |
Pawlo napisał(a):
tylko kolega chce raczej starą S3 1.8T skoro napisał 2000-2002r |
Autor: | DeS [ 02.mar.2011 13:39:37 ] |
Tytuł: | |
Ale jakoś wykonania Subaru nie jest porównywalna do Audi. S3 jest bardzo szybki autem, nie wiem do której Imprezy jest porównywana, ale wydaje mi się, że ciężko będzie pokonać S3 standardowemu GT czy WRX. Jest jeszcze jedna kwestia.. Impreza to niestety ostatnio zrobił się samochód prawie dla każdego, na S3 trzeba jednak trochę innego klienta ![]() |
Autor: | Frolik [ 02.mar.2011 14:05:47 ] |
Tytuł: | |
Ważne pytanie to jaki budzet na auto, jak auto ma byc uzywane, srednie przebiegi roczne itp... ja majac taki wybór brałbym..... S4B5 |
Autor: | mały v8 [ 02.mar.2011 14:18:40 ] |
Tytuł: | |
Kiedyś kolega imprezą poszedł bokiem po krawężnikach , trzy koła spadły razem z wahaczami , amorami i półośkami, i leżały koło samochodu, byłem w szoku jak to widziałem. Kiedyś z ojcem wstawiałem ćwiartkę w takim pojeździe, i jak ciągnąłem za fartuch to przez chwile nieuwagi szpara między drzwiami zrobiła się 2 cm, wóz wiotki jak dla mnie to nissan sunny z potężnym silnikiem. Lepiej poszukaj S4 B5. |
Autor: | zioolko [ 02.mar.2011 14:22:46 ] |
Tytuł: | |
kupuj subaru, s3 jest zbyt ciasne. No i torsen w subaru wygrywa vs haldex w A3. Dodatkowo jak sam przeglądam od tak około 2 lat ogłoszenia z subaru to dużo egzemplarzy jest już dobrze zmodzonych - kute tłoki, jakieś remapy, wtryski, etc. S3 to raczej tylko stockowe sąw ogłoszeniach. Nie wiem ile jest w tym prawdy a nie chce się znowu narażać miłośnikom japońszczyzny ale ponoć w subaru 200 tyś to dla silnika magiczna granica i trzeba go robić (w najlepszym wypadku tylko panewki) |
Autor: | Zagor [ 02.mar.2011 14:26:19 ] |
Tytuł: | |
mały v8 napisał(a): Kiedyś kolega imprezą poszedł bokiem po krawężnikach , trzy koła spadły razem z wahaczami , amorami i półośkami, i leżały koło samochodu, byłem w szoku jak to widziałem. Kiedyś z ojcem wstawiałem ćwiartkę w takim pojeździe, i jak ciągnąłem za fartuch to przez chwile nieuwagi szpara między drzwiami zrobiła się 2 cm, wóz wiotki jak dla mnie to nissan sunny z potężnym silnikiem. Lepiej poszukaj S4 B5.
A co za agrument z du...y ![]() Samochodu nie kupuje się żeby nim się po krawężnikach ciągać ![]() ![]() Co do samego wyboru... Dziwni mnie że masz taki dylemat, bo to dwa całkiem inne auta, ale wnioskuję że szukasz auta do zapierd...., więc moim zdaniem STI będzie się do tego lepiej nadawał - sorry chłopaki ![]() S3 to mały kompakt, nie twierdzę, że słaby, bo ciągnie to naprawdę fajnie, ale STI to klasa sama dla siebie i ew Lancera Evo, wię przy zalożeniu że będziesz tym tylko upalał, brałbym na Twoim miejscu STI. |
Autor: | Zagor [ 02.mar.2011 14:30:55 ] |
Tytuł: | |
zioolko napisał(a): kupuj subaru, s3 jest zbyt ciasne. No i torsen w subaru wygrywa vs haldex w A3.
A gdzie ten torsen jest? Może w bagażniku, jak się wiezie skrzynię rozdzielczą od PRAWDZIWEGO quattro ![]() |
Autor: | hubos21 [ 02.mar.2011 14:40:50 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Ale jakoś wykonania Subaru nie jest porównywalna do Audi. S3 jest bardzo szybki autem, nie wiem do której Imprezy jest porównywana, ale wydaje mi się, że ciężko będzie pokonać S3 standardowemu GT czy WRX. Jest jeszcze jedna kwestia.. Impreza to niestety ostatnio zrobił się samochód prawie dla każdego, na S3 trzeba jednak trochę innego klienta ![]() DeS o jakim S3 mówisz? S3 8L z kierowcą waży pod 1500Kg a ma 200KM z groszami i 280Nm Zagor napisał(a): zioolko napisał(a): kupuj subaru, s3 jest zbyt ciasne. No i torsen w subaru wygrywa vs haldex w A3. A gdzie ten torsen jest? Może w bagażniku, jak się wiezie skrzynię rozdzielczą od PRAWDZIWEGO quattro ![]() zgadza sie, tam nie ma ani torsena ani haldexa mają swój wynalazek ale fakt jest to stały napęd |
Autor: | zioolko [ 02.mar.2011 14:51:57 ] |
Tytuł: | |
np. subaru imprezaa STI - torsen w przedniej osi np. subaru legacy torsen w tylnej osi (jak w Audi V8) subaru ma torsena zmodyfikowanego + własne wynalazki Torsen (nie mylić ze znakiem quattro) nie jest własnością i wynalazkiem stosowanym tylko w Audi tutaj lista innych marek które też torsena mają http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen :edit a wersje które nie mają torsena mają zbliżoną konstrukcję na wiskozie, ale to nie jest haldex. |
Autor: | Zagor [ 02.mar.2011 15:02:33 ] |
Tytuł: | |
zioolko napisał(a): np. subaru imprezaa STI - torsen w przedniej osi
np. subaru legacy torsen w tylnej osi (jak w Audi V8) subaru ma torsena zmodyfikowanego + własne wynalazki Torsen (nie mylić ze znakiem quattro) nie jest własnością i wynalazkiem stosowanym tylko w Audi tutaj lista innych marek które też torsena mają http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen :edit a wersje które nie mają torsena mają zbliżoną konstrukcję na wiskozie, ale to nie jest haldex. Torsen na jedej osi nie podowuje że auto ma napęd na 4, ale na dwa koła ![]() Jest sobie Alfa Q2 też ma torsena na przodzie Wiem, że nie jest to wynalazek Audi. Wiskoza nie jest w stanie działać w sposób zbliżony do torsena, tzn nie jest w stanie przekazywać większego momentu na oś o lepszej przyczepności, a to jest główna zaleta torsena, dodatkową jest jego bezawaryjność ![]() |
Autor: | zioolko [ 02.mar.2011 15:08:34 ] |
Tytuł: | |
Zagor napisał(a): zioolko napisał(a): np. subaru imprezaa STI - torsen w przedniej osi np. subaru legacy torsen w tylnej osi (jak w Audi V8) subaru ma torsena zmodyfikowanego + własne wynalazki Torsen (nie mylić ze znakiem quattro) nie jest własnością i wynalazkiem stosowanym tylko w Audi tutaj lista innych marek które też torsena mają http://en.wikipedia.org/wiki/Torsen :edit a wersje które nie mają torsena mają zbliżoną konstrukcję na wiskozie, ale to nie jest haldex. Torsen na jedej osi nie podowuje że auto ma napęd na 4, ale na dwa koła ![]() Jest sobie Alfa Q2 też ma torsena na przodzie Wiem, że nie jest to wynalazek Audi. Wiskoza nie jest w stanie działać w sposób zbliżony do torsena, tzn nie jest w stanie przekazywać większego momentu na oś o lepszej przyczepności, a to jest główna zaleta torsena, dodatkową jest jego bezawaryjność ![]() Audi ma torsena centralnie (w skrzynce) a subaru w zależności od generacji/modelu w przedniej lub tylnej osi wot cała rożnica. Dodatkowo swoimi wynalazkami ze sprzęgłami lepkościowymi subaru dopasowuje charakter pracy napędu do nawierzchni po których się jedzie. I nie odwracaj kot ogonem bo pisałeś, że w subaru nie ma torsena. |
Autor: | Zagor [ 02.mar.2011 15:21:36 ] |
Tytuł: | |
OK, ok, ja kota nie mam, więc nie mam co odwracać ogonem, jeśli Twoim zdaniem mówienie o tym że auto ma napęd torsen a drugie haldex, swiadczy o tym że pierwsze ma torsena w osce..... to jesteś .... naszym nastepnym premierem ![]() |
Autor: | zioolko [ 02.mar.2011 15:29:14 ] |
Tytuł: | |
Zagor napisał(a): OK, ok, ja kota nie mam, więc nie mam co odwracać ogonem, jeśli Twoim zdaniem mówienie o tym że auto ma napęd torsen a drugie haldex, swiadczy o tym że pierwsze ma torsena w osce..... to jesteś .... naszym nastepnym premierem
![]() które subaru jest w oście? Przypominam, że rozmawiamy o subaru i s3 oba mają napęd na 4 koła. Jeżeli piszę, że subaru ma torsena to wiadome, że chodzi mi o torsena w czteronapędowym aucie i wyższość tego rozwiązania nad samym haldexem. BTW torsen tylko w tylnej osi jest też w Audi V8 automat V8 w manualu ma dwa torseny w skrzyni i tylnej osi a V8 w automacie ma tylko w tylnej. Czy jak powiem że moje V8 ma torsen w tylnej osi to zaczynamy rozmawiać o tylnonapędowym V8?- NIE Czy moje V8 ma wiskozę centralnie - NIE Nie rozumiem twojego toku myślenia. |
Autor: | Zagor [ 02.mar.2011 15:32:35 ] |
Tytuł: | |
A ja rozumiem ![]() Przytoczę Twoje zdanie "kupuj subaru, s3 jest zbyt ciasne. No i torsen w subaru wygrywa vs haldex w A3" O czym mowiłeś, bo już nie czaję o wyższości torsena w jednej z osi nad Haldexem między osiami - co ma piernik do wia... |
Autor: | zioolko [ 02.mar.2011 16:10:56 ] |
Tytuł: | |
Zagor napisał(a): A ja rozumiem
![]() Przytoczę Twoje zdanie "kupuj subaru, s3 jest zbyt ciasne. No i torsen w subaru wygrywa vs haldex w A3" O czym mowiłeś, bo już nie czaję o wyższości torsena w jednej z osi nad Haldexem między osiami - co ma piernik do wia... to napiszę ci jeszcze raz: - usadowienie torsena w aucie 4 napędowym w jednej osi (przedniej bądź tylnej), czy też usadowienie go miedzy osiami zależy od producenta i modelu auta i bez względu na to gdzie on będzie siedział auto z torsenem lepiej pojedzie w winklach i na luźnej nawierzchni niż auto z haldexem. Stąd też napisałem że torsen w subaru wygyrwa vs haldex w A3. Jak dalej nie rozumiesz to już lepiej nie wytłumaczę. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |