.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Chcę kupić Audi A4 B7 lub A3 Sportback https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=111853 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | mateuszdzx [ 18.lip.2011 20:30:36 ] |
Tytuł: | Chcę kupić Audi A4 B7 lub A3 Sportback |
na wstępię witam wszystkich którzy odwiedzili mój temat. chciałbym kupić a4 b7 lub ewentualnie a3 sportback. chcę (chyba) silnik 2.0 TDI lub ewentualnie ten 1.9 TDI ale on chyba nie występuje w automacie. szukając czegoś usilnie jakiś czas temu trafiłem na wątek zapadania, poluzowywania się czegoś w tym silniku 2.0TDI tworzac wielką szkodę - pewnie kojarzycie o co cho. czy to reguła czy raczej pojedynczy wypadek. i jak się ewentualnie przed tym zabezpieczyć? jakie opinie fachowców posiada ten silnik i czy warto nabywać auto z nim?? a może odpuścić sobie automat i poszukać 1.9 116 koni podobno bezawaryjnego? ale to tylko moje przyszpuszcenia wywnioskowane z paru forów o vw/audi. jaki silnik najbardziej polecacie do tych modeli? i ewentualnie z ktorych lat (zeby uniknac jakis bledow wystepujacych w danych latach a wyeliminowanych w kolejnych)?? jesli chodzi o mnie to zalezy mi na mocy w miare. wiec raczej benzyna czy diesel kolo 105km odpadaja. spalanie interesuje mnie do 10l przy spokojnej jezdzie w miescie-pytanie czy da sie takie osiagnac w 2.0 FSI 200KM? jelsi nie to zapomnijmy o tym silniku i przejdzmy do 1.8t 163KM? czy to dobry i wytrzymaly silnik? jak nie to pozostają diesle, ale zeby nie wpedzic sie w koszta.. czy te 2.0 maja dpf? jelsi tak to jakw yglada ich serwis?? czy skrzynia automat to dobry pomysl w tych modelach?? jesli tak to jaka wybrac tiptronic czy multitronic? czy jak a3 czy a4 nie beda miec navi, a radio i klime w górnej cześci panelu to dużej ilości przeróbek wymaga instalacja navi mmi z allegro za ok 1000-1500zł ewentualnie jakiegos zamiennika za 1000zł bo widziałem że są i wygladaja prawie iddentycznie?? czy xenony to rzadkość, lub czy do modeli bez xenonów można zamontować jakąś porządniejszą przeróbkę (nie za 10zł zarówka) bo w nocy naprawdę się męczę. i generalne proszę o info na co zwrócić uwagę, co jest ważne a co nie. i czy cena 40-50tys brutto to realne, znalezć cos interesującego. a może ktoś coś ma na sprzedaż?? potrzebuję tylko f-ry vat 23%. oraz proszę o komentarz poniższych: http://otomoto.pl/audi-a4-C19194009.html http://otomoto.pl/audi-a4-2-0-tdi-serw- ... 59272.html http://moto.allegro.pl/audi-a4-2-0-tdi- ... 99869.html ten trzeci to wogole jakis skladak chyba-na moje oko laika dziwna tapicerka itp, i ta cena.. ![]() dzieki za opinie |
Autor: | Druss [ 18.lip.2011 21:18:59 ] |
Tytuł: | |
1.9 TDI albo jakas benzyna. Przy FSI podobno ziera sie nagar i trzeba to czyscic. EDIT Przywitaj sie : http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89297 |
Autor: | krahs01 [ 18.lip.2011 21:37:16 ] |
Tytuł: | |
kolego nie kupuj 2.0TDi http://www.a6klub.pl/a6-c6-20tdi-proble ... t28061.htm albo tutaj http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ight=piero poczytaj i zmienisz zdanie ![]() ![]() |
Autor: | mateuszdzx [ 19.lip.2011 10:22:00 ] |
Tytuł: | |
dzieki Panowie za odpowiedz i linki do watkow 2.0tdi. wlasnie o ten imbus mi chodzilo, tylko nie potrafilem tego znalezc. teraz wiedze odswierzylem i wiem ze pozostalo mi tylko 1.9tdi 116ph + ewentualnie chip, albo benzyna. tfsi odradzacie ze wzgledu na problemy z bezposrednimy wtryskami, wiec pozostaje mi 1.8T 163ph lub wlasnie 1.9tdi. pytanie ile pali taki 1.8T w automacie i manualu? bo jesli 2 razy więcej niż 1.9tdi z chipem to wole diesla mimo wszystko. i odrazu jest odzwierciedlenie w cenach. takie same egzemplarze jak z linków powyżej tylko z silnikiem 1.9 tdi kosztuja ok. 10tys więcej niz 2.0 tdi.. faktycznie sporo osob zadaje podobne pytania o te 2.0 w b7 itp itd. powiedzmy ze znalazlem sporo rzeczy na forum, ale prosze jeszcze o info jak to jest z tym chipem do 1.9tdi jakie to ma przelozenie na spalanie, serwisowanie itp? jaki koszt przerobki i kogo ze stolicy lub okolic polecacie?? |
Autor: | krahs01 [ 19.lip.2011 14:24:09 ] |
Tytuł: | |
program do autek zależny od tego gdzie i jaki robisz ![]() ![]() Spalanie w 1.8T zależy tez czy będziesz miał ośkę czy quattro. Jeżeli automat to litr więcej jak manual i to samo z napędem, jak quattro to z litr więcej będzie chlał jak oska, ale jak dla mnie to żaden większy wydatek, a w zimę jazda to przyjemność. Co do 1.9TDi z programem to nie pchał bym się w to, ponieważ kolega ma golfa 5 1.9TDi z 115 na 150 i sypie się co chwile ... turbina x2, kolektor, wydech, ostatnio nagle łapa od silnika poszła i prawie pasek rozrządu przecięło ... Słuchaj dużo ludzi jednak pisze i mówi ze w audi z tym motorkiem, nic się nie dzieje, wiec dokładnie nie wiem jak jest z tym silnikiem, ja tylko przekaże to co wiem z mojego doświadczenia ![]() Co do 2.0TDi to poprawili od 2007r. kumpel kupił paska z 2008r. z tym silnikiem i zrobił 220tys i nic się nie dzieje, wiec pewnie coś poprawili, poprzednio miał a4b7 z 05r. i na trasie przy około 140tys wysypało mu się smarowanie silnika, nagle dymek poszedł i powrót na lawecie. Sam zamierzam w tym roku kupić a4 2.0T wiec, jeszcze nie mogę się jakoś dokładnie wypowiedzieć na ten temat ![]() |
Autor: | matysss [ 19.lip.2011 15:56:16 ] |
Tytuł: | |
1.9 TDI to jedna z najlepszych jednostek VAG, zaden madry program nie zrobi mu krzywdy. Kup BKC lub BXE 105km, jedz do Rogala (Mineralna 26, Wa-wa) na soft i zyj szczesliwie. Osiagniesz w granicach 145KM. Moj AWX przejechal na sofcie 170KM 50tys.km a na setupie 211km drugie tyle. Obecny przebieg to 270tys. km, silnik jest jak nowy. 1.8T tez jest super, niestety wiecej pali. Mi A6 1.8t srednio palilo 11-13litrow (wiekszosc miasto) a obecne 1.9TDI jakies 7-8. P.S. W Golfie V nie bylo 115 konnego tdi. |
Autor: | krahs01 [ 19.lip.2011 18:03:03 ] |
Tytuł: | |
tak przepraszam źle napisałem nie 115 a 105 ![]() |
Autor: | mateuszdzx [ 20.lip.2011 08:22:26 ] |
Tytuł: | |
dzękuje za odpowiedzi. nadal więc biorę obie możliwości pod uwagę-fajnie brzmi te 1.8t z quattro ![]() piszecie tez o 1.9tdi 105km, ale takiego nie widzialem. wiekszosc w ogloszeniach b7 to 140km 2.0, lub wlasnie 1.9tdi ale 116km. rozumiem ze on tam samo podatny i przyjazny dla modyfikacji?? |
Autor: | krahs01 [ 20.lip.2011 08:34:02 ] |
Tytuł: | |
ja źle napisałem 1.9tdi są tylko 115 konne, a nie 105 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | jedrekx [ 20.lip.2011 18:20:37 ] |
Tytuł: | |
1.9 tdi 105 ps występuje w A3. odnośnie problemów 2.0 tdi, to w A3 są zupełnie inne silniki. o wiele mniej awaryjne niż np. te w B7. ja swoim A3 2.0 TDI (silnik BMM) jeżdżę 2 lata i absolutnie nic się w aucie nie psuje. teraz kupiłem A5 też 2.0 tdi i mam nadzieję, że będzie równie bezawaryjne co A3 |
Autor: | 8S3 [ 20.lip.2011 19:09:07 ] |
Tytuł: | |
Do codziennej jazdy polecałbym chyba diesla zamiast 1.8T, które może i jest szybkie ale potrzebuje obrotów. Szczerze mówiąc nie rozumiem ogólnego zachwytu nad 1.8T ale może to kwestia indywidualnych wymagań. |
Autor: | matysss [ 20.lip.2011 20:46:47 ] |
Tytuł: | |
W A3 2003+ 1.9 105km w A4 B7, czyli 2004+ 1.9 115km. |
Autor: | Danio [ 21.lip.2011 08:28:06 ] |
Tytuł: | |
Ja posiadam Audi A3 Sportback 1.9 tdi. 105ps. Mogę go polecić. Jest może trochę głośny ale przy tego typu dieslu to normalne. Samochód dobrze się zbiera i do wyprzedania też się nadaje ![]() Średnie spalanie w mieście 7,5 na trasie przy 90-100km/h nawet 4,5 przy 160km/h ok 6,5. |
Autor: | mateuszdzx [ 21.lip.2011 12:39:15 ] |
Tytuł: | |
dziéki panowie. matysss o to wlasnie mi chodzilo. wiadomo ze kazdy ma inne preferencje co do spalania, elastycznosci itp a na podstawie info od Was moge wyciagnac wnioski. |
Autor: | mateuszdzx [ 24.lip.2011 22:29:02 ] |
Tytuł: | |
wiem, ze to spora zmiana w nawiázaniu do tytulu tematu, ale poczytalem posprawdzalem, uznalem ze moge wiecej przeznaczyc itp, wiec mam kolejne pytanie.. co myslicie o tym c6? i czy taka cena jest realna za "nie wrak"?? w koncu sprzedajacy zarzeka sie jak zaden inny ze wszystko ok, gwarancje itp Wink http://otomoto.pl/audi-a6-3-0tdi-quattr ... 93863.html |
Autor: | Frolik [ 25.lip.2011 07:45:43 ] |
Tytuł: | |
O c6 jest dużo tematów - poszukaj, poczytaj. Większosc z silników w nim montowanych to jednostki specjalnej troski. Jak kupisz uzywane a3 czy a4b7 1.9 Tdi to miej odlozone 2-3 tys na pakiet startowy i pierwsze naprawy. Jak kupisz a6 3.0 Tdi (szczególnie takie w okolicach 50 tys zł) to miej odłozone z 10 tys zł na poczatek (kolektory, łancuch rozrzadu itp) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |