.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 19:44:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5] 2,7 biturbo zamiast 2,8 30v
PostNapisane: 13.paź.2011 23:18:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2011 23:10:56
Posty: 3
Witam. Mam zamiar kupic audi a4 b5 2,8 30v (193KM) quattro. W przyszłości jednak chciał bym sie nim troszke pobawic i wrzucic silnik 2,7 biturbo i tu pojawia sie moje pytanie a mianowicie czy silnik 2,7 biturbo (265KM) quattro bedzie pasowac w miejsce silnika 2,8 30v (193KM)? Czy jednak beda potrzebne jakies przerobki w mocowaniu?
Z góry dziekuje za odpowiedz :)

EDIT by KORU MOD Poprawiono pisownię


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2011 23:30:06 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Kup od razu S4 z tym silnikiem. Po co sie pozniej bawic w przekladki.
Wydaje mi sie ze przy takim swapie mocowanie motoru to najmniejszy problem.

PS
Aha pisze się "quattro".... pamietaj o tym.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2011 23:38:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2011 23:10:56
Posty: 3
sory za pomyłke :)
jak narazie nie stac mnie na s4
czyli jak chciał bym zmienic silnik na 2,7 biturbo to powinienem wsadzic go bez problemu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2011 23:48:18 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Kolaga wyżej dobrze napisał - szukaj S4 lub kup A4. Pojeździj, sprzedaj, dołóż kasę i kup mocniejsze auto. Wstawienie silnika to nie problem, teoretycznie to ta sama buda i silnik wejdzie, ale możesz mieć mnustwo nieprzewidzianych gratów do wymiany jeśli będziesz chciał to zrobić porządnie - silnik, wiązki, komputer, plastiki, filtry i masa dupereli wokół. Może się okazać, że skrzynia będzie plug@play, ale przełożenia będą inne niż w skrzyniach, które wychodziły z 2.7,
warto byłoby też podkręcić hamulce na sprawniejsze, na okiełznanie bestii, itp.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2011 06:46:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Sam silnik z osprzetem to koszt ok 5-6tyś, a gdzie robota i jakieś niespodzianki, które zwsze się zdarzają przy takich modach. Musisz być przygotowany na koszty utrzymania 2.7T, jesli się coś wysra powaznego do koszty są spore.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2011 07:56:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
dolicz jeszcze różnicę w cenie późniejszej odsprzedaży swapowanej a4 i s4.

_________________
XC90 T6
C70 2.0T
Dodge Magnum 3.5
royal star 1300 tour de lux
mała rzecz a cieszy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2011 14:34:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Teraz można zdrową S4 wyrwać za ok 20k - sprzedający są skorzy do negocjacji bo teraz są cięzkie czasy na sprzedaż turbobenzyny, więc moim zdaniem kupno teraz 2,8 za pewnie ok 15k i później zabawa w swap nie ma sensu, bo koszty będą nieporównywalnie większe. Pożycz od cioci albo weź kredyt i kupuj od razu eSę :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2011 23:19:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2011 23:10:56
Posty: 3
No to teraz juz ogarniam temat. Dziekuje wszystkim za poswiecenie uwagi.
Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: