.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

A8 D3 bez pneumatyki
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=116056
Strona 1 z 1

Autor:  kuczi3 [ 07.mar.2012 00:11:31 ]
Tytuł:  A8 D3 bez pneumatyki

Witam,

Po 4 latach jazdy S6 C5 w koncu przyszedl czas na zmiane 4kółeczek na nowsze.
Po kolejnym wieczorze spedzonym na forach i odrzucaniu kolejnych modeli/silników na placu boju pozostał A8 D3 4,2 NIE FSI.
Z tego co czytalem to dosyc czestym problemem jest pneumatyczne zawieszenie.
Czy A8 D3 występuje wogóle bez pneumatyki ?

z gory dzieki za odp

pzdr

Autor:  2rafal7 [ 07.mar.2012 07:42:22 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

Z tego co wiem nie występuje bez pneumatyki, ale ona nie sprawia dużo problemów, natomiast jak cos sie stanie to jest kosztowna w naprawie (jeden miech w ASO chyba coś ok. 6tys). Szukaj oczywiście 4.2 bez fsi i przed liftem (moim zdaniem przed liftem ładniejsza). Ogólnie autko w śrdoku mega dobrze wykonane, skóra na fotelach jest pancerna, wnętrze w nocy wygląda dosłownie jak w samolocie :D. Ja osobiście się zakochałem w tym modelu, ale potrzebowałem kombi i kupiłem C6.

Autor:  kuczi3 [ 07.mar.2012 08:34:06 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

jakie C6 kupiles ? Przeciez w tej budzie nie ma podobno "normalnych" silników...

Autor:  hubos21 [ 07.mar.2012 08:42:36 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

są trzy normalne 2.4 V6, 4.2 bez FSi i 3.0 TDi po 2008

Autor:  kuczi3 [ 07.mar.2012 08:50:03 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

2,4 - za maly
4,2 - na łańcuchu ktory moze w kazdej chwili pokazac pazurki
3,0 tdi po 2008 - nie lubie klekotów

Autor:  Frolik [ 07.mar.2012 08:58:02 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

Bardzo dobry silnik w c6 to 2.0 TDI CR, od 2009 roku. Mocny, oszczędny i bezawaryjny.

Autor:  Simpson [ 07.mar.2012 09:01:21 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

Frolik napisał(a):
Bardzo dobry silnik w c6 to 2.0 TDI CR, od 2009 roku. Mocny, oszczędny i bezawaryjny.

A co on ma wspólnego z A8 D3?

Autor:  Frolik [ 07.mar.2012 09:07:34 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

Kolega pytał o silniki w c6. Dyskusja zeszła na silniki stosowane w tym modelu - poruszony był równiez 2.4, którego przeciez nie ma w d3.

Autor:  zegar [ 07.mar.2012 12:37:56 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

Duzego pola do popisu to nie masz. 4.2 bez fsi to krotko byl w D3 w pierwszym egzemparzach z malym grilem.
Na aukcjach sa wszystkie "bezwypadkowe" a przebieg w granicach stu paru tysiecy tez budzi watpliwosci...

Autor:  Frolik [ 07.mar.2012 13:38:22 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

zegar napisał(a):
4.2 bez fsi to krotko byl w D3 w pierwszym egzemparzach z malym grilem.
Na aukcjach sa wszystkie "bezwypadkowe" a przebieg w granicach stu paru tysiecy tez budzi watpliwosci...


W Niemczech i na Zachodzie ogólnie, benzynowe A8d3 z malym grillem rzadko kiedy mają poniżej 300 tys km przejechane. Interesowałem sie tym segmentem aut, ale nie sledziłem polskiego rynku, tylko głównie Niemcy i Włochy. Wiele jest benzynowych A8 dobijających do 500 tys km. Piszę o egzemplarzach w cenach do 13-14 tys euro. W okolicach powyzej 16-17 tys euro trafiają się bardzo fajne sztuki A8d3 z nieduzymi przebiegami (w okolicach 200 tys km). Ale to wychodzi prawie 80 tys zł za samochód z lat 2002-2004. Nikt w Polsce chyba tyle nie da.

Autor:  hubos21 [ 07.mar.2012 14:27:31 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

Pierwsze D3 mają prawie 10lat więc ile mają mieć przepraszam przebiegu? Zegar tyka, lata lecą za 5 lat już na takiego nawet AC już nie kupisz, poza tym 300tyś na klasyczne V8 to niezbyt duże jak 4 cylindórwka potrafi przejechać 3 razy tyle

Autor:  zegar [ 07.mar.2012 15:31:36 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

Masz cos do zegara? :diabel:

A na powaznie, zobacz auta z zachodu, tam 10cio letnie fury maja +/- 150 tys. Dlatego nie robmy z naszych sasiadow takich swietych, ze jak z zachodu to juz napewno przebieg bedzie ori.

http://www.autoscout24.pl/ListGN.aspx?v ... 629&flzh=1

Autor:  hubos21 [ 07.mar.2012 16:00:24 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

na pewno są jakieś wyjątki ale mało kto płaci pół bańki za auto żeby stać non stop w korku albo rozbijać się po marketach, A8ki kulają trasy i moga mieć 300 000tyś przelotu a środek jak nowy i silnik w niezłej kondycji, małe mieszczuchy z litrowym silnikiem mogą mieć 100tyś przebiegu po 10 latach

Autor:  Frolik [ 07.mar.2012 19:07:07 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

hubos21 napisał(a):
Pierwsze D3 mają prawie 10lat więc ile mają mieć przepraszam przebiegu? Zegar tyka, lata lecą za 5 lat już na takiego nawet AC już nie kupisz, poza tym 300tyś na klasyczne V8 to niezbyt duże jak 4 cylindórwka potrafi przejechać 3 razy tyle


Owszem, świeta prawda. Podpisuje sie obiema rękami pod tym.

Moj post mial jednak co innego na celu: odniesienie sie do faktu ze w Polsce wiekszosc A8d3 ma przebieg 150-200 tys km, bedac jednoczesnie 20% tanszymi od niemieckich odpowiednikow z przebiegami 300-400 tys km.


Samochod to nie tylko silnik, szczegolnie w wypadku takich aut jak A8. Zgadzam sie ze silnikowi, jesli poprawnie eksploatowany to pół miliona km i wiecej nie straszne.


Swoją drogą, widzialem w Niemczech sporo A8 z uszkodzonymi skrzyniami i awariami elektroniki, w niskich cenach. Niskich jak na Niemcy oczywiscie :)

Autor:  hubos21 [ 07.mar.2012 19:17:34 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

bo niemcowi padnie skrzynia to jedzie do ASO a jak usłyszy cene to już ma dość :d

Znajomy mechanik naprawia jednemu gościowi samochody, które przywozi z niemiec z silnikiem w częściach, jakiś niemiec-fachowiec wyciąga zaczyna naprawiać później zaczynają się schody nie wie co robić, może za drogo wychodzi i takie przywożą do polski, silnik osobno i jeszcze w częściach :peace:

Autor:  badyl [ 07.mar.2012 19:54:20 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

pneumatyki się nie bój zawiecha jest bardzo dobrze skonstruowana i dopracowana zdarzają się przypadki awarii miechów ale bardzo żadko jedyne co jeszcze może się posypać to kompresor koszt regeneracji 700 zł używka 900 zł ( sam mi piardnął kompresorek i taki używany zapodałem pompuje jak nowy :diabel: ) lub można od mietka s klasy zapodać nowy 1200 zł około jest praktycznie identyczny jak oryginalny zresztą też tej samej firmy Vabco :D w aso to koszt 5 tyś :galy:

Autor:  2rafal7 [ 07.mar.2012 21:01:59 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

kuczi3 napisał(a):
jakie C6 kupiles ? Przeciez w tej budzie nie ma podobno "normalnych" silników...


3.0tdi 240km 2010r

Autor:  rafala6 [ 07.mar.2012 23:48:12 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

2rafal7 napisał(a):
kuczi3 napisał(a):
jakie C6 kupiles ? Przeciez w tej budzie nie ma podobno "normalnych" silników...


3.0tdi 240km 2010r

Rafał wiesz może czym różnią się motory 232KM,a 240KM w C6.

Autor:  2rafal7 [ 08.mar.2012 07:43:34 ]
Tytuł:  Re: A8 D3 bez pneumatyki

rafala6 napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
kuczi3 napisał(a):
jakie C6 kupiles ? Przeciez w tej budzie nie ma podobno "normalnych" silników...


3.0tdi 240km 2010r

Rafał wiesz może czym różnią się motory 232KM,a 240KM w C6.


W kwestii mocy to chyba sprawa innej mapy, natomiast od strony rozrządu ponoć zmieniło się dużo i ten jest całkowicie bez awaryjny, czas pokaże, ale mam taką nadzieje. Na razie dzida opór i nic sie nie dzieje :peace:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/