.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[A6 C5] Zapytanie co do egzemplarza https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=114280 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Dymian [ 22.lis.2011 21:47:05 ] |
Tytuł: | [A6 C5] Zapytanie co do egzemplarza |
Witam Poszukiwania A6 C5 dla kolegi chwilowo zatrzymały się na danym egzemplarzu: http://otomoto.pl/audi-a6-a6-recaro-s-l ... 19079.html W pełni świadomości wybrany został model 2.5v6- także tą str modelu sobie drodzy koledzy darujcie;) PYTANIA: po pierwsze primo zapytanie co do sposobu zasilania- czy ten model jest na pompie czy na pompowtryskach? po drugie primo czy ogólnie ten egzemplarz jest wart uwagi według was? Pozdrawiam |
Autor: | Janek__22 [ 22.lis.2011 22:05:53 ] |
Tytuł: | |
Ogólnie auto w miare ładne , fajnie wyposażone a siedzenia normalnie klasa , mi osobiście bardzo się podobają takie Recaro ![]() ![]() |
Autor: | przemik [ 22.lis.2011 23:25:12 ] |
Tytuł: | |
Ten silnik jest zasilany pompą wtryskową VP 44 |
Autor: | zegar [ 23.lis.2011 09:06:50 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5] Zapytanie co do egzemplarza |
dymian1987 napisał(a): po pierwsze primo zapytanie co do sposobu zasilania- czy ten model jest na pompie czy na pompowtryskach? po drugie primo czy ogólnie ten egzemplarz jest wart uwagi według was? pytajac o to, nie jestes chyba do konca swiadom budowy silnika (czyt. kosztow naprawy) ogolnie, ladny, fajnie wyposazony.... sam mam taki, 2.5ake Q. T. raczej jestem zadowolony, tylko do mistrza oszczwednej jazdy to auto nie nalezy... Janek__22 napisał(a): jak by taki był na prawde to kupił bym te auto nawet za 30tyś .
no wez przestan.... |
Autor: | Druss [ 23.lis.2011 09:33:15 ] |
Tytuł: | |
To ja sie podczepie pod temat i sie zapytam o coś, na zdjeciu z licznikiem ma pokazane na FIS'ie że serwis za 7,5k km, czy można tą inspekcje samemu przeprowadzić z VAG'iem ? Każde C5, D2 itp mają takie coś ? Co się stanie jak przekroczy się te 7,5k ? |
Autor: | zegar [ 23.lis.2011 09:42:25 ] |
Tytuł: | |
mozna vagiem, ustawiasz nawet za ile km ma byc nastepny serwis. sprawdzilem na C5, w D2 to nei wiem. a jak mina te kilometry, to po odpaleniu silnika zaswici Ci sie "SERViCE" i po paru sekundach zgasnie. |
Autor: | Druss [ 23.lis.2011 09:51:19 ] |
Tytuł: | |
Dzieki zegar, fajny bajer, fajny. |
Autor: | przemik [ 23.lis.2011 10:03:13 ] |
Tytuł: | |
No fajny... ja mam wszystkie inspekcje wylaczone... bo tylko klopot z resetowaniem. |
Autor: | Druss [ 23.lis.2011 10:16:38 ] |
Tytuł: | |
Wszystkie inspekcje ? to jakie sa i od czego ? |
Autor: | emge [ 23.lis.2011 10:59:43 ] |
Tytuł: | |
Duża i mała ![]() |
Autor: | Frolik [ 23.lis.2011 11:26:58 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5] Zapytanie co do egzemplarza |
zegar napisał(a): Janek__22 napisał(a): jak by taki był na prawde to kupił bym te auto nawet za 30tyś . no wez przestan.... Dlaczego? Audi Tdi z tego roku z przebiegiem ponizej 200 tys km to przeciez wielki rodzynek! Jeszcze fajnie wyposazone quattro, jesli byłoby bezwypadkowe, lub malowane 1-2 elementy, to myślę ze spokojnie warto by zapłacic te 30 tys zł. Dobre C4 AEL chodzą po 15-17 tys zł... a tutaj auto 5-6 lat młodsze i za 22 tys zł? Cos na prawdę tanie te A6... Zreszta starczy spojrzeć jakie A6 po 2000 roku za 5 tys euro mozna kupic w Niemczech... |
Autor: | zegar [ 23.lis.2011 12:32:32 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5] Zapytanie co do egzemplarza |
Frolik napisał(a): Dobre C4 AEL chodzą po 15-17 tys zł... a tutaj auto 5-6 lat młodsze i za 22 tys zł? Cos na prawdę tanie te A6... a nei wiesz dlaczego? bo AELa tankujesz i jezdzisz, a w 2.5tdi od C5 non stop sie slyszy, VP44, wtrysk sterujacy, walki, hydraulika, rozrzad a naprawy sa liczone w tysiacach. niestety... emge napisał(a): Duża i mała
![]() Mala to ta olejowa, mozna ją skasowac tymi dwoma guziorkami od ustawiania godziny i resetowania dziennego przebiegu Duza wymaga podpiecia kompa Ale jak wylaczyc ją calkowicie to nie wiem ![]() |
Autor: | Frolik [ 23.lis.2011 13:26:09 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5] Zapytanie co do egzemplarza |
zegar napisał(a): Frolik napisał(a): Dobre C4 AEL chodzą po 15-17 tys zł... a tutaj auto 5-6 lat młodsze i za 22 tys zł? Cos na prawdę tanie te A6... a nei wiesz dlaczego? bo AELa tankujesz i jezdzisz, a w 2.5tdi od C5 non stop sie slyszy, VP44, wtrysk sterujacy, walki, hydraulika, rozrzad a naprawy sa liczone w tysiacach. niestety... W Niemczech dobre C5 2.5 Tdi z lat 2002-2003 widzialem nawet po 9-10 tys euro. Są też oczywiście takie po 4-5 tys euro. Jak sądze te z gornej granicy cenowej długo nie beda miec zadnych problemów technicznych. Kazdy kupuje co lubi i na co go stać. |
Autor: | mek1 [ 23.lis.2011 13:59:34 ] |
Tytuł: | |
sprzedający pisze o oryginalnym lakierze, a nie mogę dostrzec na prawym nadkolu tył przeźroczystej foli zabezpieczającej lakier (lewy też nie widać) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |