.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2025 11:50:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi Cabrio czy warto kupić?
PostNapisane: 02.wrz.2011 21:52:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Cześć.
Chciałem kupić Audi 80 Cabrio jako drugie auto w rodzinie i się zastanawiam czy to dobry pomysł.
Auto miało by służyć ok 10-15lat.
Silnik 2.0 lub 2.3(chociaż bardziej 2.3) bez gazu.
Zastanawiam się czy na tym dużo stracę a może zarobię?
Przebieg max 4000 km rocznie więc chyba za dużo nie będę musiał wkładać w eksploatację:)
Interesują mnie egzemplarze do 95r.
Czy warto się pchać w takie auto?
Proszę o wasze opinie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2011 12:56:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
Pewnie że warto.Jeżeli tylko Ci się podoba i masz kasę to nie ma nadczym się zastanawiać.Stracić napewno noe stracisz a myślę że wręcz odwrotnie.Za 15 lat to auto będzie miało około 30 lat więc będzie już pełnoprawnym zabytkiem.Znając życie będzie tych aut mało i miejmy nadzieją że pozostaną tylko te którymi zajmą się fascynaci modelu.Tak od siebie podpowiem Ci żebyś kupował auto jaknajbardziej zbliżone do oryginału i takie też je zachował gdyż tylko takie zabytki osiągają dobre ceny.Auta zeszmacone i skundlone nie cieszą się już takim zainteresowaniem wśród kolekcjonerów.Napewno będzie to dobra inwestycja kapitału.I szukałbym auta z silnikiem 2.6 lub 2.8 przy tym przebiegu co będziesz robił nie zje Cię finansowo a przyjemność z jazdy V6 jest bezcenna.

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2011 13:03:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Warto tylko nie z silnikiem 2.0 bo to nie jedzie. :> 2.3 NG to minimum. Jak na taki okres zostanie to bedzie tracic na wartosci, to normalne. Przed zakupem trzeba sprawdzic dach jego mechanizm wraz z uszczelkami. Czesci eksploatacyjne sa tanie ale nie wszystkie. Do minusow to halas z otoczenia podczas jazdy z otwartym dachem i spaliny samochodow w korku, bardziej sie je odczuwa. Po za tym to rozne smieci i papierki w środku wrzucane do zaparkowanego auta przez zazdrosne osoby. W sloneczne dni koniecznie czapka z daszkiem na glowę bo to takie darmowe solarium wiec zartów nie ma. Jechales kiedys Cabrio ? jak nie to sie przejedz i dopiero potem podejmuj decyzje. Koniec tematu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2011 13:56:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10361
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Cabrio sprawdza się jako 3 samochód w domu,silniki tylko V6, fotele tylko skóra, model najlepiej po pierwszym lifcie,(chyba że komuś podobają się te dziwne graty od porsche) wiatrołap obowiązkowy,klima mile widziana (nieraz na trasie już się chce zamknąć dach), dach obowiązkowo sprawny mechanicznie, obicie to nie taki znowu kosmos koszt 1500-1700pln, reszta wszystko tak samo jak w starej 80-ce, no może nie licząc kosztów oświetlenia.Ogólnie wóz idealny do plątania się w koło komina, na wczasy by mi się nie chciało nim telepać, huk ciasno, powietrze gra,kufra nie ma ...ot i tyle.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2011 15:18:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2006 12:14:06
Posty: 112
Lokalizacja: Janikowo k Inowrocławia
KORU napisał(a):
Jak na taki okres zostanie to bedzie tracic na wartosci, to normalne.


Nie rób scen.To auto ma ogromne szanse zostać tzw. autem kultowym choćby ze względu że było to pierwsze audi cabrio.Swoją drogą w wielu kręgach fascynatów marką już jest jak i wiele innych modeli z kółkami na grillu.Przykład V8.Ważne żeby było dopieszczone wychuchane.

_________________
Tomek
A6 C4 2.6 quattro b/g 1994 było
100 C3 2.2 b/g 1991 było
100 C3 1.8 b/g 1990 było
80 B3 2.0 b/g 1991 bylo
80 B2 1.6 b/g 1980 bylo
90 B2 2.2 b/g 1985 bylo
100 C3 2.0 diesel 1984 bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2011 18:47:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Dzięki chłopaki za odpowiedź, ku woli ścisłości, interesuje mnie tylko oryginał lub prawie oryginał bez przeróbek i taki ma pozostać.
Na trasy mam inne auto w kombi więc cabrio tylko wokół komina i to z prędkościami do 90km/h :D
Silnik 2.0 brałem pod uwagę tylko pod względem mniejszego ubezpieczenia, prosty i tani w obsłudze i mało pali.
Raczej będę szukał 2.3 ze względu na gang silnika.
Jeżeli ktoś jeszcze chciałby podzielić się swoją opinią to chętnie poczytam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: