.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A4 B7 1.9 tdi 115KM brb] Czy to słaby silnik ? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=111654 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | valgrind [ 08.lip.2011 20:01:55 ] |
Tytuł: | [A4 B7 1.9 tdi 115KM brb] Czy to słaby silnik ? |
Czy ten silnik nie jest za słaby do tego auta (11.2s do setki)? Chodzi mi o przyśpieszenie i elastyczność. Czy po chipie na 140KM @ 320Nm będzie dużo lepiej czy dalej kibel? Czy osiągi są zbliżone do benzyny 1.6? |
Autor: | matysss [ 08.lip.2011 20:20:36 ] |
Tytuł: | |
Nie, nie sa zblizone, lata to duzo lepiej a po programie bedziesz wciagal 2.0 wolnossace. |
Autor: | valgrind [ 08.lip.2011 20:24:26 ] |
Tytuł: | |
Da sie tym wyprzedzać i ruszyć energicznie spod świateł? |
Autor: | mroova81 [ 08.lip.2011 20:33:26 ] |
Tytuł: | |
A co masz na myśli energicznie? Królem szos to i po stu czipach nie będziesz. Nie mniej jednak pewną grupę aut będziesz mógł objeżdżać na tzw "lajcie". Ale nie pytaj mnie co to za grupa. |
Autor: | zioolko [ 08.lip.2011 20:55:37 ] |
Tytuł: | |
mroova81 napisał(a): Ale nie pytaj mnie co to za grupa.
wolnossaki niesportowe do 2 litrów z lat 90 i pewnie nic więcej. 9,10 sekund do setki to mają teraz auta z silnikami 1.2 i podobnymi (fabia, polo). |
Autor: | przemik [ 11.lip.2011 09:35:53 ] |
Tytuł: | |
BRB to dobry silnik. I mozna nim dynamicznie ruszac spod swiatel. To jeden z niewielu silników na "B" sprawiajacych niewiele problemów. |
Autor: | zgredek27 [ 11.lip.2011 10:05:59 ] |
Tytuł: | |
Nie same konie mechaniczne robią robote, popatrz lepiej na moment obrotowy tych diesli ![]() |
Autor: | grejf [ 29.wrz.2011 13:02:57 ] |
Tytuł: | |
Silnik wysmienity. Nie robie chipa, za to przeznacze na dobre zabezpieczenie... Nie jest to slaby silnik, skoro wstaje na pstryk od 1000rpm na 5tce... jest po prostu wersja o okrojonym programie... Helmuty placa podatek od PS. Teraz robia 2.0 TDi 120ps. Co takze odbije sie na wytrzymalosci silnika. 1,2 .vs 1,9TDi? sciganie z pod swiatel... nonsens. 1,9 nadrobi kultura pracy i wieksze silniki i wiertarki, przy codziennej normalnej jezdzie takie jest jego zalozenie... hehehe.. |
Autor: | mroova81 [ 30.wrz.2011 20:14:56 ] |
Tytuł: | |
grejf napisał(a): ...1,9 nadrobi kultura pracy ....
![]() ![]() ![]() |
Autor: | zioolko [ 30.wrz.2011 20:47:55 ] |
Tytuł: | |
grejf napisał(a): 1,2 .vs 1,9TDi? sciganie z pod swiatel... nonsens. 1,9 nadrobi kultura pracy i wieksze silniki i wiertarki
1.2 tsi to nie jest wiertarka. Osobiście wolałbym go od tłukącego się po komorze silnika 1.9 tdi. Pogooglaj jakie obroty przy stałej jeździe z prędkością 120-140 ma ten silniczek (podpowiedź - prawie takie jak silniki V). Do tego dochodzi rasowy dźwięk i mała konsumpcja benzyny (w trasie równa bądź mniejsza niż 1.9 tdi) |
Autor: | mek1 [ 01.paź.2011 14:41:38 ] |
Tytuł: | |
zioolko napisał(a): grejf napisał(a): 1,2 .vs 1,9TDi? sciganie z pod swiatel... nonsens. 1,9 nadrobi kultura pracy i wieksze silniki i wiertarki 1.2 tsi to nie jest wiertarka. Osobiście wolałbym go od tłukącego się po komorze silnika 1.9 tdi. Pogooglaj jakie obroty przy stałej jeździe z prędkością 120-140 ma ten silniczek (podpowiedź - prawie takie jak silniki V). Do tego dochodzi rasowy dźwięk i mała konsumpcja benzyny (w trasie równa bądź mniejsza niż 1.9 tdi) potwierdzam obroty, jeżdże firmową fabią II 1,2tsi 85KM, jak pamiętam na piątym biegu przy 120km/h jest coś niecałe 3000rpm - normalnie jak w dieslu ![]() mała konsumpcja, czy ja wiem? normalna jazda okołomiejska, bez dłuższych tras to około 8L/100, prehistoryczny 1Z przy takiej jeździe spalał jakieś 6,0 1Z kulturą pracy mógł konkurować chyba z ursusem ![]() |
Autor: | matysss [ 01.paź.2011 16:20:12 ] |
Tytuł: | |
3000 obrotow przy 120km/h to raczej sporo porownujac do diesla bo ja mam wtedy 155km/h. |
Autor: | grejf [ 21.lis.2011 18:03:45 ] |
Tytuł: | |
mroova81, co szydzisz ze masz 4,0L? z 1,9 TDi? 8 zaworowego... Nie kazdy ma taka ułanska fantazje, lub go po prostu nie stac. mek1 1Z, to nie BRB ![]() Czy wiertarka? to, ze RPM ma 3t przy 120km/h? to jednak Vka to to nie jest ![]() Czy raczej wiertarka, ze bez krecenia nie ma jezdzenia... i "kultura pracy'' ginie... w 1,4tsi ogolnie myslalem ze duzo mocniej idzie, a tu klops i rozczarowanie... btw: Wole 1,9 TDi które klekocze, ale ma te 295Nm/1,4rpm (nie wspomne np. o chipie) i pali ~5,5 jak silniczek, ktory pod gorke na trasie w 3 osoby bez redukcji ma problem... [ i prosze o czytanie z lekkim zrozumieniem, nie to ze nie podjedzie, tylko ze bez redukcji od 1,3rpm jest kiepsko]... Znam takich co twierdza, ze civic 1,4pb sa b.mocne... dla jednych sa ale przy jakich rpm... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |