rookie napisał(a):
1) Wymienione tylne lampy (nie oryginalne)
tez bym sobie takie sprawil jakbym miale pare $$$ wolnych,
rookie napisał(a):
Może i wróżbici ale:
2) Spasowanie linii drzwi i błotnika(z jednej i drugiej strony)
3) Odcienie lakieru błotników i drzwi
Wskazują ze tył był robiony na 90 % resztę 10% zostawiam na bajki handlarzy:)..
2) mam takie samo, ze lekko odstaja ku dolowi, a bity wcale nie byl.
3) kolor srebrny w tych A6 tak sie mieni od slonca, ze z ktorej strony bys nie spojrzal, to cos do czegos nie pasuje odcieniem.
rookie napisał(a):
numerom roczników szyb .
a jesli sie potlrzaskala to co? bity?
rookie napisał(a):
tył MÓGŁ być walony.
walenie to mi sie z czym innym kojarzy
rookie napisał(a):
Śmiać ci się chce , a tymczasem większość naszego rynku to samochody polepione z 2 i oby tylko (...)
ano chce chcce
Rookie - z Twoim optymizmem ze kazde "walone" nie pojechalbym nawet po poloneza.
Odnosze wrazenie, ze kazde auto zaprezentowane w "kupujemy OOOO"
jesli wyglda dobrze, to znaczy, ze odmalowane wyklepane itd.
Jesli przebieg jest maly, to napewno na bank skrecony trzy razy.
Mnie osobiscie sie podoba, sam mam koloru "srebrzastego" i wiem ze odcienie nigdy sie nie zejda na sloncu.
Drzwi z tylu tak samo mi odstaja, a t owcale nie swiadczy o wypadkowej przeszlosci, a na dodatek stoi na 20" felusiach, mi udalo sie tylko 19'' upchnac.