.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
C6 4.2 Lodz https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=109765 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | dominikzz [ 09.kwi.2011 18:28:49 ] |
Tytuł: | C6 4.2 Lodz |
w miedzyczasie (bo aktualnie sprawdzam 3.2 FSI) wpadlo mi w oko cos takiego http://moto.allegro.pl/audi-a6-salon-po ... 44127.html z rozmowy i opisu wyglada na to ze czlowiek faktycznie kupil samochod w salonie w PL od nowosci, wiec raczej na serwis go bylo stac dajcie znac co sadzicie i czy ten silnik " to sa te pancerne dobre po zagazowanie" ? pzdr dz |
Autor: | dominikzz [ 09.kwi.2011 21:15:22 ] |
Tytuł: | |
dajcie prosze znac co i czy cos sadzicie.. po lekturze na temat 3.2 FSI troche mnie krew zalala i jutro chyba jade do Lodzi ogladac te 4.2 z gory dzieki pzdr dz |
Autor: | Probe041 [ 09.kwi.2011 21:39:33 ] |
Tytuł: | |
4.2 ma te same problemy co 3.2FSI z rozrządem |
Autor: | badyl [ 09.kwi.2011 21:50:26 ] |
Tytuł: | |
lepiej kup starszeg bez fsi do 2006 chyba były produkowane i nie masz żadnych problemów a i gaz załorzysz i będziesz jezdzić za grosze |
Autor: | Probe041 [ 09.kwi.2011 21:53:36 ] |
Tytuł: | |
4.2 bez FSI też ma właśnie problemy z padającym rozrządem. Ale bez problemu się gazuje to prawda http://www.a6klub.pl/a6-c6benzynka-42-q ... htm#374715 |
Autor: | adiaudi [ 09.kwi.2011 22:02:19 ] |
Tytuł: | |
Więc jak kolega wymieni rozrząd po zakupie, to padnięcie do następnej wtmiany z głowy,tak? Więc niech kupi, wymieni i z głowy... |
Autor: | Probe041 [ 09.kwi.2011 22:04:21 ] |
Tytuł: | |
To w takim razie niech doliczy do ceny 10k złotówek |
Autor: | adiaudi [ 09.kwi.2011 22:08:32 ] |
Tytuł: | |
Spokojny sen czasami bywa bezcenny... Mus to mus. |
Autor: | dominikzz [ 09.kwi.2011 22:24:01 ] |
Tytuł: | |
Panowie, ale czy tam "musowo" jest FSI ? czy w 2006 juz na 100% ? bo moc jest 330, a nie 350 KM... |
Autor: | badyl [ 10.kwi.2011 01:38:23 ] |
Tytuł: | |
Probe041 napisał(a): 4.2 bez FSI też ma właśnie problemy z padającym rozrządem. Ale bez problemu się gazuje to prawda
http://www.a6klub.pl/a6-c6benzynka-42-q ... htm#374715 no to w c6 nie montowali tego samego silnika co do D3 ? bo tu jest rozrząd na paskach |
Autor: | Probe041 [ 10.kwi.2011 07:19:28 ] |
Tytuł: | |
Do C6 montowali 4.2 o kodzie BAT (FSI to już BVJ od 06/2006) a do A8 4.2 BFM więc jakby nie było to 2 różne silniki |
Autor: | 2rafal7 [ 10.kwi.2011 10:08:33 ] |
Tytuł: | |
bez kitu chyba zaraz zrobie strone WIELKIEGO protestu odnośnie tego co robi w tej chwili Audi. Ja rozumiem, że czasem jakas wpadka może się zdarzyć, ale ku... nie w każdym silniku i na każdym kroku. Bez kitu nie wiem co mam kupić bo każdy motor, który mnie interesuje ma wady, przełknął bym to gdyby to były jakieś pierdoły, ale nie gładzie przeskakujące łańcuchy i inne syfy. JA PIER....! inaczej nie moge tego opisać, sorry. PS: Pocieszony jestem tylko faktem, że w D3 jest jeszcze stare pancerne V8 na pasku (do 2006r) - i to raczej jest mój cel. |
Autor: | badyl [ 10.kwi.2011 10:17:19 ] |
Tytuł: | |
ja też jestem w wielki szoku co robi AUDI za buble ze swojej strony (zaczęło się od 2.5 TDI V6) i co najśmieszniejsze nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności takie coś jak łańcuch to musi być praktycznie wieczne niech lepiej uczą się od BMW jak silniki robić a ich reklama przewaga dzięki technice czy jakoś tak buhahaha na to robie powinno inaczej to brzmieć przewaga w zarabianiu kasy przez buble mimo tego że lubię tą marke to spada ona na psy i to mocno Nawet 4.2 V8 musieli popsuć |
Autor: | Morgi [ 10.kwi.2011 14:56:16 ] |
Tytuł: | |
Czasy starego prostego 4.2 z modelu D11 V8 nie wrócą... CO z tego że dużo palił oleju i benzyny - ale święty spokój na milion km |
Autor: | adiaudi [ 10.kwi.2011 20:32:43 ] |
Tytuł: | |
Jak już odbiegamy od tematu to dodam,że też się zastanawiam kiedy mój AEL wyprzedzi budę - bo ta na pewno nie wytrzyma tyle co ten R5 może... |
Autor: | Frolik [ 11.kwi.2011 07:25:52 ] |
Tytuł: | |
Probe041 napisał(a): 4.2 bez FSI też ma właśnie problemy z padającym rozrządem. Ale bez problemu się gazuje to prawda
http://www.a6klub.pl/a6-c6benzynka-42-q ... htm#374715 Po lekturze tego wątku nie wiemy jednak czy to jednostkowy przypadek czy w każdym albo niemal każdym c6 tak sie dzieje? Moze ten egzemplarz miał juz po prostu mocno zmęczony silnik i stąd problemy z rozrządem? |
Autor: | kod [ 11.kwi.2011 07:46:12 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): Ja rozumiem, że czasem jakas wpadka może się zdarzyć, ale ku... nie w każdym silniku i na każdym kroku. Bez kitu nie wiem co mam kupić bo każdy motor, który mnie interesuje ma wady, przełknął bym to gdyby to były jakieś pierdoły, ale nie gładzie przeskakujące łańcuchy i inne syfy. JA PIER....! inaczej nie moge tego opisać, sorry.
Kup Lexusa LS, odpoczniesz psychicznie. |
Autor: | Probe041 [ 11.kwi.2011 10:25:33 ] |
Tytuł: | |
188kkm urwane zawory http://www.motor-talk.de/forum/4-2-star ... hlight=4.2 Tyrkotanie przy odpalaniu... http://www.a6klub.pl/a6c6-42-tyrkotanie ... t27387.htm A tutaj real foto łańcuszka Myślę, że o problemach póki co nikt nie mówi bo właściciele mało jeżdżą albo ich po prostu stać na serwis i nie patrzą ile co kosztuje tylko wymieniają. Poza tym mało osób kupuje teraz takie wielkie motory, szczególnie w PL |
Autor: | dominikzz [ 12.kwi.2011 10:29:50 ] |
Tytuł: | |
kluczowe pytanie: silnik BAT to jest ten ostatni pancerny ? + jaki tam jest rozrząd ? (pasek czy lancuch czy lancuch ktory sie zrywa) dziekuje za info i pomoc pzdr dz |
Autor: | Frolik [ 12.kwi.2011 10:53:05 ] |
Tytuł: | |
BAT montowany w c6 to jedyny silnik 4.2 montowany w tym modelu przed erą silników FSI. Czy on jest taki pancerny? Jest łańcuch, ale często on sie zrywa lub rozciaga lub siadają napinacze. Pancerne silniki 4.2 w A6 skończyly się na modelu c5. Z mojego rozeznania jedyny benzyniak w c6 który nie ma problemow powaznych to 2.0 TFSI. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |