smola2 napisał(a):
Ja np. przez dwa lata u siebie w AKE (a4) wymieniłem tylko pokrywę zaworów.
Na nic nie ma reguły ALE - nic nie zmieni faktu, że o te silniki trzeba wyjątkowo dbać.
Trzeba było potrzymać dłużej, z pewnością byś się przekonał
Mój dobry znajomy kupił 5 lat temu A8 z tym silnikiem, nieświadomy niczego...
Wyjątkowo dbał o auto, na nic nie żałował i co... w zeszłym roku się sypło
Wsadził 5koła w remont motorowni, zrobił wszystko na tip top, to się skrzynia odezwała...
Sąsiad 2 lata temu kupił takie A6 C5 za 29koła, teraz za 15 nikt nie chce kupić
I dlaczego? przecież to takie "dobre" silniki są

To nic, że sprzedaje, bo mu mechanior powiedział, by gonił auto szybko, bo góra siada, a on nie ma już zdrowia do auta...
Mało kogo stać na to, by zrobić kompletny remont góry po załóżmy 250tkm za porządne pieniądze. Każdy jeździ, aż się wysra i tyle...
Tego typu opinie z powietrza się przecież nie biorą
Poza tym zostało już napisane, czego się można spodziewać w tych pieniądzach...
Najgorsze w tym wszystkim jest to, że ludzie nadal myślą, że kupią super auto za nieco ponad 10k i będą się cieszyć bezawaryjną jazdą

A z tymi swapami, to już po całości pojechaliście
Pchać się w C5 z 2,5TDI V6, a jak się motor sypnie, to szukać 1,9 lub inny i przekładać... No na takiej rzeźbie, to można tylko zyskać

I jeszcze te zdjęcia w aukcji, w pełni oddające urok tego auta
