.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 15:52:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: a4 2.0 pierwsze auto, prosze mi pomoc czy warto
PostNapisane: 25.lip.2011 23:20:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2011 11:08:20
Posty: 10
tak jak w temacie
chce kupic pierwsze auto, maluszka niewliczam bo to bylo bardzo dawno temu
http://otomoto.pl/show?id=C19829404

niestety mieszkam daleko i niemam czasu jechac teraz z kims znajomym zeby tez spojrzal

powiedzcie mi czy po tych zdjeciach mozecie ocenic czy cos bylo robione, czy warto mi tracic czas i pieniadze zeby jechac i go obejrzec?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a4 2.0 pierwsze auto, prosze mi pomoc czy warto
PostNapisane: 26.lip.2011 07:42:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.sty.2007 13:40:50
Posty: 369
Lokalizacja: pomorskie GKW...
tańszego juz nie było ?? :/ paskudny środek, silnik porażka, a do tego anglik po przekładce....

_________________
B7 A4Q BPW 06' manual 2009 =>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 09:22:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2011 11:08:20
Posty: 10
co z tym srodkiem jest nietak ? wydawalo mi sie ze wyglada calkiem normalnie jak na taki wiek
silnik jak silnik chyba lepszy taki niz blyszczacy jak niepowiem co
a moze mi ktos ocenic czy byl bity lub malowany?
szukam osoby ktora mieszka niedaleko pionkek, radomia lub w poblizu. chetnie zaplace za ogladniecie go, gdyz sam mam bardzo daleko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 09:37:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Daj spokoj.
Za dwie dychy kup sobie dobre B5 - a nie wydumke z anglii..

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 09:44:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2011 11:08:20
Posty: 10
wydumke?

mozesz podac konkretne argumenty?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 09:54:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2007 02:27:33
Posty: 625
Lokalizacja: Grodzisk maz / wawa
Kolego musisz zrozumiec zeby miec pozadne B6 musisz wydac 30-40tys ( jak nie wiecej ) a nie niecale 20... To nie jest reno ze za 2004r zaplacisz 22tys.

Kup starsza wersje A4 ( B5 ), albo A6 ( C5 ) i przynajmniej trafisz na nieprzekladanego.

_________________
Było:
A6 C4 2.5 TDI Avant AAT
Jest :
A8 D2 4.2 pb+lpg
Obrazek
You Need Four Circles On Your Gril


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 10:07:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
podajcie konkrety, o które prosi autor tematu, a nie tylko NIE BO NIE

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 10:35:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2011 11:08:20
Posty: 10
to ze przekladaniec to co to za roznica? w fabryce wkladaja na prawa lub lewa strone jak im leci i do takiego przekladania auto konstrukcyjnie jest juz przystosowane. wiec uwazam ze to jest raczej Panstwa przyzwyczajenie.
a co do ceny to prosze zobaczyc jakie sa ceny aut na zachodzie. w polsce wszystko jest drozsze i takie porownanie nic nie wnosi. a co za tym idzie zadny to argument


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 12:03:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
dzinks0 napisał(a):
to ze przekladaniec to co to za roznica? w fabryce wkladaja na prawa lub lewa strone jak im leci i do takiego przekladania auto konstrukcyjnie jest juz przystosowane. wiec uwazam ze to jest raczej Panstwa przyzwyczajenie.
a co do ceny to prosze zobaczyc jakie sa ceny aut na zachodzie. w polsce wszystko jest drozsze i takie porownanie nic nie wnosi. a co za tym idzie zadny to argument

nie sądzę, aby przekładka została wykonana z jakością montażu fabrycznego i bez drutowania.
Jakości przekładki nie da się ocenić na podstawie zdjęć (no może poza wycieraczkami na szybie :): ), więc większość "kwatków" napotkasz później w trakcie eksploatacji.
Cena jest atrakcyjna i jeśli rekompensuje Ci ww niebezpieczeństwo to kupuj.
Zakładam oczywiście, że pozostałe wyznaczniki stanu auta nie budzą wątpliwości.

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 12:06:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
dzinks0 napisał(a):
to ze przekladaniec to co to za roznica? w fabryce wkladaja na prawa lub lewa strone jak im leci i do takiego przekladania auto konstrukcyjnie jest juz przystosowane. wiec uwazam ze to jest raczej Panstwa przyzwyczajenie.


Wg mnie jest róznica i to duża - w fabryce jak montuja nowe auta to wszystko robią tak jak byc powinno i wszystko działa na 100%.

Auta przekładane w Polsce w warsztacie czy stodole sa robione zazwyczaj niechlujnie, byle jak, po kosztach. Oglądałem w Polsce okolo 10-15 aut przekladanych z anglików. Jak dla mnie zadne nie nadawało się do zakupu.

nie mówie ze nie da sie przełożyc tak zeby było ok - pewnie sie da, ale prawie nikt tego nie robi ze wzgledu na czas i koszty...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 12:15:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
P.S. Jest różnica czy ścianę grodziową da się odkręcić, czy trzeba ją wycinać i później wspawać. Jeśli masz pojęcie o obróbce metali i ich łączeniu, naprężeniach - to znasz odpowiedź.

Ale co tam, kup go jak chcesz, tylko please nie jeździj tymi drogami którymi ja jeżdżę...

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 12:19:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Wyczyściłem wątek z nic nie wnoszących postów. Kolejni spamerzy zostaną uhonorowani ostrzeżeniem :)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 12:20:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.kwi.2008 22:16:10
Posty: 56
Lokalizacja: Bydgoszcz
Rodzaje ścian grodziowych i sposoby ich przerobienia

Ściany grodziowe które trzeba spawać:

Alfa Romeo 156
Audi A6 (C4, C5)
Citroen Berlingo II
Citroen C8 (otwory)
Citroen Jumper
Citroen Xsara Picasso (otwory)
Fiata Doblo I
Fiat Ducato
Fiat Ulysse (otwory)
Ford Focus C-MAX
Ford Mondeo MK2, MK3 (otwory)
Ford Mondeo MK4 (+szyba do wyciągnięcia)
Ford Focus
Ford Fusion
Hondy
Iveco Turbo Daily (otwory)
Jaguar S-Type (otwory)
Jaguar X-Type (otwory)
Lancia Phedra (otwory)
Land Rover Freelander (otwory)
Lexusy
Mazdy
Mercedes W210
Mercedes Sprinter
Mercedes ML (otwory)
Mitsubishi Carisma
Mitsubishi Pajero
Mitsubishi Space Star
Nissana Navara
Nissan Patrol Y61 (otwory)
Nissan Primera P11
Nissan Primera P12
Nissan Terrano II
Opel Astra G II
Opel Combo
Opel Corsa C
Opel Frontera A (otwory)
Opel Frontera B (otwory)
Opel Omega B, BFL
Opel Vectra B
Opel Vectra C
Opel Zafira A
Peugeot 306
Peugeot 807 (otwory)
Peugeot Boxer
Peugeot Partner II
Renault Megane I
Renault Scenic I
Skoda Superb
Subaru Forester
Subaru Impreza
Suzuki Vitara (otwory)
Suzuki Vitara II
SAAB 9-3
Toyoty
Volvo S40
Volvo S80
Volvo V70 do 2007 roku - ściana do cięcia i spawania
Volvo V70 od 2007 roku - ściana z podszybiem do cięcia i spawania + wycięcie szyby
VW Passat B5(+FL)
VW T4

Ściany grodziowe przykręcane na śruby:

Audi A3
Iveco Cargo
Opel Movano
Renault Clio II
Renault Espace III
Renault Express
Renault Laguna I
Renault Laguna II
Renault Megane II
Renault Scenic II
Seat Alhambra
Seat Cordoba
Seat Ibiza
Seat Leon
Seat Toledo
Skoda Fabia II
Skoda Octavia
VW Beattle
VW Bora
VW Golf 3
VW Golf 4
VW Golf 5
VW Passat B6
VW Polo
VW Sharan
VW T5
VW Touran

Ściany grodziowe odklejane:

Fiat Bravo, Brava - ściany do przerobienia (do cięcia - ale nie cała, ale też na klej i śruby)
Opel Omega B i B(FL) (+szyba do wyciągnięcia)

Ściany grodziowe uniwersalne:

Alfa Romeo 166
Audi A4 B6
Audi A6 C6
Audi A8 D2 (ściana praktycznie przystosowana z małymi przelutowaniami aluminiowych wsporników)
BMW E 38
BMW E 39
BMW E 46
BMW E 65
Citroen C5
Iveco Turbo Daily po 99r.
Peugeot 206
Peugeot 307
Peugeot 407
Peugeot 607
Renault Master

Znalezione w necie ,wynika z tego,że w tym konkretnie przypadku niczego sie nie spawa ani nie przykręca.

_________________
A6 C5 Avant TIP 2.4+Lpg Prins 2000r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 13:30:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2011 11:08:20
Posty: 10
macie swoje audi a nie wiecie ze w tym modelu sciany sa uniwersalne ?
ok powrocmy do tematu
czy ktos mi jest w stanie wyjasnic czy po zdjeciach moze poznac czy auto bylo malowane. rozumiem ze w czasie ogledzin mozna lepiej to zauwazyc w miejscach dyskretnych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 14:08:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Slabo spasowane zderzaki z przodu i z tylu o czyms swiadcza. Zdrowe A4 B6 2.0 kosztuje w Anglii 2500 funtow, czyli 11000zl + przerobka i oplaty jakies 7000(bo kolega ostatnio przekladal), trzeba nim jeszcze przyjechac do Polski. Razem prawie 20000zl. Odpowiedz sobie teraz na pytanie, czy wyzej wspomniane Audi jest w dobrym stanie. Pamietaj jeszcze o tym, ze ten egzemplarz ma gaz, czyli kolejne 2000zl. Moim zdaniem ze zdjec mega zlom; wyciagniety z rzeki, pakistanskiego taksowkaza lub salvage. Pozdrawiam

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 16:40:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.kwi.2007 17:31:51
Posty: 783
matys gdzie ty widzisz zle spasowane zderzaki ??
coś mi się wydaje że wy za cenę przekreślacie ten samochód...
Jak ktoś ma blisko niech dla dzinksa oglądnie tą a4 i po sprawie

dla mnie to autko ma dwa minusy
silnik
anglik
Cena trochę to rekompensuje .Ze zdjęć całkiem przyjemny samochód nie jeden za 25- 28 koła gorzej wygląda z zewnątrz i w środku !!!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 17:18:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
matysss napisał(a):
Slabo spasowane zderzaki z przodu i z tylu o czyms swiadcza.


gdzie widzisz slabo spasowane zderzaki??
jesli chodzi Ci o przod od strony pasazera, to podobnie jak w A6C5 zderzak jest jakby 2-u czesciowy, mysle ze jest on wyrwany np gdy auto zjezdzalo tylem z kraweznika dosc wysokiego, zaczepil i zderzak wyskoczyl z zawiasow.

ogolnie sylwetka po zdjeicach ok, ale ta granatowa deska rozdzielcza - dla mnie dyskwalfikuje takie auto....

do autora tematu: jak koledzy pisza wyzej, za taki model w dobrym stanie trzeba zaplacic... napewno nie 20tys zl.

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 22:52:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2008 21:12:22
Posty: 450
Lokalizacja: kuj-pom
Auto: A6 C5 '04
Kierownica i gałka na pewno nie pochodzą od tego auta bo powinny być granatowe tak jak reszta deski :) co do koloru deski to kwestia gustu, jednym się podoba drugim nie. Ewentualnie przy modach ciężko znaleźć części co odczułem na własnej skórze

_________________
Audi A6 C5 2,5 TDI BCZ
Audi A2 1,4 16V AUA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 23:10:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.maja.2010 10:57:33
Posty: 45
Lokalizacja: Raszyn
Janek512 napisał(a):
Kierownica i gałka na pewno nie pochodzą od tego auta bo powinny być granatowe tak jak reszta deski :) co do koloru deski to kwestia gustu, jednym się podoba drugim nie. Ewentualnie przy modach ciężko znaleźć części co odczułem na własnej skórze



wcale to nie jest prawda :) kolega miał a6 c5, i w środku jak kupił nowa z salonu miał ten sam kolor deski i boczków, ale kiera była czarna i gałka tak samo wiec nie zgodzę się z tym :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 23:59:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2011 11:08:20
Posty: 10
rozmawialem dzis z facetem i wprost mi powiedzial ze do wymiany jest czujnik oleju i w niedlugim czasie napinacz łańcuszka napędzającego wałki.
mozecie mi powiedziec jaki to jest koszt?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: