.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.kwi.2025 21:02:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 80\90 b3 2.3 q czy warto się w takie coś pchać
PostNapisane: 18.sty.2012 22:52:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
jak z dostępnością części ? jak to daje radę z lpg ile realnie pali przy normalnej jeżdzie , jakie są koszty naprawy kompletnego zawieszenia , tak mnie naszło na alternatywę dla s6 c4 ,od biedy co lepsze aad czy ng upatrzyłem sobie jedno ogłoszenie sprzedawca pisze ,że to 80 b3 q 100kw czyli 136 km pojemność 2.3 auto z 90r czyli był jakiś swap albo jakimś cudem wylądował tam nf seryjnie http://img1.classistatic.com/cps/kj/110 ... i5_20.jpeg
http://img1.classistatic.com/cps/kj/110 ... 91_20.jpeg
http://img1.classistatic.com/cps/kj/110 ... nh_20.jpeg
mi to wygląda na 90

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 80\90 b3 2.3 q czy warto się w takie coś pchać
PostNapisane: 19.sty.2012 01:26:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Blacha = wieczysta gwarancja na brak rudego
Zawieszenie = do naprawy za grosze
Motor = najgorsza opcja (mechaniczny wtrysk) i wymaga mądrego łba coby toto poustawiać.
Quattro = porządne z torsenem i blokadami.
136 KM = starszy NG bez katalizatora , nowszy miał 133 KM z katem.
Ogólnie można brać i swapować na TDI albo na coś w stylu 4,2 ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 80\90 b3 2.3 q czy warto się w takie coś pchać
PostNapisane: 19.sty.2012 01:51:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
to białe coś ma klimę 4xel lusterka 4x grzane dupy ,nie wiem jak blacha bo nie ma zdjęć ,jakie tam powinno być ciśnienie oleju na zimnym i ciepłym o ile zegar nadal działa ,jak wygląda sprawa z zaadoptowaniem innego silnika ,chodzi mi o ekonomiczne quattro poza tym silnikiem to fajny setup ale cena coś mocno okazyjna

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 80\90 b3 2.3 q czy warto się w takie coś pchać
PostNapisane: 19.sty.2012 02:09:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Brać,nie pytać o ile cena ocsyluje <4 kPLN ... :D
Cokolwiek by tam siedziało ti fajna opcja do upalania zimą ... ;)
Jeśli klima działa ... brałbym bez zastanowienia ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 80\90 b3 2.3 q czy warto się w takie coś pchać
PostNapisane: 19.sty.2012 02:26:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
Baskecior napisał(a):
Brać,nie pytać o ile cena ocsyluje <4 kPLN ... :D
Cokolwiek by tam siedziało ti fajna opcja do upalania zimą ... ;)
Jeśli klima działa ... brałbym bez zastanowienia ;)

1500 zł muszę zadzwonić czy jest bo dzisiaj za póżno znalazłem ,od klimy mam specjalistę co robi mi za free

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 80\90 b3 2.3 q czy warto się w takie coś pchać
PostNapisane: 19.sty.2012 07:16:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
mariuszj0808 napisał(a):
jakie tam powinno być ciśnienie oleju na zimnym i ciepłym o ile zegar nadal działa


Na zimnym jak najwięcej (w zimie 5bar), a na ciepłym 1,8-2,2.

Używaj znaków interpunkcyjnych, bo ciężko się czyta ;)

Jak blacha zdrowa to za taką kasę brać.
Co do mechanicznego wtrysku - owszem, jest pałowanie się straszne jak nie działa i wymaga regulacji, ale daje się wyregulować, a też nie wszystkie regulacji wymagają na szczęście.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 80\90 b3 2.3 q czy warto się w takie coś pchać
PostNapisane: 19.sty.2012 08:09:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Jak to auto było użytkowane tylko na lpg i widziało benzyne od święta to mogą być niesppodzianki, co tam oprócz składu mieszanki można jeszcze poustawiać? :) Ciśnienia w rozdzielaczu ustawi pewnie kilka osób w Polsce. Jak auto się sprawdzi to można przerobić na elektorniczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 80\90 b3 2.3 q czy warto się w takie coś pchać
PostNapisane: 19.sty.2012 08:45:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
no i się sprzedało poszukamy dalej

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: