.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi A3 2007 1.9 TDI 200kkm. Czy taki przebieg to dużo?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=110699
Strona 1 z 1

Autor:  zYx [ 24.maja.2011 22:45:03 ]
Tytuł:  Audi A3 2007 1.9 TDI 200kkm. Czy taki przebieg to dużo?

Witam wszystkich i pozdrawiam.

Dziewczyna zamierza kupić audi a3 2007 1.9 TDI z przebiegiem 125000 mil czyli około 200000 km, a że nigdy nie miałem audi, a już na pewno takiego silnika i mam pytanie czy te 200kkm to dużo dla tego silniczka?

Z tego co wiem to te 1.9 TDI to bardzo dobre silniki, ale co ja tam wiem, tylko o tym czytałem.

Bardzo proszę o opinie, bo jutro mam zamiar to autko obejrzeć no i może kupię.

Auto ma pełną historię serwisową i w ogóle full wypas, no ale nie wiadomo, aż go osobiście obejrze.

Ewentualnie proszę mi powiedzieć na co zwracać uwagę przy kupnie Audi A3 po za silnikiem?

Dzięki za wskazówki.

Autor:  Baskecior [ 25.maja.2011 06:59:04 ]
Tytuł: 

Zakładając , że to realny przebieg i poprzednik go nie zakatował - posłuży bardzo długo - do 300-400 tys będzie to w 100% sprawny silnik.
Niemniej jeśli jesteś laikiem w kwestii silników TDI ,zabierz ze sobą kogoś kto będzie wiedział jak go sprawdzić.

Autor:  kod [ 25.maja.2011 08:40:46 ]
Tytuł: 

95% (a może i więcej) użytkowników chciałoby mieć taki przebieg.

Autor:  badyl [ 25.maja.2011 16:23:19 ]
Tytuł: 

kod napisał(a):
95% (a może i więcej) użytkowników chciałoby mieć taki przebieg.

95% ma 170-180 tyś :peace: :peace:

Autor:  zgredek27 [ 25.maja.2011 16:55:07 ]
Tytuł: 

badyl napisał(a):
kod napisał(a):
95% (a może i więcej) użytkowników chciałoby mieć taki przebieg.

95% ma 170-180 tyś :peace: :peace:



Nie dodałeś że licznikowych :peace:

Autor:  ZiPi [ 26.maja.2011 11:13:19 ]
Tytuł: 

W Polsce cena i przebieg zawsze są do negocjacji.

Autor:  mariuszj0808 [ 26.maja.2011 22:10:48 ]
Tytuł: 

w anglii przebiegi aut są realne z regóły ,nie wiem czy komu kolwiek robiącemu powiedzmy 50 tyś rocznie chciało by się co roku przed przeglądem cofać licznik o 40 tyś ,stan licznika co roku jest dokumentowany przy przeglądzie w papierach MOT

Autor:  zYx [ 26.maja.2011 22:23:29 ]
Tytuł: 

mariuszj0808 napisał(a):
w anglii przebiegi aut są realne z regóły ,nie wiem czy komu kolwiek robiącemu powiedzmy 50 tyś rocznie chciało by się co roku przed przeglądem cofać licznik o 40 tyś ,stan licznika co roku jest dokumentowany przy przeglądzie w papierach MOT


Masz racje. W UK ciężko kombinować, ale się da. Wystarczy troche cofnąć licznik przed każdym serwisem/przeglądem ;p

W końcu kupiłem A3 z przebiegiem 111000 mil / 178000 km. Pełna historia serwisowa Audi, silnik suchutki z każdej strony, auto jak nowe i wszystko pięknie chodzi (na razie). Niestety jest to wersja 138g/km CO2 więc troche więcej podatku drogowego (to jeśli chodzi o UK)

Pasek rozrządu był wymieniany przy 77000 mil. Co ile nalezy wymieniać pasek rozrządu w tych silnikach?

Dzięki

Autor:  2rafal7 [ 27.maja.2011 19:01:13 ]
Tytuł: 

juz masz do wymiany.

Autor:  Baskecior [ 28.maja.2011 12:30:25 ]
Tytuł: 

zYx napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
w anglii przebiegi aut są realne z regóły ,nie wiem czy komu kolwiek robiącemu powiedzmy 50 tyś rocznie chciało by się co roku przed przeglądem cofać licznik o 40 tyś ,stan licznika co roku jest dokumentowany przy przeglądzie w papierach MOT


Masz racje. W UK ciężko kombinować, ale się da. Wystarczy troche cofnąć licznik przed każdym serwisem/przeglądem ;p

W końcu kupiłem A3 z przebiegiem 111000 mil / 178000 km. Pełna historia serwisowa Audi, silnik suchutki z każdej strony, auto jak nowe i wszystko pięknie chodzi (na razie). Niestety jest to wersja 138g/km CO2 więc troche więcej podatku drogowego (to jeśli chodzi o UK)

Pasek rozrządu był wymieniany przy 77000 mil. Co ile nalezy wymieniać pasek rozrządu w tych silnikach?

Dzięki

Interwał dla 1,9 TDI wynosi 90 kkm na częściach z ASO , ok 60-70 kkm na zamiennikach spoza ASO.

Autor:  zYx [ 30.maja.2011 12:11:47 ]
Tytuł: 

Baskecior napisał(a):
zYx napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
w anglii przebiegi aut są realne z regóły ,nie wiem czy komu kolwiek robiącemu powiedzmy 50 tyś rocznie chciało by się co roku przed przeglądem cofać licznik o 40 tyś ,stan licznika co roku jest dokumentowany przy przeglądzie w papierach MOT


Masz racje. W UK ciężko kombinować, ale się da. Wystarczy troche cofnąć licznik przed każdym serwisem/przeglądem ;p

W końcu kupiłem A3 z przebiegiem 111000 mil / 178000 km. Pełna historia serwisowa Audi, silnik suchutki z każdej strony, auto jak nowe i wszystko pięknie chodzi (na razie). Niestety jest to wersja 138g/km CO2 więc troche więcej podatku drogowego (to jeśli chodzi o UK)

Pasek rozrządu był wymieniany przy 77000 mil. Co ile nalezy wymieniać pasek rozrządu w tych silnikach?

Dzięki

Interwał dla 1,9 TDI wynosi 90 kkm na częściach z ASO , ok 60-70 kkm na zamiennikach spoza ASO.


Dzięki. Znajdę tu jakiś opisik z fotkami jak sie rozrząd wymienia w tym silniku?

Autor:  matysss [ 30.maja.2011 12:28:51 ]
Tytuł: 

A czym sie roznia czesci ASO od tych z poza ASO?? Przeciez oni i tak maja swoich podwykonawcow, GATES, SKF... Ja kupuje poza ASO to samo za 60% ceny. Nie bede placil grubej mamony za znaczek VW czy OOOO. Pozdrawiam

Autor:  zYx [ 30.maja.2011 12:35:18 ]
Tytuł: 

matysss napisał(a):
A czym sie roznia czesci ASO od tych z poza ASO?? Przeciez oni i tak maja swoich podwykonawcow, GATES, SKF... Ja kupuje poza ASO to samo za 60% ceny. Nie bede placil grubej mamony za znaczek VW czy OOOO. Pozdrawiam

Dokładnie, zaś w UK często zamienniki są droższe od tych kupowanych w ASO, co jest jakąś paranoją, więc i tak często kupuje w ASO, przynajmniej tu w UK.

Ostatnio wymieniałem pasek rorządu w swojej omedze 3.2 V6 na pasek firmy Gates, rolki NKF bodajże i już tak 2 lata jeżdzę bez jakiegoś problemu...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/