.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

S6 C4 2.2T Lublin - zna ktoś?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=114148
Strona 1 z 2

Autor:  Mabrothrax [ 16.lis.2011 08:52:49 ]
Tytuł:  S6 C4 2.2T Lublin - zna ktoś?

Zna ktoś to autko?

http://otomoto.pl/audi-s6-quattro-nowy- ... 45983.html

pozdr.

Autor:  Zagor [ 16.lis.2011 09:45:35 ]
Tytuł: 

Auto z Twojego miasta, 3-cie zdjęcie - Lubelski Klub Audi - i chyba na dole niestety nie te oczy - www.audiklub.pl :)

Autor:  Mabrothrax [ 16.lis.2011 09:47:25 ]
Tytuł: 

Wiem, że z mojego. Na LKA nie ma tego auta na forum, musiało być tam kiedyś przed zmianą bazy - ponad to, to forum jest martwe.

Przejadę się tak czy siak - ale liczyłem, że ktoś może zna właściciela itd. Bo auto stoi w komisie.

Autor:  czekereke [ 16.lis.2011 12:43:05 ]
Tytuł: 

forum LKA jest prawie martwe faktycznie. Ni cholery nie przypominam sobie takiego samochodu w perspektywie bodaj 4 lat znajomosci z LKA... Ale na zdjeciach trzeba przyznać ze wyglada na wartą co najmniej obejrzenia.

Autor:  pawelec [ 16.lis.2011 13:15:27 ]
Tytuł: 

auto byłe klubowe z LKA.
na LKA jest wątek o tym aucie, więc pozwoliłem sobie przekleić najważniejsze rzeczy.

A tak w ogóle, to dziś sobie zerknąłem na auto, bo byłem przejazdem w Lublinie.
Powiem tylko tyle, że ja, jako były użytkownik takiego auta, którym jeździ teraz brat odpuściłbym sobie ten egzemplarz.
Nie będę się rozpisywał, dlaczego, bo za dużo by tego było, ale tak z grubsza:

- całe malowane,
- gaz nie spełnia swojej roli w pełni, jest źle zamontowany. Oczywiście właściciel ma odmienne zdanie, więc nie dyskutowałem. W dodatku nie jest nowy, był zamontowany wcześniej a w tym roku wbili go w dowód...
- zużycie opon wskazuje na wręcz rajdową jazdę...
- hamulce takie sobie, z tyłu chyba świeże klocki.
- głowica do remontu (pobiera oliwę) - sam koszt porządnej uszczelki pod głowice ok.300PLN

Swoja drogą, jak trzeba użytkować auto, by zajeździć turbo?
Nawet nie zrobiłem jazdy próbnej, nie było dla mnie sensu, tym bardziej, że cena jest zbyt wysoka i nie adekwatna do stanu auta A i przy jeździe próbnej by coś jeszcze wyszło
Właściciel się jarał, że sporo ludzi pyta o auto, więc życzyłem mu szybkiej sprzedaży

Zaznaczam, że to są moje prywatne spostrzeżenia, komuś może się podobać i kupi



Silnik kopci na niebiesko, nie cały czas (chyba), ale po odpaleniu, lub gdy pracuje na jałowym biegu i damy gazu (pewnie 2 do 4L na 10000km trzeba dolać)
Cewek nie sprawdzisz w sensie "jak długo pochodzą". Można tylko wzrokowo stwierdzić, czy motor nie był nadmiernie przegrzewany - znaczy się przegrzana cewka "zmienia barwę", stan okablowania cewek też dużo mówi, no i fajki - nie mogą być sparciałe i spękane, guma musi być elastyczna i miękka...
W tym aucie nie zgłębiałem tego tematu, gdyż odpadło w przedbiegach, szkoda kasy, chyba, że dać tak 10-12tysi i z 5-7 tysia poświęcić na wstępne "odchwaszczenie auta"

Autor:  Mabrothrax [ 16.lis.2011 13:17:38 ]
Tytuł: 

Dzięki wielkie kolego !

Autor:  czekereke [ 16.lis.2011 17:35:26 ]
Tytuł: 

No to z gościa był taki klubowicz ze nikt nie widzial...
Nie wiem tylko co autor ma na mysli mowiąc że głowica pobiera oliwę albo że hamulce takie sobie... nic konkretnego. Poniekąd też dziwne jest dla mnie, że 2 litry oleju na 10000 to dla autora dużo... Wazne ze watpliwosci jest na tyle duzo ze jest sie nad czym zastanawiać.

Autor:  lucas3512 [ 16.lis.2011 19:18:42 ]
Tytuł: 

czekereke napisał(a):
No to z gościa był taki klubowicz ze nikt nie widzial...
Nie wiem tylko co autor ma na mysli mowiąc że głowica pobiera oliwę albo że hamulce takie sobie... nic konkretnego. Poniekąd też dziwne jest dla mnie, że 2 litry oleju na 10000 to dla autora dużo... Wazne ze watpliwosci jest na tyle duzo ze jest sie nad czym zastanawiać.


Ja oglądałem to auto i to moje słowa.
Napisałem też, że to moje osobiste spostrzeżenia, więc możesz podjechać i wyrobić swoje zdanie - masz bliżej niż ja :):

U nas w rodzinie takie auto jeździ już 4 lata, więc wiem mniej więcej co może go boleć. Pobiera oliwę, a skoro uważasz, że około 2L/1000km, to mało to gratulacje.
W silniku 4.2 V8 1L/1000km to norma, nie w tym :|

W naszym zmieniliśmy uszczelniacze, turbo jest oryginalne i auto spala 0,5L ale na 10tyś. km, nie na 1tyś :):

Hamulce takie sobie, bo według mnie szału nie ma, po prostu do ogarnięcia.

Lewarek lata jak "żyd po pustym sklepie", nie ma swojej sztywności, wszystkie drzwi "chlapią jak wrota do stodoły", a na oponach są wręcz poprzeczne starcia, co świadczy właśnie o "torowej jeździe".

Jak już pisałem 10-max12 tyś za auto, reszta na odchwaszczenie, choć nie wiadomo, jak pomalowane, czy lakier nie będzie schodził płatami :):

To moje zdanie, moje wnioski, dla mnie auto nie warte pieniędzy...

Nie rozumiem jednego - jesteście z Lublina, a ciężko wam podjechać obejrzeć auto. Ja posadziłem dupsko w którąś niedzielę i tak po prostu pojechałem 100km by spojrzeć na furacza i gdyby był wart ceny, już by tam nie stał :):

Autor:  pawelec [ 16.lis.2011 19:22:58 ]
Tytuł: 

1l na 1000? czy na 10000?
poprawcie pisownie, pózniej bedzie czas na rzucanie mięsem :peace:

Autor:  lucas3512 [ 16.lis.2011 19:26:43 ]
Tytuł: 

pawelec napisał(a):
1l na 1000? czy na 10000?
poprawcie pisownie, pózniej bedzie czas na rzucanie mięsem :peace:


Napisałem dobrze, coś nie zrozumiałe jest? Nie wiem, gdzie Ty tu "mięso" widzisz i co Twoja wypowiedź wnosi do tematu i kto tu powinien poprawić pisownię :banghead:

Autor:  pawelec [ 16.lis.2011 19:32:26 ]
Tytuł: 

jeden pisze o 10000, drugi zrozumial 1000km. o to mi chodzi.
nie wal mocno, bo czółko będzie boleć ;)

Autor:  czekereke [ 16.lis.2011 19:43:58 ]
Tytuł: 

Tak jak pisałem, wg mnie 2 litry na 10 tyś km (tak jak pierwotnie napisałeś wiec się tak nie pyrgaj) nie jest niczym strasznym, w uturbionym (nie młodym) samochodzie eksploatowanym zgodnie z jego przeznaczeniem (nie mowie o torze itp.) Mam na myśli spalanie oleju + ew drobne wycieki ktore sie zdarzają, a nie "pobieranie oleju przez głowicę" cokolwiek by to nie znaczyło :): Hamulce... w niemal każdym używanym samochodzie musisz ogarnąć. Nie zmienia to faktu, że zgadzam się z Tobą że samochod moznaby kupić za dyszkę po to by w niego inwestować - Ty go widziałeś LIVE a nie ja ;)

PEACE :peace:

Autor:  lucas3512 [ 16.lis.2011 20:28:13 ]
Tytuł: 

Reasumując - Nie wiem, ile oleju pobiera, gdyż z wiadomych względów niemożliwe jest tego sprawdzenie przy kupnie :peace:
Domniemam, po oparach niebieskiego obłoczku wydobywającego się z wydechu, że bierze go sporo (powiedzmy 1L/1tyś.km), w końcu turbo ma po regeneracji, więc oliwy tędy nie bierze - chyba, że regeneracja taka jak gadka sprzedającego, bo w komisie z nim właśnie gadałem.

Poczekajcie troszkę, niech mu wysoka samoocena troszkę spadnie, to puści auto za te 10-12tyś.

Wiem jak ciężko znaleźć zadbana eSkę, gdyż takich przeważnie nikt nie sprzedaje...
Dziwi mnie jednak fakt, że tego typu auta, przy obecnych cenach paliw, poszły ostatnio w górę :|

PEACE :piwo:

Autor:  gitmar [ 16.lis.2011 23:28:19 ]
Tytuł: 

lucas3512 napisał(a):
W silniku 4.2 V8 1L/1000km to norma, nie w tym :|



Wypraszam sobie takie brednie, ja tyle nie musiałem dolewać nawet na 10 tys.km :): :peace:

Autor:  czekereke [ 17.lis.2011 00:16:58 ]
Tytuł: 

nie wiem jak w 2.2T - niech wlasciciele się wypowiedzą, ale obłoczek na zimnym silniku lub przy dobrym pałowaniu przy zmianie biegu zazwyczaj oznacza nic więcej jak uszczelniacze zaworowe. Może to w przypadku 2.2T powinno sie nazywać "aż" - nie wiem nie miałem. Ale jesli obłoczek jest cały czas i jest niebieściańki to jest raczej koniec tego silnika wiec samochód jest warty tyle co pozostałe jego graty. Tak mi sie zdaje mocno upraszczając, chyba że się mylę wiec prosze mnie poprawić ;) Szkoda bo jak w rzeczywistości i mechanicznie wyglądałaby tak jak na foto - byłaby dobra eSa

Autor:  Mabrothrax [ 17.lis.2011 06:35:05 ]
Tytuł: 

Spoko, jestem z Lublina, ale szkoda mi czas tracić na jakiegoś paździocha jak mogę na forum zapytać - po to jest :-)

Autor:  wujek_maciej [ 17.lis.2011 13:50:12 ]
Tytuł: 

ale jak można taki beznadziejny zderzak z przodu założyć? jakieś dziwne progi (moim zdaniem nie pasują do tego auta) a wlew gazu to mistrzostwo :d

Autor:  lucas3512 [ 17.lis.2011 20:44:48 ]
Tytuł: 

Mabrothrax napisał(a):
Spoko, jestem z Lublina, ale szkoda mi czas tracić na jakiegoś paździocha jak mogę na forum zapytać - po to jest :-)


Spoko, po to jest... A tak się zdarzyło, że ktoś oglądał :peace:

"wujek-maciej", zderzak jest ori, ale, że trudno do niego kratki ori dostać, to gościu wyciął poprzeczki i doczepił stalową siatkę, która "live" jest beznadziejna :banghead:
Progi doklejane (nakładki), reszta - no comment :):

Autor:  Pawlo [ 17.lis.2011 21:10:51 ]
Tytuł: 

lucas3512 napisał(a):
Mabrothrax napisał(a):
Spoko, jestem z Lublina, ale szkoda mi czas tracić na jakiegoś paździocha jak mogę na forum zapytać - po to jest :-)


Spoko, po to jest... A tak się zdarzyło, że ktoś oglądał :peace:

"wujek-maciej", zderzak jest ori, ale, że trudno do niego kratki ori dostać, to gościu wyciął poprzeczki i doczepił stalową siatkę, która "live" jest beznadziejna :banghead:


Faktycznie, bardzo cieżko dostać te kratki. :peace:

Cena nowej ori w aso to +/- 60 - 70 zł.

I tu jest ewidenty przykład jak ludzie PL-u dbaja o eSki a potem czyta sie debilne wypowiedzi na forum że AEL C4 jest wiecej wart od eSki c4 :/

Dla potomnych.
Lewa 4A0807345N cena w gajosie 70,05 zł
Prawa 4A0807346C cena j/w
Centralna 4A0807683D cena w gajosie 93,12 zł

Ceny dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy bez rabatu

Wracając do tematu :d

http://www.audiklub.org/club/car/363.html

Autor:  lucas3512 [ 17.lis.2011 21:27:39 ]
Tytuł: 

Pawlo napisał(a):
Dla potomnych.
Lewa 4A0807345N cena w gajosie 70,05 zł
Prawa 4A0807346C cena j/w
Centralna 4A0807683D cena w gajosie 93,12 zł

Ceny dla zwykłego zjadacza chleba z ulicy bez rabatu


Chodziło mi, że są dostępne, ale "za drogie"...

Pamiętaj, że niektórych "stać na krowę, ale nie stać na łańcuch" :peace:

Stąd się biorą później takie ulepy :|

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/