Witam,
chciałbym prosić Was o pomoc i wskazówki w sprawie realnych możliwości konwerski zadbanych, oryginalnych UrQuattro z kier. po prawej stronie importowanych z Wielkiej Brytanii.
Co kilka miesięcy pojawiają się ogłoszenia sprzedaży takich aut i wg. sprzedających są w niezłej formie + szczegółowa dokumentacja techniczna + historia jest ich atutem.
Ponieważ kilka miesięcy temy moją uwagę zwróciło takie auto, pozwoliłem sobie poprosić o rekomendację kolegę zNiemiec, który od kilku lat prowadzi stronę poświęconą UrQiuatrro. I(Ralf Wiesner prowadzący
http://www.audiurquattro.de/).
Ralf ogólnie zwrócił uwagę, że auta RHD czyli z kierownicą po prawej stronie,
nigdy nie będą dobrymi bazami do budowania rajdówek/konwersji do LHD.
Tracą na oryginalności - ok. Ale czy należy spodziewać się więcej komplikacji\
utrudnień przy konwersji na LHD?
Chciałbyym prosić doświadczonych kolegów z forum, żeby pomogli mi właściciwie zinterpretować słowa Ralfa.
Czy ktoś ma doświadczenia z przeróbką UrQuattro?Czy dostosowanie UrQuattro do ruchu w Polsce, i udziału w imprezach poświęconych samochodom zabytkowym wymaga tylko drobnych zmian, czy rzeczywiście jest to poroniony pomysł.
Temat wrócił, bo pojawiło się kolejne interesujące ogłoszenie:
http://otomoto.pl/audi-quattro-quattro-turbo-intercooler-C20739038.html
Będę wdzięczny za rozsądne i otrzeźwiające rady/uwagi.