.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
a4 2.0 pierwsze auto, prosze mi pomoc czy warto https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=111996 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | dzinks0 [ 25.lip.2011 23:20:23 ] |
Tytuł: | a4 2.0 pierwsze auto, prosze mi pomoc czy warto |
tak jak w temacie chce kupic pierwsze auto, maluszka niewliczam bo to bylo bardzo dawno temu http://otomoto.pl/show?id=C19829404 niestety mieszkam daleko i niemam czasu jechac teraz z kims znajomym zeby tez spojrzal powiedzcie mi czy po tych zdjeciach mozecie ocenic czy cos bylo robione, czy warto mi tracic czas i pieniadze zeby jechac i go obejrzec? |
Autor: | arkadio70 [ 26.lip.2011 07:42:04 ] |
Tytuł: | Re: a4 2.0 pierwsze auto, prosze mi pomoc czy warto |
tańszego juz nie było ?? ![]() |
Autor: | dzinks0 [ 26.lip.2011 09:22:13 ] |
Tytuł: | |
co z tym srodkiem jest nietak ? wydawalo mi sie ze wyglada calkiem normalnie jak na taki wiek silnik jak silnik chyba lepszy taki niz blyszczacy jak niepowiem co a moze mi ktos ocenic czy byl bity lub malowany? szukam osoby ktora mieszka niedaleko pionkek, radomia lub w poblizu. chetnie zaplace za ogladniecie go, gdyz sam mam bardzo daleko |
Autor: | przemik [ 26.lip.2011 09:37:17 ] |
Tytuł: | |
Daj spokoj. Za dwie dychy kup sobie dobre B5 - a nie wydumke z anglii.. |
Autor: | dzinks0 [ 26.lip.2011 09:44:33 ] |
Tytuł: | |
wydumke? mozesz podac konkretne argumenty? |
Autor: | Druss [ 26.lip.2011 09:54:16 ] |
Tytuł: | |
Kolego musisz zrozumiec zeby miec pozadne B6 musisz wydac 30-40tys ( jak nie wiecej ) a nie niecale 20... To nie jest reno ze za 2004r zaplacisz 22tys. Kup starsza wersje A4 ( B5 ), albo A6 ( C5 ) i przynajmniej trafisz na nieprzekladanego. |
Autor: | BiLu [ 26.lip.2011 10:07:57 ] |
Tytuł: | |
podajcie konkrety, o które prosi autor tematu, a nie tylko NIE BO NIE |
Autor: | dzinks0 [ 26.lip.2011 10:35:59 ] |
Tytuł: | |
to ze przekladaniec to co to za roznica? w fabryce wkladaja na prawa lub lewa strone jak im leci i do takiego przekladania auto konstrukcyjnie jest juz przystosowane. wiec uwazam ze to jest raczej Panstwa przyzwyczajenie. a co do ceny to prosze zobaczyc jakie sa ceny aut na zachodzie. w polsce wszystko jest drozsze i takie porownanie nic nie wnosi. a co za tym idzie zadny to argument |
Autor: | BiLu [ 26.lip.2011 12:03:17 ] |
Tytuł: | |
dzinks0 napisał(a): to ze przekladaniec to co to za roznica? w fabryce wkladaja na prawa lub lewa strone jak im leci i do takiego przekladania auto konstrukcyjnie jest juz przystosowane. wiec uwazam ze to jest raczej Panstwa przyzwyczajenie.
a co do ceny to prosze zobaczyc jakie sa ceny aut na zachodzie. w polsce wszystko jest drozsze i takie porownanie nic nie wnosi. a co za tym idzie zadny to argument nie sądzę, aby przekładka została wykonana z jakością montażu fabrycznego i bez drutowania. Jakości przekładki nie da się ocenić na podstawie zdjęć (no może poza wycieraczkami na szybie ![]() Cena jest atrakcyjna i jeśli rekompensuje Ci ww niebezpieczeństwo to kupuj. Zakładam oczywiście, że pozostałe wyznaczniki stanu auta nie budzą wątpliwości. |
Autor: | Frolik [ 26.lip.2011 12:06:45 ] |
Tytuł: | |
dzinks0 napisał(a): to ze przekladaniec to co to za roznica? w fabryce wkladaja na prawa lub lewa strone jak im leci i do takiego przekladania auto konstrukcyjnie jest juz przystosowane. wiec uwazam ze to jest raczej Panstwa przyzwyczajenie.
Wg mnie jest róznica i to duża - w fabryce jak montuja nowe auta to wszystko robią tak jak byc powinno i wszystko działa na 100%. Auta przekładane w Polsce w warsztacie czy stodole sa robione zazwyczaj niechlujnie, byle jak, po kosztach. Oglądałem w Polsce okolo 10-15 aut przekladanych z anglików. Jak dla mnie zadne nie nadawało się do zakupu. nie mówie ze nie da sie przełożyc tak zeby było ok - pewnie sie da, ale prawie nikt tego nie robi ze wzgledu na czas i koszty... |
Autor: | adiaudi [ 26.lip.2011 12:15:21 ] |
Tytuł: | |
P.S. Jest różnica czy ścianę grodziową da się odkręcić, czy trzeba ją wycinać i później wspawać. Jeśli masz pojęcie o obróbce metali i ich łączeniu, naprężeniach - to znasz odpowiedź. Ale co tam, kup go jak chcesz, tylko please nie jeździj tymi drogami którymi ja jeżdżę... |
Autor: | martab99 [ 26.lip.2011 12:19:18 ] |
Tytuł: | |
Wyczyściłem wątek z nic nie wnoszących postów. Kolejni spamerzy zostaną uhonorowani ostrzeżeniem ![]() |
Autor: | robroy67 [ 26.lip.2011 12:20:33 ] |
Tytuł: | |
Rodzaje ścian grodziowych i sposoby ich przerobienia Ściany grodziowe które trzeba spawać: Alfa Romeo 156 Audi A6 (C4, C5) Citroen Berlingo II Citroen C8 (otwory) Citroen Jumper Citroen Xsara Picasso (otwory) Fiata Doblo I Fiat Ducato Fiat Ulysse (otwory) Ford Focus C-MAX Ford Mondeo MK2, MK3 (otwory) Ford Mondeo MK4 (+szyba do wyciągnięcia) Ford Focus Ford Fusion Hondy Iveco Turbo Daily (otwory) Jaguar S-Type (otwory) Jaguar X-Type (otwory) Lancia Phedra (otwory) Land Rover Freelander (otwory) Lexusy Mazdy Mercedes W210 Mercedes Sprinter Mercedes ML (otwory) Mitsubishi Carisma Mitsubishi Pajero Mitsubishi Space Star Nissana Navara Nissan Patrol Y61 (otwory) Nissan Primera P11 Nissan Primera P12 Nissan Terrano II Opel Astra G II Opel Combo Opel Corsa C Opel Frontera A (otwory) Opel Frontera B (otwory) Opel Omega B, BFL Opel Vectra B Opel Vectra C Opel Zafira A Peugeot 306 Peugeot 807 (otwory) Peugeot Boxer Peugeot Partner II Renault Megane I Renault Scenic I Skoda Superb Subaru Forester Subaru Impreza Suzuki Vitara (otwory) Suzuki Vitara II SAAB 9-3 Toyoty Volvo S40 Volvo S80 Volvo V70 do 2007 roku - ściana do cięcia i spawania Volvo V70 od 2007 roku - ściana z podszybiem do cięcia i spawania + wycięcie szyby VW Passat B5(+FL) VW T4 Ściany grodziowe przykręcane na śruby: Audi A3 Iveco Cargo Opel Movano Renault Clio II Renault Espace III Renault Express Renault Laguna I Renault Laguna II Renault Megane II Renault Scenic II Seat Alhambra Seat Cordoba Seat Ibiza Seat Leon Seat Toledo Skoda Fabia II Skoda Octavia VW Beattle VW Bora VW Golf 3 VW Golf 4 VW Golf 5 VW Passat B6 VW Polo VW Sharan VW T5 VW Touran Ściany grodziowe odklejane: Fiat Bravo, Brava - ściany do przerobienia (do cięcia - ale nie cała, ale też na klej i śruby) Opel Omega B i B(FL) (+szyba do wyciągnięcia) Ściany grodziowe uniwersalne: Alfa Romeo 166 Audi A4 B6 Audi A6 C6 Audi A8 D2 (ściana praktycznie przystosowana z małymi przelutowaniami aluminiowych wsporników) BMW E 38 BMW E 39 BMW E 46 BMW E 65 Citroen C5 Iveco Turbo Daily po 99r. Peugeot 206 Peugeot 307 Peugeot 407 Peugeot 607 Renault Master Znalezione w necie ,wynika z tego,że w tym konkretnie przypadku niczego sie nie spawa ani nie przykręca. |
Autor: | dzinks0 [ 26.lip.2011 13:30:27 ] |
Tytuł: | |
macie swoje audi a nie wiecie ze w tym modelu sciany sa uniwersalne ? ok powrocmy do tematu czy ktos mi jest w stanie wyjasnic czy po zdjeciach moze poznac czy auto bylo malowane. rozumiem ze w czasie ogledzin mozna lepiej to zauwazyc w miejscach dyskretnych |
Autor: | matysss [ 26.lip.2011 14:08:49 ] |
Tytuł: | |
Slabo spasowane zderzaki z przodu i z tylu o czyms swiadcza. Zdrowe A4 B6 2.0 kosztuje w Anglii 2500 funtow, czyli 11000zl + przerobka i oplaty jakies 7000(bo kolega ostatnio przekladal), trzeba nim jeszcze przyjechac do Polski. Razem prawie 20000zl. Odpowiedz sobie teraz na pytanie, czy wyzej wspomniane Audi jest w dobrym stanie. Pamietaj jeszcze o tym, ze ten egzemplarz ma gaz, czyli kolejne 2000zl. Moim zdaniem ze zdjec mega zlom; wyciagniety z rzeki, pakistanskiego taksowkaza lub salvage. Pozdrawiam |
Autor: | Przemysław [ 26.lip.2011 16:40:36 ] |
Tytuł: | |
matys gdzie ty widzisz zle spasowane zderzaki ?? coś mi się wydaje że wy za cenę przekreślacie ten samochód... Jak ktoś ma blisko niech dla dzinksa oglądnie tą a4 i po sprawie dla mnie to autko ma dwa minusy silnik anglik Cena trochę to rekompensuje .Ze zdjęć całkiem przyjemny samochód nie jeden za 25- 28 koła gorzej wygląda z zewnątrz i w środku !!! |
Autor: | zegar [ 26.lip.2011 17:18:22 ] |
Tytuł: | |
matysss napisał(a): Slabo spasowane zderzaki z przodu i z tylu o czyms swiadcza.
gdzie widzisz slabo spasowane zderzaki?? jesli chodzi Ci o przod od strony pasazera, to podobnie jak w A6C5 zderzak jest jakby 2-u czesciowy, mysle ze jest on wyrwany np gdy auto zjezdzalo tylem z kraweznika dosc wysokiego, zaczepil i zderzak wyskoczyl z zawiasow. ogolnie sylwetka po zdjeicach ok, ale ta granatowa deska rozdzielcza - dla mnie dyskwalfikuje takie auto.... do autora tematu: jak koledzy pisza wyzej, za taki model w dobrym stanie trzeba zaplacic... napewno nie 20tys zl. |
Autor: | Janek512 [ 26.lip.2011 22:52:53 ] |
Tytuł: | |
Kierownica i gałka na pewno nie pochodzą od tego auta bo powinny być granatowe tak jak reszta deski ![]() |
Autor: | krahs01 [ 26.lip.2011 23:10:31 ] |
Tytuł: | |
Janek512 napisał(a): Kierownica i gałka na pewno nie pochodzą od tego auta bo powinny być granatowe tak jak reszta deski
![]() wcale to nie jest prawda ![]() ![]() |
Autor: | dzinks0 [ 26.lip.2011 23:59:32 ] |
Tytuł: | |
rozmawialem dzis z facetem i wprost mi powiedzial ze do wymiany jest czujnik oleju i w niedlugim czasie napinacz łańcuszka napędzającego wałki. mozecie mi powiedziec jaki to jest koszt? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |