.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A3 czy A4 diesel 140KM rocznik 2007-2008 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=110514 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | valgrind [ 14.maja.2011 20:53:33 ] |
Tytuł: | A3 czy A4 diesel 140KM rocznik 2007-2008 |
A3 czy A4 w dieslu 2.0 140KM rocznik 2007-2008. Podobno diesle od 2007 są poprawione. Ceny widzę podobne (być może się mylę) Proszę o porównanie cech w obu modelach: - opłacalność zakupu i późniejszej odsprzedaży - koszty eksploatacji, ubezpieczenia - zawieszenie, osiągi (jak z wyprzedzaniem, czy się zbiera w miare) - jak to będzie z DPF, czy brać skrzynie DSG (S-tronic) Mam zamiar dojeżdżać nim do pracy łącznie kilkadziesiąt km, trasa mieszana, czasem dalsza trasa. Teraz jeżdżę Leonem 2003 1.9 tdi 110KM 230nm ps. buda w A3 sportback o wiele ładniejsza niz A4 kombi |
Autor: | rafala6 [ 14.maja.2011 21:45:49 ] |
Tytuł: | |
Dobrze tobie radze odpuśc 2.0tdi. Zostań przy 1,9tdi. A jak chcesz 2.0d to kupuj 2.0d BMW 320d 163/177KM. Audi z 2.0TDI to szmelc i bubel. |
Autor: | valgrind [ 15.maja.2011 14:04:27 ] |
Tytuł: | |
Bmw to napęd na tył a ja mam przeciętne umiejętności jazdy, miałem kiedyś poloneza, zima to porażka dla takich aut. Bmw 320d fajna fura ale ten sam rocznik jest droższy niż audi. Xdrive jako dodatek to extra 2k eur patrząc na ogłoszenia (niemiecki mobile.de lub autoscout24.de). Grupa VAG jednak ma większe wsparcie serwisowe jak bmw. W dieslach bmw też sie sypie elektronika lub pompa wtryskowa. Szukam mocniejszego auta niż Leon w dieslu, z lepszym prowadzeniemi mniejszą utrata wartości. Do wyboru praktycznie BMW lub Audi, o innych działowozach nie chcę słyszeć, wolę w ostateczności jeździć starym Leonem niż tymi nowoczesnymi gównami. |
Autor: | majkel1615 [ 15.maja.2011 14:15:58 ] |
Tytuł: | |
jeżeli upierasz się na takie a3 z tych roczników, to pozostaje Ci do wyboru 1.9 tdi + chips porządny + drobne modyfikacje mechaniczne ![]() p.s przypomniałem sobie właśnie kto na forum pomyka autkiem z takim silnikiem... jest to klubowicz grejf, tylko że ma on ten sliniczek w golfie...153 kuce ![]() |
Autor: | valgrind [ 15.maja.2011 14:24:47 ] |
Tytuł: | |
Nie upieram sie przy A3, słyszę jedynie że 2.0 tdi to porażka. Teraz mam 1.9tdi asv 110km i nie mam zamiaru niczego chipować. Po Niemczech jeżdżą tysiące nowych vw, seatow, audi, skod z 2.0 tdi i nie widzę żeby stały po serwisach ani na poboczach. Stary pompowtrysk PD 1.9tdi to też żadna rewelacja. Już lepsza pod tym względem pompa VP bo przynajmniej co wlejesz to pojedzie. |
Autor: | majkel1615 [ 15.maja.2011 14:34:16 ] |
Tytuł: | |
Dobrze napisałeś, "nowych 2.0 tdi". Te sprzedawane w Polsce już mają o wiele więcej nalatane niż te nowe tdi... http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... =pad+naped jeżeli po przeczytaniu tego tematu, chcesz dalej 2.0 tdi, to przecież masz wolną ręke, nikt Ci nie broni kupić padła ![]() ![]() hm a czemu nie rozważysz tego 1.9 + chip? |
Autor: | valgrind [ 15.maja.2011 14:48:05 ] |
Tytuł: | |
Chipowanie brzmi dla mnie jak zakładanie LPG, efekt jest taki sam, w teorii wszystko fajnie, pięknie i proste, w praktyce jak zwykle okazuje się odwrotnie. Chipowanie samego silnika bez osprzętu, sprzęgła itp jest działaniem na krótko. Jak mam od razu przerabiać to po co wogóle kupować?? A myślisz że ten nowszy 1.9 tdi pd to jest nieśmiertelny? Też mógłbyś sie ździwić. |
Autor: | Gustav [ 15.maja.2011 14:51:10 ] |
Tytuł: | |
valgrind napisał(a): Po Niemczech jeżdżą tysiące nowych vw, seatow, audi, skod z 2.0 tdi i nie widzę żeby stały po serwisach ani na poboczach.
Bo mają małe przebiegi - jak stukną im ponad 200 tyś km to nagle zaczną znikać ![]() |
Autor: | majkel1615 [ 15.maja.2011 14:56:08 ] |
Tytuł: | |
valgrind napisał(a): Chipowanie brzmi dla mnie jak zakładanie LPG, efekt jest taki sam, w teorii wszystko fajnie, pięknie i proste, w praktyce jak zwykle okazuje się odwrotnie.
Chipowanie samego silnika bez osprzętu, sprzęgła itp jest działaniem na krótko. Jak mam od razu przerabiać to po co wogóle kupować?? A myślisz że ten nowszy 1.9 tdi pd to jest nieśmiertelny? Też mógłbyś sie ździwić. wg. mojej wiedzy, w manualu sterowania skrzynki się... nie zmienia ![]() ![]() |
Autor: | valgrind [ 16.maja.2011 20:43:09 ] |
Tytuł: | |
Powiedzmy że biorę silnik 1.9 tdi i będę go chipował bo o ile w A3 jakoś da się jeździć to dla A4 osiągi tego silnika to troche mało. Pozostaje pytanie co lepiej A3 sportback czy A4 kombi. Sedan nie wchodzi w grę jest totalnie niepraktyczny. A4 wydaje się dużą krową co w mieście będzie problemem, a kompakt wciśnie się wszędzie i na miasto dobry i w trasie też dobrze jeździ. Co do silnika 1.9 tdi jest jeden problem: tylko 5cio biegowa skrzynia. Kolejne pytanie to czy jest różnica w prowadzeniu A3 a np. Golf V czy inne kompakty. Co do różnicy w prowadzeniu do A4 chyba wiadomo, to inna klasa aut. |
Autor: | jedrekx [ 16.maja.2011 21:58:04 ] |
Tytuł: | |
w A3 są zupełnie inne silniki 2.0 TDI, o wiele mniej awaryjne niż w A4 czy innych autach VAG (Passat itp)! ja mam 2.0 TDI, silnik o oznaczeniu BMM (8V), jeżdżę ponad 1,5 roku i nic się z autem nie dzieje! przebieg 122 tys, rocznik 2007. więc jak czytam opinie ludzi tworzących "mity" o 2.0 tdi to wybaczcie, ale.. robi mi się nie dobrze.. rozumiem jak ktoś się obawia BLB albo jeszcze BPW... ale silniki BRE (np w A4), BMM czy BMN w A3 są bardzo dobre ![]() ![]() |
Autor: | Danio [ 17.maja.2011 09:54:59 ] |
Tytuł: | |
Polecam A3 sportback. Sam takiego posiadam i jestem bardzo zadowolony ![]() W miare mało pali i wszędzie w mieście się zmieścisz. Bagażnik o dziwo dość spory. Samochód optymalny na 3-4 osoby. W piątek jest już bardzo ciasno. Jak jedziesz samemu lub w 2 silnik 1.9 tdi 105 koni spokojnie daje rade. ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |