.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi Allroad 2,5 tdi v6 , 2002r. 180 km. https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=117412 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | adiaudi [ 23.maja.2012 20:02:17 ] |
Tytuł: | Re: Audi Allroad 2,5 tdi v6 , 2002r. 180 km. |
Jest tego sporo: search.php |
Autor: | przemik [ 23.maja.2012 20:05:54 ] |
Tytuł: | Re: Audi Allroad 2,5 tdi v6 , 2002r. 180 km. |
Słabością tego auta jest silnik i zawieszenie... reszta w szukajce... grejf mial chyba taką fure jesli się nie myle.... |
Autor: | rk07554 [ 24.maja.2012 12:14:14 ] |
Tytuł: | Re: Audi Allroad 2,5 tdi v6 , 2002r. 180 km. |
Allroad, tym bardziej z AKE, to fura specjalnej troski. W motorze wałki, w zawieszeniu miechy i kompresor. Rzeczy nietanie w naprawie. Na temat v6 tdi zostało napisane na forum absolutnie wszystko. Na temat allroada trochę mniej ale był na forum, ktoś kto postawił auto na pneumatycznym zawieszeniu z USA za bardzo przyzwoite pieniądze ( 3 albo 4 kpln). Tak poza wszystkim allroad to kapitalne auto, ale rozważałbym opcję 2,7 z manualną skrzynią. |
Autor: | grejf [ 25.maja.2012 12:39:42 ] |
Tytuł: | Re: Audi Allroad 2,5 tdi v6 , 2002r. 180 km. |
Michu, wszystko trzeba zrobić zeby nie wejść w gów... 1. diagnostyka kompletna. 2. wyciagnac ori przebieg (VCDS EDC15) i zanalizować co było robione paragony/Vin, bo jesli bylo, to nawet 300tkm nie jest straszne...jesli nie bylo wymieniane to co pada wraz z przebiegiem to straszne... ![]() Co do kosztów eksploatacji, jesli np. juz MASZ logi które zrobisz, lub ktoś (kompletne)+ kompresor i samo poziomowanie i tu Ci Panowie zinterpretują czy jezdzi, czy umiera mozna powiedziec wówczas wiecej... bo jedne jezdza do dzis i ok, drugie sa skarbonkami. Cena miechów gdyby nie klopot z wysyłką na Sląsk do regeneracji, ktora jest ok 500zl/szt Kompresor od 1,4k... Walki hydraulika to lekka loteria/ zmiany oleii LongLive co 30tkm, co 15tkm ok.. do tego dochodza oczywiste uwarunkowania eksploatacji bylego wlasciciela w ogromnej mierze i bylych mechanikow.... brak odpowietrzenia pompy wtrysk, której to nie robi 80%. Po sred 50-100tkm mozesz szykowac na regeneracje, a czy Ty na nia trafisz to arch. X. Koszty czesci spore + robocizna to V6 (wyjazdy silnikiem za kazdym razem gdy sie cos stanie, lub serwis rozrzad pompy, alternator)... Wiekowe autka i przeloty maja juz dosyc duze, wiec co mialy zaoszczedzic na dieslu juz to zrobily. to nie rzedowka 1.9TDi, ktora zeanimujesz po 500tkm za 2t.. Wiec szukal bym 2.7BT z malym prawdziwym przebiegiem manuala z 2004r. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |