.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
A6 1.8T z pruszkowa, pytania https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=115546 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kuxi [ 01.lut.2012 13:17:31 ] |
Tytuł: | A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
witam.jestem nowy na forum i liczę że czegoś się od Was nauczę ![]() Znalazłem a6 1,8T na allegro : http://moto.allegro.pl/sprzedam-audi-a6-515234227-pruszkow-i2084343066.htmli tu pojawiają się moje pytania : 1. czy eksploatacja tego auta jest droga? 2. Czy warto się w nie "pchać"? 3.Jak z awaryjnością? 4.Jak te silniki znoszą gaz? ewentualnie czy ktoś ma jakieś dojście do zadbanego autka ? Mogę dać za autko do 14 tysięcy - niestety tylko tyle bo mam chwilowo inne wydatki.Fajnie było by mieć w takim autku gaz. |
Autor: | Simpson [ 01.lut.2012 13:23:29 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
1. nie droższa niz passata, sporo części tych samych. 2. jak osiągi wystarczają to czemu nie 3. nie ma problemu jeśli auto nie jest zapuszczonym padłem po spotkaniu z drzewem 4. dobrze, pod warunkiem ze sekwencja |
Autor: | kuxi [ 01.lut.2012 13:27:13 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
Dzięki za poprawę tematu , postaram się dokładnie przeanalizować sposób zamieszczania postów w poszczególnych działach. Na co w tym modelu Audii zwracać uwagę przy zakupie? |
Autor: | zegar [ 01.lut.2012 13:31:23 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
1. Jak Simpson napisal 2. Jest sporo wieksze, oraz bardziej komfortowe niz Pasek wiec zmiany na lepsze. 3. Wiekszych problemow brak, zalezy od poprzedniego drivera 4. - Czy te felgi na aucie to sa od najnowszego modelu A6 ? |
Autor: | MielewskiPoland [ 01.lut.2012 13:36:04 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
@up. Tak, od najnowszego. Mój sąsiad miał identyczne 17' w jego A6, z tym że trochę obdrapane. A co, kusi Cię?? ![]() |
Autor: | kuxi [ 01.lut.2012 13:37:23 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
w tym modelu jest wielowahaczowe zawieszenie? bo w passacie taka impreza kosztowała mnie 2 kafle ;/ podoba mi się taki wóz - passata mam na full opcji w TDI , tutaj troszkę uboższa wersja ale cóż zrobię jak mi się podoba ;p |
Autor: | martab99 [ 01.lut.2012 13:39:27 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
Tu będzie Cie kosztowało tyle samo- to praktycznie to samo zawieszenie. |
Autor: | kuxi [ 01.lut.2012 13:41:53 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
a jakaś alternatywa bez wielowahacza? bo to słaby punkt tych autek ;/ |
Autor: | martab99 [ 01.lut.2012 13:45:28 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
A dlaczego słaby? Za kwotę o której wspomniałeś masz już oryginalny komplet Lemfordera na którym zrobisz 80-100k km. Kluczem do sukcesu jest słowo ORYGINALNY ![]() |
Autor: | kuxi [ 01.lut.2012 13:49:39 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
Ja wiem że to klucz ale w ciągu ostatniego czasu wpakowałem do passata zawieszenie Lemfordera właśnie , rozrząd , filtry , oleje + regeneracja turbiny i kosztowało mnie to 4 tysiące. nie chciałbym przerabiać tego raz jeszcze w a6 właśnie - a nie oszukujmy się że za 14 tysięcy kupie owy ideał jak mój passat teraz na orginale ![]() |
Autor: | zegar [ 01.lut.2012 13:56:20 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
MielewskiPoland napisał(a): @up. Tak, od najnowszego. Mój sąsiad miał identyczne 17' w jego A6, z tym że trochę obdrapane. A co, kusi Cię?? ![]() Wlasnie.... myslalem nad 20" w polerce na wisone, ale zobaczylem teraz na C5 i mam mieszane uczucia... kuxi napisał(a): w tym modelu jest wielowahaczowe zawieszenie? bo w passacie taka impreza kosztowała mnie 2 kafle ;/ tutaj komplet nowego ORGINALENGO zawieszenia Lemfordera kosztuje 1500 zl koszt wymiany wg warsztatu. martab99 napisał(a): na którym zrobisz 80-100k km. Kluczem do sukcesu jest słowo ORYGINALNY ![]() A moze nawet wiecej? Lemforder szedl na pierwszy montaz, a zawieszneie wymienia sie srednio po 200 kkm. Wiec jesli ten zestaw Lemforera (do kupienia w sklepie) jest tym samym co na pierwszym montazu, to pewnie zapomnisz o zawieszeniu na zawsze ![]() |
Autor: | kuxi [ 01.lut.2012 14:02:28 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
a jak ze spalaniem takiego autka na benzynie oraz gazie? podróżuje ktoś? w passacie orginał poleciał po 208 tys kilometrów ale koledzy w a4 wymieniali już 2x w ciągu 4 lat (około 70tys zrobione) na orginale. Kolejna kwestia że ja nie wiedzialbym czy warto kupić czy nie bo aż takiej wiedzy nie posiadam a do Pruszkowa mam 400km. Jest ktoś kumaty z okolicy aby obadać za mnie - za jakąś dobrą flaszeczkę oczywiście? |
Autor: | MielewskiPoland [ 01.lut.2012 14:59:53 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
zegar napisał(a): MielewskiPoland napisał(a): @up. Tak, od najnowszego. Mój sąsiad miał identyczne 17' w jego A6, z tym że trochę obdrapane. A co, kusi Cię?? ![]() Wlasnie.... myslalem nad 20" w polerce na wisone, ale zobaczylem teraz na C5 i mam mieszane uczucia... ) Patrząc na te zdjęcia, stwierdzam, że w realu wyglądają ładniej ![]() ![]() |
Autor: | rookie [ 02.lut.2012 21:48:46 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
Moje zdrowe a6 1.8t kombi spalało średnio Pb 11l/100km. LPG sekwencja Landi Renzo sprawuje mi sie wyśmienicie spala 13l/100 w mieście żadnych kłopotów z instalką. Przy ostrzejszej jeździe wciągnie Ci nawet do 15L/100Km, ale to juz musisz go męczyć. |
Autor: | Frolik [ 03.lut.2012 11:33:48 ] |
Tytuł: | Re: A6 1.8T z pruszkowa, pytania |
kuxi napisał(a): Ja wiem że to klucz ale w ciągu ostatniego czasu wpakowałem do passata zawieszenie Lemfordera właśnie , rozrząd , filtry , oleje + regeneracja turbiny i kosztowało mnie to 4 tysiące. nie chciałbym przerabiać tego raz jeszcze w a6 właśnie - a nie oszukujmy się że za 14 tysięcy kupie owy ideał jak mój passat teraz na orginale ![]() jak dofinansowales Passata na 4 tys zł, to nie warto Ci sie go teraz pozbywac. W tym A6 koszty w przeciagu roku też zapewne przekroczą 4 tys zł. Nie licz ze ktos robil zawieszenie w aucie przed sprzedażą. Pojezdzij Passatem jeszcze kilka lat i wtedy zmien na A6. A6C5 za 14 tys nie bedzie ideałem to wiadomo i mzoe kryc sporo niespodzianek. Dobrze tylko ze ma prosty sprawdzony i trwały silnik, a nie fatalne 2.5 tdi. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |