.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
C6 3.2 FSI Wawa https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=109713 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | dominikzz [ 07.kwi.2011 12:02:45 ] |
Tytuł: | C6 3.2 FSI Wawa |
witam pomozcie prosze ! jestem w bolesnym i wyniszczajacym procesie wyboru samochodu. aktualnie mam allroada 2002 AKE i jest to juz wiekowy pojazd wiec szukam czegos innego. Wstepnie planowalem Allroada C6 lub moze zwykle C6 3.0TDI, ale wiekszosc to padlina lub sa takie ceny (pewnie rzeczywiste...) ze zabijaja http://otomoto.pl/audi-a6-3-2-fsi-avant ... 68194.html Co sadzicie o tym samochodzie ? WIem, ze najmlodszy nie jest ale... 0. samochod byl uszkodzony tylni lewy blotnik, poza tym lakier pod czujnikiem wyglada na oryginal 1. ma pelna dokumentacje przebiegu 2. jest to manual, wiec opada awaria automatu 3. jest to benzyna - wiec nie pojdzie turbo, wtryski etc. (wszystko co juz w moim robilem) 4. jedyna wada jaka widze, to spalanie..... pytanie czy macie jakies info jak realnie taki samochod moze palic ? i czy jest opcja ew. gazu. wiem ze standardowo FSI to gazu nie akceptuje, ale slyszalem ze sa jakies nowe instalacje ktore korzystaja z wtryskow benzyny i ma prawdo to dobrz dzialac 5. czytalem troche o tym problemie z gladziami cylindrow - pytanie co to moze na koniec dnai oznaczac - ze bedzie palil 50/50% oleju z benzyna czy ze po prostu moze go wiecej brac ? i najwazniejsze czy jest jakakolwiek mozliwosc sprawdzenia czy ten silnik ma ten problem z gory dziekuje za pomoc w sobote jade go jeszcze raz obejrzec z "decydentem" moja zona )) pzdr dz |
Autor: | Zagor [ 07.kwi.2011 12:37:17 ] |
Tytuł: | |
Żony to ja bym nie brał , kobiety kupują innym zmysłem, ja zawsze przyjeżdżam zakupionym autem po myjni pod dom i jest OK A co do FSI - gaz ponoć STAG coś ma (mieć będzie) - problem z kompresja dotyczy chyba z tego co pamiętam V10, a przynajmniej nie mam żadnych informacji o tym żeby coś się działo z V6 i V8, ale jesli Cię dopadnie, to niestety nie jest to tylko zwiększone zużycie oleju, ale brak mocy, telepanie motorem itd... , generalnie jezdzić z tym się nie da |
Autor: | rafala6 [ 07.kwi.2011 16:20:55 ] |
Tytuł: | |
Do tej a6 przebieg razy 2. Olej a6 c6 i bierz e60/61 3.0i 258KM i ciesz się radością z jazdy |
Autor: | majkel1615 [ 07.kwi.2011 16:26:24 ] |
Tytuł: | |
"Silniki FSI potrafią zawalić się syfem po 30 tys km i trzeba czapkę zrzucać do czyszczenie wszystkiego z nagaru, ale wydaje się że tyczy się to głównie 4.2 w RS4, bo o 3.2 słyszałem same dobre opinie, a w dodatku bardzo dziarsko się to odpycha, a w połączeniu z DSG to już w ogóle rewela." Post jednego z forumowiczów Tak więc chyba ten syf aż tak w tych 3.2 nie grozi... a odpychać się myślę że tez nie najgorzej będzie w c6 |
Autor: | dominikzz [ 07.kwi.2011 16:55:32 ] |
Tytuł: | |
Co do przebiegu to raczej prawda bo jest z pl z pełna dokumentacja z aso. To co mnie rownież zastanawia to, ze on stoi już kilka miesięcy - jeszcze będę sprawdzać czy cos nie tak ale mam nadzieje ze to egzotyka pojazdu powoduje Jakieś konkretne rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę ? I drugie pytanie kto teraz na forum może doradzić historie samochodu w aso ? Pzdr D |
Autor: | FOSS [ 07.kwi.2011 19:19:48 ] |
Tytuł: | |
dominikzz napisał(a): Co do przebiegu to raczej prawda bo jest z pl z pełna dokumentacja z aso. To co mnie rownież zastanawia to, ze on stoi już kilka miesięcy - jeszcze będę sprawdzać czy cos nie tak ale mam nadzieje ze to egzotyka pojazdu powoduje
Może jestem spaczony ale osobiście jakoś nie widzę żeby był jakoś bardzo egzotyczny... więc skoro długo stoi to może posiada jednak jakieś ukryte "zalety" |
Autor: | dominikzz [ 07.kwi.2011 19:58:49 ] |
Tytuł: | |
faktem jest ze startowali kiedys z "innej" ceny tj. chyba cos ponad 70k obserwuje ten samochod od dluzszego czasu i widze jak cena jest opuszczana po 2-3k co nie zmienia faktu, ze czujnym byc trzeba |
Autor: | 2rafal7 [ 07.kwi.2011 21:18:25 ] |
Tytuł: | |
FOSS napisał(a): dominikzz napisał(a): Co do przebiegu to raczej prawda bo jest z pl z pełna dokumentacja z aso. To co mnie rownież zastanawia to, ze on stoi już kilka miesięcy - jeszcze będę sprawdzać czy cos nie tak ale mam nadzieje ze to egzotyka pojazdu powoduje Może jestem spaczony ale osobiście jakoś nie widzę żeby był jakoś bardzo egzotyczny... więc skoro długo stoi to może posiada jednak jakieś ukryte "zalety" Bo w Pl szuka się tdi, a nie smoka 3.2, który jedzie gorzej niż 3.0tdi . Śmigałem kiedyś A6 3.2 fsi i bez rerwelacji. |
Autor: | maccthepimp [ 07.kwi.2011 22:12:56 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): FOSS napisał(a): dominikzz napisał(a): Co do przebiegu to raczej prawda bo jest z pl z pełna dokumentacja z aso. To co mnie rownież zastanawia to, ze on stoi już kilka miesięcy - jeszcze będę sprawdzać czy cos nie tak ale mam nadzieje ze to egzotyka pojazdu powoduje Może jestem spaczony ale osobiście jakoś nie widzę żeby był jakoś bardzo egzotyczny... więc skoro długo stoi to może posiada jednak jakieś ukryte "zalety" Bo w Pl szuka się tdi, a nie smoka 3.2, który jedzie gorzej niż 3.0tdi . Śmigałem kiedyś A6 3.2 fsi i bez rerwelacji. 255PS... to naprawde tak słabo jedzie ? Dźwiękiem pewnie za to nadrabia czy też nie bardzo |
Autor: | badyl [ 07.kwi.2011 22:19:45 ] |
Tytuł: | |
maccthepimp napisał(a): 2rafal7 napisał(a): FOSS napisał(a): dominikzz napisał(a): Co do przebiegu to raczej prawda bo jest z pl z pełna dokumentacja z aso. To co mnie rownież zastanawia to, ze on stoi już kilka miesięcy - jeszcze będę sprawdzać czy cos nie tak ale mam nadzieje ze to egzotyka pojazdu powoduje Może jestem spaczony ale osobiście jakoś nie widzę żeby był jakoś bardzo egzotyczny... więc skoro długo stoi to może posiada jednak jakieś ukryte "zalety" Bo w Pl szuka się tdi, a nie smoka 3.2, który jedzie gorzej niż 3.0tdi . Śmigałem kiedyś A6 3.2 fsi i bez rerwelacji. 255PS... to naprawde tak słabo jedzie ? Dźwiękiem pewnie za to nadrabia czy też nie bardzo to pewnie dobrze jezdzi jak trzymasz na obrotach 5000 -6500 rpm także żeby mieć fun lepiej trzymać się tych predkości obrotowych bo tak to nie jedzie |
Autor: | Janek512 [ 08.kwi.2011 05:44:06 ] |
Tytuł: | |
Fajnie to jeździ. Wiadomo, że benzyna nie będzie miała pełnego momentu przy 2 tyś obrotów.... i bardzo dobrze |
Autor: | maccthepimp [ 08.kwi.2011 10:19:33 ] |
Tytuł: | |
Napewno punkt widzenia zależy od tego czym jeździło się wcześniej,czyli z jakiej mocy się kierownik przesiada, lub w ogóle jakie auta miało się okazję testować. Ja np. przesiadając się z Passata B4 1.9TD 75PS na B5FL 2.8 V6 190PS od razu powiedziałem "tak... to już nawet jedzie" ale to akurat nic dziwnego Chociaż jak powszechnie na forum wiadomo jedzie to S8 w manualu, reszta nie Narazie nie mam tyle kasy ale myślę o takiej A6 C6 i jakbym miał brać to tylko w benzynie, tylko to już chyba lepiej brać 4.2, bo spalanie podobne a konikow jednak nieco więcej pracuje |
Autor: | dominikzz [ 08.kwi.2011 10:52:02 ] |
Tytuł: | |
wiem, wiem 4.2 super, tylko jest straszny problem aby takie cos w kombi i sensownej cenie trafic... o manualu nie wspominajac a powtorze pytanie - czy jest cos szczegolnego na co nalezy zwrocic uwage jak bede robil obdukcje samochodu ? dzieki za pomoc pzdr dz |
Autor: | 2rafal7 [ 08.kwi.2011 16:51:44 ] |
Tytuł: | |
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2 Jak nie zniknie w tydzien to jade po nią na handel jak coś to pw |
Autor: | dominikzz [ 08.kwi.2011 17:25:41 ] |
Tytuł: | |
bardzo ladny z ciekawosci jak oceniasz jego cene zakupu w PL ? + ma jednak jedna jedyna ale cholernie duza waed to sedan, a ja bede mial za moment drugiego dzieciaka i musze miec kombi pzdr dz |
Autor: | 2rafal7 [ 08.kwi.2011 19:51:05 ] |
Tytuł: | |
Ja ogólnie mam drogie auta bo nie sprzedaje szitów. Zazwyczaj jedne z drozszych z tego rocznika na allegro. Nie stoją dłuzej jak 3 tyg - ten kto szuka danego modelu przyjeżdźa i kupuje. Ta A6 z mobile jest piękna, zobaczy się na miejscu jak jest faktycznie (ale to niemiec więc raczej nie ma strachu). |
Autor: | dominikzz [ 09.kwi.2011 13:49:09 ] |
Tytuł: | |
witam jestem po koljej obdukcji samochodu - jezdzilem pozytywy - generalnie kopyto jest niesamowite, daje rade - przyjemnie sie prowadzi, nei znosi etc negatywy - pali sie check engine - to do sprawdzenia w ASO... - odnosze wrazenie, ze troche szarpie przy wysprzeglaniu - tzn. mam podejrzenie, ze to moze poduszki pod silnikiem lub skrzynia - jak go dokladnie przelecialem czujnikiem to mi wyszlo, ze bezbarwnym polecieli rowniez bok jak robili ten tylni blotnik - z jednej strony fajnie, ze to manual ale wachlowac jednak trzeba na poczatku tygodnia bede sie wybieral do ASO dajcie prosze znac na co zwrocic uwage przy tym szarpaniu (odpuszczanie i dowanie gazu + sprzeglo). Z papierow wynika, ze sprzeglo bylo robione ok rok temu pzdr dz |
Autor: | 2rafal7 [ 09.kwi.2011 15:04:39 ] |
Tytuł: | |
Skoro auto teraz ma 118tkm, a sprzęgło było robione rok temu czyli pewnie przy ok 90tkm to samochód ładnie musiał dostawac po dupie, skoro skończyło się przy takim stanie licznika. Moja rada jest taka, szukaj 4.2 spali b. podobnie a frajda z jazdy nie porównywalna. |
Autor: | dominikzz [ 09.kwi.2011 17:08:12 ] |
Tytuł: | |
Jak dotre do domu to wrzuce jeszcze listę pozostałych rzeczy które były robione... Było tam cos o uszczelce glowicy... ;([/list] |
Autor: | dominikzz [ 09.kwi.2011 18:24:56 ] |
Tytuł: | |
oto co znalazlem w historii ostatnich serwisow... martwic sie tym czy nie ? 1. brak napędu, sprzęglo spalone- tylko oryginał, koło 2 masowe, uszczelka dekla lewej głowicy. to bylo robione chwile temu za ok. 6000 pln 2. wymiana napinacza lancucha rozrzadu... prawy. to bylo robione ok. 3000km temu obie rzeczy mnie troche martwia. Nie bardzo sie orientuje czy i jak duzy problem jest w tych silnikach z rozrzadem dajcie prosze znac, planuje jeszcze ten samochod sprawdzic w ASO lub Diagtroniku, ale dajcie znac co sadzicie o takich naprawach. z gory dzieki pzdr dz |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |