.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi A6 C5 koniecznie automat do 19 tyś
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=111225
Strona 1 z 3

Autor:  SNAFI1 [ 17.cze.2011 23:51:57 ]
Tytuł:  Audi A6 C5 koniecznie automat do 19 tyś

Witam wszystkich od miesiąca przymierzam się do kupna c6 koniecznie automat albo benzyna i zagazować albo tdi do 19 tyś zł znalazłem taką ofertę
http://allegro.pl/audi-a6-skory-webasto ... 71912.html
jeśli ktoś ma namiary na pewną furkę lub chce sprzedać swoją audice czekam na info
pozdrawiam janek Żory

Autor:  damekz [ 18.cze.2011 01:15:47 ]
Tytuł: 

środek zajechany radio melina. drzwi tylne odstają tył nierówny cena adekwatna do stanu.... trzeba sprawdzić skrzynie czy nie lipa i multitronic bo 4x4 niema...ogólna kupa Ci powiem... za ta kasę plus opłaty plus odchwaszczenie to ci te 19 tys nie wystarczy

Autor:  Slawek A4 [ 18.cze.2011 10:55:44 ]
Tytuł: 

Cała dupa krzywa. Zobacz jak leży tylna klapa. Myślę, że po niezłym dzwonie z tyłu.
Najpierw zobacz czy jeździ prosto
:peace:

Autor:  Morgi [ 18.cze.2011 11:53:05 ]
Tytuł: 

jakie C6 ?? :|

Autor:  2rafal7 [ 18.cze.2011 11:59:29 ]
Tytuł: 

damekz żaden multitronic, tylko zwykły tip. Faktycznie tył troche krzywy, ale to nie świadczy o mega dzwonie. Fajna konfiguracja ogólnie. Jechać i zobaczycz, bo tą źle spasowaną klape zawsze można poprawic. Zresztą napisane jak byk, ze do poprawek blacharskich.

Autor:  SNAFI1 [ 18.cze.2011 12:40:33 ]
Tytuł: 

Dziękuje za zainteresowanie i cenne podpowiedzi przedstawionej oferty skoro tył jest krzywy po dzwonie to rezygnuję z tej furki
przepraszam za pomyłkę oczywiście chodzi o C5

Audi które mam kupić ma służyć 5 lat nie zmieniam często samochodów
nie znam się za bardzo i trudno mi na oko ocenić auto czy było po dzwonie lub innej historii
najbardziej zależny mi na automacie mam pytanie które zadaje wiele osób które automaty audi są najmniej awaryjne i mniej kosztowne w naprawie w naprawie

Autor:  Druss [ 18.cze.2011 14:34:15 ]
Tytuł: 

unikaj skrzyn typu multitronic. Ma 6 biegow jesli przelaczysz na manualny tryb zmiany biegow a tiptronic ma 5 biegow. kupujac auto z Q odrazu masz Tipa.

Chyba inaczej nie da sie poznac czy to multi czy tip.

Autor:  Yasiek [ 18.cze.2011 14:40:29 ]
Tytuł: 

Przecież wróżąc ze zdjęć nie ma pewności, że po dzwonie.
Ja bym się tak łatwo nie poddawał.

Autor:  SNAFI1 [ 18.cze.2011 16:29:01 ]
Tytuł: 

Znalazłem takie ogłoszenie wydaje się że to dobra okazja za nieduże pieniądze
pozdrawiam janek

http://allegro.pl/audi-a6-lpg-warto-zob ... 87751.html

Autor:  zegar [ 18.cze.2011 18:18:16 ]
Tytuł: 

jedno lepsze od drugiego...

dlaczego uparles sie na A6?
jesli koniecznie OOOO to moze A4? w tych pieniadzach cos "odpicowanego" szybciej sie znajdzie

Autor:  SNAFI1 [ 18.cze.2011 18:59:33 ]
Tytuł: 

Aktualnie mam A4 B5 automat 1.9 tdi śmigam nim od 2008 teraz chcę się przesiąść na większego jak raz spróbujesz audi to nie łatwo przesiąść się na inną markę więc padło na A6 sylwetka auta jest ponad czasowa wygodne sporo miejsca dla czerech osób
zastanawiam się nad benzyną i zagazować motor 1.8T albo 2.4 bo motor 2.8 chyba sporo ssie z baku nie miałem okazji tego sprawdzić ale taką stadninę koników trzeba czymś napoić :) nie wiem jak sprawuje się napęd quarto w audi często są awarie ??

diesle są bardzo zjeżdżone (choć zdążają się perełki) liczniki cofane 350-400 tyś do około 198.000 więc od razu czekał by mnie remont pompy czy turbiny bóg wie czego

Autor:  zegar [ 18.cze.2011 19:45:34 ]
Tytuł: 

jesli chcesz zagazowac, to osobiscie bym wybral 2.8
roznica napewno nieodczuwalna, a napewno wiecej frajdy z jazdy.

owszem, miejsca jest sporo. mam 190 cm wzrostu wiec fotel sporo cofniety, a mimo to przy takim ustawieniu fotela norlmalnie mieszcze sie jeszcze z tylu.

napedu Quattro w ogole sie nie bój, jest praktyczeni bezobslugowy.
moge Ci powiedziec, ze mialem maly wyciek w tylnim moscie, wymiana 3ch zimeringow, zalanie swiezym olejem i dalej smiga, ot tyle z obslugi.
nie spotkalem sie rowniez z przypadkiem na forum, aby komus Q. odmowilo posluszenstwa.
wiec jak Audi to tylko w Quattro :D

co do diesla, rzeczywiscie masz racje...
1.9 Tdi moim zdanie srednio ogarnia to auto,
natomiast 2.5 tdi (skoro masz 19 tys) kupisz zapewne z lat 98-99 wiec bedzie to wersja 150 konna, podejrzewam dosc zmeczona...

Autor:  SNAFI1 [ 24.cze.2011 10:43:00 ]
Tytuł: 

Czy warto kupić przerobionego anglika zagazowany 2.8 quattro cena około 9000
czy sa problemy z rejestracja , ewentualnie inne niedogodności podam link do furki
http://moto.allegro.pl/pilnie-sprzedam-i1671732774.html
pozdrawiam janek

Autor:  Averoes [ 24.cze.2011 11:37:20 ]
Tytuł: 

skrzywiony tył jeszcze o niczym nie świaadczy Osobiście mam identyczne audi tyle że quatrro i dostałęm w dupe passatem że on skasował się łacznie z d4rzwiami bocznymi A u mnie tylko zostało wgniecenie na klapie Na drugi dzien pojechaęłm sprawdzic geometrie i nic nie drgneło ani na milimetr A jeżli chodzi o quattro to kolega ma racje nie ma co się bać a frajda z jazdy szczególnie w zime niesamowita A tza podobną kase 14-15k mońża kupic zarejestrowany w polsce :) chociażby mój :)

Autor:  emge [ 24.cze.2011 11:44:10 ]
Tytuł: 

SNAFI1 napisał(a):
Czy warto kupić przerobionego anglika zagazowany 2.8 quattro cena około 9000
czy sa problemy z rejestracja , ewentualnie inne niedogodności podam link do furki
http://moto.allegro.pl/pilnie-sprzedam-i1671732774.html
pozdrawiam janek

Nie warto, a ten ze zdjęć to paździoch. Dolegliwości do wyboru do koloru, jak robią na handel to wiesz jak jest.

Autor:  zegar [ 24.cze.2011 12:41:06 ]
Tytuł: 

Kolego, moze popatrz na to z tej strony...

"auto" ktrore nam pokazales, po sprowadzeniu i przerobieniu kosztuje 9000zl
wliczajac to zakup, sprowadzenie, przerobienie oraz zysk od sprzedazy.

w PL podobne auto kosztuje okolo 15-17 tysiecy.

to pomysl po jakich kosztach owe "auto" jest zrobione ze sprzedajac je za 9000zl handlarz jeszcze zarabia na nim??!!

co do ostatniego, ktore nam pokazales to popatrz, maska wogole nie jest spasowana, zderzak przed mam wrazenie ze trzyma sie na dwie sruby,
nadkole przednie prawe chyba dziabniete ew cos sie tam przykleilo
drzwi prawe tyle w innym odcieniu
przednie nadkole od kierowcy tez w inny odcien wpada
i te gustowne zielone lusterka to juz mistrzostwo :peace: (chyba ze mam cos ze wzrokiem) :D

naprawde chcialbys czyms takim jezdzic?

Autor:  SNAFI1 [ 24.cze.2011 20:30:33 ]
Tytuł: 

Dziękuje za cenne odpowiedzi dzięki waszym komentarzom dowiedziałem sie bardzo wiele na temat mojej ulubionej marki audi mam pytanie czy we wszystkich A6 C5 były spryskiwacze reflektorów, jeśli nie ma to auto jest prawdopodobnie po dzwonie czy nie ??

Autor:  zegar [ 24.cze.2011 20:40:46 ]
Tytuł: 

spryskiwacze byly montowane razem z reflektorami ksenonowymi.

jesli auto ma fabryczne ksenony, a nie ma spryskow byc moze cos sie z nim dzialo.

Autor:  grisha [ 24.cze.2011 22:13:22 ]
Tytuł: 

SNAFI1, jeżeli interesuje Cię AUDI A6 C5 Avant Tiptronic czarne ośka 2,5TDI 180KM (AKE) ksenon (oczywiscie ze spryskiwaczami) i jak tu piszą "odchwaszczone" (czyli m.in. po regeneracji pompy VP44 i po wymianie wałków i całej ich otoczki)
ps. Możesz poczytać moje posty na tej grupie, to troszke sie o moim autku dowiesz.

EDIT BY KORU Mod Opcja sprzedazy dostepna tylko dla osob z liczba conajmniej 100 postów.

Autor:  SNAFI1 [ 25.cze.2011 22:03:16 ]
Tytuł: 

grisha napisał(a):
SNAFI1, jeżeli interesuje Cię AUDI A6 C5 Avant Tiptronic czarne ośka 2,5TDI 180KM (AKE) ksenon (oczywiscie ze spryskiwaczami) i jak tu piszą "odchwaszczone" (czyli m.in. po regeneracji pompy VP44 i po wymianie wałków i całej ich otoczki)
ps. Możesz poczytać moje posty na tej grupie, to troszke sie o moim autku dowiesz.

kupnem diesla nie jestem zainteresowany , słyszałem ze są problemy z motorami 2.5 tdi podobno remont bardzo kosztowny gdybyś sprzedawał benzynowy to chętnie bym twoje audi zobaczył

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/