.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi Allroad 2,5 tdi v6 , 2002r. 180 km.
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=32&t=117412
Strona 1 z 1

Autor:  adiaudi [ 23.maja.2012 20:02:17 ]
Tytuł:  Re: Audi Allroad 2,5 tdi v6 , 2002r. 180 km.

Jest tego sporo:
search.php

Autor:  przemik [ 23.maja.2012 20:05:54 ]
Tytuł:  Re: Audi Allroad 2,5 tdi v6 , 2002r. 180 km.

Słabością tego auta jest silnik i zawieszenie... reszta w szukajce... grejf mial chyba taką fure jesli się nie myle....

Autor:  rk07554 [ 24.maja.2012 12:14:14 ]
Tytuł:  Re: Audi Allroad 2,5 tdi v6 , 2002r. 180 km.

Allroad, tym bardziej z AKE, to fura specjalnej troski. W motorze wałki, w zawieszeniu miechy i kompresor. Rzeczy nietanie w naprawie.
Na temat v6 tdi zostało napisane na forum absolutnie wszystko.
Na temat allroada trochę mniej ale był na forum, ktoś kto postawił auto na pneumatycznym zawieszeniu z USA za bardzo przyzwoite pieniądze ( 3 albo 4 kpln).

Tak poza wszystkim allroad to kapitalne auto, ale rozważałbym opcję 2,7 z manualną skrzynią.

Autor:  grejf [ 25.maja.2012 12:39:42 ]
Tytuł:  Re: Audi Allroad 2,5 tdi v6 , 2002r. 180 km.

Michu, wszystko trzeba zrobić zeby nie wejść w gów...
1. diagnostyka kompletna.
2. wyciagnac ori przebieg (VCDS EDC15) i zanalizować co było robione paragony/Vin, bo jesli bylo, to nawet 300tkm nie jest straszne...jesli nie bylo wymieniane to co pada wraz z przebiegiem to straszne... :)

Co do kosztów eksploatacji, jesli np. juz MASZ logi które zrobisz, lub ktoś (kompletne)+ kompresor i samo poziomowanie i tu Ci Panowie zinterpretują czy jezdzi, czy umiera mozna powiedziec wówczas wiecej... bo jedne jezdza do dzis i ok, drugie sa skarbonkami.
Cena miechów gdyby nie klopot z wysyłką na Sląsk do regeneracji, ktora jest ok 500zl/szt
Kompresor od 1,4k...
Walki hydraulika to lekka loteria/ zmiany oleii LongLive co 30tkm, co 15tkm ok.. do tego dochodza oczywiste uwarunkowania eksploatacji bylego wlasciciela w ogromnej mierze i bylych mechanikow.... brak odpowietrzenia pompy wtrysk, której to nie robi 80%. Po sred 50-100tkm mozesz szykowac na regeneracje, a czy Ty na nia trafisz to arch. X. Koszty czesci spore + robocizna to V6 (wyjazdy silnikiem za kazdym razem gdy sie cos stanie, lub serwis rozrzad pompy, alternator)...
Wiekowe autka i przeloty maja juz dosyc duze, wiec co mialy zaoszczedzic na dieslu juz to zrobily. to nie rzedowka 1.9TDi, ktora zeanimujesz po 500tkm za 2t..
Wiec szukal bym 2.7BT z malym prawdziwym przebiegiem manuala z 2004r.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/